פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
28/1/2003 23:16 לילוש מאת:
אז אנחנו היינו בקורס "פרטי" סופ"ש במלון כותרת:
של "החסידה בדרך" והנחתה אותו ה-אירית אלטר שנחשבת הו-הא של המדריכות. היה נחמד. חברותה. גניקולוג, רופא ילדים, סרטי לידה שונים וכו' וכו'.
להגיד לך שזכרתי משו בלידה? נשימות? נאדה. מה שבטוח - ביליתי ז-מ-ן א-י-כ-ו-ת עם בעלישקו ורק בשביל זה היה שווה.
מה שהכי עזר היה לראות את חדר הלידה וסיור במחלקה שבועיים-שלושה לפני הלידה.
בהצלחה, לילוש

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
28/1/2003  14:06 מה אומר ומה אדבר - גילי אבישי
28/1/2003  18:25 מסכימה מאוד עם גילי - איריס גוב
28/1/2003  19:08 ועוד כמה הבדלים - תמי
28/1/2003  19:21 תמי הקדימה אותי, אבל בכ"ז - עוד כמה הבדלים בין קורס הכנה בבית חולים לקורס הכנה פרטי - פולינה
28/1/2003  19:48 הי אורנה, אני ממליצה לך על קורס באוריינטציה טבעית ולא איפה שציינת - אורנה
28/1/2003  20:20 אורנה-למקרה שזה לא מובן מאליו - חשוב בכל מקרה ללכת לעשות סיור חדר לידה בביה"ח בו את מתוכננת ללדת (ל"ת) - לילוש
28/1/2003  21:05 ****ואם כבר עוסקים בנושא-מה לדעתכן הכי חשוב בקורס הכנה ללידה? מה הייתן מצפות מהמדריכה? מה הייתן הכי רוצות ללמוד בקורס כזה? השאלה - 45634523413
28/1/2003  21:06 סליחה, התבלבלתי. השאלה האחרונה היא ממני... (ל"ת) - דנה השלישית
28/1/2003  21:08 מחזקת את ההמלצות לגבי היחס האישי שניתן בקורסים ה"פרטיים" (טבעיים או פיזיולוגיים, ולא ביתחולימיים) מנסיון אישי - אנט
28/1/2003  21:23 ממליצה ללכת לקורס פרטי בגישה טבעית גם אם אינך מתכננת לידה טבעית - מירי2
28/1/2003  22:37 למי שלא בטוחה מה היא רוצה (בעניני דנה ה-3) - גילי אבישי
28/1/2003  23:06 רק מחזקת מאד את מירי2 ... - עידית-ת
28/1/2003  23:22 שכחתי לציין שהגישה בקורס הייתה בקטע של לידה טבעית (ל"ת) - לילוש
28/1/2003  23:38 בדיחונית ולילה טוב - לילוש
29/1/2003  12:53 הקורס של גילה רונאל -נהדר . ידע+יחס אישי+רעננות - רוני .כ
29/1/2003  12:55 הקורס של גילה רונאל -נהדר . ידע+יחס אישי+רעננות - רוני .כ
29/1/2003  12:57 סליחה התפלק לי פעמיים. אפשר למחוק. (ל"ת) - רוני .כ
30/1/2003  15:24 רוני אשמח לקצת יותר פרטים - ורד ל.


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש