של "החסידה בדרך" והנחתה אותו ה-אירית אלטר שנחשבת הו-הא של המדריכות. היה נחמד. חברותה. גניקולוג, רופא ילדים, סרטי לידה שונים וכו' וכו'. להגיד לך שזכרתי משו בלידה? נשימות? נאדה. מה שבטוח - ביליתי ז-מ-ן א-י-כ-ו-ת עם בעלישקו ורק בשביל זה היה שווה. מה שהכי עזר היה לראות את חדר הלידה וסיור במחלקה שבועיים-שלושה לפני הלידה. בהצלחה, לילוש
|
תוכן התגובה:
|