פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
28/1/2003 21:08 אנט מאת:
מחזקת את ההמלצות לגבי היחס האישי שניתן בקורסים ה"פרטיים" (טבעיים או פיזיולוגיים, ולא ביתחולימיים) מנסיון אישי כותרת:
אני עשיתי קורס אצל אירית פלקוביץ במ.מ.ש, ונקלעתי למצב מתסכל של לידה, בו הייתי עם פתיחה שהתפתחה לבד ללא צירים כואבים ובמשך שלושה ימים הציקו לי בבית חולים שאקח זירוז. שני הדברים שעזרו לי להתמודד עם הלחץ ולהחליט לבד איך לקדם את הלידה ומתי היו: 1. שיחות טלפון עם אירית שענתה לעניין ותיחקרה אותי היטב לגבי מצבי הפיזי והרגשי בכל שלב. 2. בנות הפורום שהיו מעודכנות מעמדת האינטרנט שהיתה בבית החולים.
אורנה, שאלתך מזכירה לי את עצמי איפושהו בתחיחת ההריון. לא ידעתי על קורסי הכנה שונים, על כל הקטע של ללהיות אחראית על איך את יולדת, ושאר דברים טובים שהפורום הזה עמוס בהם כרימון. גם לא ידעתי לחפש אותם. סתם שוטטתי יום אחד באינטרנט בענייני הריון ולידה, הגעתי לעמוד הבית של אומנות הלידה והדבר הראשון שתפס אותי היה ההתנגדות לחתכים שמבוצעים אוטומטית והאפשרות להימנע מהם (עד אז כל מי שהכרתי נחתכה ונתפרה, לצערי, בסוף גם אני). קראתי בשקיקה כל מילה, בכל נושא, כמובן חטפתי כמה שוקים קטנים, ומאז באמת צללתי בפריקיות של תאוות ידע.
ידע הוא העניין כאן.
בהצלחה לך!

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
28/1/2003  14:06 מה אומר ומה אדבר - גילי אבישי
28/1/2003  18:25 מסכימה מאוד עם גילי - איריס גוב
28/1/2003  19:08 ועוד כמה הבדלים - תמי
28/1/2003  19:21 תמי הקדימה אותי, אבל בכ"ז - עוד כמה הבדלים בין קורס הכנה בבית חולים לקורס הכנה פרטי - פולינה
28/1/2003  19:48 הי אורנה, אני ממליצה לך על קורס באוריינטציה טבעית ולא איפה שציינת - אורנה
28/1/2003  20:20 אורנה-למקרה שזה לא מובן מאליו - חשוב בכל מקרה ללכת לעשות סיור חדר לידה בביה"ח בו את מתוכננת ללדת (ל"ת) - לילוש
28/1/2003  21:05 ****ואם כבר עוסקים בנושא-מה לדעתכן הכי חשוב בקורס הכנה ללידה? מה הייתן מצפות מהמדריכה? מה הייתן הכי רוצות ללמוד בקורס כזה? השאלה - 45634523413
28/1/2003  21:06 סליחה, התבלבלתי. השאלה האחרונה היא ממני... (ל"ת) - דנה השלישית
28/1/2003  21:23 ממליצה ללכת לקורס פרטי בגישה טבעית גם אם אינך מתכננת לידה טבעית - מירי2
28/1/2003  22:37 למי שלא בטוחה מה היא רוצה (בעניני דנה ה-3) - גילי אבישי
28/1/2003  23:06 רק מחזקת מאד את מירי2 ... - עידית-ת
28/1/2003  23:16 אז אנחנו היינו בקורס "פרטי" סופ"ש במלון - לילוש
28/1/2003  23:22 שכחתי לציין שהגישה בקורס הייתה בקטע של לידה טבעית (ל"ת) - לילוש
28/1/2003  23:38 בדיחונית ולילה טוב - לילוש
29/1/2003  12:53 הקורס של גילה רונאל -נהדר . ידע+יחס אישי+רעננות - רוני .כ
29/1/2003  12:55 הקורס של גילה רונאל -נהדר . ידע+יחס אישי+רעננות - רוני .כ
29/1/2003  12:57 סליחה התפלק לי פעמיים. אפשר למחוק. (ל"ת) - רוני .כ
30/1/2003  15:24 רוני אשמח לקצת יותר פרטים - ורד ל.


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש