פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
29/1/2003 12:53 רוני .כ מאת:
הקורס של גילה רונאל -נהדר . ידע+יחס אישי+רעננות כותרת:
הרבה כבר נכתב ועדיין אני מוצאת את עצמי רוצה להדגיש קורס הכנה ללידה-אין ברכה גדולה ממנו!

בזמנו(לפני עונת החיתולים והציצי) ,עשינו 4 זוגות חברים שהתמזל מזלם להרות באותו זמן קורס הכנה אצל גילה רונאל הנהדרת.
ממפגש למפגש (6 מפגשים) גדלנו להבין מה השאיפות שלנו מה האפשרויות בלידה ומה המגבלות הפזיולוגיות והמערכתיות.
4 הלידות היו שונות מאד זו מזו -מלידה ארוכה שהסתימה בניתוח קיסרי ועד לידת בית. ארבעתינו- הנשים אסירות תודה לגילה על ההכנה על התמיכה לפני ואחרי ועל היכולת שהיתה לנו להחליט על בסיס ידע וגם לזרום עם מה שזימן לנו הגורל בצורה הטובה ביותר.
ארבעת בני הזוג עשו טוב שיעורי בית ובאו מוכנים להיות איתנו ובשבילנו אם מול "המערכת" ואם פשוט מול הכאב.
בקורס שאינו מערכתי יש סיכוי לקבל בנוסף לכל הידע , גם קמצוץ מחשבה עצמאית לפעמים מרדנית ולפעמים פשוט אישית שאינה מחויבת להגדרות של המסגרת.
הרבה שמחה ואהבה
רוני

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
28/1/2003  14:06 מה אומר ומה אדבר - גילי אבישי
28/1/2003  18:25 מסכימה מאוד עם גילי - איריס גוב
28/1/2003  19:08 ועוד כמה הבדלים - תמי
28/1/2003  19:21 תמי הקדימה אותי, אבל בכ"ז - עוד כמה הבדלים בין קורס הכנה בבית חולים לקורס הכנה פרטי - פולינה
28/1/2003  19:48 הי אורנה, אני ממליצה לך על קורס באוריינטציה טבעית ולא איפה שציינת - אורנה
28/1/2003  20:20 אורנה-למקרה שזה לא מובן מאליו - חשוב בכל מקרה ללכת לעשות סיור חדר לידה בביה"ח בו את מתוכננת ללדת (ל"ת) - לילוש
28/1/2003  21:05 ****ואם כבר עוסקים בנושא-מה לדעתכן הכי חשוב בקורס הכנה ללידה? מה הייתן מצפות מהמדריכה? מה הייתן הכי רוצות ללמוד בקורס כזה? השאלה - 45634523413
28/1/2003  21:06 סליחה, התבלבלתי. השאלה האחרונה היא ממני... (ל"ת) - דנה השלישית
28/1/2003  21:08 מחזקת את ההמלצות לגבי היחס האישי שניתן בקורסים ה"פרטיים" (טבעיים או פיזיולוגיים, ולא ביתחולימיים) מנסיון אישי - אנט
28/1/2003  21:23 ממליצה ללכת לקורס פרטי בגישה טבעית גם אם אינך מתכננת לידה טבעית - מירי2
28/1/2003  22:37 למי שלא בטוחה מה היא רוצה (בעניני דנה ה-3) - גילי אבישי
28/1/2003  23:06 רק מחזקת מאד את מירי2 ... - עידית-ת
28/1/2003  23:16 אז אנחנו היינו בקורס "פרטי" סופ"ש במלון - לילוש
28/1/2003  23:22 שכחתי לציין שהגישה בקורס הייתה בקטע של לידה טבעית (ל"ת) - לילוש
28/1/2003  23:38 בדיחונית ולילה טוב - לילוש
29/1/2003  12:55 הקורס של גילה רונאל -נהדר . ידע+יחס אישי+רעננות - רוני .כ
29/1/2003  12:57 סליחה התפלק לי פעמיים. אפשר למחוק. (ל"ת) - רוני .כ
30/1/2003  15:24 רוני אשמח לקצת יותר פרטים - ורד ל.


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש