פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
28/1/2003 21:06
דנה השלישית
מאת:
סליחה, התבלבלתי. השאלה האחרונה היא ממני... (ל"ת)
כותרת:
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
28/1/2003 14:06
מה אומר ומה אדבר
-
גילי אבישי
28/1/2003 18:25
מסכימה מאוד עם גילי
-
איריס גוב
28/1/2003 19:08
ועוד כמה הבדלים
-
תמי
28/1/2003 19:21
תמי הקדימה אותי, אבל בכ"ז - עוד כמה הבדלים בין קורס הכנה בבית חולים לקורס הכנה פרטי
-
פולינה
28/1/2003 19:48
הי אורנה, אני ממליצה לך על קורס באוריינטציה טבעית ולא איפה שציינת
-
אורנה
28/1/2003 20:20
אורנה-למקרה שזה לא מובן מאליו - חשוב בכל מקרה ללכת לעשות סיור חדר לידה בביה"ח בו את מתוכננת ללדת (ל"ת)
-
לילוש
28/1/2003 21:05
****ואם כבר עוסקים בנושא-מה לדעתכן הכי חשוב בקורס הכנה ללידה? מה הייתן מצפות מהמדריכה? מה הייתן הכי רוצות ללמוד בקורס כזה? השאלה
-
45634523413
28/1/2003 21:08
מחזקת את ההמלצות לגבי היחס האישי שניתן בקורסים ה"פרטיים" (טבעיים או פיזיולוגיים, ולא ביתחולימיים) מנסיון אישי
-
אנט
28/1/2003 21:23
ממליצה ללכת לקורס פרטי בגישה טבעית גם אם אינך מתכננת לידה טבעית
-
מירי2
28/1/2003 22:37
למי שלא בטוחה מה היא רוצה (בעניני דנה ה-3)
-
גילי אבישי
28/1/2003 23:06
רק מחזקת מאד את מירי2 ...
-
עידית-ת
28/1/2003 23:16
אז אנחנו היינו בקורס "פרטי" סופ"ש במלון
-
לילוש
28/1/2003 23:22
שכחתי לציין שהגישה בקורס הייתה בקטע של לידה טבעית (ל"ת)
-
לילוש
28/1/2003 23:38
בדיחונית ולילה טוב
-
לילוש
29/1/2003 12:53
הקורס של גילה רונאל -נהדר . ידע+יחס אישי+רעננות
-
רוני .כ
29/1/2003 12:55
הקורס של גילה רונאל -נהדר . ידע+יחס אישי+רעננות
-
רוני .כ
29/1/2003 12:57
סליחה התפלק לי פעמיים. אפשר למחוק. (ל"ת)
-
רוני .כ
30/1/2003 15:24
רוני אשמח לקצת יותר פרטים
-
ורד ל.
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש