הרבה כבר נכתב ועדיין אני מוצאת את עצמי רוצה להדגיש קורס הכנה ללידה-אין ברכה גדולה ממנו!
בזמנו(לפני עונת החיתולים והציצי) ,עשינו 4 זוגות חברים שהתמזל מזלם להרות באותו זמן קורס הכנה אצל גילה רונאל הנהדרת. ממפגש למפגש (6 מפגשים) גדלנו להבין מה השאיפות שלנו מה האפשרויות בלידה ומה המגבלות הפזיולוגיות והמערכתיות. 4 הלידות היו שונות מאד זו מזו -מלידה ארוכה שהסתימה בניתוח קיסרי ועד לידת בית. ארבעתינו- הנשים אסירות תודה לגילה על ההכנה על התמיכה לפני ואחרי ועל היכולת שהיתה לנו להחליט על בסיס ידע וגם לזרום עם מה שזימן לנו הגורל בצורה הטובה ביותר. ארבעת בני הזוג עשו טוב שיעורי בית ובאו מוכנים להיות איתנו ובשבילנו אם מול "המערכת" ואם פשוט מול הכאב. בקורס שאינו מערכתי יש סיכוי לקבל בנוסף לכל הידע , גם קמצוץ מחשבה עצמאית לפעמים מרדנית ולפעמים פשוט אישית שאינה מחויבת להגדרות של המסגרת. הרבה שמחה ואהבה רוני
|
תוכן התגובה:
|