פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
28/1/2003 21:23 מירי2 מאת:
ממליצה ללכת לקורס פרטי בגישה טבעית גם אם אינך מתכננת לידה טבעית כותרת:
המחשבה האוטומטית גם אצלי היתה ללכת לקורס במקום "מסודר" כגון מכבי או בי"ח. בדיעבד, גם הקורסים הפרטיים נותנים את כל המידע הרפואי, בנוסף לכך שאת רוב המידע הזה אין בעיה לקרוא בספרים. מאידך, תוספת האינפורמציה שתקבלי בקורס פרטי תעזור לך מאוד ללידה יותר קלה, גם אם את מתכוונת להשתמש באפידורל.
אין צורך לעשות את הקורס דוקא במקום בו את מתכננת ללדת. אבל, כמו שכבר נאמר כאן, חשוב לעשות את הסיור.
עוד משהו בקורסים הפרטיים שהיה יתרון לפחות עבורי - אפשר לעשות אותו בסופי שבוע, ובכלל יש גמישות אם את מעדיפה 2-3 מפגשים ארוכים או יותר מפגשים קצרים.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
28/1/2003  14:06 מה אומר ומה אדבר - גילי אבישי
28/1/2003  18:25 מסכימה מאוד עם גילי - איריס גוב
28/1/2003  19:08 ועוד כמה הבדלים - תמי
28/1/2003  19:21 תמי הקדימה אותי, אבל בכ"ז - עוד כמה הבדלים בין קורס הכנה בבית חולים לקורס הכנה פרטי - פולינה
28/1/2003  19:48 הי אורנה, אני ממליצה לך על קורס באוריינטציה טבעית ולא איפה שציינת - אורנה
28/1/2003  20:20 אורנה-למקרה שזה לא מובן מאליו - חשוב בכל מקרה ללכת לעשות סיור חדר לידה בביה"ח בו את מתוכננת ללדת (ל"ת) - לילוש
28/1/2003  21:05 ****ואם כבר עוסקים בנושא-מה לדעתכן הכי חשוב בקורס הכנה ללידה? מה הייתן מצפות מהמדריכה? מה הייתן הכי רוצות ללמוד בקורס כזה? השאלה - 45634523413
28/1/2003  21:06 סליחה, התבלבלתי. השאלה האחרונה היא ממני... (ל"ת) - דנה השלישית
28/1/2003  21:08 מחזקת את ההמלצות לגבי היחס האישי שניתן בקורסים ה"פרטיים" (טבעיים או פיזיולוגיים, ולא ביתחולימיים) מנסיון אישי - אנט
28/1/2003  22:37 למי שלא בטוחה מה היא רוצה (בעניני דנה ה-3) - גילי אבישי
28/1/2003  23:06 רק מחזקת מאד את מירי2 ... - עידית-ת
28/1/2003  23:16 אז אנחנו היינו בקורס "פרטי" סופ"ש במלון - לילוש
28/1/2003  23:22 שכחתי לציין שהגישה בקורס הייתה בקטע של לידה טבעית (ל"ת) - לילוש
28/1/2003  23:38 בדיחונית ולילה טוב - לילוש
29/1/2003  12:53 הקורס של גילה רונאל -נהדר . ידע+יחס אישי+רעננות - רוני .כ
29/1/2003  12:55 הקורס של גילה רונאל -נהדר . ידע+יחס אישי+רעננות - רוני .כ
29/1/2003  12:57 סליחה התפלק לי פעמיים. אפשר למחוק. (ל"ת) - רוני .כ
30/1/2003  15:24 רוני אשמח לקצת יותר פרטים - ורד ל.


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש