פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  4192   4191   4190   4189   4188   4187   4186   4185   4184   4183   4182   4181   4180   4179   4178   4177   4176   4175   4174   4173    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

8/8/2007 21:55 שיר פירורים בקקי של בן חודש..
8/8/2007 22:57 נוגה    האם אלו גושים לבנים?  
9/8/2007 07:53 מיכל של נ"נ    לנירי היה גם  
8/8/2007 20:40 מעיין של ליב ________סטודיו איפור וטיפוח _______________-
8/8/2007 22:15 מאיה של אופק ומעוף    מעיין לא ידעתי שאת גרה בקריית השרון  
8/8/2007 22:56 מעיין של ליב    היי מאיה - שאלה מצויינת - טיפולי פנים בהריון:  
8/8/2007 23:15 רויתי    סרום  
9/8/2007 06:24 מעיין של ליב    רויתי  
9/8/2007 08:07 שלי    מעיין שלום  
9/8/2007 08:16 אורי    מעיין טוב לשמוע אותך,  
9/8/2007 08:44 מעיין של ליב    תודה על החום שאני מקבלת מיכן כיף לחזור לכאן בזכותכם ותשובותי:  
9/8/2007 09:13 ליבי    צלקות מפצעים  
9/8/2007 09:43 אורי    מעיין תודה. תשובתך נכונה גם אם זה קרם לחות שבתוכו יש קרם הגנה? (ל"ת)  
9/8/2007 10:12 רויתי    תשובות+ תודה על ההתיחסות המקצועית.  
9/8/2007 12:04 מיכל של נ"נ    מעין, את יכולה בבקשה לפרט בנוגע לאיסור של טיפולים גלווניים בהריון? (ל"ת)  
9/8/2007 13:34 מעיין של ליב    קרם לחות אינ ו מכיל את הריכוז של ההגנה שווה לקרם הגנה בחודו ובעצמו ...נשים  
9/8/2007 13:38 מעיין של ליב    מכיוון שברפואה שוללים קודם כל עד שמקבלים תשובה חיובית אז כך גם לגבי מכשיר הגלווני  
9/8/2007 13:44 מעיין של ליב    סירום טוב רויתי לעור קצת פיגמנטרי וגם יבש הוא סירום ויטמין C או לחפש  
9/8/2007 13:58 רויתי    למעיין תודה,תודה. אחלה פינה. (ל"ת)  
9/8/2007 13:59 מעיין של ליב    ליבי יקרה וכולן :בשעת מחזור לא לגעת בפנים ובכלל שיש פיצעון שגדל עם נקודה לבנה או שחורה  
9/8/2007 15:12 מרית    מחפשת קרם גרגירים או קילוף עדין מסוג אחר  
9/8/2007 17:50 מעיין של ליב    אהבתי את הצורך הזה מאוד קצת לנקות לעומק ולכן תוכלי להוסיף לסבון  
9/8/2007 17:56 מעיין של ליב    הינה לינק לאיפור שלי לעיצוביה של איילת קפואנו המשגעת:  
10/8/2007 18:10 מרית    מעיין - תודה! :-) (ל"ת)  
11/8/2007 09:15 מעיין של ליב    בשימחה! (ל"ת)  
12/8/2007 07:50 רוזן    מעייני אהובתי, האם ידוע לך אם יש סיכון בשימוש בפילינג פנול בזמן ה נ ק ה? הבנתי שמותר. - ??? תודה. (ל"ת)  
17/8/2007 10:12 מעיין של ליב    רוזנת תרימי לי טלפון דחוף - אני בסרטים חייבת לדבר איתך (טובים וטובים פחות! חח). בקשר לפנול - אפשר רק קחי דעה נוספת מהרופא שלך שנהיה שקטים... (ל"ת)  
8/8/2007 15:34 שירי עצירה בגדילה (יצא ארוך, סליחה...)
8/8/2007 15:39 דפלול    אם נגזר עליו להתמודד עם המשא הזה,  
8/8/2007 15:53 עדי    איתך...  
8/8/2007 15:53 myalinea    שירי, אם יש משהו שאת לא זה  
8/8/2007 16:32 נעמולה    שירי - למה דחוף כל כך לתת את ההורמון עכשיו?  
8/8/2007 16:58 ריש    שירי,  
8/8/2007 17:16 מרית    האתר של פרופ' צדיק, שבו אפשר גם לשאול שאלות  
8/8/2007 17:31 מיכל    שירי...  
8/8/2007 19:26 ליאתיתי    יקרה  
8/8/2007 20:38 רונה    אהובה  
8/8/2007 22:11 כוכבה    קישור לאתר אמריקאי  
8/8/2007 22:20 מאיה של אופק ומעוף    שיריל'ה מותק  
9/8/2007 00:14 לל    שירי,  
9/8/2007 08:06 שירי    קצת יותר טוב הבוקר  
9/8/2007 08:23 maia    שירי בוקר טוב  
9/8/2007 09:01 לל    שירי,  
9/8/2007 10:12 מרית    חוזרת כי יש לי כמה דקות עכשיו ורציתי לספר לך משהו מהתנסותי האישית, שהיא שונה מאוד אבל יש בה מן המשותף...  
9/8/2007 10:42 noa007    שירי  
9/8/2007 17:50 annat    שירי יקרה  
10/8/2007 01:39 טלי    שירי יקרה  
10/8/2007 10:01 שירי    עוד כמה מילים  
10/8/2007 13:08 גלקה    יקרה,  
11/8/2007 17:01 לימורית    שירי אהובה !  
11/8/2007 19:37 שירי    לימורית, אפשר שנדבר דרך המייל? (ל"ת)  
11/8/2007 19:52 לימורית    שירי יקרה,  
11/8/2007 20:46 גילי אבישי    שירילה  
11/8/2007 22:45 עוד שין    שירי  
12/8/2007 08:02 ע.פ.    שירי יקרה מאוד מאוד, הכנסי  
13/8/2007 23:09 ע.פ.    שירי יקרה, שאלתי את הפרופ' והוא בעקרון תומך במה שאמר לך הרופא. הכנסי.  
8/8/2007 14:45 דנה חוות הפרפרים בעזריאלי, הסרטים: יצאת כריש ורטטוי לגיל 3, ריקדובה בקיפצובה. יש המלצות/אזהרות? (ל"ת)
8/8/2007 15:13 myalinea    לגבי הסרט רטטוי  
8/8/2007 15:52 ליהי    מישהי במקרה היתה בפארק ספיידרמן בעזריאלי ויש לה מה להגיד על המקום?! (ל"ת)  
8/8/2007 15:59 אביבה    פארק ספיידרמן נחמד בעיניי (ל"ת)  
8/8/2007 17:15 כרמית    "יצאת כריש" - משעמם...  
8/8/2007 17:25 מיכל של נ"נ    ליהי  
8/8/2007 17:51 מאיה של אופק ומעוף    נדחפת עם שאלה שלא נענתה- נופש בצפון עם ילדים. המלצות? (ל"ת)  
8/8/2007 17:56 נתוש    למאיה  
8/8/2007 19:26 ליאתיתי    יצאת כריש לא משהו בכלל, וגם די מפחיד לטעמה של בת ה-5 שלי. לא ממליצה. (ל"ת)  
8/8/2007 19:58 אל"א    חוות הפרפרים  
8/8/2007 22:16 נויקה    שרק  
8/8/2007 23:07 סיגלגלי    פארק ספיידרמן ורטטוי ועוד פעילויות  
8/8/2007 23:32 שיבולת    ואנחנו היינו היום בתערוכת החתולים במוזיאון ארץ ישראל,  
9/8/2007 00:00 דנה    תודה לכל העונות (ל"ת)  
9/8/2007 08:05 annat    ריקדובה, ובמיוחד המסיבה הארוגנית - מדליק!  
9/8/2007 08:10 מירב!    ליאתיתי איך היה בטורקיה? (ל"ת)  
9/8/2007 17:31 ליהי    תודה לכל מי שענתה לי על פארק ספיידרמן (ל"ת)  
9/8/2007 21:59 רוית ב'    סיגלגלי- וואוו איזה הספק- בכל הארץ כבר הייתם. התחלתי לפתח רגשי אשמה קשים..(-: (ל"ת)  
8/8/2007 14:29 מיכל של נ"נ היום היינו אמורים לצאת לחגוג לי 30 והשמרטף הבריזו!
8/8/2007 14:33 דפלול    מזל טוב מתוקה שלי!!! :-)  
8/8/2007 15:12 ריש    רק 30?!  
8/8/2007 15:56 myalinea    רק 30 ?- מזל טוב מותק!  
8/8/2007 17:20 מיכל של נ"נ    הרגתן אותי עם רק 30!  
8/8/2007 19:34 ליאתיתי    מיכל, קודם כל מזל טוב.  
8/8/2007 20:44 מאיה של אופק ומעוף    קודם כל מזל טוב ועכשיו  
9/8/2007 07:52 מיכל של נ"נ    איזה מתוקות אתן!  
9/8/2007 18:38 maia    מיכל של נ"נ יקרה קודם כל מזל"ט ועכשיו...  
8/8/2007 13:36 ורד לב הפנינג ההנקה השנתי של ליגת לה לצ'ה
8/8/2007 13:35 רותי קרני הורוביץ לוחפורום מזרח-מערב: 24 רופי בשוקן, לארה או ווינגס בטורקיה? דורה על הקרשים, דרורית -נסיעה טובה לגרוזיה! (ל"ת)
6/8/2007 10:26 נעמולה    רותי - כל הכבוד על ההתמדה :-). הנה משהו מקסים ומרגש שקיבלתי במייל...  
6/8/2007 11:10 שיבולת    עוד מישהי נתקלה בקשיים להכנס ל- gmail בימים האחרונים? (ל"ת)  
6/8/2007 11:17 מיכל של נ"נ    לשיבולת  
6/8/2007 12:26 נתוש    מחפשת המלצה לרופא לסקירה מערכות מאוחרת, בצפון, דרך כללית מושלם  
6/8/2007 12:51 שירי    הצילו, החולצות שלי מלאות חורים!! יכול להיות עש? מה עושים????  
6/8/2007 13:08 ריש    עש?  
6/8/2007 13:21 שירי    לא חשבתי על אופציית החגורה  
6/8/2007 13:50 גבי    יוצאים לחופשה בצפון - מסלולים מומלצים עם קטנטנים? (ל"ת)  
6/8/2007 13:56 גבי    וגם שאלה : איך ה"אגם החי" ביראון? (ל"ת)  
6/8/2007 13:59 מיכל של נועה    שירי, לבעלי כל החולצות "החרושות" מחוררות באיזור האבזם... (ל"ת)  
6/8/2007 14:00 מיכל של נועה    יראון  
6/8/2007 14:00 מיכל של נ"נ    קחי בחשבון עליה מפוטלת ליראון, הרבה בחילות והקאות, אם יש רגישות לעינין (ל"ת)  
6/8/2007 14:41 שירי    מחפשת מישהי לעזרה עם הילדים כ - 3/4 משרה  
6/8/2007 14:42 שירי    העבודה באזור ת"א  
6/8/2007 14:52 נתוש    יראון-  
6/8/2007 15:04 שירי    לשירי שמחפשת עזרה עם ילדים - תוכלי להוסיף תו מזהה לשמך כדי שיבחינו בינינו? תודה. (ל"ת)  
6/8/2007 15:38 יסמין    גבי -חופשה בצפון  
6/8/2007 15:56 נעמולה    תשלום דמי הבראה למטפלת/עוזרת  
6/8/2007 16:36 נורמה    אני דווקא טובה בדיני עבודה :-)  
6/8/2007 17:37 הוטיקה    מנסה לעזור לחברים: שבוע בקלאב בטורקיה (הם לא יכולים לנסוע)  
6/8/2007 17:40 הוטיקה    ואנחנו, לעומת זאת, נוסעים לצימר בראש פינה ואני מחפשת רעיונות לבילויים רגועים  
6/8/2007 17:41 הוטיקה    אחרון חביב: ==========אורנה דן, האם את כאן?===========  
6/8/2007 18:45 שין    $$$יש המלצות לצימר רומנטי שווה בירושליים? אנחנו נוסעים סוף סוף ללילה לבד...) (ל"ת)  
6/8/2007 19:12 ג'ינג'ית    מבקשת המלצה למכונת כביסה  
6/8/2007 19:34 גבי    תודה לכל ההמלצות - רשמתי לי, והוטיקה  
6/8/2007 19:58 myalinea    שין  
6/8/2007 20:21 annat    הוטינקה, את לא יודעת שיש לי דוקטורט בראש פינה?  
6/8/2007 20:34 הוטיקה    גבי ועננת==================  
6/8/2007 21:07 גבי    הוטיקה - הנה קישור  
6/8/2007 21:53 ריש    הוטי וגם משו לרונה  
6/8/2007 22:10 מאיה של אופק ומעוף    מחפשת דחוף מקום לנופש בצפון עם הילדים +3 זוגות נוספים  
6/8/2007 23:18 עוד שין    נעמולה ונורמה- התישנות דמי הבראה  
6/8/2007 23:22 שחר    לשין - עין כרם  
6/8/2007 23:34 הוטיקה    גבי, שוב תודה. וריש - את בטוחה שזה מתאים עם תינוק? איך, במנשא? (ל"ת)  
7/8/2007 00:01 ריש    במנשא ללא כל בעיה  
7/8/2007 08:20 שין    צימר בירושליים - תודה על העזרה! אשמח לפרטים על עין כרם, אין לי בעיה שזה לא במרכז (ל"ת)  
7/8/2007 09:07 סוי    שאלה לגבי יראון  
7/8/2007 09:19 myalinea    שין - לינק לבית הטבעי בעין כרם  
7/8/2007 09:25 שין    בינתיים לא מוצאתמקום לא בבית הטבעי ולא באף צימר אחר יש לכן עוד המלצות לירושלים? (ל"ת)  
7/8/2007 09:53 myalinea    שין  
7/8/2007 10:02 myalinea    שין - תנסי את אלה  
7/8/2007 10:09 תמר    המלצות בירושלים והסביבה  
7/8/2007 10:16 סוי    וגם - עדיין זקוקה להמלצה לנופש חורפי  
7/8/2007 10:34 רונה    ריש אני שמחה שאת מרוצה:-) מי שאלה לגבי Royal wings בתורכיה? אנחנו נוסעים לשם בראש השנה. (ל"ת)  
7/8/2007 10:36 רונה    מחפשת מנשא גב/ צד להשאלה לשבוע.  
7/8/2007 10:47 רונה    תגידו לי זה אמיתי? קצת חולני אבל נשמע יעיל מאוד. כנסו לסרט.  
7/8/2007 11:06 myalinea    רונה - מ ז ע ז ע!!! מה זה ???איזו חדירה לפרטיות!!! מעצבן, מעליב ופוגע!!! מקווה שלא קיבל את הכסף!!! (ל"ת)  
7/8/2007 11:14 דור    מחפשת בבהילות אופר-מטפלת רצינית  
7/8/2007 11:28 אמא של פיצי    לשין - יש בעין כרם את מנזר האחיות מציון.  
7/8/2007 11:30 שירי    רונה - זה פשוט דוחה!! אין לי שום מילה אחרת. (ל"ת)  
7/8/2007 11:32 אמא של פיצי    לרונה - קבלי מנשא צד.  
7/8/2007 11:34 דפלול    בחור נלעג: מכוער, חסר כריזמה, עם פגם בדיבור (ל"ת)  
7/8/2007 12:05 רוית ב    שין- לא כל החדרים באמריקן קולוני כל כך יקרים- צריך להיות גם במחיר הגיוני. מקום מקסים. (ל"ת)  
7/8/2007 12:12 רונה    לאמא של פיצי  
7/8/2007 12:15 רונה    ובקשר לסרט... לדעתי פיקטטיבי לא?  
7/8/2007 12:19 ריש    רונה -  
7/8/2007 12:26 רונה    ריש יקרה תני לי תני לי עוד צ'אנס...  
7/8/2007 12:36 לי    +++++++++לימורית+++++++++++  
7/8/2007 12:43 אנה 34    גיסתי עושה ניתוח להגדלת חזה אצל דר' ריגלר אברהם מנתניה מישהי מכירה ? היא החליטה בלי לברר כלום ככה זה להיות צעיר. (ל"ת)  
7/8/2007 12:44 אנה 34    סליחה ברח לי אני פשוט קצת בלחץץץץץץץץ (ל"ת)  
7/8/2007 12:58 רונה    אנה34- צעיר וטיפש... תקראי את מקרה 4 בלינק הבא  
7/8/2007 13:00 סיגלית (שם בדוי)    מישהי מכירה ד"ר לקסמן גניקולוג מגבעתיים?  
7/8/2007 13:02 רונה    אמא של פיצי- תיקון למייל שלי, טעיתי!!!!!!!!!  
7/8/2007 13:03 רונה    ועוד אחד לאנה34  
7/8/2007 13:19 ריש    ללי ולרונה  
7/8/2007 13:24 רונה    ריש של מי המנשא?? הרצתי גוגל ולא מצאתי. אולי באנגלית? (ל"ת)  
7/8/2007 13:51 ריש    הנה לינק  
7/8/2007 14:27 sarit    לשירי -חורים  
7/8/2007 14:30 נטוש    לרונה  
7/8/2007 14:43 רונה    לנטוש  
7/8/2007 14:49 נטוש    רונה  
7/8/2007 15:45 אנה 34    רונה תודה , התקפת לב יש לי ,בגלל זה הוא זול בטירוף זה היה לי מוזר, תודה רבה (ל"ת)  
7/8/2007 16:25 שיבולת    לרונה ולכולן - אין מצב שזה סרט אמיתי, זה מפוברק לחלוטין.  
7/8/2007 18:50 אורנה דן    הוטי, אני כאן מידי פעם, ותמיד במייל (מצורף)  
7/8/2007 20:51 אנה 34    **לרונה ולכולם , היא ביטלה את הפגישה עם דר ריגלר , יש למשהי המלצה על מנתח להגדל חזה טוב..הכי טוב ? תודה :-) (ל"ת)  
7/8/2007 22:11 נעמולה    *** נורמה ועוד שין - רק עכשיו ראיתי, תודה רבה -  
7/8/2007 22:38 אמא בהריון    מחפשת עגלה מומלצת  
8/8/2007 00:31 ברבורי    מחפשת מטפלת למשרת צהריים בירושלים  
8/8/2007 01:01 רותי קרני הורוביץ    נעמולה יקרה תודה רבה, ומכונת כביסה מומלצת - Lenco  
8/8/2007 08:58 סוי    איזו חזיה?  
8/8/2007 09:47 רונית    איזו חזיה?  
8/8/2007 10:48 יעלה    למאיה של אופק ומעוף צימר מומלץ במשמר הירדן  
8/8/2007 12:06 סוי    רונית, תודה, אבל אני מחיפה. צריכה המלצה על מותג שנמכר ברשתות הרגילות  
8/8/2007 12:11 annat    קשה עם המנוע... מחפשת גניקולוג מעולה בת"א-ר"ג גבעתיים והסביבה, של מכבי  
8/8/2007 12:56 אלה    אני אהבתי את ד"ר גידי פייט  
8/8/2007 13:01 אמא של פיצי    לרונה - שלחתי לך מייל והשארתי הודעה בסלולרי. האם קיבלת? (ל"ת)  
8/8/2007 13:43 ריש    ******כתבה בNRG לגבי בייבי מוצרט וחבריו****  
8/8/2007 14:16 לימור    הי בנות, אשמח להמלצות על הישוב צור משה.  
8/8/2007 14:56 אביבה    דפלול, חני, עורכות הדין שביניכן, אשמח מאד לעזרתכן  
8/8/2007 15:04 דפלול    אלפוני משפטי  
8/8/2007 16:03 אביבה    דפלול תודה על ההצלה, ולגבי סג"נ  
8/8/2007 16:11 דפלול    אביבה: היא סגנית של נשיא בית המשפט (ל"ת)  
8/8/2007 17:22 מיכל של נ"נ    היינו בצור משה פעם אחת לבדוק איזה שכירות  
8/8/2007 17:52 מוגלי    האם מישהי יכולה להמליץ על ההצגה- ספר הג'ונגל, לגיל שלוש פלוס? (ל"ת)  
8/8/2007 17:53 מאיה של אופק ומעוף    מישהי יכולה לספר על מערכת החינוך בקדימה? חברים שלנו עוברים לשם מרעננה (ל"ת)  
8/8/2007 19:51 הוטיקה    ריש, קיבלת את המייל שלי? אנא התקשרי אלי בהקדם (ל"ת)  
8/8/2007 21:28 אביבה    דפלול המון המון תודה (ל"ת)  
8/8/2007 23:20 סיגלגלי    תגידו, אף אחת לא רוצה לול עץ?(למסירה) (ל"ת)  
9/8/2007 00:14 טובה קראוזה    סיגלגלי,  
9/8/2007 06:27 תל אביבית    ריש - תודה על הקישור לכתבה - חשוב לדעת שיש מחקרים  
9/8/2007 06:32 תל אביבית    שתי שאלות דחופות להיום: מישהי נסעה פעם בארקיע עם עגלת תינוק? ומישהי הגיעה עם עגלת תינוק לשטוקהולם?  
9/8/2007 07:56 דנה    לתל אביבית  
9/8/2007 08:31 maia    תלאביבית - כסקנדינבית ותיקה הכל אפשרי שם אנחנו:  
9/8/2007 10:03 רונה    סיגלגלי- באת לי בזמן!!!  
9/8/2007 10:16 דפלול    מאיה? סקנדינבית ותיקה? שו? (ל"ת)  
9/8/2007 12:01 תל אביבית    מאיה - אם את עוד שם היום - אפשר הרחבה?  
9/8/2007 12:40 דפלול    תל אביבית: מנשא  
9/8/2007 13:48 אביבה    דפלול שאלה אחרונה אם אפשר, וסליחה על ההתקרצצות  
9/8/2007 13:50 דפלול    אביבה, בכיף :-)  
9/8/2007 14:26 אביבה    תודה את נפלאה (ל"ת)  
9/8/2007 15:18 maia    תלאביבית שטוקהולם...  
9/8/2007 16:25 תל אביבית    דפלול ומאיה - אין כמוכן!  
9/8/2007 20:21 maia    תלאביבית יקרה למה לארוז לשבועיים כש  
10/8/2007 04:17 תל אביבית    מאיה - יש עכשיו סיילים? אח, זו הולכת להיות חופשה טובה!  
11/8/2007 17:03 לימורית    ++++++++ללי++++++++  
8/8/2007 12:59 פרופסורית מפוזרת איפה הריכוז איפה, איפה שכחתי את הראש שלי???
8/8/2007 13:13 maia    קודם כל קחי אוויר...  
11/8/2007 19:54 לימורית    לבדוק בהקדם ויטמין B12 וברזל ותפקודי תריס !!! (ל"ת)  
8/8/2007 11:33 מרב 12345 שוב מודאגת . בקשר לCMV
8/8/2007 12:06 בילי    ראי דיון מאוד דומה מהעבר  
8/8/2007 12:26 AYELET    נראה לי שאת יכולה להיות רגועה  
8/8/2007 12:42 מרב 12345    מה שמשאיר אותי מודאגת זה היותר מ-250 הזה, כי זה מראה שהערך אפילו עלה.... (ל"ת)  
8/8/2007 13:42 בילי    לגבי רמות הערכים  
8/8/2007 17:19 כרמית    ואצלי היה גבולי... הפך לחיובי... ובסוף הפלה  
8/8/2007 19:47 תל אביבית    מה שהסביר לי הזיהומולוג בזמנו הוא שרק האווידיטי קובע  
8/8/2007 10:40 מיכלי מעקב הריון אצל רופא
8/8/2007 12:50 רקפת    OT (סליחה) מתי לעשות אולראסאונד ראשון?  
8/8/2007 14:47 סמדר    לפותחת ההודעה וגם לרקפת  
8/8/2007 19:51 תל אביבית    עוד דעה (לשתי הכותבות)  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש