פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  4192   4191   4190   4189   4188   4187   4186   4185   4184   4183   4182   4181   4180   4179   4178   4177   4176   4175   4174   4173    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

30/7/2007 09:35 איסי מלון בברצלונה
30/7/2007 10:01 myalinea    שמעתי איפושהו על  
30/7/2007 12:27 נטלי    ממליצה בחום על מלון קונטיננטל  
30/7/2007 12:30 הוטיקה    לא הייתי, אבל זה נשמע מדהים (ל"ת)  
30/7/2007 12:30 הוטיקה    סליחה, ברח לי הלינק:  
30/7/2007 12:53 איסי    תודה ושאלה להוטיקה  
30/7/2007 14:28 שין    לי יש מלון מקסים בברצלונה  
30/7/2007 14:39 מנסיון    ממליצה מאוד לשכור דירה  
30/7/2007 16:14 הוטיקה    איסי, כך תגיעי לכתבה:  
30/7/2007 16:28 טובה קראוזה    קוטורזה רוזליו  
31/7/2007 00:44 יפיופית    סליחה על ההדחפות++מחפשת צימר שווה ושיתאים לילדים בערבה++אשמח להמלצות (ל"ת)  
31/7/2007 08:44 איסי    בקשר לדירה  
31/7/2007 11:41 מניסיון    אני מצאתי באתר "למטייל"  
31/7/2007 12:35 איסי    תודות (ל"ת)  
30/7/2007 08:40 BARBAIMA מחפשת דולה- אודה לעזרתכן,
30/7/2007 09:38 אורנה דן    מאחלת לך בהצלחה. קודם כל בדקי עם בלינסון את המדיניות שם.  
30/7/2007 11:00 טלי    ממליצה לך על הדולה עדי יותם  
30/7/2007 11:39 BARBAIMA    תודה רבה למי שענתה לי (ל"ת)  
30/7/2007 13:30 סיגלגלי    ממליצה על כרמי מאד מאד  
30/7/2007 13:54 אמא לחמישה    ממליצה על טל כהן כרמלי  
30/7/2007 20:38 חני המדווחת    גם גם גם ממליצה על כרמי מרציאנו, דולתי הנפלאה ב-2 לידות (ל"ת)  
30/7/2007 20:54 אהובה הילה חן    ממליצה על יעל זמירלי המקסימה ... (ל"ת)  
31/7/2007 03:13 סיגלגלי    יעל זמירלי- באמת מקסימה, גם אני מאד ממליצה  
31/7/2007 10:23 עידית    יש לי מישהי מדהימה...  
30/7/2007 08:38 מיץ פטל פירות ים בהריון- כן? לא? אולי?
30/7/2007 09:16 מיכל של נ"נ    תראי  
30/7/2007 11:40 מיץ פטל    מיכל תודה על תשובתך. (ל"ת)  
30/7/2007 08:37 רותי קרני הורוביץ לוחפורום אחוז לחות: תמונות מקומדיה ד'לארטה, חולצת בי"ס דלא שמאטע, אבא גא או אב גאה? בשיבא מי דוקר נאה? (ל"ת)
26/7/2007 13:45 דפלול    משובח!!!!!! (ל"ת)  
26/7/2007 13:50 myalinea    מממשששש!!!!!!!!!!!!!!!!!11 (ל"ת)  
26/7/2007 14:36 שיבולת    שאלת אפי -נו לקראת לידה שנייה:  
26/7/2007 14:50 שירי    שיבולת  
26/7/2007 15:38 מאיה של אופק ומעוף    איריס- כנסי בקשר לעיצוב המיטות  
26/7/2007 16:00 אסתי    maia - בקשר לכסאות הבטיחות -  
26/7/2007 18:05 myalinea    דולה פוסט פארטום?!?!?  
26/7/2007 18:25 annat    או, איך, איך עושים כזה דבר?  
26/7/2007 18:33 נורית של...    ל- maia - סליחה!!! (ל"ת)  
26/7/2007 18:34 דנית הירושלמית    לגבי דולה פוסט פארטום  
26/7/2007 19:35 myalinea    דנית - קודם אולי אשאל את חברותי אם הן רוצות ...... (ל"ת)  
26/7/2007 19:47 maia    לנורית של :-) והסבר...  
26/7/2007 20:50 ריש    כתבה המשבחת את היולדת האסרטיבית  
26/7/2007 22:23 הוטיקה    מקום כשר לברית באיזור רמת השרון, כ-40 איש (שואלת בשם חברה) ??? המלצות תתקבלנה בשמחה ובתודה (ל"ת)  
26/7/2007 23:23 maia    אסתי לגבי שאלות על הכסאות/חגורות:  
26/7/2007 23:32 טובה קראוזה    תודה הוטיקה נשמה! - החברה זו אני, לפני פחות מ-24 שעות הצטרף תינוק חדש למשפחה הקרובה (לא שלי!) ואנחנו מחפשים מקום לברית - מסעדה כשרה או מקום קטן כשר ל-40 איש. אודה לכל המלצה. תודה! (ל"ת)  
26/7/2007 23:33 טובה קראוזה    הבהרה: המשפחה הקרובה שלי, לא אני היולדת :) (ל"ת)  
26/7/2007 23:36 הריונית    מה מינון הברזל שקיבלתן בהריון?  
27/7/2007 00:00 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    300 מ"ג לא נשמע לי הגיוני. למניעה נותנים 30, לטיפול נותנים תכשיר שמכיל 60-120 מ"ג  
27/7/2007 07:40 הריונית    תודה טובה. כן, אני בטוחה. ואת הנתון הזה שמעתי משני רופאים שונים לכן אני שואלת  
27/7/2007 08:43 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    ההבדל הוא בכך שמינון הברזל גבוה יותר.  
27/7/2007 15:04 הריונית    טובה, אין לי שום בעיית המוגלובין (כמדומני קרוב ל 13) או בעיה אחרת  
27/7/2007 15:07 דנה    מחזור מוזר  
27/7/2007 15:14 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    את צודקת  
27/7/2007 15:40 לי    מחפשת מתכון לעוגת פירות עם ג'לי  
27/7/2007 21:34 אורלי    הי טובה  
28/7/2007 00:00 טובה קראוזה    הי אורלי! טוב "לראות" אותך!!!  
28/7/2007 00:05 גלקה    אוף, ענת, זה מזעזע.  
28/7/2007 10:47 אמא של פיצי    כתבה מעניינת ב"גלריה" על נשים אחרי לידה  
28/7/2007 14:05 רותי קרני הורוביץ    תודה... (ל"ת)  
28/7/2007 14:22 לי    מחפשים אופציות למגורים  
28/7/2007 14:38 AYELET    רעיונות לוילונות יפים, לא כבדים ואוטמים את האור.... ?  
28/7/2007 15:42 איילו    המלצות למדקר סיני לבעיות גב באיזור השפלה (גדרה/מושבים/אשדוד/ק. גת)%%%%&&**))) (ל"ת)  
28/7/2007 16:07 אלה    *******מישהי יכולה להמליץ על מקום להכין לוחות שנה*******  
28/7/2007 19:26 הריונית    טובה, תודה על הסבלנות והתשובות (ל"ת)  
28/7/2007 19:59 מוניק    לטובה קראוזה  
28/7/2007 20:35 אל"א    לאלה-לוחות שנה  
28/7/2007 22:07 אלה    לאל"א שענתה לי לגבי לוח שנה  
28/7/2007 22:15 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    הי מוניק, אכן קיבלתי אבל  
28/7/2007 22:36 אני גיטרה    אלה- הנה רעיון זול  
28/7/2007 22:48 noa007    היתה לכן "בתיה" לאמבטיה של תינוקות צעירים ?  
29/7/2007 00:16 רביולי    ** מחפשת המלצה למרפא בעיסוק (כתיבה בעייתית) לילד בן 6 באזור המרכז *** דחוף.... (ל"ת)  
29/7/2007 07:37 ריש    לי,  
29/7/2007 08:19 myalinea    ל noa007  
29/7/2007 08:42 מאיה של אופק ומעוף    נועה007  
29/7/2007 09:26 אורנה דן    איילת - לדעתי צריך לעשות מסילה כפולה עם שני וילונות. אחד דק ושקוף (שיפון) ומאחוריו בד אוטם אור  
29/7/2007 09:50 חני המדווחת    היו כאן המו המלצות על "בטיה" לתינוקות, כולל שלי. חפשי בטיה במנוע (ולא בתיה) (ל"ת)  
29/7/2007 09:51 myalinea    פתרון יצירתי לבקבוקים בעייתים  
29/7/2007 09:58 חני המדווחת    noa007 - אני השתמשתי בבטיה למעלה מ-6 חודשים, מגיל אפס, וכך גם לפחות 6 מחברותי/גיסותי - זה ממש מוצר מצוין. התינוק  
29/7/2007 10:43 תמר    חני, לא הבנתי איפה שמת את הבטיה?  
29/7/2007 10:49 פוקי    מה עושים עם תינוק שובב באמבטיה שמסרב לשבת?  
29/7/2007 10:51 פוקי    עוד שאלה אחת- הפלנטריום מתאים לילד בן 4? (ל"ת)  
29/7/2007 10:52 קרן    MagIO בובת הכלב האינטראקטיבית של שילב, למי יש ויכולה לחוות דעתה?  
29/7/2007 10:58 מאיה של אופק ומעוף    חני- גם אני לא הבנתי. שמים את הבטיה באמבטיה הרגילה וממלאים אותה במים?  
29/7/2007 11:07 רוית ב'    פוקי- נדמה לי שיש הגבלת גיל בפלנטריום (מעל 4). לא בטוחה (ל"ת)  
29/7/2007 11:29 חני המדווחת    את הבטיה שמים באמבטיה הרגילה של הגדולים וממלאים במעט מים - רדודים מאד. כשהתינוק כבר יכול לשבת בעצמו - מעבירים לטבעת הפלסטיק הרגילה של תינוקות יושבים (וגם אז ממלאים מים רדודים באמבטיה הרגילה) (ל"ת)  
29/7/2007 11:39 רונה    תראו את האתר הזה. מי מכירה??????  
29/7/2007 11:56 רונה    מי מכירה את מכון "שלבים" בצהלה לטיפול בריפוי בעיסוק  
29/7/2007 12:40 אהבה    קרן - אני קניתי אותו. מחזיק בדיוק כמה שעות וזהו כבר לכמה חודשים  
29/7/2007 13:05 תל אביבית    לי - בנוגע למקום מגורים - משולש נופך-מזור-רינתיה  
29/7/2007 13:25 רונה    תל אביבית גמני גרתי בנופך תקופה ארוכה בשכירות... היה קסום. היום יקר שם מאוד. (ל"ת)  
29/7/2007 13:39 שירי    מחפשת כובע בריכה. ספציפיקציות בפנים.  
29/7/2007 14:15 תמר    שירי, בקשר לכובע  
29/7/2007 14:17 מיץ פטל    שירי- אני קניתי כזה כובע, בבקשה הפרטים  
29/7/2007 14:19 שירי    בול בול בול!!!!  
29/7/2007 14:22 מאיה של אופק ומעוף    חני- ומה קורה בחורף? לא קר למלא אמבטיה עם מים רדודים כשרוב הגוף מחוץ למים? (ל"ת)  
29/7/2007 14:25 רונה    מאיה גמני חשבתי ככה בגלל זה לא קניתי... נראה לי קר. (ל"ת)  
29/7/2007 14:31 שירי    והבהרה (רק בשביל שלא אצא אהבלה לגמרי...)  
29/7/2007 15:38 לילי    תמליצו לי בבקשה מנסיונכם איזה ספות כדאי לקנות לסלון לא יקרות מדי - עור תעשייתי בד דוחה כתמים, לבית עם ילדים כמובן (ל"ת)  
29/7/2007 15:53 ריש    פוקי - פלנטריום  
29/7/2007 15:55 טובה קראוזה    *** חברתו של אחי פנוייה לבייביסיטר בשעות הבוקר והצהרים ***  
29/7/2007 16:21 אהבה    טובה- מיקום????? (ל"ת)  
29/7/2007 16:27 קרן    תודה אהבה, נראה לי שבאמת אחליף (ל"ת)  
29/7/2007 16:38 טושי    מחפשת חנויות למצעים לתינוקות מעבר לסטנדרט הרגיל (ל"ת)  
29/7/2007 16:43 טובה קראוזה    אהבה - ת"א. (ל"ת)  
29/7/2007 17:19 maia    טושי - חברות שלי מכינות - מצעים מדהימים:  
29/7/2007 17:48 לילי    האם ההצגה הקוסם מארץ עוץ אכן מתאימה לגיל 3? או לחכות שעוד קצת הילדה תגדל (ל"ת)  
29/7/2007 18:37 מתפטרת    אני עובדת 3 חדשים, ע"ב שעות, במקום עבודה ורוצה לעזוב - אני צריכה לכתוב מכתב התפטרות? ושאלה לדוברות השפה הדיפלומטית:  
29/7/2007 19:58 רוית ב'    לילי- הקוסם מארץ עוץ  
29/7/2007 20:07 לי    תודה לריש ותל אביבית. שאלה לריש  
29/7/2007 20:46 מאיה של אופק ומעוף    רוית ב'- גם הילדים שלי הולכים מחר להצגה ולאכזבתי שמעתי אתמול מאמא אחרת שההצגה ממש ממש לא משהו. (ל"ת)  
29/7/2007 21:03 אמא של פיצי    מה עושים עם שקית של אפונת גינה ירוקה, שגרגיריה קשים כמו אבנים קטנות? (ל"ת)  
29/7/2007 21:17 שיבולת    לילי - הקוסם מארץ עוץ  
29/7/2007 21:56 ריש    לי -  
29/7/2007 22:31 טושי    מאיה- אשמח לקבל פרטים. תודה (ל"ת)  
29/7/2007 22:59 אל"א    אלה  
29/7/2007 23:08 לילי    תודה בנות, על הקוסם מארץ עוץ נוותר בשלב זה (ל"ת)  
29/7/2007 23:16 אמא לשלושה    לטושי - מצעים  
29/7/2007 23:28 noa007    תודה לתשובות על הבתיה. (ל"ת)  
30/7/2007 03:32 סיגלגלי    פרעושים-מה עושים?  
30/7/2007 08:27 myalinea    דנית הירושלמית - התקשרתי והשארתי הודעה! אנחנו רוצות דולה! (ל"ת)  
30/7/2007 09:12 שיבולת    סיגלגלי - פרעושים  
30/7/2007 09:13 שיבולת    בנות! אנא שימו קערות מים בחצר, המון חתולים מתים מהתייבשות בחום הזה. חתולים זקוקים מאוד למים טריים כל הזמן ומתייבשים מאוד בקלות. תודה! (ל"ת)  
30/7/2007 11:42 נועה    בקשר לפרעושים  
30/7/2007 11:45 נועה    לריש הכל יכולה ולכל המכירות את ת"א  
30/7/2007 12:58 אלה    **********מחפשת לקנות שלט יפה, עדין ונעים לדלת****  
30/7/2007 13:41 noa007    אלה - שלט לדלת  
30/7/2007 13:53 אלה    תודה נועלה  
31/7/2007 00:56 ריש    נועה,  
31/7/2007 03:17 סיגלגלי    תודה נועה. הזמנו הדברה לפרעושים  
1/8/2007 22:12 סיגלגלי    לאלה- שלט לדלת ושאר עיצובים  
30/7/2007 00:30 אמא שקשה לה אני מותשת מהטיפול בבתי. הנה , אמרתי את זה
30/7/2007 09:25 מיכל של נ"נ    אני כ"כ מבינה אותך!!!!!!!!!  
30/7/2007 09:38 שחר    אמא יקרה,  
30/7/2007 10:48 אלה    אמא יקרה , אני מבינה אותך  
30/7/2007 11:23 אורלי    גם מזדהה  
30/7/2007 13:12 אמא שקשה לה    לכל הבנות המקסימות שעוזרות, אני אפרט בקצרה את הקשיים המיוחדים  
30/7/2007 13:38 אלה    הבת שלך מבינה לגמרי  
30/7/2007 13:39 דפלול    את צודקת: אין מה לנהל מו"מ עם בני שנתיים  
30/7/2007 13:55 מיכל של נ"נ    כן, דפלול, זה בדיוק הדרך!  
30/7/2007 21:45 שיבולת    לדעתי, לדבר ולהסביר זה לא משא ומתן.  
29/7/2007 22:07 אופרה שאלה דחופה דחופה לדר לייבוביץ - מעתיקה מפורום הנקה
30/7/2007 00:17 ע.פ.    מותר! מותר! אני לא רופאה, אבל עשיתי לך גוגל. הכסני, יש לינק.  
30/7/2007 05:41 ד"ר ליבוביץ    מותר. אין כל בעיה. (ל"ת)  
30/7/2007 08:26 אופרה    תודה, תודה, תודה, תודה  
30/7/2007 10:01 טלי    ד"ר ליבוביץ- ברצוני לשאול אותך לגבי חומר בשם טכנציום  
31/7/2007 11:43 ע.פ.    אופרה, כששלחתי לך את התשובה לא שמתי לב להבדלי המינון, פשוט שלחתי מהר כי היה לך דחוף. אבל ד"ר ליבוביץ' מאשרת לך, אז הכל בסדר, לא? ותמיד את יכולה לשאול את הרופא שלך או את רופא הילדים. (ל"ת)  
29/7/2007 21:57 שרונה שאלה לגבי ביופידבק
29/7/2007 21:51 תמרוש מישהי יודעת איפה ניתן להשיג קלטות/ די.וי.די של התוכנית המיתולוגית פרפר נחמד? (ל"ת)
29/7/2007 21:51 תמרוש    סליחה, מיועד ללוח פורום (ל"ת)  
30/7/2007 06:27 דצה    באוזן השלישית יש כמה (ל"ת)  
29/7/2007 21:17 לי דחוף מאד - לימורית, מאיה או מישהו שמבין במיון, לב וכו'
29/7/2007 21:30 maia    לי מותק אני עכשיו איתך - מתקשרת עכשיו (ל"ת)  
30/7/2007 07:45 אירנה    שלום לך, לפני כמה ימים בעלי עבר את אותו דבר  
30/7/2007 09:13 myalinea    לי - מה שלומכם הבוקר??? רק בריאות! (ל"ת)  
30/7/2007 10:10 לי    תודה רבה בנות!  
30/7/2007 22:53 עדן    לי (וגם אירנה), מאחלת לכם שהכל יהיה בסדר  
31/7/2007 18:45 לימורית    לי- רק עכשיו ראיתי  
29/7/2007 20:58 מביאה מפורום יעוץ לגיל הרך שאלה קשה ותשובה של דרורית אמיתי-דרור על הסברים למוות של סבתא (שנהיה כולנו בריאים)



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש