פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  4132   4131   4130   4129   4128   4127   4126   4125   4124   4123   4122   4121   4120   4119   4118   4117   4116   4115   4114   4113    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

13/6/2007 18:53 שרונה עייפות וחולשה קשים
13/6/2007 19:48 שיבולת    נשמע כמו תשישות כרונית, ומוכר לי מאוד  
13/6/2007 20:13 לימורית    שרונה יקרה,  
13/6/2007 20:22 שרונה    מה זה CMV (ל"ת)  
13/6/2007 20:35 לימורית    CMV- ציטומגלו וירוס. אותו אחד שגורם למחלת הנשיקה ולתשישות כרונית.  
13/6/2007 20:38 שרונה    היה משהו באקו  
13/6/2007 20:38 לימורית    OT לריש !!!  
13/6/2007 20:43 לימורית    אי ספיקה טריקוספידלית-  
13/6/2007 20:46 לימורית    שרונה- אני מקווה שהקישור הבא יעזור  
13/6/2007 20:46 לימורית    כשנכנסים לארת תראי בצד שמאל- מסתמים, כנסי וקראי. (ל"ת)  
13/6/2007 21:07 אסנת גלבוע    אוי ה- CMV הזה  
13/6/2007 17:58 אמא שלהם צריכה רעיונות למשחקים שאפשר לשחק ביחד עם בן 7 ובת 3
13/6/2007 21:33 אביבה    אוי, אני כל כך מזדהה איתך......  
13/6/2007 22:53 אביבה    עוד רעיונות:  
13/6/2007 23:04 maia    חצי OT - מצאתי קישור למיכל ירקים שריש סיפרה עליו פעם. (לפותחת ההודעה אם את בקטע זה מתאים לשניהם):  
13/6/2007 23:04 maia    ירקים = חרקים :-) (ל"ת)  
14/6/2007 07:43 אביבה    למאיה  
14/6/2007 10:39 מאיה מ    אביבה - כמה רעיונות!! כל הכבוד!!  
14/6/2007 14:32 שרון    אביבה, את מקסימה. תודה על הרעיונות! (ל"ת)  
14/6/2007 16:41 אמא שלהם    אביבה, וואו, כמה רעיונות! וגם למאיה  
13/6/2007 16:43 אורית מנסה שוב לקבל תשובה מטובה
13/6/2007 16:49 רנית הסדרנית    יש פורום מקצועי המיועד לשאלות כאלה ושם טובה עונה יותר מהר - וחשוב לזכור - שהיא לא חייבת להתייחס, היא מתנדבת... (ל"ת)  
13/6/2007 17:10 טלי תקומי    הנה  
14/6/2007 23:07 אורית    לסדרנית- ברור שאף אחד פה לא חייב כלום לאף אחד, אחן שום רמיזה לכך בנוסח השאלה, להפך! (ל"ת) (ל"ת)  
15/6/2007 08:21 אמא ותיקה    טובה עוברת דירה בימים אלה, ולכן כנראה בכלל לא מגיעה לפורום (ל"ת)  
13/6/2007 15:02 תל אביבית לא אכפת לי שזה לא קשור - אני יותר מדי שמחה - מזל טוב לשמעון פרס! יופי לו ויופי לנו!
13/6/2007 15:07 טלי תקומי    שמעתי את זה באוטו, בחזרה מהעבודה,  
13/6/2007 15:11 נטוש    תהיו בריאות, ואני רק חושבת..  
13/6/2007 15:16 תל אביבית    נטוש - תודה על איחולי הבריאות... (ל"ת)  
13/6/2007 15:32 דפלול    נטוש: מה, שהוא חתרן בלתי נלאה?  
13/6/2007 16:00 נטוש    החתרנות זה הדבר האחרון שמטריד אותי  
13/6/2007 16:11 שירה העקורה    מכתב שאבא שלי כתב לאלי ישי -  
13/6/2007 16:23 הוטיקה    בבקשה אל תכניסו פוליטיקה לפורוםץ נאחל לנשיא החדש הצלחה ונקווה שתהיה לו קדנציה נקיה מכל רבב (ל"ת)  
13/6/2007 16:25 עוד שין    גם אני שמחה בשמחתו, איש רב פעלים, רק שואלת את עצמי איך זה לגמור קדנציה בגיל 91.. (ל"ת)  
13/6/2007 17:02 מאיה של אופק ומעוף    באמת שבלי פוליטיקה- כל כך אבל כל כך מגיע לו. הוא נותן את חייו למדינה הזו ובשבילי הוא אכן סמל לשלום! בהצלחה שמעון! (ל"ת)  
13/6/2007 19:48 אנני    איש מקסים,שמחה מאוד שזכינו בו. (ל"ת)  
13/6/2007 22:11 maia    בריאות לכל: לנשיא, לחברות הפורום באשר הן בדעותיהן ואולי תהיה הפעם קדנציה שקטה  
13/6/2007 13:29 קשה לי בנות - על רקע שבוע הספר ותקופה אישית לא קלה עם הריון ויחסים עם האיש היקר - המלצה לספר טוב בבקשה.... (ל"ת)
13/6/2007 13:34 ניבי    בבקשה  
13/6/2007 13:54 תל אביבית    מצטרפת להמלצה על צילה של הרוח - קל, קריא, זורם. (ל"ת)  
13/6/2007 14:09 אירנה    "תמצאי לי אהבה" של דורית זילברמן (ל"ת)  
13/6/2007 14:37 טלולה    כמה המלצות של  
13/6/2007 15:03 מיכל    עוד ספרים.....  
13/6/2007 16:19 redsoxmom    בית בקהיר  
13/6/2007 17:00 גילי אבישי    ספר ישן ונפלא שלא נס ליחו  
13/6/2007 17:12 מירב!    מתי אתן מוצאות זמן ושלווה לקרוא? (ל"ת)  
13/6/2007 17:31 לל    בבקשה כמה מומלצים,  
13/6/2007 18:35 רוזי    מצטרפת למירב, מתי באמת? (ל"ת)  
13/6/2007 19:43 תל אביבית    גילי - איך הזכרת לי את בינת השכווי  
13/6/2007 19:52 שיבולת    "לבסוף מוצאים אהבה - מדריך לזוגות" של הנדריקס, ו"לידה פעילה" של ג'נט בלאסקאס. את שניהם אני קוראת עכשיו, ובמצבך בדיוק... (ל"ת)  
13/6/2007 22:15 maia    מירב ורוזי: אז ככה:  
13/6/2007 23:13 לונה    ועוד כמה:  
13/6/2007 23:20 מאיה מ    ו"תולדות האהבה" ו"חמשת רבעי התפוז"  
14/6/2007 00:16 Orna    גם אני קוראת את בסוף מוצאים אהבה - מדריך לזוגות" של הנדריקס,ספר מצוין. (ל"ת)  
14/6/2007 09:47 קשה לי    תודה רבה בנות. קניתי את צילה של הרוח וגופה של אישה תבונתה של אישה (ל"ת)  
14/6/2007 10:54 רוזי    "רק" פרק אחד? אם הצלחתי לגמור עמוד לפני שאני מריירת על הכרית, זה נס (ל"ת)  
14/6/2007 10:55 רוזי    ההודעה למעלה פונה למירב כמובן (ל"ת)  
14/6/2007 10:56 רוזי    סליחה, למאיה (ל"ת)  
14/6/2007 13:54 ר ח ל י    ממליצה על ספר קל, זורם ומקסים  
15/6/2007 08:46 ע.פ.    המלצה לספר - "שלך, סנדרו", מאת צבי ינאי. (ל"ת)  
13/6/2007 11:44 לא עכשיו בעל לא מספיק אסרטיבי
13/6/2007 11:51 דפלול    אחרי 3 חודשים בלבד בעבודה: גם את היית מתנהגת כך.  
13/6/2007 13:58 תל אביבית    ואם הוא לא יכול שלא לענות -עוד רעיונות:  
13/6/2007 15:09 מיכל    לדעתי  
13/6/2007 16:20 לא עכשיו    אז ככה  
13/6/2007 16:33 מילכי    ההצעה שלי  
13/6/2007 17:18 ע.פ.    תל אביבית - את בסדר את !! (ל"ת)  
13/6/2007 18:17 רוית ב'    דווקא אהבתי את ההצעה שהוא עצמו יתקשר למנהל מהדרך ויקדים את השיחה (ל"ת)  
13/6/2007 21:03 לא עכשיו    עדכון חם מהשטח  
13/6/2007 22:17 maia    יפה לכם!!! שתמשיכו להנות ממעט דקות האיכות שלכם יחד :-)  
12/6/2007 22:09 רונה סליחה על פתיחת ההודעה אבל האיש מלחיץ ורותי תמחקי אחרי שאקבל תשובה...
12/6/2007 22:28 מאיה של אופק ומעוף    רונה, גם אני בזמנו שמתי ליד עריסתו של מעוף בצל חתוך  
12/6/2007 22:38 מעיין    ריח הבצל בחלל החדר מספיק, אין צורך שהקערה תהיה ממש קרובה למיטה, סוג של פשרה... (ל"ת)  
12/6/2007 22:56 ליאתיתי    רואים שהוא לא רומני...  
12/6/2007 22:56 שיבולת    למיטב ידיעתי, בצל ליד המיטה טוב לייבוש נזלת, ולא לשיעול עם ליחה. לשיעול,  
12/6/2007 23:56 annat    אצלנו בצל עוזר גם לשיעול  
13/6/2007 08:20 maia    רונה מקווה שהלילה עבר בשלום, מכירה עוד כמה תינוקות שישנים עם ריחות השוק וזה אמור לעזור (חלקם מוסיפים מכשיר אדים קרים). בריאות (ל"ת)  
13/6/2007 11:03 הללי    רונה,  
13/6/2007 11:36 רונה    אוף אין שיפור למרות הבצל והאדים:-( תגידו למרוח את השכמות עם שמן שקדים ושמן מנטה זה טוב לגיל הזה או לוותר על המנטה? לא יודעת מה לעשות כבר (ל"ת)  
13/6/2007 12:01 חבצלת    לתינוקות מותרים רק שמן לוונדר ושמן קמומיל, או אקליפטוס לימוני בזהירות. (ל"ת)  
13/6/2007 12:38 רונה    למה אסור מנטה- שתי טיפות לכף שמן שקדים זה מה שהמליצו לי בחנות טבע. (ל"ת)  
13/6/2007 12:50 יפיופית    כף שמן זית+כף ערק+כפית דבש+טיפטיפה מים,  
13/6/2007 13:27 מאיה של אופק ומעוף    רונה, אולי בכל זאת תלכי על העארק? הבנתי מחברות שזה עוזר. לא ניסיתי כאמור. (ל"ת)  
13/6/2007 14:32 גילי אבישי    לא קראתי את השאלה אבל התשובות מטרידות  
13/6/2007 16:09 תמרה    נגד שיעול עם ליחה  
13/6/2007 16:56 רונה    תמרה טוב שהזכרת לי כי יש לי R9, גילי רוונסרה לא מצאתי אז אני מחפשת חלופה. עראק? פיכסה לא?? (ל"ת)  
13/6/2007 17:06 גילי אבישי    לא מצאת? חבל  
13/6/2007 17:08 סתם כי בא לי לעזור    ריוונסרה יש בחנות של דיאדה, הם גם שולחים אם צריך מרמה"ש או מת"א (ל"ת)  
13/6/2007 18:19 רוית ב'    לא קראתי הכל אבל דווקא ריוונסרה ממה שזכור לי לא מומלץ לקטנים- בצל עדיף. (ל"ת)  
13/6/2007 20:16 גילי אבישי    רוית את טועה,בצל זה מצויין אבל רוונסרה זה שמן מתאים מאד לקטנים ולתשושים (ל"ת)  
14/6/2007 00:41 רוית ב'    גילי- מותר למרוח רוונסרה ישירות על הגוף? (ל"ת)  
14/6/2007 08:49 גילי אבישי    שמנים ואופן השימוש  
12/6/2007 21:30 אין לי מה ללבוש אפשר סקר - קניית בגדים? כל כמה זמן אתן קונות בגד חדש
12/6/2007 21:57 רוזי    ממש לא  
12/6/2007 21:59 לי    תלוי כמה כסף יש לך!  
12/6/2007 22:02 רונה    אני קונה הרבה. כל שבוע. כי "אין לי מה ללבוש":-) (ל"ת)  
12/6/2007 22:19 אביבה    את מתכוונת על עצמך בלבד או לכל המשפחה?  
12/6/2007 22:29 מאיה של אופק ומעוף    זה ממש תלוי  
12/6/2007 22:31 דינדון    אני מניחה שהסכום שכל אחת מוציאה נגזר מהמצב הכלכלי  
12/6/2007 22:42 מעיין    העניין עם קניית הבגדים נראה לי פחות כמותי ויותר איכותי-  
12/6/2007 23:07 שיבולת    התקליט השבור שלי - אני קונה רק בשוק בצלאל (כמעט)  
13/6/2007 08:22 maia    משוואה של מה צריך ומה יש (כלכלית) ממליצה בחום על  
13/6/2007 10:56 חני המדווחת    אני לא קונה בגדים לעצמי פעם בחודש, אלא בערך פעמיים בשנה, ואז קונה כמה וכמה דברים שישרתו אותי במהלך אותה עונה (או בסוף עונה) (ל"ת)  
13/6/2007 12:05 מירה    אני די מכורה לבגדים וקונה כמעט כל שבוע/שבועיים חולצה או משהו אחר. לא קונה בבת אחת אלא טיפין טיפין כל הזמן (ל"ת)  
13/6/2007 12:29 אירנה    שמישהו יסביר לי איפה קונים בגד נורמלי שעולה 100 שקל!  
13/6/2007 13:07 ניקי    ומה עושים כשפשוט אין זמן לקנות בגדים...):  
13/6/2007 16:11 תמרה    מבצע בפוקס  
13/6/2007 16:19 עוד שין    אני נגד פוקס מאז שזרקו את האם המניקה... (ל"ת)  
14/6/2007 14:22 אש"ה    קונה בגדים בעיקר לקראת חגים או ארועים מיוחדים . בדרך כלל קונה כמה דברים לכל העונה. מצטרפת לחרם על פוקס גם בגלל הפרסומות הפדופיליות שלהם (ל"ת)  
12/6/2007 19:17 הילה כירופרקט - מצג עכוז
13/6/2007 09:00 לי    מה בדיוק עושה הכירופרקט??  
13/6/2007 11:06 הללי    שמעתי על זה, לא מכירה אף אחד באופן אישי, אבל את יכולה גם  
13/6/2007 19:05 ד"ר רונן מנדלזיס, כירופרקט    היפוך עובר  
13/6/2007 19:42 ד"ר רונן מנדלזיס, כירופרקט    תשובה ל-לי  
13/6/2007 20:21 גילי אבישי,רפלקסולוגית בכירה מומחית לטיפולי נשים במעגל הפריון,מדריכה להכנה ללידה ודולה    לגבי המזרון  
13/6/2007 20:27 גילי אבישי    ברח לי ההמשך  
14/6/2007 10:53 הילה    תודה, אשמח לשמוע אם מישהי התנסתה בטיפול אצל ד"ר רונן  
15/6/2007 15:05 ד"ר רונן מנדלזיס, כירופרקט    תשובה לגילי  
15/6/2007 16:12 ד"ר רונן מנדלזיס    סימן לחוסר איזון של המפרק הקדמי  
15/6/2007 16:27 ד"ר רונן מנדלזיס, כירופרקט    תשובה להילה  
16/6/2007 12:05 גילי אבישי    האם אני יכולה להבין מדבריך שזה טיפול מאד מומלץ לסימפיוליזיס? יש לך נתון +- לגיבי ההצלחה בפתרון הבעיה הזו? תודה! (ל"ת)  
21/6/2007 05:30 ד"ר רונן מנדלזיס, כירופרקט    תשובה על סימפיוליזיס  
12/6/2007 19:12 מיכל ראיתי שפיספסתי שיחה חמה על חמות
12/6/2007 19:14 myalinea    אני דווקא מתה על הגיסות שלי למן ההתחלה .... איזה כיף שבורכתי בשתיים!!! (ל"ת)  
12/6/2007 21:44 לא היום (פותחת ההודעה המקורית)    כבדהה וחשדהה  
13/6/2007 10:40 מזדהה אחת    מדהים כמה שמה שתיארת זה אצלי בדיוק  
13/6/2007 13:48 עוד אחת שלא מזדהה    מיכל - גם אני באותה סירה  
13/6/2007 14:07 חני המדווחת    גיסתי הנפלאה, אחותו של בעלי, היא ממש אחת החברות הכי טובות שלי (וגם גולשת כאן לפעמים - קוראים לה כאן אתיקה) - אני מתה עליה!!! וגם מאד אוהבת וקרובה ל-4 גיסותי האחרות (שנשואות ל-4 האחים שלי). (ל"ת)  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש