פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  4072   4071   4070   4069   4068   4067   4066   4065   4064   4063   4062   4061   4060   4059   4058   4057   4056   4055   4054   4053    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

15/4/2007 13:27 אמא לבן חודשיים דחוף - מתנה לבת שנה ?
15/4/2007 13:30 דפלול    תוסיפי 9 ש"ח וקני את החדש של יובל המבולבל, כולל דיסק שמע (ל"ת)  
15/4/2007 14:06 מיכל של נועה    50 שקל זה סכום לא כ"כ קטן! אפשר לקנות הרבה משחקים מאוד יפים בטויס אר אס. כל מיני להתאים צורה לחור שלה. (ל"ת)  
15/4/2007 14:18 אירנה    יובל המבולבל קצת כבד לבת שנה. אני הייתי קונה משחק/בגד (ל"ת)  
15/4/2007 14:23 דפלול    לא הייתי מגדירה את יובל "כבד" (כאילו שייקספיר או משהו), אבל אני מבינה למה את מתכוונת...... (ל"ת)  
15/4/2007 15:19 ט    בימבה, אוהל כדורים (לפעמים מאד זול במבצע) (ל"ת)  
15/4/2007 15:39 מרי    יש לי כמה הצעות  
15/4/2007 17:34 טלי תקומי    יובל המבולבל הוא דוגמא מצויינת לפער הדורות. אני יודעת שהטף אוהב. בעיני הוא בלתי נסבל. (ל"ת)  
15/4/2007 17:55 דנדנה    בן שלי בן שנה ו3 ומכור ליובל... (ל"ת)  
15/4/2007 19:56 אורנה דן    אם עוד לא קנית - משחק מ-ק-ס-י-ם ב40 שח או 49 בכפר השעשועים/שילב "המפתח להתפתחות"  
15/4/2007 22:04 noa007    טלי, איתך, גם אני מתקשה עם יובל המבולבל  
16/4/2007 09:05 דפלול    אני הפרתי נדר כשרכשתי את הדיסק  
21/4/2007 22:12 ליאורה    יובל המבולבל  
15/4/2007 12:16 נוני ובכן...רווקתכן מדווחת ..
15/4/2007 12:21 רונה    נוני יש לי שידוך בשבילך  
15/4/2007 12:23 דפלול    live and learn  
15/4/2007 12:24 חני המדווחת    אוי!!! אבל האמת די צפוי (כרווקה מרבת דייטים לשעבר)  
15/4/2007 12:32 מילכי    חני, לא מסכימה עם המסקנה הראשונה שלך  
15/4/2007 13:02 טלי תקומי    גם אני חושבת שאורנה נתנה עצה מעולה.  
15/4/2007 13:55 myalinea    חבל אבל לא נורא  
15/4/2007 14:19 maia    נקסט...  
15/4/2007 16:01 אורנה דן    נוני, את אחלה! הכל בסדר  
15/4/2007 17:00 נוני    בנות תודה על התמיכה האינסופית .. כייף לספר לכן! (ל"ת)  
16/4/2007 00:30 גלקה    נשמע כמו דביל מושלם...  
15/4/2007 12:15 רותי קרני הורוביץ לוחפורום שכונת חיים: המרק שלן - הורתח?, מי אכל ביפן וידווח?, קפה טוב בבית ולא ביוקר, ומה עם הכביסה ומה עם התינוקת? (ל"ת)
12/4/2007 10:56 לי    ומה קרה לתנור? מישהי מבינה בתנורי אפיה?  
12/4/2007 11:03 לולי    במקרה דומה שקרה לנו הסתבר שהטרמוסטט של התנור שבק חיים והיה צורך להחליפו (ל"ת)  
12/4/2007 11:16 שירי    מעבירה לכאן את הודעתי מהלוח הקודם - מי הייתה בווינה? זקוקה להמלצות בדחיפות!!  
12/4/2007 11:20 מיכל    מטפלת מתפנה בת"א - מעבירה מהלוח הקודם  
12/4/2007 11:43 אלון    בוינה מומלץ מאד  
12/4/2007 12:00 דפלול    אוכל בוינה  
12/4/2007 14:28 רותי קרני הורוביץ    חברה שלי סטודנטית למשפטים מחפשת חומר לעבודה בנושא הבדלים בטקסטים משפטיים בין המינים  
12/4/2007 14:54 הללי    ---דחוף---מישהי מכירה תדמיתנית לבגדי ילדים?------  
12/4/2007 15:10 עוד שין    עורכדיניות ועורכדינים  
12/4/2007 16:34 ותיקה    מה אתן יודעות על אפלייד מטריאלס כמקום עבודה? (ל"ת)  
12/4/2007 17:34 ליהי    צריכה את עזרתכן הדחופה במציאת שם השיר או שם הזמר - תכנסו בבקשה!!!  
12/4/2007 17:51 ליהי    מילות השיר " זאת האמא שלי היא אמ כל כך נהדרת" (ל"ת)  
12/4/2007 18:48 דנה    מיכל- אשמח לקבל את הטלפון עבור חברה בתל אביב שמחפשת מטפלת בנרות (ל"ת)  
12/4/2007 19:23 בהריון    באיזה שבוע העובר מתחיל לשמוע? (ל"ת)  
12/4/2007 20:13 תל אביבית    בשבוע 22, וקבלי לינק:  
12/4/2007 20:21 רותי קרני הורוביץ    עוד שין, תודה רבה. מסרתי. היא מוסרת המון המון תודה ושכמובן תעוט ללא שהות (ל"ת)  
12/4/2007 21:24 עוד שין    מחפשת מתכון מוצלח במיוחד לעוף בתנור לארוח (לאו דווקא לילדים) (ל"ת)  
12/4/2007 22:03 מיכל    דנה - השאירי את האימייל שלך או כתבי לשלי - בפנים  
12/4/2007 23:16 maia    ותיקה - מה את רוצה לדעת על אפלייד. שאלי במייל  
12/4/2007 23:19 תמר    מחפשת מטפלת בתל אביב  
13/4/2007 00:01 אורית    לעוד שין - מתכון פשוט, קל וטעים  
13/4/2007 02:54 שירי    אלון ודפלולי - תודה על האינפורמציה!! (ל"ת)  
13/4/2007 08:06 רוצה להסתפר    ************************בוקר טוב, אני מגיעה מהדרום הרחוק לת"א*******************  
13/4/2007 10:34 אמא של פיצי    לעוד שין - עוף בסילאן, פשוט להכנה (אפילו אני לא הצלחתי להרוס) וטעים!!!!  
13/4/2007 11:47 רותי קרני הורוביץ    מחצינה את מתכון העוף הביתי שלנו  
13/4/2007 11:54 רותי קרני הורוביץ    מגיעה מהדרום למיקי בוגנים בשישי בבוקר? אני מקווה שקבעת תור!  
13/4/2007 12:49 אורנלית    עדכון לגבי הילד המפרכס...  
13/4/2007 13:01 עדי אחרת    ליהי- לגבי השיר.  
13/4/2007 13:28 דרורית אמיתי-דרור    תמר בש (ואולי גם אחרות): האם תוכלו להמליץ על קלינאית תקשורת טובה בטבריה?  
13/4/2007 13:32 לימורית    +++++++++++לחני המדווחת+++++++++ דחוף !!!!!!  
13/4/2007 14:13 מיכל ר(ח)    רותי-האם ג'נרה כבר החליקה? (ל"ת)  
13/4/2007 16:48 מיכל של נועה    רותי, ניסויים רבים ומפרכים במטבחי הראו, כי שמן חמניו (לא מזוקק!) גורם לעוף לספוח את התבלינים (אלה שציינת ורבים טובים אחרים) הרבה יותר חזק. (ל"ת)  
13/4/2007 16:49 מיכל של נועה    לאורלנית, תודה על העדכון והמון בריאות! (ל"ת)  
13/4/2007 17:06 מירב!    לימורית !! בלי להיות משפטנית , שלילי . גם אם הייתי מוכרת לאחותי הייתי מעבירה בעלות ! (ל"ת)  
13/4/2007 17:08 מירב!    לימורית  
13/4/2007 17:17 לימורית    מירב-  
13/4/2007 17:36 תמר בש, קלינאית תקשורת    לדרורית אמיתי-דרור---  
13/4/2007 19:51 טובה קראוזה    המלצה על ספר - לאוהבות אוכל וניו יורק "שום וספירים"  
13/4/2007 20:21 חני המדווחת    לימורית - רק עכשיו ראיתי. אינני יודעת התשובה בבטחון, אבל תחושת הבטן שלי אומרת לי שהתשובה שלילית. (ל"ת)  
13/4/2007 20:36 לימורית    לחני ומירב- תודה. (ל"ת)  
13/4/2007 22:43 עוד שין    תודה רבה למשיבות בעניני עוף, תורמת את המתכון של גיסתי "עוף אינדיאני" לטובת המנוע  
13/4/2007 22:44 עוד שין    לימורית, יש מרשם במשרד התחבורה ורק הוא קובע לצורך עברות, עיקולים וכו'. ממש לא כדאי לעשות "קומבינות". (ל"ת)  
14/4/2007 07:29 מיקי.ג    האם יש דבר כזה צימר מבודד באמת  
14/4/2007 14:41 גילי אבישי    מיקי ג. חפשי כאן  
14/4/2007 17:16 מיקי.ג    גילי אבישי, תודה, מכירה את האתר המצויין הזה. אך  
14/4/2007 18:11 ע.פ.    ******הוטיקה, הוטיקה - נו, יש שיפור? ********* (ל"ת)  
14/4/2007 18:32 אורית גודקאר    למי שמחפשת טקסטים על מגדר ומשפט: (רותי)  
14/4/2007 18:34 ??    *** נון *** איך היה הדייט?????  
14/4/2007 20:40 רוית ב'    לחני המדווחת וטובה קראוזה  
15/4/2007 00:05 הוטיקה    ע.פ. דרלינג, תודה על ההתעניינות, ועדכון -  
15/4/2007 00:06 הוטיקה    +++++++ שאלה בנושא עכבר אופטי, למבינות +++++++  
15/4/2007 00:12 דרורית אמיתי-דרור    לתמר, תודה! (ל"ת)  
15/4/2007 00:16 ריש    הוטי,  
15/4/2007 02:51 מהרצליה    מכונת הכביסה שלנו הפכה לשרדר: אתמול נקרע וילון והיום מגבת. מישהי נתקלה בתופעה??? פתרונות??? (ל"ת)  
15/4/2007 08:43 יוד    ****למיקי ג.צימר סוף הדרך במתת. סוף הדרך וקצה סוף העולם (שמאלה)***** (ל"ת)  
15/4/2007 11:01 noa007    מחפשת לקנות מחשב נישא די בדחיפות, גם יד שנייה יתאים.  
15/4/2007 12:39 רותי קרני הורוביץ    הרבה תודה לאורית! ולמיכל-יות  
15/4/2007 14:16 מעיין    הוטיקה - ניסית להחליף סוללה בעכבר המתמרד?? (ל"ת)  
15/4/2007 14:21 maia    מעיין הוצאת לי את המילים מהמקלדת - הוטיקה באלחוטי יש סוללה (לרוב "רגילה"). בהצלחה (ל"ת)  
15/4/2007 16:12 מיקי.ג    יוד, תודה!  
15/4/2007 16:42 הוטיקה    העכבר אינו אלחוטי ואיננו זקוק לסוללות  
15/4/2007 17:09 לל    +++ רותי רותי +++  
15/4/2007 22:15 בובה    איפה ניתן לקנות בגדים לבובות במחירים שפויים (לשם הבהרה, 80 ש"ח על חולצה ומכנסיים מכוערים זה מטורף בעיני). (ל"ת)  
16/4/2007 01:44 נויהנוי    מחפשת דיונים על יצירה משותפת שהופכת ל"אמא, תעשי את"  
16/4/2007 10:32 מי מכירה    +++ החתול שמיל הוא משהו לא רגיל, ++++ את כל מילות השיר? (ל"ת)  
16/4/2007 10:39 נדמה לי    החתול שמיל  
16/4/2007 10:42 בטוח    הנה, מצאתי את כל השיר:  
17/4/2007 12:36 רותי קרני הורוביץ    לל יקרה, קראתי תודה (ל"ת)  
15/4/2007 12:15 אורנה דן קורס העמקה ותמיכה לדולות - מתחילות (הודעה-מודעה)
13/4/2007 12:34 רותי קרני הורוביץ    בהצלחה, אורנה היקרה (ל"ת)  
14/4/2007 08:59 מירב!    בהצלחה (ל"ת)  
14/4/2007 16:32 דרורית אמיתי-דרור    בהצלחה! (ל"ת)  
15/4/2007 18:51 קרן    בהצלחה יקירה! (ל"ת)  
15/4/2007 11:40 תמי מתי להביא ילד שני
15/4/2007 12:07 לי    יש כאן הרבה חומר בפורום - ולי יש תשובה ארוכה בפנים.  
15/4/2007 12:12 רונית    לי צודקת. הכל זה עניין של הרגשה פנימית ...............  
15/4/2007 12:34 אלמה    כששניכם רוצים  
15/4/2007 13:17 מאיה של אופק ומעוף    מאוד מסכימה עם לי  
15/4/2007 14:05 שרון    טובה קראוזה המליצה על 18 חודשים הפסקה בין לידה להריון הבא כדי לאפשר לגוף למלא את כל ה"מצברים".  
15/4/2007 11:25 שנן שר כאבי גב וההריון
15/4/2007 10:02 מירה דולה- בשם ינטל מירושלים
15/4/2007 17:56 גילי אבישי    קוראים לה יענטי רוכמן  
15/4/2007 23:20 מירה    תודה רבה לך גלית אבישי  
14/4/2007 22:11 אנה א אנא המצלצתכן לגן/משפחתון בנאות אפקה
14/4/2007 21:34 אורית מחפשת פורום מומחים להריון כדי לשאול שאלה האם משהי יכולה להמליץ? (ל"ת) (ל"ת)
14/4/2007 22:08 maia    אר\ורית למה התכוונה המשוררת בשאלתה...?  
14/4/2007 22:09 maia    אופס, פיצצית בוכה פה לעת ליל ולכן פליטות לרוב... הכוונה + אורית +כמובן (ל"ת)  
14/4/2007 22:28 אורית    יש לי שאלה שאני רוצה לקבל עבורה תשובה של רופא.(ל"ת) (ל"ת)  
14/4/2007 22:57 maia    טוב אז אם לא פה תנסי את הלינק הבא:  
15/4/2007 08:49 לי    פורום הריון נפלא  
15/4/2007 12:30 רותי קרני הורוביץ    הללללווווו, פורום מומחים זה פה, ולמעשה, גם פורומים מומחים זה עוד מעט פה  
15/4/2007 12:59 מתביישת    אפשר לשאול שאלה את ד"ר בר?  
15/4/2007 13:15 לי    ווי, איזה יופי  
15/4/2007 13:18 מכירה מישהו...    רותי, האם רופא ילדים לקראת סוף התמחות גם יכול להתאים? (ל"ת)  
15/4/2007 13:19 מאיה של אופק ומעוף    רותי, איזה יופי של יוזמה. מחכה כבר בקוצר רוח... (ל"ת)  
15/4/2007 13:20 maia    נו רותי שאלתי אותה אם השכנים נאים בעיניה... ואגב שאלה עבורך  
15/4/2007 22:36 חני המדווחת    רותי - מדהים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל"ת)  
17/4/2007 13:05 רותי קרני הורוביץ    תודה יקרות! והתשובות (כמעט) כולן: כן! דר' ראובן קידר מחיפה, רופא בסוף התמחות עשוי להתאים והשכנים הנאים..  
26/4/2007 18:31 דני    חיפשת רופא ילדים לפורום?  
14/4/2007 21:19 תיתי רופאת שיניים מאחורי המקדח- יומן שבועי
14/4/2007 22:12 maia    הרסת אותי! הילד לא צחצח שיניים שבועיים+?  
14/4/2007 22:22 שיבולת בשדה    כנראה שבאמת יש אנשים (ואמהות) מכל מיני פלנטות... ומשהו על פיות  
15/4/2007 08:00 אמא    תיתי - שאלה  
15/4/2007 08:01 תיתי רופאת שיניים    אוי, אני ממש צריכה את הטלפון  
15/4/2007 08:07 תיתי רופאת שיניים    ותשובה לאמא  
15/4/2007 09:16 אמא    תיתי - המשך  
15/4/2007 10:29 נטוש    באת לי בדיוק בזמן תיתי!  
15/4/2007 10:40 גלקה    אמא, לפני שאת מכריחה...  
15/4/2007 11:11 אורי    תיתי התור מרתק כרגיל.. ושאלה לי, מה נחשב לציחצוח "יסודי מספיק" ? (כפי שנטוש כינתה אותו) (ל"ת)  
15/4/2007 12:56 תיתי רופאת שיניים    חזרתי מהעבודה  
16/4/2007 08:19 אורי    תיתי תודה ויום טוב (ל"ת)  
17/4/2007 02:08 ע.פ.    תיתי, הרסת גם אותי. עם "זאתי", שלא צחצחה לילד שבועיים.  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש