פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  4072   4071   4070   4069   4068   4067   4066   4065   4064   4063   4062   4061   4060   4059   4058   4057   4056   4055   4054   4053    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

9/4/2007 11:19 שמש מה דעתכן? בבקשה תיכנסו.(קצת ארוך)
9/4/2007 11:54 מיכל    דעתי.....  
9/4/2007 20:00 לא משנה    אותו הדבר אצלנו  
10/4/2007 09:17 גיל ש    התגמשות משני הצדדים  
10/4/2007 11:49 תל אביבית    עם דעה לא קונסנזואלית, כרגיל  
9/4/2007 10:41 ליל קלאב בטורקיה - Limak Lara
9/4/2007 11:37 רויטל    וואו אז איך שהמלון השתנה היינו לפני שנה ומה שאת מספרת נשמע ממש מלון אחר!!! את מתכוונת ללימאק לארה באנטליה??  
9/4/2007 21:11 ליל    אכן אותו מלון (ל"ת)  
9/4/2007 09:47 לימור המאפרת טובה, התייאשתי ואני בלחץ שלעולם אתקע עם כל הקילוגרמים שלא זזים
9/4/2007 09:51 לימור המאפרת    טובה, אין צורך- ברוב גאוניותי מצאתי  
9/4/2007 15:01 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    לימור יקרה,  
9/4/2007 08:49 קרן אור חדשה רוצה הריון...
9/4/2007 12:03 אמא של פיצי    זה מאד אישי. אני הרגשתי  
9/4/2007 14:38 קרן אור חדשה    אמא של פיצי, תודה ששיתפת. כמובן שאעדכן, לא רק שאעדכן, אני אצרח עד לב השמים ואני בטח לא אפסיק להציק כאן עם שאלות... (ל"ת)  
9/4/2007 15:59 הריונית בארון בשלב הזה    אני פעמיים הרגשתי אחרי יומיים-שלושה.....  
9/4/2007 16:39 מאיה של אופק ומעוף    יכולה לספר לך שזה משתנה מהריון להריון  
9/4/2007 22:50 סיקאנדה    לי התחילו כמו כאבי מחזור שבוע אחרי הביוץ  
10/4/2007 07:42 קרן אור חדשה    בנות, תודה על התגובות, העידוד ואני מקווה כבר להכנס עם הודעה חדשה... ואם אפשר, שיהיה החודש.. (ל"ת)  
9/4/2007 00:09 נושקה אירוע מפחיד עם התינוק שלי - לרוץ למיון? לחכות לבוקר?
9/4/2007 00:19 ניקי    מציעה להתקשר דחוף למוקד  
9/4/2007 01:01 ריש    עלות מיון אינה כה גבוהה.  
9/4/2007 06:51 נושקה    עדכון (אשמח להארות)  
9/4/2007 14:59 קנגה    לדעתי, צריך להיבדק על ידי רופא  
9/4/2007 21:06 ניקי    נושקה, מה שלומכם?  
8/4/2007 23:50 שושית מעבר מגלולות סרזט למליאן
10/4/2007 00:22 ד"ר עמוס בר    מעבר מסרזט  
8/4/2007 23:24 סיקאנדה שאלה לגבי תנוחות במנשא
9/4/2007 09:16 הוטיקה    מוסיפה שאלת מנשא  
9/4/2007 09:49 ע.פ.    הוטיקה - לא יודע לענות לך (לא זוכרת...) אבל רציתי לשאול - איך ההנקה? קל יותר עכשיו? (ל"ת)  
9/4/2007 12:21 מאיה של איתי ואיילה    סנוגלי ותנוחה כלפי העולם..  
9/4/2007 15:09 סיקאנדה    הייתה פה משיהי בעבר מומחית למנשאים  
9/4/2007 19:10 הוטיקה    מאיה, תודה רבה... אני אנסה לברר יותר לגבי זה... (ל"ת)  
9/4/2007 22:52 סיקאנדה    הוטיקה את יכולה לעדכן את ממצאייך?  
10/4/2007 18:45 נעמה מנשאים    תינוק רוצה לראות עולם ונזק לגב  
8/4/2007 18:58 תמי תינוקת בת 3 ח' - שינה
9/4/2007 13:38 חן של יובל    גם אצלינו זה היה ככה, ופשוט החזקתי לה את המוצץ עד שנרדמה... היא למדה לתת למוצץ להרגיע אותה במקום ציצי! בהצלחה! (ל"ת)  
8/4/2007 17:29 לי התעמלות לאחר לידה
8/4/2007 18:40 טריליאן    אחרי הלידה כדאי להיזהר  
9/4/2007 00:42 ממליצה    אם אני לא טועה את גרה במודיעין?  
9/4/2007 12:08 לי    אני לא גרה במודיעין אבל 20 דק' נסיעה  
9/4/2007 12:39 הממליצה    לי  
9/4/2007 12:41 לי    את לא נשמעת כמו פרסומת  
8/4/2007 17:16 דניאל עזרתכן הבנות מחפשת מכנס שכבות?



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש