פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  4012   4011   4010   4009   4008   4007   4006   4005   4004   4003   4002   4001   4000   3999   3998   3997   3996   3995   3994   3993    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

4/3/2007 12:17 סיבוב שלישי בדיקות גנטיות ושיכחה מוחלטת
4/3/2007 12:22 תל אביבית    אנחנו עשינו את הבדיקות הגנטיות במרפאה שבה היתה הגניקולוגית שלנו  
4/3/2007 12:23 מירי    תנסי  
4/3/2007 12:46 ריש    אם משו היה לא תקין, אני מניחה שהיית עוברת בירור נוסף  
4/3/2007 14:19 מומינאמא    עד כמה שידוע לי....  
4/3/2007 21:03 עוד שכחנית    תבדקי טוב באתר של הקופה  
4/3/2007 08:15 חן של יובל רוצה לשתף...שוב...
4/3/2007 08:34 תל אביבית    מוצאת את עצמי באותן חרדות - ואקטיביסטית מתמיד  
4/3/2007 09:00 מיכל של נועה    אולי זה אחד המקרים שצרת רבים היא נחמה. אותי מנחם מאוד לשמוע שיש עוד אמאות חרדות  
4/3/2007 09:03 חן של יובל    מיכל יקרה אתן לה נשיקה  
3/3/2007 23:48 שוב אתכן התיעצות גן- לא ישנה בלילות מרב דאגות
4/3/2007 08:09 אביבה    אומר לך את דעתי  
4/3/2007 08:26 שבלול    מסכימה עם קודמתי  
4/3/2007 09:05 מיכל של נועה    טופסת טרמפ על נושא הגנים בשביל הסבר קצר בנושא - עד כמה זה חשוב שאותם הילדים יהיו בגן, יעלו יחד לא' לחטיבה וכו'?  
4/3/2007 09:54 מומינאמא    ל"שוב אתכן" ולמיכל  
4/3/2007 10:24 סוי    נשמע לי אפשרות טובה  
4/3/2007 15:46 שוב אתכן    מודה מכל הלב לכל מי שהגיבה  
4/3/2007 19:23 ניה    למיכל - לדעתי זה לא ממש חשוב  
5/3/2007 07:14 אורנה דן    זה תופס מקום קטן מאוד בשיקולים, בעיקר בגיל 3 ו4. אח"כ כבר לא  
3/3/2007 23:35 ronit שאלה בקשר לתלת אופן מבוגרים
3/3/2007 23:15 שומרת על פרטיות בני אני חושבת שמשהו לא בסדר
4/3/2007 02:40 אורנה דן    הקטע עם היד חשוד.  
4/3/2007 08:09 מאיה של אופק ומעוף    גם אני ממליצה לגשת לרופא  
4/3/2007 08:13 אביבה    דווקא אני לא רואה פה שום דבר חשוד  
4/3/2007 08:55 נעמה    לכי לבדוק  
4/3/2007 23:00 שוב אני    קבעתי תור לרופאה למחר. אני אעדכן אתכן. מקווה שיהיה בסדר. אני בלחץ אימים. (ל"ת)  
4/3/2007 23:05 רונה    אני אספר לך סיפור קטן  
3/3/2007 23:08 חברה של חברה עוברת טיפולי הפריה וזה עושה לה דכאון
4/3/2007 02:42 אורנה דן    קודם כל שתיידע את הרופא שמטפל בה  
4/3/2007 08:16 דגנית    ממש לא הייתי הולכת לפסיכיאטר  
4/3/2007 11:33 תל אביבית    דיכאון וטיפולי הפריה (פתאום הבוקר יש לי דעה על הכל, אולי בגלל שאני מבואסת מזה שפורים ואני בעבודה)  
4/3/2007 14:07 חברה של    תודה לכן (ל"ת)  
5/3/2007 22:58 איריס    דכאון כתוצאת לוואי של טיפולי הפריה  
3/3/2007 22:19 אמא של דרור חו"ל עם ילד תזזיתי
4/3/2007 13:43 דפלול    מציעה: טיולון מטריה במקום רתמה. (ל"ת)  
5/3/2007 08:37 עירית    רתמה  
3/3/2007 19:41 תיתי רופאת שיניים מאחורי המקדח- יומן שבועי
4/3/2007 00:01 ל    לתיתי שאלה על שן הסרה,  
4/3/2007 00:02 ל    הסרה=החסרה (ל"ת)  
4/3/2007 08:23 תיתי רופאת שיניים    שן עלולה להיות ניידת  
5/3/2007 17:49 ג'ול    תיתי - כתבת נפלא על הגנן, נהנתי לקרוא..  
3/3/2007 19:34 הריון2 מצג עובר
3/3/2007 20:49 לי    יש סיכוי מצוין שהוא יתהפך עד שבוע 34 34  
3/3/2007 21:11 לילי    רוב הסיכויים שיתהפך  
4/3/2007 02:48 אורנה דן    להריונית, אני מציעה לקבוע תור לשבוע 34 כדי לבדוק את המצג  
4/3/2007 07:14 הריון2    תודה רבה לכל המגיבות ועוד משהו...  
4/3/2007 07:30 אורנה דן    להריון2. אם קובעים תור להיפוך, אז עד שמגיע הזמן  
4/3/2007 08:13 לילך של נוגיאיתי    שינוי מצג  
4/3/2007 08:28 לי    נסיון היפוך ממש לא מסוכן  
4/3/2007 19:25 הריון2    שוב תודה על התגובות וגם  
4/3/2007 19:58 לי    לא התבלבלת  
3/3/2007 19:34 רוצה אך מתלבטת ילד שלישי
4/3/2007 02:58 אורנה דן    ברור שבמצבך המתלבט לא הולכים על קשירת חצוצרות או ניתוח צינוריות הזרע  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש