פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  4012   4011   4010   4009   4008   4007   4006   4005   4004   4003   4002   4001   4000   3999   3998   3997   3996   3995   3994   3993    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

1/3/2007 10:17 סיקאנדה סאונה ספורט והנקה
1/3/2007 10:59 myalinea    הי סיקאנדה!  
1/3/2007 16:41 סיקאנדה    myalinea  
1/3/2007 17:38 myalinea    וודאי זוכרת!!!!!!!!!!  
3/3/2007 22:10 סיקאנדה    איזה כיף בייבי יוגה..  
1/3/2007 09:40 בת לא מסתדרת עם אמא שלי. יש דבר כזה?
1/3/2007 10:16 כוכבית    אמא רעה או אמא שלא מסוגלת?  
1/3/2007 10:26 חבצלת השרון    אפשר להציע לך תרגיל קטן?  
1/3/2007 10:59 בת    כוכבית, אני לא חושבת שהיא רעה  
1/3/2007 11:20 חבצלת השרון    בת,  
1/3/2007 11:22 כוכבית    ימימה..  
1/3/2007 11:23 סיקאנדה    וואו זה קשה..  
1/3/2007 12:07 רונית    קארמה  
1/3/2007 21:32 הייתי שם    been there done that  
1/3/2007 22:19 אל"א    כמי שאיבדה את אימה לא מזמן...  
1/3/2007 22:20 רונית    להייתי שם - אני גאה בך. (ל"ת)  
1/3/2007 09:37 עינת התלבטות קשה בקשר לגנים. זקוקה לעצות ניטרליות
1/3/2007 13:51 ורד של איתי    הייתי הולכת על אופציה 2  
1/3/2007 21:00 אביבה    אני הייתי הולכת על אופציה א לו הייתי במקומך  
1/3/2007 21:06 gili    optsia b (ל"ת)  
1/3/2007 21:18 עינת    תודה על האלטרנטיבות, אני עדיין צריכה לחשוב על הנושא (ל"ת)  
1/3/2007 09:12 מסוקרנת ירידת מים- בלי פתיחה.
1/3/2007 10:39 אורנה דן    אם היא בסוף ההריון  
1/3/2007 11:01 מסוקרנת    היא בבי"ח, ואמרו שמחכים 24 שעות  
1/3/2007 12:47 אורנה דן    אני ממליצה  
1/3/2007 13:09 קרן של רומי ועדן    הייתי באותו הסיפור  
1/3/2007 15:32 גלקה    גם אצלי הלידה התחילה ככה.  
1/3/2007 22:38 מסוקרנת    תודה לכולן. אחרי 24 שעות עוד אין לה צירים.  
2/3/2007 14:48 נטלי של...    אוי, גם לי זה קרה  
2/3/2007 14:55 מסוקרנת    עוד אין צירים. מחכים ללילה ואז יחליטו מה עושים. (ל"ת)  
1/3/2007 09:11 הוטיקה ************ ל ו ח פ ו ר ו ם *************** (ל"ת)
27/2/2007 16:17 הוטיקה    מקווה שזה בסדר שפתחתי (הקודם נעלם?) - ושואלת בשביל חברה על גנים באיזור נווה אביבים / רמת אביב לילד בן שנה ו-8  
27/2/2007 17:26 גם אני מחפשת    גן בגבעתיים לבת שנתיים, יש למישהי המלצה? (ל"ת)  
27/2/2007 17:44 תמר    דרושה גננת לגן אנתרופוסופי במודיעין  
27/2/2007 18:04 מאיה מ    מישהי היתה ב"סוכה במדבר" ויכולה לספר חוויות ? (ל"ת)  
27/2/2007 18:07 שחר    מישהו כאן ניסה פעם את וילות הנופש בקיסריה? יש המלצות או אזהרות? (ל"ת)  
27/2/2007 19:36 אני    שאלה! האם זה בסדר לתת ברזל לילד בן 4, אין לו צורך אבל רוצה בזמן שהקטנציק לוקח. או שמא מזיק? (ל"ת)  
27/2/2007 20:40 שואלת    סליחה על הבורות אבל מה זה לידת ויבק? (ל"ת)  
27/2/2007 21:03 maia    ויבאק זה הקיצור באנגלית ללידה נרתיקית אחרי קיסרי:  
27/2/2007 21:04 maia    לא נותנים ברזל סתם ככה, יש אופציה לאובר-דוז והרעלה!!!! תני לו משהו אחר אבל ברזל זה לא משחק ילדים (ל"ת)  
27/2/2007 21:16 אנה 34    מי שחיפשה את "בלי סודות" אז סתם חיפשתי באימיול ויצא לי המון אבל המון פרקים שווה להוריד ולצרוב על הדיסק (ל"ת)  
27/2/2007 22:25 אלמונית    ייתכן שהכתף של הבת שלי יצאה מהמקום  
27/2/2007 23:05 הוטיקה    חוזרת ושואלת: גנים שווים ברמת אביב / נווה אביבים, מי מכירה ויודעת? רונה? מישהו? חשוב לי... (ל"ת)  
27/2/2007 23:18 רונה    הוטיקה  
28/2/2007 00:05 עינב    &&&&&&&&&&נון********&&&&&&  
28/2/2007 06:45 אורנה דן    *-*-*-*-*- ירושלמיות -*-*-*-*- אני זקוקה לתחפושות לבנים בגילאי גן ובי"ס  
28/2/2007 07:54 הוטיקה    רונה, תודה. יש לך פרטים כמו כתובת (אפילו חלקית) של הגנים האלה? קצה חוט? (ל"ת)  
28/2/2007 08:35 אורנה דן    {{{{{{ ועוד לירושלמיות }}}}} מי מחפשת מטפלת או מנקה?  
28/2/2007 09:02 אירנה    אני עצבנית!!!!!!!!! מישהי בלימודים פשוט גנבה לי את הרעיון!!!!!!  
28/2/2007 09:22 דפלול    אירנה: לא ברור לי  
28/2/2007 09:42 לי    דימום אחרי לידה  
28/2/2007 09:46 הוטיקה    אורנה דן, איך אפשר לשוחח איתך? (ל"ת)  
28/2/2007 11:09 אירנה    אני מסבירה:  
28/2/2007 11:47 דפלול    אירנה,  
28/2/2007 11:53 אורנה דן    הוטיקה, זה נורא פשוט  
28/2/2007 11:55 המתעניינת באפי נו    לרותי!!!!!!!!!1  
28/2/2007 11:57 רונה    הוטיקה אין לי . תנסי ב 144. אם תתקשי אני אעשה מחקר יותר מעמיק.. טוב? (ל"ת)  
28/2/2007 13:02 נעמה    סוכה במדבר  
28/2/2007 13:43 יסמין    @@ לי @@  
28/2/2007 13:59 ללי    הדימום שלי נמשך עד חודש אחרי הלידה. (ל"ת)  
28/2/2007 14:02 לי    תודה יסמין, פשוט אני שומעת על הרבה בנות עם דימום למשך כמה שבועות טובים  
28/2/2007 14:09 זהר של נוני    לגם אני מחפשת: לגבי גן לבני שנתיים  
28/2/2007 14:38 פורים בפתח    דחוף לפורים: נתקעתי, צריכה כפפות חתוכות באצבעות בצבע אחד בגודל של גוזל קטן בן 3. איפה משיגים? (ל"ת)  
28/2/2007 14:40 פושי    לאלמונית !!!! אם אכן יצאה לה הכתף או המרפק מהמקום זה כאבי תופת.  
28/2/2007 14:43 טלי תקומי    קרה גם לי , ולא פעם אחת.  
28/2/2007 14:43 טלי תקומי    "קרה גם לי" מיועד לאירנה. (ל"ת)  
28/2/2007 14:47 אורנה דן    לי - בואי לסדנא של מירב שרמן בירושלים  
28/2/2007 15:01 רותי קרני הורוביץ    צרור תשובות למתעניינת בעניין אפי-נו  
28/2/2007 15:16 אירנה    טלי ודפלול - תודה, פשוט כל כך עיצבן אותי הסיפור, ועוד בכזאת חוצפה זה נעשה... פשוט מכעיס ברמות. (ל"ת)  
28/2/2007 15:40 מירב    המלצה על רופא נשים של מכבי באזור צפון תל אביב!!! (ל"ת)  
28/2/2007 16:46 הוטיקה    ++++++++ קחו 3 דקות שקטות כדי להתרגש מהסרטון הזה: +++++++++++++++ (ל"ת)  
28/2/2007 16:46 הוטיקה    סליחה, הנה הלינק: (ל"ת)  
28/2/2007 16:47 הוטיקה    אוף! ה-נ-ה הלינק:  
28/2/2007 17:09 מירב שרמן    ***אני מתארחת עכשיו בתפוז <עניני וסת> , מזמינה אתכן להצטרף לדיון***  
28/2/2007 18:18 מאיה של אופק ומעוף    הוטיקה- מדהים!!! נותרתי דומעת מול המחשב. אחת המצגות המרגשות שפגשתי. (ל"ת)  
28/2/2007 19:36 אלמונית    ל- פושי  
28/2/2007 20:38 ספידרמן    איפה קוהים תחפושת זולה? (ל"ת)  
28/2/2007 20:39 מעיין    הוטיקה - את לא יודעת כמה אני בוכה עכשיו. הלוואי שהילדים של אחותי ז"ל יפגשו כאלה מורים משמעותיים... (ל"ת)  
28/2/2007 21:04 יסמין    @@ לי @@ וגם לאורנה  
28/2/2007 21:47 לל    לי-  
28/2/2007 22:13 גם אני מחפשת    זהר של נוני, תודה אבל זה לא כ"כ באיזור שלי. (ל"ת)  
28/2/2007 22:47 עצבנית    נמאס לי מהגניקולוג שלי.כואב לי והוא אפילו לא בדק  
28/2/2007 22:49 annat    עצבנית, ד"ר גבי איתן  
28/2/2007 22:52 עוד שין    מי יודעת מה זה CK בבדיקות כימיה בדם? (ל"ת)  
28/2/2007 23:49 noa007    מחפשים סייביסיטר קבוע בת"א לשעות אחה"צ. המלצות וכיוונים נוספים לחיפוש יועילו מאד.  
1/3/2007 00:16 לל    עוד שין-  
1/3/2007 07:48 לימור    בשום פנים ואופן לא!!!!!!  
1/3/2007 07:50 לימור    זו הייתה תשובה בנוגע לברזל- ל"אני" (ל"ת)  
1/3/2007 08:47 המתעניינת באפי נו    תודה רותי - אהיה בקשר (ל"ת)  
1/3/2007 09:12 maia    הויקה יקרה כאמא וכמורה בשראל הרסת אותי (יש רגעים שהיו קצת דביקים) אבל בגדול חושב, יפה ונוגע ללב. רק טוב לכול  
1/3/2007 09:15 חבצלת השרון    @@@@מחפשת המלצה לרופא נשים מקסים ומעולה בכפר סבא והסביבה, קופת חולים מאוחדת. @@@@@ (ל"ת)  
1/3/2007 09:38 נון    עינב, עניתי לך בהודעה שלך (ל"ת)  
1/3/2007 10:27 ל.    מישהי שמעה משהו על "גן שלנו" בהוד הכרמל בחיפה?  
1/3/2007 11:40 עצבנית    לעננת שהמליצה על דר גבי איתן- האם זה מנסיון אישי?האם את מרוצה? מי המליץ לך עליו? פשוט נמאס לי לחפש כבר. (ל"ת)  
1/3/2007 11:55 annat    אכן, מנסיון אישי  
1/3/2007 12:07 myalinea    הוטיקה - מרגש עד צמרמורת! קצת ארוך וקיטשי אבל לדעתי צריך להקרין בטלויזיה שלנו! (ל"ת)  
1/3/2007 12:09 תמרר    המלצה על מטפלת קסומה  
1/3/2007 12:09 מרית    מה אפשר לעשות עם הילדים ביום א'? מבחינתי, השרון ו/או ת"א באים בחשבון כיעד לבילוי (ל"ת)  
1/3/2007 15:26 לי    יסמין ולל  
1/3/2007 18:21 לי    טובה - רק עכשיו ראיתי את התשובה לגבי הויטמינים - תודה רבה!! (ל"ת)  
1/3/2007 19:27 לי    הורדת ליפסטיק מהקיר  
1/3/2007 19:33 annat    לי, ספוג הפלא מכירה?  
1/3/2007 20:40 gili    to anna 34  
1/3/2007 21:41 תל אביבית    קרה לי כבר כמה פעמים, ולמדתי:  
1/3/2007 21:41 תל אביבית    התגובה שלעיל היתה לאירנה (שכחתי לציין) (ל"ת)  
1/3/2007 21:46 עופרי    ***לעצבנית*** בנוגע לרופא מכבי  
1/3/2007 23:05 גלקה    אתן לא מאמינות מה ראיתי היום!  
6/6/2009 23:25 zzz    aaaaaaaaaaaaaaaa  
1/3/2007 08:50 טלי לידה רגילה עם סכרת היריון
1/3/2007 09:06 לילי    לידה עם סכרת הריונית  
1/3/2007 09:12 לילי    OT- מי אוהבת כאן אתגרים על הבוקר?!  
1/3/2007 09:23 אלה    ללילי- חיפשתי במנוע "בלי ביצים"  
1/3/2007 10:43 אורנה דן    הכנה ללידת תאומים  
1/3/2007 15:04 טלי    נשמע נכון וטוב, תודה  
1/3/2007 15:25 טלי    הכנה ללידה של תאומים יש המלצות?  
1/3/2007 17:02 גילי אבישי    נו באמת!  
1/3/2007 21:36 לל    טלי-  
1/3/2007 08:45 נועם זקוקה להמלצותיכן עבור תלמידה...
1/3/2007 09:22 אלה    כל קורס שתומך בלידה פעילה יתאים  
1/3/2007 10:54 עדי שטרסמן    גם מיכל בונשטיין שהיא מיילדת בבית  
1/3/2007 11:52 נועם    תודה ועוד..  
1/3/2007 21:04 ילדתי בבית    את הקורס של גילה בדיאדה לעולם לא אשכח.  
1/3/2007 22:25 אל"א    ממליצה בחום על אימי שפירא  
1/3/2007 08:19 אלמונית הפעם מודאגת מאוד (לכל הרופאים בפורום ולאלו שמבינים) שרוף / צורב לי מאוד בתוך החזה
1/3/2007 12:19 לימורית    אלמונית יקרה,  
1/3/2007 16:24 אמא ל 2    צרבת אולי?  
1/3/2007 06:56 נוש קולפוסקופיה ???
1/3/2007 09:17 נורית של...    גם אני שמעתי השבוע על זה שהבדיקה לא ממש אמינה ממיילדת שאני מטופלת אצלה. (ל"ת)  
1/3/2007 09:36 חני המדווחת    בתור מי שעשתה את שתיהן, ומטופלת אצל מומחה לצוואר הרחם, הרופא שלך צודק. קולפוסקופיה היא בדיקה לא כואבת ולא בעייתית משום סוג  
1/3/2007 10:59 לי    קולפוסקופיה היא אכן הדיקה יותר אמינה אבל אני חושבת שהיא יקרה ולכן עושים פאפס קודם. (ל"ת)  
28/2/2007 22:40 נבוכה הסתכלתי עם ראי בפות שלי
28/2/2007 23:05 נעמה    לכי לרופא  
1/3/2007 05:52 באותה סירה    לנבוכה  
1/3/2007 06:48 אולי תמונה תעזור    הנה  
1/3/2007 07:45 לימור    נשמע כמו קונדילומה  
1/3/2007 11:03 נבוכה    תגובה  
1/3/2007 11:23 חני המדווחת    נבוכה יקרה -  
1/3/2007 13:42 לימור    זה בכלל לא סרטן-  
1/3/2007 13:50 חני המדווחת    לימור - את טועה ומטעה!!!!!!!!!!!!!!  
2/3/2007 08:23 לימור    חני - תרגיעי  
2/3/2007 09:25 רונה    לימור- נסחפת  
2/3/2007 09:53 לל    לינק חשוב -  
2/3/2007 10:52 לימור    למיטב ידיעתכן ההפניה לטיפול  
2/3/2007 11:32 ניה    מנסיוני קונדילומה נראית כבליטות בצבע בהיר יותר  
2/3/2007 11:48 באת לי בזמן    חני - אפשר שאלה?  
2/3/2007 20:14 חני המדווחת    לרונה - קודם כל תודה רבה. רק עכשיו ראיתי את התגובו. לימור - אין לי יותר מה לומר לך - שיהיה לך לבריאות, תרתי משמע. ולאמא ששאלה -  
2/3/2007 20:15 באותה סירה    מנסה להבין. ן - לל הקישור שלך לא עובד לי  
2/3/2007 22:11 ניה    ל-באותה סירה  
3/3/2007 00:35 באת לי בזמן    חני תודה רבה!! (ל"ת)  
18/3/2011 19:53 ליאור    קונדילומה  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש