פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  4012   4011   4010   4009   4008   4007   4006   4005   4004   4003   4002   4001   4000   3999   3998   3997   3996   3995   3994   3993    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

28/2/2007 18:28 ליטל כביסה לבנה
28/2/2007 19:09 אני גיטרה    לבנהיעני לבנים? תחתונים וכאלה?  
28/2/2007 19:15 ליטל    כן תחתונים חולצות וגרביים  
28/2/2007 19:27 תל אביבית    אני עושה לבן בשבעים מעלות, ומוסיפה רן (אבקה שקונים בסופר להלבנה) (ל"ת)  
28/2/2007 19:29 ליטל    תודה ..  
28/2/2007 19:30 ליטל    עוד שאלה קטנה  
28/2/2007 19:34 תל אביבית    מה שאני עושה עם כביסה צבעונית:  
28/2/2007 23:16 עינב    ******לנון***********  
28/2/2007 18:11 ורד של איתי חייבת לשתף אתכן
28/2/2007 19:36 נולי    וואהו, מרגש משהו  
28/2/2007 19:37 אורנה    שתהיה רפואה שלימה!!  
28/2/2007 22:06 יגור    הי אני הייתי אתמול תורן במיון-  
28/2/2007 22:14 יגור    ולעננת- עניתי לך בדיון על חום ופריחה->  
28/2/2007 23:24 annat    יגור, עכשיו באים?! (-;  
28/2/2007 23:29 יגור    מממ.... מאחל בריאות ובמהרה (אגב עניתי כבר לפני כמה ימים ורק תזכרתי..) אושר!!! (ל"ת)  
28/2/2007 23:47 annat    וסליחה, עיקר שכחתי  
1/3/2007 01:00 ורד של איתי    ליליה טוב יגור,היינו אצל רופא צעיר ו מ ק ס י ם ששמו ד"ר אורי אגמון-זה אתה במקרה?כי אם כן,  
1/3/2007 01:02 ורד של איתי    לילה טוב,כמובן ולא אושפזנו חזרנו הביתה ושוב הגענו היום :) (ל"ת)  
1/3/2007 08:10 אירנה    אוי, צמרמורות! ורד של איתי - תהיו בריאים וחזקים, החלמה מהירה, עדכני. (ל"ת)  
1/3/2007 08:31 יגור    כן כן זה אני !  
1/3/2007 08:59 maia    וואי הילד מדהים ואת מקסימה. רפואה שלמה, בריאות טובה ושיהיה לכם פורים בריא ושמח :-) (ל"ת)  
1/3/2007 08:59 גלקה    ורד,  
1/3/2007 09:58 ורד של איתי    יגור- אין ,אין כמוך,(ומצידי שתראה לאשתך):) אני אזכיר לך...  
1/3/2007 11:57 annat    ואוי, ורד  
1/3/2007 12:17 ורד של איתי    תודה לכולכן על התגובות המעודדות.רק בריאות לכולנו:) (ל"ת)  
1/3/2007 13:54 יגור    ורד  
1/3/2007 18:05 ורד של איתי    תודה יגור על הכל וחג פורים שמח (ל"ת)  
2/3/2007 10:23 רופאה    לורד  
2/3/2007 11:28 ניה    ורד - כל הכבוד על הפסקת העישון. אם את רוצה עצות  
2/3/2007 15:57 יגור    לרופאה  
2/3/2007 16:22 ריש    אותי מה שמשכנע לא לעשן -  
2/3/2007 17:36 ורד של איתי    לרופאה ול:ניה,  
2/3/2007 19:13 annat    ורד יקרה, גם אני מעשנת לשעבר, נקיה כבר 10 שנים כמעט  
2/3/2007 22:38 לי    ורד - מחזקת את ידייך עם הפסקת העישון  
28/2/2007 15:00 לילי ילדה שלא רוצה להתחפש - עצות בבקשה
28/2/2007 15:11 אני גיטרה    אפילו לא הייתי מנסה "לשחד"  
28/2/2007 15:13 ורד של איתי    כן,הנושא ידוע ומוכר  
28/2/2007 16:52 אורנה דן    אין טעם ללחוץ. אפשר להגיע עם תחפושת בשקית  
28/2/2007 17:13 לילי    אורנה, איך ידעת ? (ל"ת)  
28/2/2007 17:15 לילי    סליחה ברח לי  
28/2/2007 17:19 לילי    תודה עזרתן לי. אני לא מתכוונת לשכנע או ללחוץ, אז הקטנטונת שלי לא תתחפש במסיבה לגן, העיקר שתהיה "מבסוטית" (ל"ת)  
28/2/2007 20:16 גלה    גם הילד שלי הוא כזה והוא כבר בן 4  
1/3/2007 09:21 אלה    אין ילד שלא אוהב להתחפש בפורים!  
3/3/2007 09:58 לי    אצלנו בגן לא היתה מסיבת פורים בכלל  
28/2/2007 12:51 אמא שואלת לאורית או דרורית או שתיהן... חרדת גוף
28/2/2007 21:18 אתיקה    גם אצלנו זה ככה  
28/2/2007 21:21 אתיקה    אה, וקיבל גם תה חם ומתוק בכל פעם... (ל"ת)  
1/3/2007 10:41 אמא שואלת    תודה אתיקה על ההתייחסות, ננסה גם תה חם...(-: (ל"ת)  
1/3/2007 17:40 עוד אמא ששואלת    אם אפשר בכל אופן התייחסות של דרורית או אורית  
1/3/2007 18:58 אורית גודקאר, פסיכולוגית    עיסוק במיחושים ובגוף  
1/3/2007 21:52 עוד אמא ששואלת    אכן יש דברים דומים  
2/3/2007 11:52 אמא שואלת    אורית יקרה, תודה על התשובה  
5/3/2007 23:01 דרורית אמיתי-דרור    ולא נותר לי אלא להסכים לחלוטין עם אורית. (ל"ת)  
28/2/2007 11:53 עדי שטרסמן, מאבחנת ומטפלת בשיטת ורדי התפתחות מוטורית של תינוקות - פינת שאלות
28/2/2007 17:37 מעדיפה בלי...    שאלה לי  
28/2/2007 20:09 מי    שאלה?  
28/2/2007 22:11 אורחת    הי עדי,  
1/3/2007 09:59 עדי שטרסמן    סליחה על העיכוב בתשובות  
1/3/2007 11:14 myalinea    הי עדי - שאלה  
1/3/2007 20:18 זאת שהעדיפה בלי.    תודה שעדכנת ותהיו בריאים במהרה (ל"ת)  
1/3/2007 22:01 עדי שטרסמן    לזו שמעדיפה בלי  
1/3/2007 22:08 עדי שטרסמן    ל"מי" - הליכה בגיל 17 חודשים  
1/3/2007 22:24 זו שמעדיפה בלי    המשך  
1/3/2007 22:26 עדי שטרסמן    לאורחת (היקרה)  
1/3/2007 22:29 עדי שטרסמן    הי myalinea  
2/3/2007 08:10 עדי שטרסמן    לזו שמעדיפה בלי  
2/3/2007 08:45 myalinea    הי עדי  
2/3/2007 11:44 אורחת    תודה רבה עדי  
2/3/2007 17:15 זו שמעדיפה בלי    עדי. תודה רבה רבה על תשובותיך. (ל"ת)  
28/2/2007 11:48 חגית שאלה בנושא קורס יועצות/מדריכות הנקה
28/2/2007 16:56 אלמה    קורסת ייועצת מוסמכת של בתיה דייויס  
1/3/2007 08:36 אורית פרידלנד    הדרכת הנקה  
1/3/2007 18:07 חגית    תודה רבה על הייעוץ !!! ( : (ל"ת)  
28/2/2007 11:19 ייעוץ בדיני עבודה הפינה של נורמה ריי
28/2/2007 11:28 נורמה    פורים  
28/2/2007 15:13 אירנה    נורמה, כמה ימי חופש בשנה מגיע לעובדת במשרה מלאה על פי החוק? תודה (ל"ת)  
28/2/2007 16:13 נורמה    חוק חופשה שנתית  
28/2/2007 20:08 נון    הי נורמה  
28/2/2007 21:36 נורמה    נון את כזאת קצרנית.... האם עבר בשלום מבחינת אורך ההודעה המוקדמת ותשעת החודשים? (ל"ת)  
1/3/2007 08:12 אירנה    נורמה תודה (ל"ת)  
1/3/2007 08:23 קרן של עדן ורומי    לא דיני עבודה ובכל זאת...  
1/3/2007 09:26 נון    אז ככה,  
1/3/2007 11:28 נורמה    נון, כל הכבוד! ועצה חשובה בפנים  
1/3/2007 11:33 נורמה    עו"ד עצלן  
1/3/2007 13:12 קרן של רומי ועדן    אכן שובניזם !  
1/3/2007 13:14 נורמה    nobody's perfect :-) (ל"ת)  
2/3/2007 22:45 ניה    שאלה בקשר לדמי אבטלה למי שעבדה במשרה חלקית  
28/2/2007 11:01 שחפיפון האם התקן יכול לזוז תוך כדי יחסי מין ?
28/2/2007 08:19 קרן של נטע עמרי ואלה המלצה לרופא עור (מכבי) לילדים באזור גדרה רחובות, אם ממש טוב אפשר גם ראשון ותל אביב (ל"ת) (ל"ת)
28/2/2007 09:16 עוד שין    OT האם יש לדוקטור בייבי חנות בבצרה או באיזור? מי יכולה להפנות אותי ליבואן של אוונפלו. דחוף לי. סליחה על ההתפרצות. (ל"ת)  
28/2/2007 10:25 נורית של...    דר' בייבי יושבים בבצרה  
28/2/2007 10:36 חני המדווחת    ד"ר דב סטמפלר - מקבל בראשל"צ והסביבה, מאוחדת ומכבי, מנהל המרפאה באסף הרופא, מומחה מצוין ומעולה (וגם דוד שלי) (ל"ת)  
28/2/2007 10:44 עוד שין    נורית תודה. הם לא עונים שם בטלפון. האם יש שם ממש חנות או רק מחלקת תיקונים? (ל"ת)  
28/2/2007 11:02 אפרת    יש שם מן מחסן תיקונים ואם זה לא עניין מסובך התיקון מתבצע במקום תמורת סכום סמלי. (ל"ת)  
28/2/2007 12:00 נורית של...    בבצרה זה מחסן ואולם תצוגה, אבל אם אני לא טועה- אפשר גם לקנות שם וזה לא יותר זול. (ל"ת)  
28/2/2007 18:31 קרן של נטע עמרי ואלה    חני תודה (ל"ת)  
28/2/2007 22:53 עוד שין    נורית תודה, ושוב סליחה על ההתפרצות (ל"ת)  
28/2/2007 00:39 יעל שאלה לד"ר בר בנושא השפעתה של חומצה פולית על דיאטה ללידת בן
28/2/2007 19:38 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    חומצה פולית  
1/3/2007 11:01 לי    לא מבינה לגבי הקשר ללידת בן אבל שימי לב שחומצה פולית של סולגאר מכילה גם סידן (ל"ת)  
1/3/2007 15:49 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    לי, סחתיין! תזונאית של כבוד כבר אמרתי? ;-) (ל"ת)  
1/3/2007 18:17 לי    השמנתי מנחת... (ל"ת)  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש