פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  4012   4011   4010   4009   4008   4007   4006   4005   4004   4003   4002   4001   4000   3999   3998   3997   3996   3995   3994   3993    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

26/2/2007 14:03 אלמונית להפעם מאיפה את יודעת כמה פעמים ביום אני מתקשרת אליו?
26/2/2007 14:05 אלמונית להפעם    שייך לדיון קודם , למחוק בבקשה!!! (ל"ת)  
27/2/2007 09:03 איפה ?    יקירתי, אל תדאגי-  
26/2/2007 13:59 עינב יש פה מישהי שעוברת אנליזה
27/2/2007 13:59 נון    כן - אני  
28/2/2007 00:05 עינב    יש לי המון שאלות  
1/3/2007 09:38 נון    עינב,  
1/3/2007 15:20 עינב    נון  
26/2/2007 12:57 אלה תינוקת קטנה, "גזים" גדולים
26/2/2007 12:59 דפלול    אלה, מניסיוני  
26/2/2007 13:12 אמא ל 2    תבדקו ריפולוקס ותסמכי על עצמך אם נראה שהיא סובלת להמשיך לחפש  
26/2/2007 12:44 תותים איך לעזור לו להתגבר על הפחד טראומה?
26/2/2007 12:49 דפלול    זאת שאלה לדרורית  
26/2/2007 13:08 ,תותים    דפלול תודה אני מקווה שדרורית תכנס.  
26/2/2007 13:38 אורי    אין לי פתרון.. רק רציתי להגיד שיש לך ילד רגיש ומקסים (ל"ת)  
26/2/2007 13:43 נתוש    הי תותים  
26/2/2007 14:23 תותים    איזה מקסימות אתן, תודה על העזרה. (ל"ת)  
26/2/2007 14:24 תותים    התכוונתי לעידוד.. ( - : (ל"ת)  
26/2/2007 23:10 אורית גודקאר, פסיכולוגית    אשמה  
27/2/2007 08:31 תותים    אורית בול  
26/2/2007 12:40 ראשיש חדשה בתחום
26/2/2007 12:47 תותים    תשובות  
26/2/2007 13:10 ראשי    תודה רבה. (ל"ת)  
26/2/2007 13:47 סוי    אקטימל עד כמה שאני יודעת רצוי פעם ביום, מקסימום פעמיים  
26/2/2007 12:32 חן של יובל אנחנו טסים לאוסטרליה
26/2/2007 12:34 חני המדווחת    הנקה באמת עוזרת, וגם מתן מוצץ וגם לבקבוק יהיה אפקט דומה. (ל"ת)  
26/2/2007 13:49 נתוש    ot -בעיניני חו"ל. צריכה מאוד עזרה בנוגע לספרד (אזור מדריד)  
26/2/2007 16:07 myalinea    איזה כיף לכם!!!  
26/2/2007 16:33 גילי אבישי    אנחנו טסנו לאוסטרליה  
26/2/2007 17:01 חן של יובל    תודה לכולן על העיצות (ל"ת)  
26/2/2007 21:50 maia    כן הנקה באמת עוזרת (טסנו לחוף המערבי בארה"ב כמה פעמים עם פיצים):  
27/2/2007 06:28 גם טסתי    טסתי לאוסטרליה עם תנוק בת 6 חודשים.  
27/2/2007 08:56 חן של יובל    מה עם רסקיו רמדי? כדאי להצטייד? זה טוב גם לתינוקות? (ל"ת)  
26/2/2007 12:22 צ'יה האם אני בסדר?
26/2/2007 12:34 אני גיטרה    גם לא מבינה בזה  
26/2/2007 12:40 לל    צ'יה  
26/2/2007 13:16 אמאל'ה    לי יש תופעה דומה,  
26/2/2007 14:23 לימור    גם לי יש את זה  
26/2/2007 14:28 טלטול    גם אני כזו, וכך הייתי מאז ומתמיד  
26/2/2007 21:53 מישהי    אני חיה ככה כבר 36 שנה  
26/2/2007 22:26 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    נשמע כמו רמות נמוכות מאוד של סוכר  
27/2/2007 10:19 צ'יה    תודה רבה, אני אפנה לרופא לבדיקות דם (ל"ת)  
26/2/2007 11:32 שרונה בישול
26/2/2007 11:49 מהצד    שרונה, אם משעמם לך  
26/2/2007 12:12 חני המדווחת    שרונה תעשי לי טובה - אל תגיבי!!!!! בבקשה להתעלם - חשבתי שכבר נגמרו כל הרוחות הרעות שניסו לעשות כאן מפעם לפעם "דיוני טרולים". פשוט ובבקשה לא לענות. רותי - אנא תמחקי!!! (ל"ת)  
26/2/2007 12:16 מאיה של אופק ומעוף    שרונה באתר של אסם יש מתכונים פשוטים וקלים. מצרפת לך לינק  
26/2/2007 12:54 annat    חני, חייבת לציין אבל שזה באמת לא נעים  
26/2/2007 13:07 חני המדווחת    ענת - אני מסכימה איתך לגמרי. מה שביקשתי למנוע הוא תחילת שרשור טרולי ומלא נאחס. (ל"ת)  
26/2/2007 13:14    חני - למה את חושבת שזה טרולי?  
26/2/2007 13:27 חני המדווחת    קודם כל - זה כן "פורום פרטי של מישהו" - של רותי. שנית - בי נשבעתי לא להתחיל ולהשיב, ולמרות זאת השבתי והנה אני משיבה שוב. ממש לא מתאים לי. שלישית - זו היתה שאלה תמימה, אלא נועדה להעליב ("אם משעמם לך" וכו'). למה להעליב? לא יותר יפה לכתוב כמו שכתבה עננת? למה לכתבו בהתנשאות, מתוך מטרה להעליב (וכמובן - באנונימיות - כי אם את מעליבה, "לא נעים" להזדהות). (ל"ת)  
26/2/2007 13:35    חני - אני צריכה להבין משהו כי אני מרגישה שהלכתי לאיבוד....  
26/2/2007 13:37 דפלול    OT די קשור: אני נורא רעבה!! יש סופר מתחתיי, יש לי מיקרוגל, סכו"ם וקערה. מה לאכול????? (ל"ת)  
26/2/2007 13:40 annat    לעייפה, עונה במקום חני  
26/2/2007 13:41 annat    ודפלול, LOL, רק אל תאכלי את המיקרו!!! (ל"ת)  
26/2/2007 13:42 דפלול    תודה מתוקה. ארד עם הארנק ואדווח אח"כ (ל"ת)  
26/2/2007 13:43 דפלול    ומרוב רעב שכחתי את ה- :-) (ל"ת)  
26/2/2007 13:52 סוי    ברשותכן אתייחס לשאלה המקורית...  
26/2/2007 14:43 דפלול    פסטה בולונז: כמו באיטליה  
26/2/2007 16:41 שרית    בבקשה  
26/2/2007 19:43 חני המדווחת    עננת - תודה! הסברת אותי מצוין! (ל"ת)  
26/2/2007 22:29 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    בדיוק מחר אני מרצה בדיאדה על איך אפשר להתארגן עם בישולים, מה לבשל ומה לקנות ולמה ואיך בחיים העמוסים שלנו כשיש ילדים :)  
27/2/2007 02:50 mam    here she is not answer again (ל"ת)  
27/2/2007 13:05 שרונה    היי בנות  
27/2/2007 13:07 שרונה    תודה למאיה המקסימה (ל"ת)  
27/2/2007 13:07 שרונה    תודה למאיה המקסימה (ל"ת)  
27/2/2007 14:27 מיה    ניהייה כאן לא נעים במיוחד (ל"ת)  
28/2/2007 07:28 לולה    תמיד היה (ל"ת)  
26/2/2007 11:19 איריס אף סתום
26/2/2007 12:33 חני המדווחת    אכן מי מלח שקונים בסופרפארם/בית מרקחת וגם לשלב עם שאיבת הנזלת באמצעות משאבה קטנה המיועדת לכך (לא לשימוש רב - פן ייפגעו הריריות באף) (ל"ת)  
26/2/2007 13:26 annat    רבין מהתינוקות סובלים מכך בראשית חייהם  
26/2/2007 14:36 אמא של איתמר.. ורוני (-:    גם החדשה שלי בת חודש  
26/2/2007 16:45 שרית    כמו שכתבה עננת , חלב אם  
26/2/2007 20:05 annat    עדיך לקנות ולא להכין לבד, לפי מה שאני יודעת,  
26/2/2007 10:13 מהרצליה אפשר לוח??? (ל"ת)
26/2/2007 10:15 מהרצליה    לותיקה עם הספוגית והדיאפרגמה ולכולן- לא תאמינו  
26/2/2007 10:27 שרה    יש אלטרנטיבה למניעת הריון הורמונאלית  
26/2/2007 10:28 כובסת    יש לי מכונת כביסה של בוש ואני לא מצליחה לשלוף את מגירת החומרים החוצה (כדי לנקות). היא מטונפת. אשמח להנחיות....:-) (ל"ת)  
26/2/2007 10:36 מיכל    *********חני************שאלה לגבי הבייביסיטריות  
26/2/2007 10:53 שין    מישהי מכירה חוגי אומנות שווים באזור השרון? מחפשת חוג, הכיוון העיקרי ציור על קנווס ועם צעירים/רות לא בא לי ליפול על חבורת גימלאים (ל"ת)  
26/2/2007 10:59 חני המדווחת    איך משיגים בייביסיטר  
26/2/2007 11:02 לימור    שרה- איך משיגים את השפורפרת? (ל"ת)  
26/2/2007 11:04 מיכל    *******חני*************  
26/2/2007 11:14 רונה    מחפשת מטפלת מומלצת בתל אביב החל מיוני. תודה (ל"ת)  
26/2/2007 11:41 רותם ושות'    מחפשת נואשות עזרה בנקיון ברמה"ש  
26/2/2007 11:49 עינב    תנסי את ורד ברודנר בכ"ס  
26/2/2007 11:51 מרית    חני - האם בדקת את האופציה של סיציליה לפסח?  
26/2/2007 11:58 חני המדווחת    אין לי כוח לסיציליה - לכן החלטתי לרדת מזה (לא יודעת אפילו להסביר למה)  
26/2/2007 12:06 מרית    כך נהגתי בשנים קודמות  
26/2/2007 12:07 חני המדווחת    טורקיה קצת קריר אמנם - אבל קררררוב!!! ואם לוקחים קלאב עם בריכה מקורה - פתרת חלק מהבעיה, לא?  
26/2/2007 12:28 מיכל    לחני המדווחת- מידע לקביעת מין היילוד  
26/2/2007 12:40 חני המדווחת    וואללה - אינלי מושג (וגם לא מאמינה בכל מיני ידעונים ו"מכשפות" ואסטרולוגים וכו') (ל"ת)  
26/2/2007 12:46 מיכל    הכוונה למישהו מקצועי בתחום- אך לא הפרדת זרע וכו' (ל"ת)  
26/2/2007 13:04 שין    לעינב - בקשר לורד ברודנר  
26/2/2007 13:15 דגנית    +++שיטת האימאגו +++ יתרונות / חסרונות  
26/2/2007 13:25 שין    ++באיזה גיל צריך להחליף תמונה לילד בדרכון (התמונה תמונת תינוק והוא בן 4) , ומישהי יודעת אם צריך להגיע איתו פיזית להחלפת תמונה? (ל"ת)  
26/2/2007 13:28 חני המדווחת    שין - למיטב ידיעתי צריך להחליף תמונה כל 3 שנים וחייבים להופיע לשם כך עם התינוק/הילד, כי לא מחליפים יותר תמונות היום, אלא מוציאים דרכון חדש (תבדקי גם באתר משרד הפנים) (ל"ת)  
26/2/2007 13:43 מיקה    מבקשת המלצתכן על קיבוץ לסופש+כלב... (ל"ת)  
26/2/2007 13:56 קבועה    **לרותי קרני-הורוביץ**  
26/2/2007 14:39 טלטול    ###שין- דרכון ילדים תקף ל-5 שנים. אנחנו הוצאנו דרכון בגיל חצי שנה ובגיל 5 הוא עדיין היה תקף (ל"ת)  
26/2/2007 14:43 טלטול    בקשר לשפורפרת  
26/2/2007 15:15 שחר    בנות, מישהי כאן התנסתה בשכירת וילת נופש משפחתית בקיסריה? יש המלצות? אזהרות? (ל"ת)  
26/2/2007 15:44 הוותיקה עם הספוגית    == גם אני התלהבתי כשקיבלתי פירסום כזה בדואר (הרצליה) === אבל ===  
26/2/2007 16:00 אירנה    רופא שיניים טוב בחיפה - יש המלצות (למבוגרים) ? (ל"ת)  
26/2/2007 16:35 גילי אבישי    מחפשת בנרות את הסדרה  
26/2/2007 16:43 דפלול    מצטרפת לגילי (גמאני גמאני!!): "בלי סודות". יודעת לספר שהפסיקו לשווק את זה אז אפשר רק יד שניה. (ל"ת)  
26/2/2007 17:02 שין    חני וטלטול תודה! נראה כי אין מנוס מלהגיע יחד עם שניהם לפחות מקווה שלא אחכה בתור (זוכרת שכך היה עם יואב......... (ל"ת)  
26/2/2007 17:03 לל    גילי ודפלול - אם רק ארצה - אוכל לטוס לי לירח ....אם אתן רוצות להוציא את המזומנים , אז בבקשה -  
26/2/2007 17:06 לל    לגבי בלי סודות - כמובן מקווה שהעניין שם עדיין בתוקף... (ל"ת)  
26/2/2007 17:51 מרית    חני - עושה רושם מצוין  
26/2/2007 17:58 טלולה    לשיון בענייני דרכון  
26/2/2007 18:07 רונה    חני יא בוגדת. מה ריקסוס מה?? פוי!! (ל"ת)  
26/2/2007 19:24 לי    התייעצות - להוציא את הקטנה מהבית?  
26/2/2007 19:29 גילי אבישי    תודה לל!!!!! התקשרתי ומחר תהיה תשובה. (ל"ת)  
26/2/2007 19:30 ר ח ל י    גילי ודפלול, יש לי כמעט את הכל.  
26/2/2007 20:05 mai    לי יקרה ברוכה הבאה למועדון המה לעשות כשיש יותר מילד אחד...  
26/2/2007 20:06 גילי אבישי    וואלה?  
26/2/2007 20:15 חני המדווחת    רונה את צודקת!!! אבל בהילסייד אין שום בריכה מקורה!!!! ואין מה לעשות שם עד יוני!!!! (ל"ת)  
26/2/2007 20:17 לי    מאיה - כמובן שלא התכוונתי להשאיר אותה באוטו  
26/2/2007 20:47 עינב    **********&&&&&&&&77בקשר לורד ברודנר((((((((  
26/2/2007 21:54 maia    לי לא התכוונתי חלילה לפגוע ואת מוזמנת ל"שיעור מנשא":  
27/2/2007 00:53 ר ח ל י    ואללה !  
27/2/2007 07:56 לי    היי מאיה  
27/2/2007 08:06 מיכל של נועה    לי, קראתי עכשיו את מה שכתבת בדיון על איך אנחנו נראות וכו',  
27/2/2007 08:58 לי    בתור התחלה את כנראה באמת צריכה לחזור לירושלים :- (ל"ת)  
27/2/2007 09:05 לי    מיכל - קפצה לי התשובה  
27/2/2007 09:16 מיכל של נועה    לי, לירושלים אני אחזור כנראה רק בפנסיה,  
27/2/2007 09:50 דפלול    גלובוס יונייטד כבר לא מפיצים. שלחתי מייל לטלוויזיה החינוכית. אעדכן כשתהיה לי תשובה (ל"ת)  
27/2/2007 09:51 דפלול    ולרחלי המתוקה -  
27/2/2007 15:49 מאמי    לרונה שמחפשת מטפלת - באיזה איזור בתל אביב , אני מכירה מטפלת מקסימה שמתפנה. (ל"ת)  
27/2/2007 16:00 רונה    מטפלת ברמת אביב ג'.. מתאים?? (ל"ת)  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש