פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  4012   4011   4010   4009   4008   4007   4006   4005   4004   4003   4002   4001   4000   3999   3998   3997   3996   3995   3994   3993    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

24/2/2007 20:55 דינדון חני ומאיה, תודה. מצאתי
24/2/2007 21:43 הוטיקה    OT (אפשר למחוק אחרי שתצילו אותי): בטעות, שונתה הגדרת המסך שלי, והפונטים גדולים מאד.  
24/2/2007 21:45 רונה    הוטי תעמדי על ה DESKTOP- לחצן ימני- מאפיינים- הגדרות- רזולוציית מסך- לכיוון פחות (ל"ת)  
24/2/2007 21:45 annat    הוטי  
24/2/2007 21:49 רונה    ואם זה רק הפונטים אז במקום הגדרות תעברי ל "מראה- גודל גופן- רגיל. (ל"ת)  
24/2/2007 22:05 קוראים לי הוטיקה ואני טכנופובית    אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכן. (ל"ת)  
24/2/2007 22:26 ע.פ.    ' (ל"ת)  
24/2/2007 22:27 ע.פ.    "we love you, הוטיקה".....:-)) (ל"ת)  
24/2/2007 22:35 הוטיקה    ע.פ. (ל"ת)  
24/2/2007 22:35 הוטיקה    ע.פ., זה הקטע שאני עומדת במרכז המעגל וכולכם מחבקים אותי? (ל"ת)  
24/2/2007 22:35 ע.פ.    כן? (ל"ת)  
24/2/2007 22:37 ע.פ.    ב-ד-י-ו-ק!!!!! או אפשר גם - יושבים במעגל עם המנחה ואת, בתורך, מספרת איך התקדמת השבוע. ואנחנו אוהבים אותך גם אם לא...וגם אם ברחת לטיפה המרה. (ל"ת)  
24/2/2007 22:40 ע.פ.    הוטי, מה שלום הילדים? ואיך הגדול עם טל? וסליחה מפותחת ההודעה שככה פתחנו פה את הסשן. (ל"ת)  
24/2/2007 20:21 אלמונית להפעם הרטבת לילה
24/2/2007 21:26 ניסינו גם    אבל לילדה ב 5.5  
25/2/2007 09:48 רונית    הרטבת לילה  
26/2/2007 10:36 no diapers    don't use diapers for 8 years old - it will make them feel bad! Just change the sheets. Don't make a big deal out of it when it happens. Also, consult professioals. (ל"ת)  
24/2/2007 16:44 משתתפת בפורוס בטן גדולה אחרי לידה שניה
24/2/2007 18:18 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    זה באמת עובד  
24/2/2007 18:32 לי    טובה - שאלתי למטה שאלה לגבי ויטמינים ואני אשמח אם תוכלי להציץ (ל"ת)  
24/2/2007 22:42 ע.פ.    טובה, מה ז"א כפיפות בטן לא מומלצות באופן כללי? לכולם או אחרי קיסרי? ולמה? (ל"ת)  
24/2/2007 23:34 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    לי, אני אשתדל לענות בימים הקרובים. ע.פ, סיון נבות בטח תכתוב זאת טוב יותר ממני (אחרי הכל, זה לא התחום שלי), בינתיים לינק לתשובה של יהודית שריג מן העבר:  
25/2/2007 09:41 ע.פ.    טובה, אמא'לה! ברור שלא בהריון!! אנחנו לא בהריון, מדובר על כמה חודשים אחרי, אז - ??? (ל"ת)  
25/2/2007 10:44 annat    ע.פ כפיפות בטן לא מולצות  
24/2/2007 14:37 דג זהב מה אומרים לגדול (3.5) בנושא הברית לקטן ?
24/2/2007 19:57 אורנה דן    אני לא ממש יודעת עד כמה צריך לעדכן אותו בגיל הזה  
24/2/2007 19:58 אורנה דן    ומזל טוב! על הלידה בכלל, וVBAC בפרט, והחלמה מהירה לך מהתפרים. (ל"ת)  
24/2/2007 20:38 רונה    דגה יקרה מזל טוב וסחה על הויבק  
24/2/2007 21:02 א    בהנחה שאתם חילונים, נוסעים בשבת, לא מקפידים על תרי"ג מצוות וכו'  
24/2/2007 21:44 שחר    גם אנחנו לא נכנסנו לפרטים  
24/2/2007 23:53 maia    מזל טוב וגם:  
25/2/2007 12:20 דג זהב    תודה רבה לכן ,  
25/2/2007 13:58 חני המדווחת    דגיגונת חביבה -  
25/2/2007 17:10 שרונה    לא אומרים כלום מסיבה וזהו (ל"ת)  
25/2/2007 21:19 מאיה מ    לא יודעת אם זה עדיין רלוונטי אבל -  
25/2/2007 23:53 דג זהב    תודה רבה , הברית עברה בשלום  
24/2/2007 14:02 ל' פתיחת תיק בבית דין לענייני משפחה
24/2/2007 16:47 אלמונית להפעם    פתיחת תיק  
24/2/2007 18:08 עו"ד    את מתכוונת לבית דין רבני או לבית משפט למשפחה?  
25/2/2007 10:01 עוד שין    פתיחת הליך בבי"ד רבני או בבימ"ש לעניני משפחה  
25/2/2007 10:17 ל'    תודה לכל המשיבות (ל"ת)  
24/2/2007 12:09 אנה האם קפיצת גדילה??
24/2/2007 10:26 מנול שלום לכל הבנות חזרתי אחרי לידה שניה ושתי שאלות בבקשה
24/2/2007 15:33 לימור    הצעות:  
24/2/2007 16:46 טלולה    לא יודעת איפה את גרה אבל  
24/2/2007 20:40 רונה    מנול מזל טוב. לתפרים - מים פושרים זורמים על המקום כל שעה. עם בידה טוש או בקבוק. כל שעה!! פוסט טוב. (ל"ת)  
25/2/2007 09:16 חן של יובל    מזל טוב  
25/2/2007 20:50 אמא ל 2    לתפרים (סבלתי מאוד לאחר הלידה הראשונה)  
24/2/2007 08:05 אורית המלצה לביסקוויטים
24/2/2007 08:16 myalinea    סליחה מראש על הבורות בנושא תזונה - אבל גלוטן זה לא סוג של זוועה??? (ל"ת)  
24/2/2007 08:34 לי    אינני תזונאית אבל  
24/2/2007 09:33 myalinea    תודה לי - החכמתי ... יום נפלא (ל"ת)  
23/2/2007 22:07 לי טובה או דר' ליבוביץ' - ויטמינים בהנקה
24/2/2007 08:30 לי    ושאלה נוספת לגבי חומצה פולית  
24/2/2007 22:33 ע.פ.    ואני נדחפת עם שאלות לגבי ויטמינים לתינוקת  
24/2/2007 22:35 ע.פ.    שכחתי להוסיף, שבינתיים אני לא נותנת לה את המולטיויטמין. התינוקת בת 5.5 חודשים. (ל"ת)  
26/2/2007 22:22 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    לי,  
23/2/2007 16:57 בהלם אני בהלם! אמהות לבנים גדולים או דרורית - ... מאיזה גיל מתחילים ל...???
23/2/2007 19:22 הוטיקה    "בהלם מוחלט"? לא הגזמנו?  
23/2/2007 20:00 בהלם    להוטיקה והבהרה  
23/2/2007 20:28 ליהי    הוטיקה, ענית כאילו לא קראת את מה שהיא כתבה.  
23/2/2007 21:33 איריס גוב    לא הבנתי. את חוששת שהוא מראה נטיות הומוסקסואליות?  
23/2/2007 21:52 gili    i wouldnt worry about that  
23/2/2007 22:12 הוטיקה    אני מתנצלת. קראתי את ההודעה המקורית, ואפילו מספר פעמים, ובכל זאת לקיתי בהבנת הנקרא (פעמיים). סליחה. תוצאה עגומה של חוסר שינה. לוקחת את כל מה שכתבתי בחזרה (ל"ת)  
23/2/2007 23:05 טל מגד    בהלם יקרה  
23/2/2007 23:10 דפלול    בהלם יקרה,  
24/2/2007 01:21 בהלם    הסברים  
24/2/2007 10:49 טל מגד    בהלם יקרה  
24/2/2007 15:27 מם    לבהלם  
24/2/2007 17:45 דפלול    עלתה בי מחשבה מפחידה  
24/2/2007 20:30 מעיין    בהמשך לטל מגד - שאלה-  
24/2/2007 20:31 טלטול    על פניו זה נשמע די נורמטיבי אבל...  
24/2/2007 20:36 טלטול    מעין, בהמשך לדברי הקודמים  
25/2/2007 00:51 טל מגד    כמה רעיונות  
25/2/2007 08:24 אני גיטרה    קצר כי אין ליכרגע זמן- לגבי חסימת אתרי סקס  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש