פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  4012   4011   4010   4009   4008   4007   4006   4005   4004   4003   4002   4001   4000   3999   3998   3997   3996   3995   3994   3993    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

21/2/2007 09:59 אמא בבבית בניית מסגרת לבת 11 חודשים
21/2/2007 11:27 דפלול    הגיל בו אפשר להתחיל  
21/2/2007 11:34 אמא בבית    כמה זמן צריכה להיות כל תנומה? (ל"ת)  
21/2/2007 11:36 דפלול    לחלוטין תלוי בילד  
21/2/2007 09:40 אמא דואגת פנייה עם ילד ליועצת בית הספר - מה דעתכן?
21/2/2007 10:05 אורי    בתור ילדה שנשלחה ליועצת בית-ספר..  
21/2/2007 10:06 ריש    יועצת  
21/2/2007 10:11 ריש    אורי, לא מסכימה עם דעתך,  
21/2/2007 10:15 אורי    ריש,  
21/2/2007 10:17 גילוי נאות - אני יועצת    אורי, לא מסכימה עם דעתך. יש יועצות טובות ויש פחות טובות. כמו בכל דבר אחר  
21/2/2007 10:20 ריש    לא אמרתי אחרת. שיתפתי בחויתי האישית.  
21/2/2007 10:22 אורי    ההודה למעלה שלי מופנית לריש. (ל"ת)  
21/2/2007 10:24 דפלול שחיה בסרט    "הורים במשרה מלאה"  
21/2/2007 10:25 סטודנטית לייעוץ    מסכימה לגמרי עם ריש - ארוך...  
21/2/2007 10:30 אורי    הזכרון שלי בן 15 שנים ואולי יותר (מי סופר?)  
21/2/2007 10:36 סטודנטית לייעוץ    אורי, חבל לי שהגישה שלך עד כדי כך שלילית. תני צ'אנס. הרי גם במערכת החינוך (הדפוקה, ללא ספק) יש אנשים נפלאים! (ל"ת)  
21/2/2007 10:39 אורי    לא מאמינה במשרד החינוך. סורי (ל"ת)  
21/2/2007 10:41 סטודנטית לייעוץ    ומה תעשי עם ילדייך? תחנכי בבית? (ל"ת)  
21/2/2007 10:46 אורי    אתפלל שיביאו בולדוזר בתור שר חינוך שינקה את המערכת  
21/2/2007 11:04 לל    לכל דבר יש יתרונות  
21/2/2007 11:16 מרית    אני עם אורי  
21/2/2007 11:18 מרית    ואגב, אורי  
21/2/2007 11:28 אורי    מרית,  
21/2/2007 11:44 מרית    זאת החלטה לא פשוטה  
21/2/2007 11:44 maia    אורי מבינה אותך, אבל בהמשך חיי פגשתי יועצות מדהימות שעשו לי תיקון בתחום... כמו בכול תחום גם כאן יש הרבה מכול וכול:  
21/2/2007 11:53 אורי    מרית ו-maia  
21/2/2007 12:31 אמא דואגת    תודה רבה לכולם על התגובות. רק טוב. (ל"ת)  
21/2/2007 23:21 אורית גודקאר, פסיכולוגית    הגיון בבקשה  
22/2/2007 11:04 אמא דואגת    תודה אורית. (ל"ת)  
21/2/2007 09:38 לי צריכה עצות
21/2/2007 09:53 תמוז    אני איתך  
21/2/2007 09:54 מיכל של נועה    לי, נראה לי שאת צריכה יותר עידוד וחיבוק מאשר עיצה.  
21/2/2007 10:03 למד    וי, וי, וי, כמה שאני מזדהה  
21/2/2007 10:13 רונה    לשחרר שלחרר לשחרר  
21/2/2007 10:14 לי    מיכל - אז אולי תחזרי לי-ם?? ולשאר  
21/2/2007 10:34 שחר    למה את קוראת לזה "עזרה"??  
21/2/2007 10:41 אמא של פיצי    אני עוד עם דמעות בעיניים, כרגע קראתי את סיפור הלידה שלך  
21/2/2007 11:47 maia    לי דחוף שתלחי לי מייל עם פרטים על אזור מגורייך, נמצא זמן יחד?  
21/2/2007 11:59 דפלול    לי: אל תוותרי על העזרה הזאת. פשוט תפחיתי מינונים.  
21/2/2007 12:09 לי    מאיה - שלחתי, קיבלת? (ל"ת)  
21/2/2007 17:10 maia    לי קיבלתי ובקצרה אני 100 אחוז (מניסיון) מסכימה עם התשובה של דפלול (וקלח לי כמה זמן להגיע לתובנה הזו...) (ל"ת)  
21/2/2007 23:00 לי    אז מה היה היום בסוף  
21/2/2007 09:19 עירית מחפשת סיפורי לידה שאין בהם
21/2/2007 09:21 אירנה    תורמת אחד משלי  
21/2/2007 09:43 ריש    הנה עוד אחד יחסית טרי  
21/2/2007 11:40 מיכל של נועה    עירית, אולי יהיה נסיון טוב לקרוא גם דברים שאת לא מעונינת בהם, כי את אף פעם לא יודעת איך הלידה תתפתח לטובה ותרעה (ל"ת)  
21/2/2007 11:48 לי    לגבי הכואב  
21/2/2007 12:02 שיריב    עירית  
21/2/2007 12:24 יסמין    מצרפת שניים מהסיפורים שלי וגם  
21/2/2007 13:21 חני המדווחת    3 סיפורי הלידה שלי: כולם טבעיים, ללא אפידורל וללא חתך. תיהני!!!  
21/2/2007 19:51 טל מגד    סיפורי לידה - נועה ברקת  
21/2/2007 23:59 אורנה דן    *** לא רק סיפורי לידה *** !!!  
21/2/2007 09:08 עירית זהירות - שמן לבנדר ושמן עץ התה
21/2/2007 11:44 מיכל של נועה    עירית,  
21/2/2007 14:43 גילי אבישי    מצטרפת למיכל ומדגישה  
21/2/2007 17:49 Masha    New York Times articles about dangers of Tea Tree and Lavender oils  
21/2/2007 18:42 עירית    כמה הבהרות  
21/2/2007 08:40 חדשה בפורום לחוצה ...
21/2/2007 09:05 maia    ברוכה הבאה ועכשיו תנשמי...  
21/2/2007 09:59 ניה    ברוכה הבאה. ממליצה לך על יוגה לנשים בהריון  
21/2/2007 11:22 טלי תקומי    ברוכה הבא וכולנו מבינות ומזדהות אתך.  
21/2/2007 11:48 מיכל של נועה    ברוכה הבאה, אולי תמצאי לך איזשהו שם , שנוכל לזהות אותך?  
20/2/2007 19:57 ורד של איתי עצתכן בנושא זוגיות מס' 2 -ארוך!!!
20/2/2007 20:10 ע.פ.    ורד - אין לי זמן כרגע, רק בקצרה מאוד  
20/2/2007 20:11 יפיופית    ורד של-  
20/2/2007 20:17 מתעניינת    ממה נפטרה אשתו? מתי? (ל"ת)  
20/2/2007 20:20 לל    ורד יקרה,  
20/2/2007 20:29 ליאתיתי    ורד יקרונת  
20/2/2007 20:31 מעיין    היי ורד,  
20/2/2007 20:31    למתעניינת. למה את צריכה לדעת? הפרטים האלו לא קשורים לדיון. (ל"ת)  
20/2/2007 21:03 ורד של איתי    מרשה לעצמי לקרוא לכן יקרות שלי  
20/2/2007 22:48 נטוש    ורד יקרה  
20/2/2007 23:12 רונה    כבד  
20/2/2007 23:15 רונה    אוף אוי ואבוי ורד התבלבלתי בינך לבין גליה. סליחה סליחה סליחה  
21/2/2007 08:00 טל מגד    ועוד משהו קטן  
21/2/2007 09:56 דפלול    once you have found him never let him go  
21/2/2007 13:47 אסנת    ורד יקרה  
21/2/2007 15:39 ורד של איתי    **תודה רבה על התגובות ,המחשבה של כולכן,החלטתי להניח לדברים להתגלגל,לא לקבל החלטה על מעשה מסויים. (ל"ת)  
20/2/2007 14:16 לי סיפור לידת הvbac שלי (ארוך מאד)
20/2/2007 15:29 מיכל של נועה    לי, גיבורה שלנו1 איך עשית 12 שעות עם צירים כ"כ חזקים!  
20/2/2007 15:38 לי    תודה מותק בעניין הגמילה  
20/2/2007 15:54 מיכל של נועה    היא גם מורידה חיתול לבד ומתישבת על סיר או על אסלה, אבל אני חושבת שהיא לא מוכנה, כי היא רואה בזה משחק בלבד. (ל"ת)  
20/2/2007 17:01 רונה    לי יקרה  
20/2/2007 17:32 לל    לי 0 איזה יופי... שיהיה רק שמח ומאושר! (ל"ת)  
20/2/2007 18:19 אני גיטרה    חיכיתי לסיפור המשמח שלך.  
20/2/2007 20:13 ליאתיתי    לי... מקסים. תתחדשו ותהנו, המון המון מזל טוב! (ל"ת)  
20/2/2007 20:39 יפיופית    לי יקרה-איזה כיף.המון כבוד ושיהיה באושר (ל"ת)  
20/2/2007 22:15 ריש    לי, נפלא! שפע בריאות ואושר לכולכם :) (ל"ת)  
21/2/2007 08:16 הוטיקה    לי, איזה סיפור מקסים, מרגש ומעורר השראה. מאחלת לכם את כל הטוב שבעולם. (ל"ת)  
21/2/2007 08:24 maia    לי - עכשיו קראתי הכול עד הסוף. מקסים. שמחה מאוד בשבילך!! (ל"ת)  
21/2/2007 11:16 שחר    לי, המון המון מזל טוב, וכל הכבוד לך!!  
20/2/2007 13:33 עפרה לתיתי - פטריה בשיניים
20/2/2007 15:34 תיתי רופאת שיניים    עושים פוליש. זה אמור לרדת. (ל"ת)  
20/2/2007 15:41 מעניין גם אותי    תיתי - את יכולה לפרט בבקשה  
20/2/2007 19:49 עפרה    תודה! ננסה לברר במה זה כרוך. הילדה שלנו דווקא מאוד משתפת פעולה ועשו לה כבר שתי סתימות בלי בעיה (ל"ת)  
20/2/2007 13:03 לחוצה האחות בטיפת חלב אומרת שבגיל שלושה חודשים...
20/2/2007 13:07 מיכל    טיפשת חלב!!  
20/2/2007 13:37 דפלול    בדיוק כך!!!! (ל"ת)  
20/2/2007 13:38 מיכל של נועה    כל מילה שכתבה הבחורה עם השם היפה - אמת אמת אמת! תלכי לשם רק בשביל להשקל ולהתחסן, כל השאר - רופא והפורום המדהים שלנו! :) (ל"ת)  
20/2/2007 13:48 לי    אלא אם כן נפלת על אחות מקסימה  
20/2/2007 14:40 ניקי    ללחוצה -  
20/2/2007 14:53 כבר לא    תודה. נרגעתי... (ל"ת)  
20/2/2007 15:17 אירנה    בטח , היא אמורה גם לעשות "שלום" ולשלוח נשיקות. סתם מלחיצים אימהות טריות, חבל. (ל"ת)  
20/2/2007 15:20 יפיופית    ומשוואות ב2 נעלמים וגלגלון ו..  
20/2/2007 16:20 maia    ועל כן קראו חכמים למקום "טיפת שכל".... (ל"ת)  
20/2/2007 17:44 לל    אההאה.. איזה עליהום על טיפת חלב! איזה כינויים ...  
20/2/2007 17:58 לל    ללחוצה - אין סיבה להיות לחוצה...  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש