פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  4012   4011   4010   4009   4008   4007   4006   4005   4004   4003   4002   4001   4000   3999   3998   3997   3996   3995   3994   3993    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

18/2/2007 20:00 אמא של פיצי אשמח כל כך לשמוע אם כך היה גם אצלכם כשהתחלתם עם מוצקים
18/2/2007 20:17 טלטול    נשמע מוכר, למרות שעבר הרבה זמן...  
18/2/2007 21:24 אורית    מוכר מוכר  
18/2/2007 22:34 maia    פעם שלישית גלידה:  
19/2/2007 09:14 אפרוחית    עוד טיפים  
19/2/2007 10:20 אמא של פיצי    תודה לכל המגיבות (ל"ת)  
19/2/2007 13:25 חני המדווחת    רותם בן 7.5 חודשים ועוטה על פניו ארשת איומה של גועל כשטועם איזשהו מזון שאיננו הציצי שלי. לא נורא - זה יעבור... (ל"ת)  
18/2/2007 19:26 חן של יובל שאלה על מוצצים
19/2/2007 08:31 מיכל של נועה    אם אני לא טועה, 6 חיתולים רטובים הוא סימן לתינוק שבע ולא מיובש. קקי לא נחשב (ל"ת)  
19/2/2007 08:42 myalinea    הי חן מה נשמע? (ל"ת)  
19/2/2007 08:48 myalinea    מה יהיה עם ה-enter הזה?  
18/2/2007 18:14 אורדום אמהות יקרות-חוות דעתכן
18/2/2007 18:35 מיכל    אנחנו מנסים להיכנס לאותו המעון, אבל זה לא פשוט....  
19/2/2007 09:44 יוד    בתור מי ששלחה לשם שלושה ילדים  
18/2/2007 16:11 אתיקה נראה לי שהבת שלי מדלגת על זחילה
18/2/2007 16:23 מיכל של נועה    כשהנסיכה שלי הייתה בת 10 חודשים בערך  
18/2/2007 16:24 אמא    תנסי לעודד אותה לטפס על מדרגות,  
18/2/2007 20:05 חני המדווחת    אני גיסתה (האהובה) והאוהבת... (ל"ת)  
18/2/2007 20:47 עדי שטרסמן, מאבחנת ומטפלת בשיטת ורדי    אתיקה, יש לך גיסה שהיא מוסד בפורום  
18/2/2007 22:08 אתיקה    תודות  
18/2/2007 22:54 ע.פ.    מיכל של נועה- חזק! רק תראי מה הג'ינס הנכון על הבחורה הנכונה יכול לעשות לגברים...:-) (ל"ת)  
19/2/2007 08:34 מיכל של נועה    עדי, אם את עדיין פה, אם תינוק בסוף מדלג על שלב הזחילה ובעצם לא זוחל לעולם  
19/2/2007 10:09 לי    יש לי חברה שמעולם לא זחלה  
19/2/2007 15:43 עדי שטרסמן    אתיקה, עניתי לך שם (ל"ת)  
19/2/2007 15:58 עדי שטרסמן    למיכל של נועה - על אנשים שלא זחלו  
19/2/2007 16:30 אימדי    לא תדלג בהכרח  
19/2/2007 16:37 מיכל של נועה    המון תודה עדי, מענין בטירוף! (ל"ת)  
19/2/2007 20:40 עדי שטרסמן    מיכל, תודה. איזה פידבק כיפי. (ל"ת)  
18/2/2007 15:47 חדשה בפורום מיעוט מי שפיר
18/2/2007 15:56 מאיה של אופק ומעוף    גם אצלי באחת הבדיקות גלו מעט מי שפיר  
18/2/2007 14:46 אני הסדרה "טיפול זוגי" בערוץ 8 - המלצה לכל הזוגות שחווים קשיים
18/2/2007 14:48 annat    אנחנו (כן, הצלחתי לשכנע גם אותו) עוקבים בעניין אחרי הסדרה  
18/2/2007 14:50 במשבר    תוכלי בבקשה להרחיב, על מה היה הפרק? (ל"ת)  
18/2/2007 14:55 אני    הנה לינק לאתר , ניתן לצפות בשדור חוזר  
18/2/2007 15:02 מתעניינת    איפה הלינק? תודה... (ל"ת)  
18/2/2007 15:11 אני    סליחה, שכחתי  
18/2/2007 15:17 אורי    אני גם התחברתי לטיפול השלישי.. שאלה לי  
18/2/2007 15:20 אני    האמת שהשרות שהם נתנו לי בהיחשפותם כ"כ מבורך ...שלחלוטין לא מפריע לי  
18/2/2007 15:22 annat    זה לא היה היפנוט, זו היתה סתם היזכרות למיטב הבנתי  
18/2/2007 15:23 אורי    לא נראה לי טבעי להיחשף בצורה כזו בטלויזיה..  
18/2/2007 15:41 אני    אבל אנחנו דור ה- "ריאלטי TV"  
18/2/2007 15:49 noa007    "אני" יקרה  
18/2/2007 15:52 אני    נועהל'ה יקרה, תודה :-) (ל"ת)  
18/2/2007 16:03 annat    זה ממש לא ראליטי, וממש אין מקום להשוואה בעיני  
18/2/2007 16:05 annat    סליחה, שכחתי את ההסבר  
18/2/2007 16:10 noa007    עננתי  
18/2/2007 21:07 רונה    אבל לא מצאתי בלינק את התוכנית במלואה . (ל"ת)  
20/2/2007 11:18 ליאתיתי    ראיתי בפעם הראשונה השבת, ואזניי עמדו זקופות לכל האורך.  
18/2/2007 14:32 עצבנית הפעם אמא של בעלי- זקוקה לעצתכן. ארוך מאוד.
18/2/2007 14:39 רונה    אילוף הסוררת  
18/2/2007 14:40 דפלול    אתם רגישים מידי למרות שאתם כל כך חכמים!  
18/2/2007 15:02 לי    תלוי בסוג האדם שהיא  
18/2/2007 15:10 אמא    מערכת יחסים עם הורה שתלטן...  
18/2/2007 15:20 עצבנית    תודה על כל העיצות,  
18/2/2007 15:33 דפלול    עצבנית, לא להגיד כלום זה מתכון לפיצוץ. אבל זאת החלטה שלך. (ל"ת)  
18/2/2007 15:55 מאיה של אופק ומעוף    גם אני חוויתי כמה מהדברים שאת מספרת עליהם  
18/2/2007 16:02 לי    אני כבר מזמן הבנתי מה ההגדרה של הורים  
18/2/2007 16:04 מיכל של נועה    לי, הרגת אותי מצחוק. (ל"ת)  
18/2/2007 16:10 מיכל של נועה    ועכשיו כשקראתי הכל בתשומת לב, אז אני מאוד מסכימה עם כולן, גבולות הן שם המשחק וסנקציות אם צריך.  
18/2/2007 18:31 אורחת פורחת מהתפוצות;    דעה אחרת  
18/2/2007 19:21 עצבנית    לאורחת מהתפוצות  
18/2/2007 22:52 maia    ואצלנו כולם קוראים לשיטה שלי על שמי:  
19/2/2007 00:44 ריש    עצבנית יקרה,  
19/2/2007 09:14 myalinea    קראתי רק חלק מהתגובות אבל...  
19/2/2007 10:31 נטוש    לעצבנית ולשאר המגיבות העצבניות אף הן  
19/2/2007 12:32 דפלול    נטוש, אני לחלוטין איתך. קראתי בהנאה רבה את מה שכתבת. למזלך, החמות שלך שיתפה איתך פעולה. כנראה החמיות של הכותבות כאן לא היו כאלה. (ל"ת)  
19/2/2007 14:01 ריש    נטוש,  
18/2/2007 14:31 רותי קרני הורוביץ לוחפורום (ל"ת)
18/2/2007 00:44 מאושרת!!!    "משנכנס אדר מרבין בשמחה.." מאחלת הרבה שמחה לכולם! (ל"ת)  
18/2/2007 07:35 אורנה דן    מי מחפשת מטפלת או עוזרת בירושלים או בתל אביב?  
18/2/2007 07:55 אירנה    תודה רבה לכל מי שענתה לי בנוגע לעוגה עם רויון. העוגה של האגסים יצאה מדהים! (ל"ת)  
18/2/2007 08:35 הוטיקה    אורנה, אני! אני! מחפשת נואשות עוזרת טובה ואמינה בת"א  
18/2/2007 08:38 אחת    מחפשת רעיונות להיכן לנסוע בפסח, אודה לעזרה! (ל"ת)  
18/2/2007 08:58 עוד שין    מי מכירה מקום ללון בבאר שבע או הסביבה הקרובה?  
18/2/2007 09:00 עוד שין    מחפשת ספה נפתחת נוחה מאוד וייצוגית  
18/2/2007 09:01 שחרותם    רוצים מאוד לטוס לחו"ל ל10 ימים עם הילדים (3.4 ו 1.8 ) , לאן נוסעים שלא יהיה קר מידי? אשמח מאוד להמלצות...תודה! (ל"ת)  
18/2/2007 09:08 אמא מגינה על פרטיות בנה    דרורית, אנא התיחסי לשאלתי בנוגע להתערטלות\מגע בגן  
18/2/2007 09:13 maia    לעוד שין - ענייני באר שבע:  
18/2/2007 09:15 maia    עוד שין - ובענייני ספות....  
18/2/2007 09:27 מטיילת    לנוסעות לחול  
18/2/2007 09:32 עוד שין    מאיה תודה  
18/2/2007 09:49 תמר    רק לא ספות באיקאה  
18/2/2007 10:05 עוד שין    תמר תודה, אני מחפשת ספה סופר דופר, לא איקאה (ל"ת)  
18/2/2007 10:13 maia    לתמר ועוד שין - חולקת עליכם במקרה של "איקאה" וספות אצלנו יש אחת שמחזיקה כבר שש שנים בכיף  
18/2/2007 10:13 maia    עוד שין (המזרן הוא זוגי בקרלנדה) (ל"ת)  
18/2/2007 10:15 חלפה עם הלוח    בדיקה של מינהל המחקר במשרד התעשייה, מסחר ותעסוקה  
18/2/2007 10:37 הוטיקה    אורנה, במחשבה שניה אני מתקשרת ליעל ישירות. תודה! (ל"ת)  
18/2/2007 10:48 יוניתי    המלצות בבקשה לנופש עם ילד בן שנה+ בארץ בחג הפורים. (ל"ת) (ל"ת)  
18/2/2007 11:04 אירנה    נמעס לי להיות בלונדינית ! וגם זקוקה להמלצה לספר/ית בחיפה (עדיף בכרמל)  
18/2/2007 11:18 הללי    מי יודעת- האם טיפה מן הטבע עדיין קיימים? ואם כן- יש למישהי את הטלפון ב'שלופ'? תודה! (ל"ת)  
18/2/2007 11:58 ניבי    מחפשת דחוף את הטלפון של פרופ' כארפ במדיקל סנטר. למי יש? (ל"ת)  
18/2/2007 12:03 עוד שין    ניבי בבקשה  
18/2/2007 12:07 אמא    בנות- מתי יום האם? (ל"ת)  
18/2/2007 12:16 דפלול    אני חושבת שאין יותר דבר כזה.... היום יום המשפחה במקום. (ל"ת)  
18/2/2007 12:17 לילי    בנות, זקוקה להמלצה על הסרת שיער עם שעוה באזור הוד השרון  
18/2/2007 12:19 אמא    דפלול-באיזה תאריך זה? (ל"ת)  
18/2/2007 12:33 דפלול    יום האם, יום המשפחה ומה שביניהם. ל' בשבט הוא היום. כתבה מצורפת  
18/2/2007 12:44 אמא    דפלול תודה. את בטוחה שזה לא מחר? (ל"ת)  
18/2/2007 13:00 שמנמונת    @@@@@@@@@טובה קראוזה@@@@@@@@@@@@  
18/2/2007 13:24 ניבי    עוד שין, תודה רבה!!! (ל"ת)  
18/2/2007 13:31 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    ל"שמנמונת"  
18/2/2007 14:16 מוניק    לטובה - עניתי בלוח הקודם ופתאום אני רואה שהוא כבר לא רלוונטי :-)  
18/2/2007 14:25 שמנמומת    @@@@@@טובה, תודה על התשובה המהירה@@@@@@@@@  
18/2/2007 14:39 רותם ושות'    מישהי מכירה עוזרת פנויה לרמה"ש?  
18/2/2007 15:36 לי    קניית משאבה בירושלים  
18/2/2007 15:59 לי    עוד בעניין רכישת משאבה  
18/2/2007 16:57 קרן (אחרת) מציצה לרגע    פגישת קבוצת לה לצ'ה הרצליה  
18/2/2007 17:14 ריש    לי, יש לי את הספקטרה 2,  
18/2/2007 17:27 קרן (אחרת) מציצה לרגע    ** אמא'לה אמא'לה זקוקה לתומכת מבאר שבע  
18/2/2007 17:36 M    לה לצ'ה לנשים הרות בלבד - מחר יום ב' 19.2.2007 בשעה 18:00 בממש תל - אביב, 20 ש"ח תרומה לעמותה. (ל"ת)  
18/2/2007 18:10 לי    ריש  
18/2/2007 19:42 ע.פ.    אירנה -איזה יופי (בקשר לעוגה ההפוכה עם האגסים)!!! (ל"ת)  
18/2/2007 19:53 ריש    אם ההתלבטות היא בין המיניאלקטריק של מדלה לספקטרה  
18/2/2007 20:07 אילת מטילת    איך מכינים שמן לעיסוי פירנאום  
18/2/2007 20:30 לאירנה    ספר בחיפה - במרכזל רונית רפאל ספר בשם מירו - אין עליו (יקר מהממוצע) (ל"ת)  
18/2/2007 22:41 עוד שין    מחפשת עו"ד נזיקיסט/ית, בת"א, בתביעת ת"ד פשוטה ולא מסובכת. (ל"ת)  
18/2/2007 22:45 ריש    איילת-מטיילת לא זכורות לי הכנות מיוחדות, פשוט שמן שקדים של פיור-אויל שנחשב לטוב או טוב מכך שימוש באפי-נו (שהוא בעיני הרבה פחות מביך מלתת לחצי להיות המעסה) (ל"ת)  
18/2/2007 23:39 איריס    מחפשת ספר טוב באזור השרון  
19/2/2007 00:01 אחת לא משנה מאיזו עדה    מישהו יודע מה קרה לאתר באופן??? (ל"ת)  
19/2/2007 00:01 תמרה    ***********עוד שין**********************  
19/2/2007 00:12 רותי קרני הורוביץ    יוצאת חוצץ להגנת איקאה ומודיעה חגיגית על פתיחת סניף איקאה בת"א  
19/2/2007 00:14 עוד שין    תמרה תודה  
19/2/2007 00:15 עוד שין    רותי,  
19/2/2007 00:18 תמרה    __________עוד שין)))))))))))))  
19/2/2007 00:32 קורנית    ----| לי , לגבי המשאבה --------------|  
19/2/2007 08:33 לי    קורנית!! תודה רבה! זה אפשרי?  
19/2/2007 09:15 משתדלת    שאלות בנושא ניקיון: אבנית, חלודה ועובש  
19/2/2007 10:45 gili    for the fungus try vinegar  
19/2/2007 10:46 מרית    מישהי יודעת איך עושים לבנה בייתית?  
18/2/2007 14:31 נועם יוגה החודש בבית פתוח בנועם-יוגה: החייאה וע"ר לתינוקות, תשוקה ולידה, הנקה ומניעת חתך (הודעה-מודעה)
18/2/2007 11:22 ד"ר ליאת הולר הררי    נועם-תתחדשי, ברכות על היוזמה והתוכן העשיר. (ל"ת)  
18/2/2007 11:45 רונה    מועם- ע"ר זה מפגש אחד? ורותי איזו תמונה יצאה לך. 100ממת!!! (ל"ת)  
18/2/2007 14:51 בשוק    רותי אני בשוק תמיד תארתי לי אותך :קטנטנה עם תלתלים שחורים - את יפיפיה. (ל"ת)  
18/2/2007 14:52 חסויה, שלא להביך    כולם מזמן יודעים שרותי היא התגלמות הנשיות העוצמתית. (ל"ת)  
18/2/2007 18:44 מאיה של אופק ומעוף    רותי- קבלי ח"ח. מדהימה! (ל"ת)  
18/2/2007 22:48 שרון    נועם - לגבי קורס ההחיאה - באיזה שעות? (ל"ת)  
18/2/2007 23:02 ע.פ.    רותי, יא שווה! גם אני דמיינתי אותך שחרחורת. טוב, מה? איך יכולתי לחשוב בכלל שאת גם חכמה וגם בלונדינית :-) ??? שווה ביותר את. (ע.פ., בלונדינית בעצמי) (ל"ת)  
18/2/2007 23:59 רותי קרני הורוביץ    נועם הצלמת המוכשרת היתה מאד רחמנית..  
19/2/2007 08:31 אורנית מזרחי    רותי - הרסת אותי (-:  
19/2/2007 08:55 ליהי    רתי את פש מהממת התגלמת הנשית לשמה!!! יש לי שאלה בהקשר - התמנת יצא מאוד טובות את יכולה להגיד לי באיזה סוג של מצלמה הצלמת צילמה אותך (אני צריכה שם של החברה ודגם) זה מאוד חשוב לי. ובהצלחה כל הכבוד !!! תודה ליהי (ל"ת)  
19/2/2007 09:39 maia    רותי נחמד לראות פנים (יפות) מאחורי המקלדת :-) (ל"ת)  
19/2/2007 10:42 נטוש    מה פתאום צלמת מוכשרת? את נראית בדיוק ככה במציאות!  
19/2/2007 11:18 רונה    כאחת שראתה וכמעט התעלפנה... היא יפה יותר מבתמונה. נשבעת.  
19/2/2007 12:01 שרון    נועם - מקווה שראית את השאלה. באיזה שעות סדנת ההחיאה ?? (ל"ת)  
19/2/2007 12:09 ריש    רונה,  
19/2/2007 13:19 נועם    היי בנות- תשובות לכולן..  
19/2/2007 13:56 רונה    נועם מה עם יונקים ? למרות שזה מאוחר לי...נורא רוצה. (ל"ת)  
19/2/2007 13:58 רונה    ריש,  
19/2/2007 14:15 נועם    רונה- מוזמנת בשמחה..  
19/2/2007 14:48 ליהי    נעם מאחר שציינת שהצלמת שצילמה את רתי היא חברתך איילת - שמח מאד אם תוכלי לברר איתה מה סוג המצלמה שלה כלומר, איזו חברה ואיזה דגם יש לה, כיוון שהתמונות יצאו מעולות אודה לך מאוד ליהי (ל"ת)  
19/2/2007 14:49 נטוש    ואפרופו תמונות-ענת בוצ'ר נראית מגניבה לגמרי  
19/2/2007 14:55 נועם    ליהי- חיים ארוכים לך,לנטוש על ענת בוצר.. ולליאת  
20/2/2007 00:01 שרון    לנועם -  
20/2/2007 08:46 נועם    מצג עכוז ומצלמה מעולה!  
20/2/2007 14:48 שרון    תודה נועם! (ל"ת)  
18/2/2007 12:03 הלית לחם מקמח מלא לבן שנתיים וחצי
18/2/2007 13:19 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    אין בעיה בגיל הזה.  
18/2/2007 13:30 גלקה    הי טובה, מה לגבי גיל שנה וחצי? (ל"ת)  
18/2/2007 13:32 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    מעל גיל שנה אין בעיה. (ל"ת)  
18/2/2007 13:37 גלקה    סחתיין על הזריזות... אפשר שהכל יהיה מלא, או שצריך חצי חצי? (ל"ת)  
18/2/2007 14:37 הלית    טובה תודה על התשובה ועוד שאלה קטנה  
19/2/2007 11:38 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    אפשר חצי חצי, והלית - אם יש קליפות דוקרות, אי אפשר שלא להרגיש אותן... (ל"ת)  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש