פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  4012   4011   4010   4009   4008   4007   4006   4005   4004   4003   4002   4001   4000   3999   3998   3997   3996   3995   3994   3993    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

18/2/2007 11:39 myalinea פינת השוויץ - לרגל יום המשפחה!!!
18/2/2007 13:29 חן של יובל    מה שלומך? איזה כיף לשמוע  
18/2/2007 15:21 אורי    ולי הקטנה (שנתיים וחצי) אמרה..  
18/2/2007 15:39 דפלול    תוך כדי זה שהתלבטנו איך לצייר לגדולה (אוטוטו 4) שפם חתול כי אין לי כלי איפור בבית הופיעה הפעוטה עם שפם מצוייר בטוש על הפרצוף. והיא עשתה את זה די יפה!!! (ל"ת)  
18/2/2007 11:31 מיכל דחוף בבקשה - לימורית או כל מי שמתמצא במינוני תרופות לתינוקות
18/2/2007 11:42 מיכל של נועה    אני לא יודעת להגיד לך מה לעשות, אני אגיד מה אסור לעשות  
18/2/2007 11:43 אנאבל-לי    אם האקמול לא מוריד את החום אז אקמול הוא לא התרופה הנכונה. לכי לרופא! (ל"ת)  
18/2/2007 11:50 מיכל    תודה - אני יודעת שאסור לחצות נרות . תודה שוב (ל"ת)  
18/2/2007 12:00 שרית    לינק לאתר של דר' רימר יוסי, מינונים של תרופות להורדת חום.  
18/2/2007 12:01 מיכל    תודה רבה שרית...... (ל"ת)  
18/2/2007 13:15 annat    נסי שיטות אלטרנטיביות:  
18/2/2007 13:28 מיכל    annat  
18/2/2007 14:26 מיכל של נועה    annat , יש לך אולי הסבר איך עובד המנגנון של הורדת חום ע"י חומץ? (ל"ת)  
18/2/2007 14:38 רותם    נר של 150 מ"ג חומר פעיל מתאים לתינוקות במשקל 10 קג  
18/2/2007 15:11 maia    לפי הנחיות רופאי הילדים שלנו: מ-11 ק"ג אפשר נר של ילדים 150 מ"ג בריאות :-) (ל"ת)  
18/2/2007 15:19 annat    מיכל ומיכל  
18/2/2007 15:28 מיכל של נועה    על המגבון הלח אני יכולה להגיד ש  
18/2/2007 15:28 מיכל של נועה    ההודעה הקודמת שלי היא ל-annat (ל"ת)  
18/2/2007 17:52 מיכל    בנות -שוב תודה לכולכן! (ל"ת)  
18/2/2007 19:06 annat    הבהרה לגבי המגבון  
18/2/2007 19:32 לימורית    מיכל יקרה,  
18/2/2007 10:30 שרית לב לסיון נבות/יהודית שריג - רצפת אגן
18/2/2007 12:26 סיון נבות, פיזיותרפיסטית    שבועיים אחרי לידה  
18/2/2007 16:51 שרית לב    המון תודה לך סיון עזרת לי מאד (ל"ת)  
18/2/2007 10:01 shachar פריחה - שבוע 25
19/2/2007 03:37 shachar    תודה לכל מי שענתה... (ל"ת)  
19/2/2007 08:38 מיכל של נועה    שחר יקרה, כנראה שאף אחת פשוט לא ידעה מה לענות... זה עדיף מאשר לקבל תשובה לא נכונה. רק בריאות (ל"ת)  
19/2/2007 09:00 maia    אכן. תלכי לרופא שלך ותשאלי. תרגישי טוב ובריאות (ל"ת)  
18/2/2007 10:00 מאיה של אופק ומעוף מצטערת על פתיחת הודעה חדשה-זקוקה לעזרתכן!
18/2/2007 10:10 maia    מאיה יקרה כנסי:  
18/2/2007 10:56 דפלול    לזכור גם שיש כאן לופ של ילד עייף שישן פחות טוב ככל שהוא יותר עייף  
18/2/2007 11:21 myalinea    מסכימה עם maia  
18/2/2007 11:49 רונה    אופס בדיוק הלילה  
18/2/2007 12:34 שולי    היי מאיה  
18/2/2007 15:02 מאיה של אופק ומעוף    טוב אז ככה  
18/2/2007 15:25 אולי.    אולי להוסיף עוד משהו  
18/2/2007 15:28 שולי    מאיה  
18/2/2007 15:29 שולי    מאיה  
18/2/2007 21:26 רונה    שולי, אותי את מרגיזה עם התשובות שלך.  
18/2/2007 22:44 maia    מאיה - מסכימה עם רונה ומחזקת את דברי הקודמים מניסיון דומה- בעלי נוסע לחו"ל במסגרת עבודתו וגם  
19/2/2007 09:26 שולי    רונה , את יכולה להתרגז אבל זו האמת , ובד"כ האמת כואבת ומרגיזה ....TH  
18/2/2007 09:54 דליה תולעים
18/2/2007 10:02 מאיה של אופק ומעוף    אצלנו לא עוזר כלום למעט וורמוקס  
18/2/2007 12:55 שואלת    איך יודעים שנדבקים? יש איזה סימן מחשיד?  
18/2/2007 13:34 לימור    כמוסות שום בפי הטבעת יכולות לפתור את הבעיה  
18/2/2007 14:18 תולענית ותיקה    רק ורמוקס (ל"ת)  
18/2/2007 14:42 רותם ושות'    שיני שום ואמבטיית סוכר..  
18/2/2007 18:49 מאיה של אופק ומעוף    עוד פתרון לגירוד  
17/2/2007 21:48 לא הפעם... תשלומים לטיפת חלב???
17/2/2007 22:06 maia    נשמע שגובים ממך יותר מדי כנסי:  
17/2/2007 22:19 עוד שין    בת"א התשלום הוא כ 400 ש"ח- חד פעמי (ל"ת)  
17/2/2007 22:38 ריש    העלות היא קרוב ל400 ש"ח, לא זוכרת בדיוק כמה ולמה,  
17/2/2007 23:11 אני גיטרה    OT נטוש,  
17/2/2007 23:29 נירה    הוקפאה הפרטת טיפות החלב  
18/2/2007 09:27 חן    חיסונים ב טיפת חלב  
18/2/2007 09:30 אירה    לחיסונים לא צריכים את טיפת חלב  
18/2/2007 11:56 אנה    מסכימה עם אירה,  
18/2/2007 13:32 חן של יובל    אנחנו שילמנו 348 ש"ח ל- 6 שנים  
18/2/2007 14:47 ריש    מעקב טיפת חלב חשוב!  
17/2/2007 20:58 לי כמה שאלות בעניין הנקה, תזונה וכו'
17/2/2007 22:01 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    לגבי תזונה  
17/2/2007 22:07 myalinea    נשמע מוכר  
17/2/2007 22:10 לי    תודה טובה!  
18/2/2007 08:02 מיכל של נועה    הגרפס ייצא בסוף, אל תדאגי, היא קטנה מדי. (ל"ת)  
18/2/2007 13:37 חן של יובל    עוד המלצה למשחה מעולה  
17/2/2007 20:53 אמא של פיצי לטלטול - צר לי לכתוב זאת אבל עד כמה שידוע לי GBS מהווה גורם סיכון ללידה מוקדמת
17/2/2007 20:54 אמא של פיצי    אוי סליחה, התכוונתי להתייחס להודעה מלפני כמה ימים, ולא לפתוח הודעה חדשה (ל"ת)  
18/2/2007 20:09 טלטול    אמא של פיצי  
17/2/2007 20:30 תיתי רופאת שיניים מאחורי המקדח- יומן שבועי
20/2/2007 14:30 נועם    היי תיתי  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש