פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  3952   3951   3950   3949   3948   3947   3946   3945   3944   3943   3942   3941   3940   3939   3938   3937   3936   3935   3934   3933    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

18/1/2007 23:37 דינדון אבעבועות - אם אני מניקה, האם התינוקת שלי מוגנת מהידבקות? (ל"ת)
19/1/2007 13:17 לימורית    ההנקה מפחיתה סיכוי אבל לא מונעת (ל"ת)  
18/1/2007 23:36 רותי קרני הורוביץ לוחפורום (ל"ת)
19/1/2007 08:06 אמא עדי    קורס עיסוי תינוקות חינם  
19/1/2007 09:36 רונית    המלצות לצימר איכותי למשפחה...  
19/1/2007 10:50 אני גיטרה    מעתיקה לכאן שאלה ישנה. טובה או מישהי- שמן זית.  
19/1/2007 11:43 אסתי    רותי, האם שחררת במקרה גם מעילים מהמכס? מחכה נואשות למידה שלי... (ל"ת)  
19/1/2007 12:54 תיתי רופאת שיניים    לאני גיטרה  
19/1/2007 15:47 לי    האם קרם גוף/ג'ל לגוף מתקלקלים?  
19/1/2007 21:38 gili    usually ll cosmetic products have validity date  
19/1/2007 21:50 תל אביבית    אני גיטרה - בנוגע לשמן הזית  
19/1/2007 22:55 שחר    מישהי ראתה את הסרט "בבל"?  
19/1/2007 23:46 ל    דרושה מטפלת לתינוקת בפתח-תקוה. (ל"ת)  
20/1/2007 08:43 פלולה    אני שבורה....  
20/1/2007 09:52 תל אביבית    פלולה - אני מכירה מטפלת שיאצו מדהימה בשבילך  
20/1/2007 10:38 מיכל    שחר - סרט "בבל"  
20/1/2007 10:43 מיכל    שחר - סליחה - לא נכנסתי לגוף ההודעה וסתם המלצתי לך על הסרט.....שכבר ראית....  
20/1/2007 13:18 רונה    אמא עדי - אני בפנים. הוטיקה הוטיקה האם שומעת ??  
20/1/2007 14:38 מ.    מחפשת מפעיל/ה ליום הולדת לבת לגילאי 4  
20/1/2007 14:42 מ.    ובעניין גנים - מי מכירה את הגנים העירונים בצפון הישן ויכולה לחוות דעה  
20/1/2007 14:59 אירנה    קיבלתן ערכות רישום לגני ילדים? אם אני לא טועה מחר זה מתחיל  
20/1/2007 16:45 לא הפעם    אוווווף,מה דעתכן על גן לבת שנתיים שבגדול אתן מרוצות  
20/1/2007 17:43 חני המדווחת    לאירנה - קיבלנו לפני שבוע. גשי לעירייה לקבל ערכת רישום כבר מחר (ל"ת)  
20/1/2007 18:18 גילי אבישי    מעסה מופלאה!!!!!!  
20/1/2007 18:28 שחר    מיכל - תודה רבה!  
20/1/2007 19:28 רונה    צריכה המלצה על ליצנית או משו דומה להפעלת ילדים בברית (ל"ת)  
20/1/2007 20:28 noa007    רונה, יש לי המלצה מעולה, נורית וגיא  
18/1/2007 21:55 טלטל האם (ואם כן - כמה?) צריך להוסיף למטפלת של התינוק כאשר האחות הגדולה נשארת בבית עקב מחלה/שביתה וכו'?
18/1/2007 22:32 רוית ב'    אישית נשמע לי נורא קטנוני לבקש על זה תוספת, אבל זה גם תלוי במטפלת (ל"ת)  
18/1/2007 23:02 ריש    נראה לי הגיוני להציע  
19/1/2007 15:05 אורנה דן    גם לי לא נראה שצריך להוסיף על זה. בת כמה הגדולה?  
19/1/2007 23:50 טלטל    הבת הגדולה בת חמש (ל"ת)  
20/1/2007 02:59 אורנלית    אם זה חד פעמי, הייתי קונה מתנה קטנה  
20/1/2007 08:01 טל מגד    בכל מקרה, לא הייתי משאירה את זה לא מדובר  
18/1/2007 18:48 myalinea שאלה לגבי שאיבה? ד"ר ליבוביץ'?
18/1/2007 19:25 maia    לא ד"ר לייבוביץ' (אבל שואבת בשלישית) - כן בבוקר הכי טוב:  
18/1/2007 19:32 maia    אגב:  
18/1/2007 21:20 אילה    ואם יש לך אנרגיות-אני ניצלתי התעוררויות פיפי ב 5 לפנות בוקר ואם יש גודש רצים למשאבה.. (ל"ת)  
18/1/2007 21:34 ד"ר ליבוביץ    שאיבה  
19/1/2007 10:41 נטוש    מצטרפת לד"ר ליבוביץ המשאבות של יד שרה מזעזעות!!!  
19/1/2007 13:24 myalinea    ספקטרה 2  
19/1/2007 13:28 סיקאנדה    אפרופו שאיבה  
19/1/2007 14:09 myalinea    לסיקאנדה  
19/1/2007 14:22 maia    לגבי הנקה ובקבוק וגזים...  
19/1/2007 15:47 ריש    יש לי ספקטרה  
19/1/2007 21:59 תל אביבית    לסיקאנדה - המלצה על פלייטקס  
19/1/2007 22:16 ד"ר ליבוביץ    ההמלצות של סיקאנדה למתן בקבוק מדויקות - אכן - פית בקבוק חצי מלאה - עד גובה הפתח בפטמה  
20/1/2007 08:07 ע.פ.    לסיקאנדה - שני ילדיי קיבלו בקבוק מיום הוולדם (הנקה + בקבוק פה ושם, כדי שיתרגלו) ולא היתה שום בעיה. אני מרגילה לבקבוק, כדי שלא יהיה קשה אח"כ לעבור מהנקה לבקבוק, וכמובן - למקרה שהם נשארים בלעדיי. (ל"ת)  
20/1/2007 08:14 טל מגד    אויר בפטמת הבקבוק  
20/1/2007 08:55 myalinea    לmaia  
20/1/2007 09:42 ד"ר ליבוביץ    שילוב בקבוק והנקה - ארוך אבל חשוב  
20/1/2007 20:16 maia    ד"ר ליבוביץ' תודה על כל המידע (העברתי לחברה שממש עונה על התיאור שלך "בקבוק אחד בלילה". תודה רבה רבה וכמו שנאמר "מכל מלמדי השכלתי". שבוע טוב (ל"ת)  
21/1/2007 00:12 ל    לדר' ליבוביץ,שאלה  
26/1/2007 17:20 סיקאנדה    תודה על המידע החשוב  
18/1/2007 16:55 חן ישנה כל היום
18/1/2007 18:28 myalinea    אצלי בדיוק ההיפך!  
18/1/2007 18:31 גלה    נראה נורמלי בהחלט!  
18/1/2007 23:31 דינדון    בשביל הדלקת בעיין: שפריץ קטן מהציצי ישירות לתוך העין והדלקת תעלם (ל"ת)  
19/1/2007 11:50 רונה    שלי בן 8 שבועות ומתנהג ככה בדיוק. תענוג:-) (ל"ת)  
19/1/2007 14:23 maia    חן ורונה, חמסה חמסה בלי עין רעה (לא סיפרו לכם שלא אומרים בקול דברים כאלה ;-) מקווה שאתן גם נחות... (ל"ת)  
20/1/2007 08:09 ע.פ.    חן- זה בסדר גמור. בגיל הזה עוד אין דפוס קבוע, פעם ערים קצת יותר ופעם ערים פחות. תיהני ותנוחי . (ל"ת)  
18/1/2007 15:16 רוית ב' "הצגות" ילדים חסרות אחריות ומעוותות במתנ"ס. מה עושים נגד התופעה??ארוך וכעוס!!
18/1/2007 15:26 אמא    פשוט ביותר, לא הולכים  
18/1/2007 16:12 ניבה    OT- מה יכול לקרות לפיצית בת 8.5 חד' שהסבתא שלה החליטה לתת לה יוגורט?!  
18/1/2007 16:18 דפלול    אין סיבה להילחץ סתם. אם יופיעו תופעות כגון אדמומיות בעור, נפיחות או כל דבר יוצא דופן אחר: לפנות למרפאה. רוב הסיכויים שיעבור בשלום ובשקט. (ל"ת)  
18/1/2007 16:20 מיכל של נועה    קודם כל תרגעי :)  
18/1/2007 16:25 ריש    הצגות - פשוט להצביע ברגליים! ועוד משו לניבה -  
18/1/2007 16:43 מאיה של אופק ומעוף    חייבת להגן על כבודה של חברתי רכזת תרבות במתנ"ס  
18/1/2007 18:41 ניבה    תודה-תודה וסליחה על ההידחפות לדיון  
18/1/2007 20:07 הילה    למאיה של אופק ומעוף - מהיכן את בשרון?  
18/1/2007 20:37 גליה    הצגות ילדים- בעיה תרבותית קשה והדרכים לעקוף אותה  
18/1/2007 22:31 רוית ב'    אכן- הכל נכון. אבל זה מקומם אותי. (ל"ת)  
18/1/2007 22:42 מאיה של אופק ומעוף    הילה  
19/1/2007 08:33 הילה    מאיה של אופק ומעוף - תודה רבה רבה על האינפו' (ל"ת)  
19/1/2007 09:59 עדי אחרת    אכן מכעיס, רוצה להמליץ על תיאטרון אורנה פורת  
18/1/2007 13:17 מתקמצנת קצת. תשכנעו אותי אני יודעת שאני צריכה יעוץ אבל זה עולה הרבה
18/1/2007 13:41 הוטיקה    לא לחסוך  
18/1/2007 13:41 דפלול    רק את יכולה לדעת עד כמה יקר עבורך  
18/1/2007 14:40 אירנה.    אם תשלמי עכשיו - תחסכני אחר כך.  
18/1/2007 15:01 שירי    הוטיקה, ברוכה השבה!! כיף לראות אותך פה (וסליחה מפותחת ההודעה, לא יכולתי להתאפק...) (ל"ת)  
18/1/2007 15:48 סתי    הכל שאלה של כסף...  
18/1/2007 16:05 אמא    להלן המתכון לשכנוע...  
18/1/2007 16:09 דפלול    אמא: בול!! (ל"ת)  
19/1/2007 11:58 עדי אחרת    יכולה לומר לזכותה של דרורית שהיא מאוד הוגנת  
19/1/2007 20:07 מרינה של נועה    תחשבי כמה זה יעלה לך לא לעשות את זה....  
18/1/2007 12:13 חברה אכזבה מחברה
18/1/2007 12:42 אורנה דן    חמודה  
18/1/2007 14:05 ניבי    מאוכזבת יקרה  
18/1/2007 14:35 לל    נקודה למחשבה-  
18/1/2007 14:46 סוי    שאלת הבהרה מהצד של זו שלא יוזמת-  
18/1/2007 15:15 טלי תקומי    לאמהות טריות יש אינטרנט, או טלפון, או טלפטיה.  
18/1/2007 21:27 אילה    השורה האחרונה של טלי היא תמצית היחסים ביניכן,ואת לא נשמעת חברה ככ קשובה אם את לא יודעת..OT+++טלי+++מה שלום הילד? (ל"ת)  
18/1/2007 22:53 אמא    חברה יקרה!  
19/1/2007 09:10 חבצלת השרון    אמא, התשובה שלך נפלאה.  
19/1/2007 10:44 חברה    כל כך נכון מה שאתן אומרות והסבר  
20/1/2007 20:33 ליאתיתי    אם היא חברת הנפש הכי גדולה שלך, אז כבדי אותה.  
20/1/2007 21:45 חברה    ליאתתי  
18/1/2007 11:27 אנונימית הפעם כמה בן הוג שלכן שותף בבית ובילדים?
18/1/2007 11:44 שרונה    ובכן  
18/1/2007 18:40 גלה    בבית כמעט ולא שותף בילדים מאוד שותף  
18/1/2007 18:42 אורנית    אצלינו שותף בהכל  
18/1/2007 18:44 גלה    מעתיקה לך לכאן את הטקסט שרותי כתבה :  
19/1/2007 00:42 רותי קרני הורוביץ    תובנבנה חדשדשה (של רוני)  
19/1/2007 08:22 נטוש    לרותי ולפותחת ההודעה  
19/1/2007 11:10 אני גיטרה    אוי נטוש, גם בעלך מורה, איזו מכה...  
19/1/2007 16:43 annat    נטוש, אכזרי??  
18/1/2007 10:25 מניקה חדשה הציצי שלי כואב כשאני ישנה...מה עושים? (ל"ת)
18/1/2007 11:27 myalinea    אולי זה גודש?  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש