פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  3952   3951   3950   3949   3948   3947   3946   3945   3944   3943   3942   3941   3940   3939   3938   3937   3936   3935   3934   3933    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

10/1/2007 00:08 פופאי מינון טיפות ברזל לתינוקות - דעות סותרות!! פרופ' דולברג בבקשה התייחס...
10/1/2007 09:14 עדי    מינון "קל בטן" לגיל שנתיים מישהי יודעת?  
10/1/2007 09:24 מיכל של נועה    קל בטן מתחיל מגיל 3 אם אינני טועה.  
10/1/2007 09:25 עדי    פתרונות לטוסיק שורף אש יש למישהי?  
10/1/2007 09:30 עדי    אם כך יש משהו אחר שמתאים לגיל 2? (ל"ת)  
10/1/2007 09:55 ע.פ.    עדי - טוסיק שורף: משחת "דזיטין" לתפרחת חיתולים. מכילה ריכוז גבוה ביותר של החומר הפעיל - %40, למרוח בשכבה עבה ונדיבה. אם לא עוזר אחרי כמה ימים, נראה לי שאולי כדאי לשאול את הרופא. (ל"ת)  
10/1/2007 10:32 maia    מחזקת את דברי ע.פ. ותורמת כי החומר הפעיל הוא למעשה אבץ (זינק) וכל קרם עם ריכוז של 40% ומעלה יעיל מאוד, כמו כן ממליצה לשטוף במים ואלסבון עדין במקום מגבונים (עד יעבור זעם.) תרגישו טוב (ל"ת)  
10/1/2007 10:33 מיכל של נועה    מצטרפת להמלצה של ע.פ., המשחה עושה פלאים  
10/1/2007 10:38 אמא ל 2    לטוסיק שורף - אין אין אין על אינוטיול  
10/1/2007 11:22 גלית    לעדי  
10/1/2007 11:35 עדי    תודהלכל המשיבות ,למדתי והשכלתי וכעת ניגש לישום (ל"ת)  
10/1/2007 11:36 עדי    אופס ברח, דזיטין רק עם משם רופא? ואם לא ההבדל במחיר משמעותי? (ל"ת)  
10/1/2007 11:51 maia    דזיטין לא צריך משרשם רופא. המרשמים הם בשביל אלה עם הסטרואידים. בריאות! (ל"ת)  
10/1/2007 12:58 פופאי    -- למה אתן לא כותבות 0T ??? !!! -- כל כך שמחתי כשחשבתי שמישהו התייחס להודעה שלי ומה רבה היתה אכזבתי כשראיתי שכל התגובות מתייחסות להודעה של "עדי" ולא להודעה המקורית שפתחתי... גם מי שרוצה להגיב, חושב שיש כבר תגובות רבות ולא נכנס לדיון ! עדי - היית צריכה לציין "OT" בתגובתך ! (ל"ת)  
10/1/2007 13:02 מיכל של נועה    עדי, אם עוד לא הלכת לקנות, אז לכי על שפופרת הכי גדולה של דיזיטין. זה יוצא יחסית הכי זול, כי מדובר במשחה יקרה (ל"ת)  
10/1/2007 13:33 דפלול    וואללה, פופאי. צודקת!!!!  
10/1/2007 13:42 אמא ל 2    OT לעדי -  
10/1/2007 13:53 עדי    פופאי סליחה באמת שלא התכוונתי  
10/1/2007 15:28 maia    פופאי:  
10/1/2007 16:29 מיכל של נועה    מצרפת את סליחתי (ל"ת)  
10/1/2007 16:56 טל מגד    מתן ברזל לתינוקות  
10/1/2007 17:43 פופאי    לבנות המתנצלות - אין בעייה! הכל נסלח ונשכח! רק בריאות לכולם! (ל"ת)  
10/1/2007 18:12 פרופ' דולברג, ניאונטולוג בכיר ומוהל    מניעת אנמיה בשנת החיים הראשונה  
10/1/2007 21:57 מאיה של אופק ומעוף    בהמשך לדבריו של פרופ' דולברג  
10/1/2007 22:14 פופאי    פרופ' דולברג - תודה על תשובתך המפורטת! (ל"ת)  
11/1/2007 09:14 ע.פ.    פופאי - סליחה גם ממני, ולשאלתך -גם אני לא נתתי, לא לפני שהתחבטתי קשות בשאלה לתת או לא. בעיקרון בארה"ב לא נותנים תוסף ברזל באופן גורף.  
9/1/2007 22:32 סיגלית המלצות למדחום
10/1/2007 06:41 חן    אנחנו קנינו מדחום מתקפל גמיש  
10/1/2007 08:37 מיכל של נועה    קנינו מדחום דיגיטלי רגיל  
10/1/2007 10:36 maia    רוב הדיגיטלים מודדים כיום תוך 10 שניות ופחות, הבעיה עם הגמיש שאסור לחטא אותו עם אלכוהול... ואת כל החולירות הם ממליצים להעיף עם מגבון בלבד... (ל"ת)  
10/1/2007 10:36 maia    רוב הדיגיטלים מודדים כיום תוך 10 שניות ופחות, הבעיה עם הגמיש שאסור לחטא אותו עם אלכוהול... ואת כל החולירות הם ממליצים להעיף עם מגבון בלבד... (ל"ת)  
10/1/2007 12:34 אמא ל 2    maia לא ידעתי את זה יש לנו את הגמיש  
10/1/2007 15:30 maia    כתוב בהנחיות לשימוש נכון, כי החומר ממנו עשוי החלק "הגמיש" לא יכול להשמר טובעם אלכוהול. האלכוהול אוכל אותו (זה נכון גם לגבי משטחי החתלה מסויימים כמו זה של איקאה) ועוד כל מיני מוצרים שהיה נחמד לו אפשר היה להעביר עליהם אלכוהול בשיטת זבנג וגמרנו - אבל אי אפשר (ל"ת)  
9/1/2007 21:07 שבלול מישהי שמעה על שיטה להורדת חום עם חומץ ??
9/1/2007 21:17 מאיה של אופק ומעוף    מכירה ועוד איך וגם בתוך גרביים  
9/1/2007 23:37 mamy    i hear that it's magic help after a day (ל"ת)  
10/1/2007 10:40 אמא ל 2    כם אנחנו עשינו פעם עם הגרביים בדיוק כמו שמאיה תיארה  
10/1/2007 16:59 טל מגד    קומפרס חומץ להורדת חום ברגליים  
10/1/2007 18:29 היועצת    מה שחשוב עם הקומפרס הזה הוא לשים אותו רק ואך ורק כשהרגליים חמות. שימוש בקומפרס כשהרליים עדיין קרות לא יועיל ואפילו יזיק. כדאי לקרוא יותר בספר "ילדות בריאה". (ל"ת)  
10/1/2007 19:01    הבנתי ממספר רופאים שהשימוש בחומץ עלול להביא לנפילת סוכר חמורה (היפר משהו אולי?!) ומאד מאד לא מומלץ. אין לי מושג איך משהו חיצוני כמו חומץ על הרגליים יכול להוביל לתוצאה כזו - אבל זה מידע שהוצלב מכמה רופאים. (ל"ת)  
9/1/2007 18:20 ליבי זקוקה להמלצה לחוג פעוטות בת"א
9/1/2007 19:42 אמאלה    יש את ממש - ברמת החיל תל אביב, גם להם יש חוגים לתינוקות. (ל"ת)  
9/1/2007 20:24 רונה    משהי יכולה להמליץ מנסיון על פעילות ספציפית בממש רמת החייל? (ל"ת)  
9/1/2007 20:47 ליבי    תודה, אבל ממש רחוק לי...(אני מאזור גן העיר) (ל"ת)  
9/1/2007 21:16 נילי    גם לי יש בת 3 חודשים  
9/1/2007 17:54 אמא של פיצי שאלה לגבי תחליפי חלב על בסיס צמחי - טובה, אשמח מאד אם תתיחסי
9/1/2007 19:28 רונה    ועוד שאלה לטובה- איזה נקניק הכי פחות גרוע? ירדן רוצה לסנדוויץ' לגן (ל"ת)  
9/1/2007 20:45 maia    אני נותנת איזומיל (על בסיס סויה) כתוספת להנקה בהמלצת הרופאה  
10/1/2007 08:26 מולי    ועוד שאלה לטובה - האם מותר לתת לתינוק בן 9 חודשים טופו? ואם כן - איך מכינים? (ל"ת)  
10/1/2007 09:15 אמא של פיצי    תודה maia (ל"ת)  
10/1/2007 12:11 חני המדווחת    רונה - אני מכינה עם שינקן מבושל שקונה אצל הקצב. אשמח לשמוע מה טובה חושבת על זה (בהשוואה לפסטרמה רגילה למשל וכו') (ל"ת)  
10/1/2007 13:06 רונה    חני גם אני מכינה עם שינקן מבושל או פסטרמה עוף על גחלים.... מחכה לתגובה של טובה. (ל"ת)  
9/1/2007 15:48 מ. האם מישהי הרתה משיקולים פרקטיים או רפואיים נטו?
9/1/2007 15:57 ריש    היי,  
9/1/2007 16:19 רונה    זה תלוי  
9/1/2007 17:37 איתך גם    למ.  
9/1/2007 17:40 איתך גם    עוד משהו...  
9/1/2007 18:50 אביבה    דעתי  
9/1/2007 21:31 ע.פ.    אני מכירה סיפור (לא מקרוב) של מישהי שהרתה כדי שהתינוק יוכל לתרום מח עצם לאחותו הגדולה, כיון שלא נמצא תורם מתאים. יש גם הריונות "פנצ'ר" שמתסיימים בלידת תינוק מקסים ואהוב. אז בוודאי ובוודאי שבמקרה שלך אני תומכת. (ל"ת)  
9/1/2007 22:19 לל    הו...  
10/1/2007 04:52 אורנה דן    מ. - הייתי הולכת על זה, ולא חושבת שהתחושה תלווה אותך בהמשך.  
10/1/2007 08:44 מיכל של נועה    הנה לך דוגמאות לאנשים שהרו מסיבות "פרקטיות"  
10/1/2007 09:07 אירנה    אני עם אביבה, ועוד תוספת קטנה לגבי "הצלת התא המשפחתי"  
10/1/2007 10:05 דפלול    one lucky bastard!!!!!  
10/1/2007 18:59 מ.    וואו, ריגשתן אותי. תודה מקרב לב, באמת, על ההסתכלות החיובית, התומכת והאוהבת. כל השיקולים שלכן הולכים איתי...כל הדרך עד ההחלטה. תודה!! (ל"ת)  
9/1/2007 14:23 אמא תוהה האם זה נורמלי לאכול ככה?!
9/1/2007 14:29 נירה    נותנים לה להמשיך לאכול כמו שמתאים לה.  
9/1/2007 20:49 maia    האמת שכיום ממליצים על כמה ארוחות קטנות במשך היום ולא 3 גדולות מכמה סיבות  
10/1/2007 10:31 תל אביבית    נשמע שזה הזמן למוצקים ואולי זה בכלל השיניים  
9/1/2007 12:10 שחר איזה פחד... שלא נדע
9/1/2007 21:27 ע.פ.    פחד זה לא מילה. אין לי מילים פשוט. שימו לב לתגובה בכתבה מד"ר שהוא רופא ועו"ד, המזהיר מניתוחים בבתי חולים פרטיים. (ל"ת)  
10/1/2007 04:29 mamy    וזה....  
10/1/2007 10:09 דפלול    אני זוכרת את המקרה: פושעים! הרופא רצה לשמוע מוסיקה אז הנמיכו את המוניטור שלא יפריע לו. (ל"ת)  
9/1/2007 10:03 רותי קרני הורוביץ לוחפורום (ל"ת)
9/1/2007 10:18 מעיין של ליב    הסוד שלי  
9/1/2007 10:19 נטוש    איזה יופי! ממש שמחה לשמוע  
9/1/2007 10:38 מעיין של ליב    תודההההה!!! איזה כיף שיש לי מקום לגלות:-))) (ל"ת)  
9/1/2007 10:41 רותי קרני הורוביץ    אסתי אסתי האם שומעת?  
9/1/2007 10:54 שירי    מעיין  
9/1/2007 10:57 רותי קרני הורוביץ    Uמעיוני, מצטרפת לפרגונים. באמת מרשים הטראק שלך. והסוד נשמע תפור עליך. לבלבי והצליחי (ל"ת)  
9/1/2007 11:04 מעיין של ליב    אוף הדמעות כבר בעיניים ..... איזה פירגון ....וואווו (ל"ת)  
9/1/2007 11:06 אירנה    מעיין המקסימה - כל הכבוד לך, שיהיה בהצלחה ! (ל"ת)  
9/1/2007 11:11 מאיה של אופק ומעוף    מעיין יקרה  
9/1/2007 11:48 טל מגד    משהי יכולה לעזור: מה הם מרכיבי המטרנה?  
9/1/2007 11:53 לי    טובה או מישיודעת - תמר יבש מקולקל  
9/1/2007 11:57 זקוקה לרעיונות    עבודה מהבית  
9/1/2007 11:58 שחר    לזקוקה - מה התחום שלך? הכישורים? (ל"ת)  
9/1/2007 11:59 שחר    מישהו היה בהצגה "יובל המבולבל"? כדאי? (ל"ת)  
9/1/2007 12:12 זקוקה לרעיונות    מה עשיתי עד עכשיו...  
9/1/2007 12:12 שואלת שוב    בבקשה תענו לי  
9/1/2007 12:23 טלי    תהני בעבוד החדשה! קריולן היא אחת החברות המובילות בעולם.  
9/1/2007 12:42 אמא ל 2    לשואלת שוב - דייסה  
9/1/2007 13:50 אנה 34    מעיין - אני כל כך שמחה - הרבה הצלחה  
9/1/2007 14:30 נירה    מעיני יקרה  
9/1/2007 14:34 רונה    מעיין סחתיין עליך אחותי. שיהיה בהצלחה. (ל"ת)  
9/1/2007 14:35 רונה    משהי היתה אצ משפחת קרייזלר בבקתות בחוף דור? יש חוות דעת? עוד המלצות? (ל"ת)  
9/1/2007 14:53 נטוש    מחפשת חניה בתל אביב  
9/1/2007 14:58 רונה    טוב, סגרתי את החופשה המשפחתית הראשונה שלנו במתכונת של ארבע:-)  
9/1/2007 14:58 חני המדווחת    מעיין - סחתיין עליך ובהצלחה!! וחניה לנטוש -  
9/1/2007 15:03 נטוש    חני-כמה שאלות  
9/1/2007 15:14 יקינטונת    האם מותר להחזיר למקרר שאריות חלב שאוב שחומם? (ל"ת)  
9/1/2007 15:27 שנ-טל    מעיין בשעה טובה ומוצלחת!!!! (ל"ת)  
9/1/2007 15:32 זהר כרמי    $$$ מחפשת איש/ת מכירות מעולה לעבודה מהבית כפרינלאנס $$$  
9/1/2007 15:58 תמר    למישהי יש מתכון לבצק פריך לעוגיות תמרים?  
9/1/2007 16:14 מעיין של ליב    שוב תודה לכולכן!!! לטלי- מכירה את סיגל? (ל"ת)  
9/1/2007 18:43 שין    לשחר בקשר ליובל המבולבל  
9/1/2007 18:47 טלולה    לתמר- מתכון לעוגיות תמרים  
9/1/2007 18:48 טלולה    תמר דבר נוסף לגבי הבצק הראשון הוא לכמות ענקית כמו שראית אז תשחקי עם הכמויות לכמות המתאימה לך (ל"ת)  
9/1/2007 18:59 חסידה    ליעל - קרניו באיזור ירושלים  
9/1/2007 19:31 אמא של פיצי    לזקוקה לרעיונות  
9/1/2007 19:40 חני המדווחת    נטוש - תגיעי בכל מקרה מוקדם, מקסימום תשתי קפה עד שהחנויות ייפתחו. אני לא יודעת מתי בדיוק מתמלא החניון בבלומפילד, אבל בטח עד 10 הוא כבר מלא - יש שם המון חנויות זולות ליד. (ל"ת)  
9/1/2007 20:26 תמר    טלולה - תודה רבה! (ל"ת)  
9/1/2007 20:33 תל אביבית    מחפשת משפחתון בתל אביב מרכז-דרום  
9/1/2007 20:52 noa007    *** למחפשת מטפל/ת זוגי/ת מעולה מלפני יומיים***  
9/1/2007 21:01 שבלול    יובל המבולבל  
9/1/2007 21:30 שחר    לשין ולשבלול - רוב תודות!!  
9/1/2007 21:36 שחר    לזקוקה לרעיונות  
9/1/2007 21:53 רונה    אוף המבולבל היה מתחת לבית שלי בשבת האחרונה ולא חשבתי שהוא ככה טוב.... איפה המופע הבא? שחר? (ל"ת)  
9/1/2007 22:05 לי    תה עלי סרפד  
9/1/2007 22:07 תנירוני    לשואלת שוב - בעניין דיסות  
9/1/2007 22:23 לל    רונה - בכיף ותהנו מאד מאד !!! (ל"ת)  
9/1/2007 22:39 ע.פ.    ####שאלה לי - איך אומרים "קלינאי תקשורת" באנגלית? תודה. #### (ל"ת)  
9/1/2007 22:43 ע.פ.    רונה, תעשו חיים ושיהיה במזל טוב. נראה מקום מקסים!!! (ל"ת)  
9/1/2007 22:58 רונה    תודה בנות ולי זה מדולל מדי-  
9/1/2007 23:00 רונה    אהה ולי אפשר לערבב עם כפית עלי פטל ואם זה מר לך תמתיקי בסוכר חום. (ל"ת)  
9/1/2007 23:04 לל    ע.פ- קלינאי תקשורת = speech therapist  
10/1/2007 07:46 טלי    למעיין- אני מכירה את סיגל, היא איפרה אותי. (ל"ת)  
10/1/2007 09:26 לי    תודה רונה!  
10/1/2007 10:01 ע.פ.    לל - תודה, את זה אני יודעת. התכוונתי כזה שמטפל בבעיות תקשורת חברתית, לא בקשיים בדיבור. אבל בינתיים מצאתי מישהי. תודה בכל אופן. (ל"ת)  
10/1/2007 13:07 רונה    לי, אני התחלתי בשבוע 34. (ל"ת)  
8/1/2007 23:47 ל צריכה עצות מבנות נסיון עם סרבני בקבוק. מה עושים?
9/1/2007 00:10 maia    ליבי ליבי איתך היינו שם שלוש פעמים:  
9/1/2007 19:58 תל אביבית    אנחנו הצלחנו עם פלייטקס  
9/1/2007 20:34 נטוש    חבל תל אביבית, בדיוק זרקתי את השקיות שנשארו לי אחרי שנוכחתי שגם הקטנ'ציק (כמו אחותו הגדולה) שונא את הבקבוק הזה. (ל"ת)  
9/1/2007 20:38 תל אביבית    זו לא פעם ראשונה שמספרים לי על שקיות שנזרקו לפח  
9/1/2007 20:53 maia    אה כן, גם אנחנו עם פלייטקס ולפעמים אוונט. (ל"ת)  
9/1/2007 22:11 תנירוני    לא קראתי תגובות קודמות אז אולי אני חוזרת על מה שענו לך.  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש