פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  3932   3931   3930   3929   3928   3927   3926   3925   3924   3923   3922   3921   3920   3919   3918   3917   3916   3915   3914   3913    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

2/1/2007 19:01 אסתי *** הוטיקה יקרה שלנו - אם מתאים לך לעדכן - נשמח לשמוע בשורות טובות... (ל"ת)
3/1/2007 09:20 שירי    מצטרפת לבקשה...  
2/1/2007 18:50 הילה בשבוע 36 הריון ראשון
2/1/2007 20:50 אמא ל 2    לא מכירה את רמבם  
2/1/2007 23:36 לל    הילה-  
2/1/2007 23:41 ריש    ליוויתי ברמב"ם חברה לפני כמעט 3 שנים  
3/1/2007 08:46 סוי    מח' היולדות ברמב"ם עברה לאחרונה שיפוץ  
3/1/2007 21:44 יסמין    ליווית שם לידה לפני כחודש  
2/1/2007 15:26 ליקה האם אתן מכירות אתר שיש בו רשימת תרופות / משחות שמותר ואסור בהריון? (ל"ת)
2/1/2007 19:59 יפיופית    לא ממש אבל נחמד  
2/1/2007 22:20 אורנה דן    כן. אצלי במועדפים, חובה לדעתי לכל הריונית ומניקה  
2/1/2007 22:45 לל    אתר נפלא - safefetus (כשמו כן הוא...)  
3/1/2007 08:36 ליקה    תודה רבה לכן! (ל"ת)  
3/1/2007 23:41 אורה    הדרך הכי טובה  
2/1/2007 13:22 נועם שאלה לירושלמיות- אורנה דן אשמח אם תעני..
2/1/2007 13:33 מיכל של נועה    לידה בהדסה עם ויטמין P - חוויה מומלצת מאוד!  
2/1/2007 13:41 זהר כרמי    נתיב לתשובה על אפיזיוטומיה בעין כרם  
2/1/2007 13:46 נתי    לידה בעין כרם ללא ויטמין P:  
2/1/2007 13:56 נתנת    גם חוויה טובה מאוד - בלי ויטמינים  
2/1/2007 13:58 רונה    מה זה הויטמין הזה? (ל"ת)  
2/1/2007 14:00 אורי    ויטמין P מלשון פרוטקציה... (ל"ת)  
2/1/2007 14:08 myalinea    אני הייתי מאוד מרוצה  
2/1/2007 14:16 מם    גם אני הייתי מרוצה  
2/1/2007 14:18 מיכל של נועה    מרוב נוסטלגיה לא עניתי כמו שצריך לשאלה שלך  
2/1/2007 14:25 רונה    די ת'שבעו.. קטעים איתכן:-) (ל"ת)  
2/1/2007 15:24 נטוש    הדסה  
2/1/2007 15:31 מיכל של נועה    נטוש, צריך להבהיר מראש שאת בשום פנים ואופן לא מעוניינת בסטודנטים והבעל צריך להיות באיכון. (ל"ת)  
2/1/2007 20:08 maia    לפעמים גם כאלה עם ויטמינים פורטה ישנות בעין כרם במסדרון אחרי לידה  
2/1/2007 20:28 נטוש    למיכל בקשר לסטודנטים  
2/1/2007 20:37 גילי אבישי    עין כרם  
2/1/2007 20:46 לירון    גילי-- דווקא ידוע לי  
2/1/2007 21:51 פני חקק    לידה בעין כרם  
2/1/2007 22:14 גילי אבישי    הפרוטוקול  
3/1/2007 07:49 אורנה דן    נועם,  
3/1/2007 09:37 ד"ר ליבוביץ    בעיניין הסטודנטים - כסטודנטית לרפאוה לשעבר  
3/1/2007 09:39 נועם    שיווו... בנות- תודה!!  
3/1/2007 10:35 גילי אבישי    אורנה-כשמדברים על מדיניות לא מדברים על דרכי עקיפה ...וזו היתה דוגמה להמחשה של המדיניות....מה שנקרא ניהול לידה אקטיבי (ל"ת)  
3/1/2007 12:16 ריש    ד"ר ליבוביץ'  
3/1/2007 13:02 לירון    דר' ליבוביץ- מסכימה עם ריש  
3/1/2007 16:52 אורנה דן    ד"ר ליבוביץ! לא על דלת העם ילמדו הסטודנטים  
2/1/2007 12:04 א.ה העברת סודות רפואיים מקופת חולים לעיתון
2/1/2007 14:02 נתי    מה?! (ל"ת)  
2/1/2007 14:03 עינב    את צודקת במאה אחוז  
2/1/2007 14:04 מיקי    פשוט חוצפה  
2/1/2007 14:05 נתי    ברח לי קודם. הם חלאות  
2/1/2007 16:12 ותיקה    אני הייתי פונה עם זה לתקשורת  
2/1/2007 20:11 maia    אויש, טעם רע זה אנדרסטייטמנט  
2/1/2007 20:36 יהודית    לא נרשמת במקרה בשום אתר באינטרנט לגבי הריון ולידה? (ל"ת)  
2/1/2007 20:39 גילי אבישי    ראשית צר לי על ההריון שאבד....והחוצפה אינה יודעת גבול!!!!לו ידעתי בזמן,לא הייתי מתראיינת אליהם.. (ל"ת)  
2/1/2007 21:48 לי    מזעזע! זכיתי להטרדות מצד מגזין זה ודומיו אך כולם לאחר הלידה (לא שזה בסדר)  
3/1/2007 06:34 לי    בעניין אחר - לי  
3/1/2007 11:33 א.ה    ממש לא (ל"ת)  
3/1/2007 11:51 א.ה    תודה על כל התגובות  
2/1/2007 11:42 רעות " השיר שלנו"
2/1/2007 14:18 אורי    אני לא הייתי מרשה..  
2/1/2007 14:27 אורנית    גם אני בבעיה הזו -  
2/1/2007 16:00 דפלול    פשרה  
2/1/2007 19:34 גילי    גם אצלנו נגענו בבעיה  
2/1/2007 20:31 נטוש    זה מזכיר לי  
2/1/2007 21:37 חיים בלי טלויזיה.    סליחה על הבורות אבל  
3/1/2007 06:40 לי    גילי  
2/1/2007 11:18 יש לי עובר בלי דופק האם מישהי עברה גרידה בהלל יפה?
2/1/2007 11:38 אפי    למה גרידה?  
2/1/2007 14:04 עידית    גרידא  
2/1/2007 23:33 לל    למקרה שעוד לא עברת את התהליך,  
3/1/2007 19:15 פותחת ההודעה    תודה למי שענתה, ובמיוחד ל-לל, גם על המילים הטובות. (ל"ת)  
2/1/2007 10:58 נעה עם משחה או בלי משחה? (ל"ת)
2/1/2007 11:05 נעה    סליחה ברח לי...הנה השאלה  
2/1/2007 11:10 annat    אני עמולם לא שמתי משחה  
2/1/2007 11:13 אסתי    גם אני שמתי משחה רק רק רק בשעת הצורך... (ל"ת)  
2/1/2007 11:42 מיכל של נועה    רק לשם טיפול. אני לא חושבת שאני מכירה מישהי ששמה כל הזמן, אבל אני לא מכירה כ"כ הרבה אנשים (ל"ת)  
2/1/2007 11:45 gili    not at all  
2/1/2007 19:26 רונה    אני שמה משפחה כל החתלה- בבחינת לא יועיל לא יזיק ולדעתי כ-ן מונע אדום שורף וכדומה... (ל"ת)  
2/1/2007 19:32 מאיה של אופק ומעוף    גם אני לא שמתי בכל החתלה. הבנתי שעדיף שהאזור יהיה מאוורר ואילו המשחה עושה פעולה הפוכה. (ל"ת)  
2/1/2007 19:47 חני המדווחת    הואיל ובתיה המטפלת תמיד שמה עם משחה, אז אני תמיד שמה בלי (אא|"כ יש אדמומית) - גם אני חושבת שצריך להיות לפעמים מאוורר. להחתלת לילה אני תמיד שמה משחה, כי הוא נשאר עם אותו חיתול כל הלילה. (ל"ת)  
2/1/2007 22:56 נעמה    בהתחלה- שמתי בכל החתלה ואז נגמרה לי השפורפרת , ולקח לי  
3/1/2007 00:37 ע.פ.    חני המדווחת - סחתיין עליו! ישן כל הלילה!!! ואולי באמת רצויה פה תשובה רפואית - האם יש צורך (או אולי - נזק?) במריחת משחה בכל החתלה? אשמח לדעת. בינתיים אני שמה בכל החתלה. (ל"ת)  
3/1/2007 01:16 ניקי    בלי משחה כמעט בכלל  
3/1/2007 08:44 maia    זה מאוד תלוי בילד ובגנטיקה. אצלנו חובה משחה אחרת הטוסיק נראה כמו מסננת גם בתקופת ההנקה  
3/1/2007 12:18 נעה    תודה רבה , רבה לכולכן! (ל"ת)  
3/1/2007 12:38 חני המדווחת    ע.פ. יקירתי - הלוואי שישן כל הלילה. למעשה קם בערך 6 פעמים בלילה לינוק ולישון חזרה, אבל אם אין קקי - אני לא מחליפה לו כדי לא להעיר אותו (הוא יונק מנומנם וחוזר לישון). הלוואי עלי ככה שיישן באמת. זה תמיד קורה לאחרות ולא לי...): (ל"ת)  
2/1/2007 10:19 ליהי בוקר טוב - האם שמעתן על דיאטת הלחם של אולגה רז? תכנסו בבקשה
2/1/2007 10:43 רוית ב'    מעולה מעולה- הכי טוב שיש!!! היחידה שעובדת (ל"ת)  
2/1/2007 10:55 מיכל של נועה    אפשר פרטים? (ל"ת)  
2/1/2007 14:32 עדן ו. (הכינוי החדש שלי במקום עדן של יובלי)    גם אני רוצה לדעת פרטים על הדיאטה (ל"ת)  
2/1/2007 16:05 דפלול    דיאטת הלחם: לינקים למתעניינות  
2/1/2007 19:28 רונה    עדן ו. את יכולה להיות גם רק "עדן" כי אין כזו... (ל"ת)  
2/1/2007 22:47 רוית ב'    הספר שלה- לאכול לחם ולרזות- נותן את כל מה שצריך (ל"ת)  
2/1/2007 10:08 עכברונת האם לחזור להניק?
2/1/2007 12:38 מניקה למרחקים ארוכים    הנקה  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש