פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  3932   3931   3930   3929   3928   3927   3926   3925   3924   3923   3922   3921   3920   3919   3918   3917   3916   3915   3914   3913    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

30/12/2006 15:54 מיילין היא בת שבוע ויש לי שאלה
30/12/2006 19:35 מאיה של אופק ומעוף    מיילין יקרה  
30/12/2006 20:17 ד"ר ליבוביץ    ראי את תשובתי לשאלה למעלה על משך זמן הנקה (ל"ת)  
31/12/2006 12:56 myalinea    זאת אני  
30/12/2006 12:34 מור אני והאבעבועות - שאלה על אבעבועות והריון
30/12/2006 15:05 לימורית    מור-  
30/12/2006 16:20 מור    לימורית גם אם אנחנו כבר שבוע אחרי?  
30/12/2006 19:41 לימורית    מור- היא אמורה להיות לא מדבקת  
29/12/2006 23:51 עינת יכול להיות שאינהלציות גורמות לכאבי בטן?!
30/12/2006 07:14 אנה    עינת,  
30/12/2006 19:51 לימורית    תופעות לוואי  
29/12/2006 20:04 בעילום /ם האם אני יכולה להירגע לאחר קבלת תוצאות הבדיקה?
29/12/2006 21:09 מיכל    יש לך רופא שאצלו את עושה מעקב?  
30/12/2006 08:02 אחת    הי  
29/12/2006 19:02 גלה שלב הנזק - גיל שנה + כבר שכחתי מה עושים
30/12/2006 08:46 ע.פ.    גלה, לגישתי - יש דברים שבהחלט נשארים במקומם, ויש להסביר לילד מיליון פעם שבזה לא נוגעים. כנסי להמשך..  
30/12/2006 18:35 אמא ל 2    אם הבנתי נכון שהמנורות מחוברות לחשמל והוא מנער אותן?  
31/12/2006 06:54 גלה    לע.פ תודה חיזקת את מה שאני בעצם עושה  
29/12/2006 18:19 שני כואב לי להניק
29/12/2006 18:41 מילכי    ד"ר ליבוביץ'  
30/12/2006 01:44 ע.פ.    אני עם מילכי, ממליצה בכל פה על ד"ר ליבוביץ'. רק בזכותה הבן הבכור של ינק 14 חודש בזמנו, וכיום, הודות למה שלמדתי אז, אני מיניקה בכיף את התינוקת הטריה. שיהיה בהצלחה, והמון מזל טוב. (ל"ת)  
30/12/2006 18:11 לי    שני  
29/12/2006 17:52 אנה שלב התפתחותי?
29/12/2006 19:06 גלה    אין לי שום תובנה להגיד לך. רק רוצה להגיד  
29/12/2006 20:37 אלון    עבודה במשרה מלאה פלוס  
29/12/2006 21:38 אנה    תודה רבה על החיזוקים! נפתח לי חלון הזדמנויות צר..היא הלכה לישון..לילה טוב! (ל"ת)  
30/12/2006 08:17 מילכי    תנסי להעזר  
30/12/2006 08:42 אנה 34    לאנה - אני נשארתי עם הבת שלי גם עד גיל שנה בבית ו היא היתה בדיוק אותו דבר  
30/12/2006 09:29 דרורית אמיתי-דרור    רק להזכיר לך שהיא בשלב התפתחותי שיש לו שם תואם: חרדת נטישה. זה טבעי ולא שייך לאיכות האימהות שלך. מקווה שזה קצת מנחם.... (ל"ת)  
29/12/2006 12:29 מיכל האם מותר להיות עם תינוקת אחרי בדיקת CT? חייבת תשובה דחוף בבקשה מי שיודעת....תודה רבה! (ל"ת)
29/12/2006 12:58 שירי    מיכל, למה לא?  
29/12/2006 13:28 מיכל    בהיותי מניקה נאלצתי לעשות CT והיה לי אסור להניק 24 שעות  
29/12/2006 13:45 אסנת    שאלתי את בעלי שמבין בנושא  
29/12/2006 14:59 מיכל    תודה רבה!! (ל"ת)  
29/12/2006 15:04 לימורית    אין שום בעייה להיות עם תינוקת לאחר בדיקת CT. (ל"ת)  
29/12/2006 18:01 מיכל    תודה גם לך, לימורית (ל"ת)  
29/12/2006 10:12 רותי קרני הורוביץ לוחפורום (ל"ת)
29/12/2006 11:57 צב האופנה    עזרה בהתלבטות אופנתית-  
29/12/2006 11:58 אורנה דן    לל, לגבי המנשא שאת מחפשת  
29/12/2006 11:59 אורנה דן    צב האופנה - שמלה שחורה קטנה תמיד עושה את העבודה (ל"ת)  
29/12/2006 12:01 צב האופנה    אורנה, תודה - אבל שמלה בכפוררר הזה? (ל"ת)  
29/12/2006 12:04 מעיין    מה ניתן להוסיף למים שעל תנור הנפט כדי שיהיה ריח נעים בבית? (משהו מסידרת העלים וכד', לא שמנים, שגורמים שלכולנו להתעטש מיד...). רב תודות, מעיין. (ל"ת)  
29/12/2006 12:12 אנט    מחפשים שותפים למשפחתלת בגבול גבעתיים-ת"א  
29/12/2006 12:49 לל    אורנה דן-  
29/12/2006 14:15 רונה    סקר: מי שמה את התינוק שלה לישון על הבטן?  
29/12/2006 14:31 דינדון    לרונה - אני משכיבה את בתי על הבטן  
29/12/2006 15:18 מעיין    לרונה - לגבי שכיבה על הבטן  
29/12/2006 15:28 ריש    משכיבה על הבטן כשאני בסביבה המיידית  
29/12/2006 15:38 לימורית    לא להשכיב על הבטן !  
29/12/2006 15:52 לימורית    צב האופנה-  
29/12/2006 16:20 רונה    אני שמה אותו על הבטן כשאני יושבת ערה לידו והוא ישן טוב יותר. בינתיים זה יישאר ככה:-( (ל"ת)  
29/12/2006 19:12 גלה    לרונה - קודם כל ברכות על הלידה אחרי קריאת הסיפור המרגש ביותר  
29/12/2006 21:01 שחר    לצב היקרה  
29/12/2006 21:16 מאיה של אופק ומעוף    לרונה  
29/12/2006 21:59 אנה    הי רונה,  
29/12/2006 22:02 אנה    לימורית, מאיזה גיל כן אפשר להשכיב על הבטן? (ל"ת)  
30/12/2006 00:01 מי יודעת?    איך מנקים עגלה לקראת תינוק חדש?  
30/12/2006 00:08 דנית    פג פרגו שירות לקוחות - איך מוצאים אותם? (ל"ת)  
30/12/2006 07:12 לימורית    אנה-  
30/12/2006 07:16 אנה    תודה רבה לימורית! (ל"ת)  
30/12/2006 08:47 אנה 34    ניקוי עגלה  
30/12/2006 09:16 מי יודעת?    אנה, תודה רבה על ההנחיות לניקוי העגלה (ל"ת)  
30/12/2006 09:35 דרורית אמיתי-דרור    משתתפת בחיפושי דירה בשכירות עבור אחייניתי.:איזור אוניברסיטת בר אילן או על מסלול קו אוטובוס שמגיע לשם (קו 70 למשל) . אם אתם מכירים מישהי שמחפשת שותפה לדירה מקסימה ביותר, סטודנטית לפסיכולוגיה (זאת טל, בת אחותי) - זה בהחלט מתאים....  
30/12/2006 09:37 ע.פ.    ********רונה יקרה*********  
30/12/2006 10:17 סיון נבות    למעיין - ריח טוב  
30/12/2006 15:27 לירון    שכיבה על הבטן...  
30/12/2006 17:26 צב האופנה מעדכן(ת)    רק אני לא לבשתי ג'ינס...:(  
30/12/2006 19:17 annat    לצב האופנה - באמת נראה לך שווה להראות כמו כולם?  
30/12/2006 20:15 חני המדווחת    אני משכיבה את רותם על הבטן וגם השכבתי כך את שי. עם יובל לא העזתי... (ל"ת)  
30/12/2006 23:07 רונה    ע.פ. וגלה- תודה רבה על האיחולים החמים:-) (ל"ת)  
31/12/2006 08:33 נטוש    לרונה וללימורית-שכיבה על הבטן  
29/12/2006 10:08 אלמונית להפעם אני לא יודעת מה לעשות תעזור לי!!!!
29/12/2006 12:47 אלמונית להפעם    תיקון= תעזרו לי, תייעצו לי בבקשה!! (ל"ת)  
29/12/2006 13:59 רונה    הוא נשמע חולה  
29/12/2006 18:58 גלה    נשמע באמת רע הסיפור שלך  
30/12/2006 10:34 אמא של פיצי    אם הוא מכור לזה, זו ממש מחלה  
30/12/2006 10:56 מבינה    מתוך הנסיון שלי  
30/12/2006 11:33 עינב    גם אם הוא לא רוצה ללכת לטיפול לכי את לייעוץ כדי לדעת איך להתמודד  
30/12/2006 11:56 טל מגד    עזרה למכורים  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש