פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  3932   3931   3930   3929   3928   3927   3926   3925   3924   3923   3922   3921   3920   3919   3918   3917   3916   3915   3914   3913    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

25/12/2006 16:47 ריש מנשאי גב "בנויים" - המלצות והשמצות יתקבלו בברכה
25/12/2006 18:04 עוד שין    מנשא גב  
25/12/2006 21:37 רונה    זה המנשא שלקחנו לקנדה כשירדן היה בן שנה ושלוש. היה נוח מאוד!!!  
25/12/2006 21:47 ניבי    ממליצה  
25/12/2006 21:53 עוד שין    והנה גם הלינק  
25/12/2006 23:17 ריש    מישהי התנסה במנשא הזה?  
26/12/2006 01:17 גלה    מנשאי גב לא אמורים להיות לתינוק שיודע כבר לשבת?  
26/12/2006 05:39 אורנה דן    ריש מוקדם מידי, וההתנהלות שלי עם מנשאים ותינוקות גדולים  
26/12/2006 08:54 ריש    לשבת ולקום :(  
26/12/2006 09:00 נטוש    ידי לא משגת לרוכשו אבל אין ספק שדוייטר הכי טוב  
26/12/2006 09:11 ריש    הנה מנשא שמוגדר עד גיל שנה  
26/12/2006 09:48 מרית    דויטר מעולה, אבל  
26/12/2006 10:36 עוד שין    ריש, קודם למדוד...  
26/12/2006 15:29 ריש    נראה לי שאין מנוס מלהדרים ת"אביבה  
26/12/2006 17:43 נעמה    מוקדם מדי! מזיק!  
26/12/2006 17:47 נעמה    שכחתי לציין - חשוב למדוד לפני קניה  
26/12/2006 19:16 ריש    תודה נעמה  
26/12/2006 22:16 ריש    עוד משו,  
26/12/2006 23:11 שירלי שקד    אמרת שניסית את הביביביג'ורן, אבל ניסית את הדגם עם מערכת התמיכה בגב?  
26/12/2006 23:11 שירלי שקד    אמרת שניסית את הביביביג'ורן, אבל ניסית את הדגם עם מערכת התמיכה בגב?  
27/12/2006 00:03 ריש    שירלי,  
27/12/2006 00:52 נעמה    תשובות לתהיותייך  
27/12/2006 07:08 יהודית    ריש יש לי מנשא דאוטר שהוא מעולה  
27/12/2006 07:36 ריש    תודה נעמה ויהודית,  
27/12/2006 23:37 יהודית    רעיש ההזמנה פתוחה אני באזור השפלה את מוזמנת. (ל"ת)  
25/12/2006 16:28 נירה שאלה למעיין של ליב
25/12/2006 14:58 נטוש האם לגמול אותה?
25/12/2006 15:01 דפלול    כשהם מוכנים - הם מוכנים  
25/12/2006 16:09 מיכל של נועה    נטוש, אני מתחבטת באותה דילמה, אני זוכרת שדפלול ענתה לי בדיוק את אותה התשובה :)  
25/12/2006 16:10 מאיה של אופק ומעוף    גם אני בדיעה של נטוש  
25/12/2006 18:35 דפלול    טיפ אחד שחייבת - גמילת יום ולילה יחד!  
25/12/2006 21:57 יפיופית    לפני חודשיים התחלנו גמילה(היתה שנה ו-8)  
26/12/2006 09:02 נטוש    תודה לכולן ושאלה ליפיופית  
26/12/2006 09:11 יפיופית    בפעם ה 1 הורדנו חיתול לגמרי  
25/12/2006 14:36 ליהי בנות יקרות!! איך אני יכולה לדעת אם נכנסה למחשב שלי תוכנת ריגול? תכנסו בבקשה!!!
25/12/2006 15:23 אמא ל 2    יש תוכנה שנקראת SPY DOCTOR  
25/12/2006 14:10 יעל שאלה על הנקה
25/12/2006 15:15 נוגי    הגיהוקים לא מפריעים לתינוקות. בהנחה שהיא לא בוכה, חכי והגיהוקים יעברו. תיהני מהילדונת (ל"ת)  
25/12/2006 16:03 מיכל של נועה    יעל, הזכרת לי משהו  
26/12/2006 11:42 יעל    תודה על התשובות. נרגעתי... (ל"ת)  
25/12/2006 12:54 אורנה דן בנות, תנסו לעזור לי, בלי להתלהם, ובלי לזרוק אותי מהמדרגות
25/12/2006 13:03 דפלול    לזרוק אותך מכל המדרגות? אין סיכוי!  
25/12/2006 13:04 נטוש    את גרה בהר נוף או שזה ככה בעוד שכונות?  
25/12/2006 13:06 דפלול    נטוש, פרצתי בצחוק אדיר מהיריות!! אבל אותך זה בטח לא מצחיק... (ל"ת)  
25/12/2006 13:09 אורנה דן    עידכון. התקשרתי למשטרה והם שלחו ניידת  
25/12/2006 13:21 דפלול    מה בדיוק לא חוקי כאן?  
25/12/2006 13:26 אירנה    חדירה לפרטיות  
25/12/2006 13:44 מיכל של נועה    ואו, אורנה, קראתי את ההודעה שלך, כאילו אני כתבתי את חלקה,  
25/12/2006 13:50 טלי תקומי    תציעי קורס מזורז וכשר, בחינם, באינטרנט לכל החבר'ה מהשכונה, למדי אותם את רזי השימוש באימייל ודבר ראשון, שימי את כולם על רשימת תפוצה.... (ל"ת)  
25/12/2006 13:56 דפלול    תקומי, הכל טוב ויפה. אבל למה חינם?? כניסה לקורס תותנה בחתימה על התחייבות שלא להקים כל קול או רעש בשכונה. (ל"ת)  
25/12/2006 14:03 דפלול    סידרנו את השכונה... עכשיו נשאר רק דבר אחד: היתר רבני להשתמש במכשיר התועבה המכונה "מחשב" :-) (ל"ת)  
25/12/2006 14:20 טלי תקומי    דפלול,  
25/12/2006 14:22 דפלול    תקומי, נו ב'מת...... :-) (ל"ת)  
25/12/2006 14:26 נטוש    לדפלול ולכולן  
25/12/2006 14:37 דפלול    סליחה, נטוש, אבל שוב הצחוק... למרות שברור לי שאני במצבך הייתי מתעלפת מייד!!  
25/12/2006 14:40 נטוש    דפלול  
25/12/2006 14:50 מיכל של איל ויסמין    חלונות אלומינים כפולים אטומים לרעש... (ל"ת)  
25/12/2006 16:16 לל    אורנה-  
25/12/2006 17:48 נתי    ירושלים שלי, הרהור  
25/12/2006 18:03 טלי תקומי    נתי- מאוד נכון.  
25/12/2006 18:21 אורנה דן    טלי תקומי - אחלה שבעולם העלית חיוך על פניי. ודפלול וכולם...  
26/12/2006 00:22 רותי קרני הורוביץ    אורנה יקרה, אין לי מושג אם זה ריאלי  
26/12/2006 12:25 אורנה דן    רותי את כזאת מקסימה. שלחתי מייל, וגם נרגעתי קצת  
25/12/2006 12:37 מוקי מתה מפחד...
25/12/2006 12:48 דפלול    הכנה ללידה  
25/12/2006 12:49 ריש    מוקי,  
25/12/2006 13:08 אורנה דן    מוקי  
25/12/2006 13:47 מיכל של נועה    אולי זה ישמע מוזר, אבל קיימת אופציה של אפידורל...  
25/12/2006 14:17 יעל    אפידורל  
25/12/2006 15:37 טל כ    מוקי  
25/12/2006 19:34 ורדי    מוקי, אולי זה יעודד אותך  
25/12/2006 22:24 יפיופית    מה העניין עם האפידורל??סליחה אם טריויאלי או מפגר  
26/12/2006 01:27 גלה    אני חייבת לספר שבלידה השנייה ממש לא הרגשתי את כאב הלחיצות  
26/12/2006 01:28 גלה    התכוונתי בהשפעת האפידורל. (ל"ת)  
26/12/2006 12:14 מוקי    תודה רבה בנות. איזה כיף לדעת שאני לא לבד! (ל"ת)  
26/12/2006 13:52 קרן-פרקש    ללדת בתנוחה זקופה  
26/12/2006 15:08 סמדר    מוקי,  
26/12/2006 22:48 פ,םןח    קרן-מאיפה את?? (ל"ת)  
27/12/2006 15:05 קרן-פרקש    חיפאית אמיתית  
25/12/2006 12:36 רותי קרני הורוביץ לוחפורום (ל"ת)
24/12/2006 09:42 חני המדווחת    מחפשת בנרות 3 כרטיסים ל"יפה והחיה" בי"ם או ת"א. מישהי מוכרת ו/או יודעת היכן לקנות? לא מצליחה במשרדי הכרטיסים... (ל"ת)  
24/12/2006 10:36 שחר    למי שראה "תזיזו ת'רגליים" - האם יש שם קטעים מפחידים?  
24/12/2006 10:55 שחר    *** טלולה - סליחה רק עכשיו ראיתי ****  
24/12/2006 10:55 דפלול    המלצתי לרונה בלי לראות, והתחרטתי.....  
24/12/2006 11:21 שין    ראינו את "תזיזו ת'רגליים" ביום שבת  
24/12/2006 11:24 ממש    מפגש הנקה לנשים הרות של ליגת לה לצ'ה, מתקיים מחר יום שני 25.12.2006 בממש תל - אביב לפרטים 6472411 - 03 (ל"ת)  
24/12/2006 11:41 רוית ב'    תזיזו ת'רגליים  
24/12/2006 11:45 מבקשת עזרה    #########יום הולדת בכיתה###########  
24/12/2006 11:56 noa007    לאמא מתפכחת  
24/12/2006 11:57 ריש    מבקשת עזרה - נסי להיות יותר ספציפית  
24/12/2006 12:02 אמא של איתמר    תזיזו את הרגליים  
24/12/2006 12:06 מבקשת עזרה    ריש - תודה, ומוסיפה -  
24/12/2006 12:06 אמא שלי איתמר    מחפשת ולא מוצאת !!!  
24/12/2006 12:27 שחר    תודה על כל התגובות, יש המלצות לסרט אחר שמומלץ לילדים רגישים?  
24/12/2006 12:43 סורי    אמא של איתמר - יש ביד 2, לא יודעת להעביר לינק פשוט. (ל"ת)  
24/12/2006 12:49 רונה    המלצה על תנור- beko או Belers או Pilko משהי מכירה? (ל"ת)  
24/12/2006 12:50 דפלול    שחר: חפשי ביקורות על ארתור והמינימונים (ל"ת)  
24/12/2006 12:58 דפלול    רונה, לאיזה סרט הלכתם בסוף? היה לי כל כך לא נעים לגבי ההמלצה שלי אחרי ששמעתי שישנם קטעים מפחידים. (ל"ת)  
24/12/2006 12:58 דפלול    רונה, לאיזה סרט הלכתם בסוף? היה לי כל כך לא נעים לגבי ההמלצה שלי אחרי ששמעתי שישנם קטעים מפחידים. (ל"ת)  
24/12/2006 13:01 רונה    דפלולי, הרגעי יקרה, לא הלכנו בסוף. (ל"ת)  
24/12/2006 13:05 דפלולו    רונה, את מכירה בסרטים מצויירים שלפעמים בולעים רוק חזק עם ווליום גבוה? זה מה שעבר עליי כשסיפרו לי על הסצינה המפחידה עם כלב הים :-( (ל"ת)  
24/12/2006 13:11 רונה    כנראה שאין סרט המתאים לילד שלי. בבלאגן בחווה הבנתי שיש סצינה שזאבים אוכליםפר מסכן... דא?? עדיין מחפשת סרט.... (ל"ת)  
24/12/2006 13:28 דפלול    הגדולה שלי גם מאוד רגישה  
24/12/2006 13:56 מתה לקרוא    רונה רונה רונה מה עם הסיפור לידה? מחכה ומצפה (-: (ל"ת)  
24/12/2006 14:25 נורית    רעיון להפעלה ביום ההולדת בכיתה  
24/12/2006 14:31 מבקשת עצה    ###נורית - רעיון ענק####### (ל"ת)  
24/12/2006 14:44 שאקטי    לאירנה אירנה אירנה אירנה  
24/12/2006 15:56 ציפוש    מחפשת בובת הדמות "אלמו" מרחוב סומסום  
24/12/2006 16:38 ענת    אשמח לקבל המלצות על פסיכולוגים ויועצים זוגיים באזור חולון-דחוף!!!! (ל"ת)  
24/12/2006 16:52 עוד שין    מחפשת המלצות/השמצות על מדיחי כלים וקולטי אדים ורותי, מה רע במקפיא תחתון? (ל"ת)  
24/12/2006 17:03 אני גיטרה    עוד שין  
24/12/2006 17:06 ריש    עוד שין - יש לנו מדיח בוש,  
24/12/2006 17:44 רותי קרני הורוביץ    רשמיי מהקוטב הדרומי  
24/12/2006 18:32 שרון    **מעונינת לקנות לול יד שניה ***(באזור ת"א / גוש דן)  
24/12/2006 19:08 עוד שין    תודה למשיבות ועד שאלות מוצרי חשמל למטבח למאותגרות  
24/12/2006 20:16 ריש    תנור והמלצה עקרונית לכיריים  
24/12/2006 23:10 ריש    למי שיש כוח בסופו של יום  
24/12/2006 23:12 גילי אבישי    איך,איך מנקים כיריים קרמיים?! (ל"ת)  
25/12/2006 01:54 יהודית    גילי ניקוי כיריים קרמיות הכי קל בעולם  
25/12/2006 01:57 יהודית    ואם דגם של כיריים קרמיות אני החלפתי עכשיו  
25/12/2006 06:18 טל מגד    *&%$#ציפוש המחפשת בובה של אלמו *&%$#@  
25/12/2006 08:30 נורית של...    לאמא של איתמר  
25/12/2006 08:38 לי    רותי וגילי בעניין הודו אדום  
25/12/2006 08:44 סמדר    אפשר שוויץ?  
25/12/2006 09:47 אמא של איתמר    נורית וסורי (הבת של טום קרוז?) - תודה רבה!! (ל"ת)  
25/12/2006 09:49 אירנה    לגבי הסיילים בלונדון  
25/12/2006 11:10 כבר לא פקידה    אם פיטרו אותי אחרי 4 חודשים שעבדתי - מגיע לי דמי אבטלה? פיטרו אותי אתמול (ל"ת)  
25/12/2006 11:28 נורמה    זכאות לדמי אבטלה.  
25/12/2006 12:14 רותי קרני הורוביץ    תנור ערוף  
25/12/2006 12:19 רותי קרני הורוביץ    לי יקרה, תודה על העדכון! שימחת אותי מאד. תודה גם על השיתוף בתובנות המשפצרות (ל"ת)  
25/12/2006 12:25 רונה    סמדר.. איזו מתוקה היא!!! (ל"ת)  
25/12/2006 12:45 ריש    יהודית - כיריים לבנים? אהה ולגילי איך מנקים את הדבר הזה  
25/12/2006 13:05 דפלול    שיטות הדפלול לניקוי כיריים  
25/12/2006 13:48 לי    ובעניין אותו הודו אדום ועופות אורגנים  
25/12/2006 13:49 מיכל של נועה    רותי, יש לי בלק-אוט רגעי של חושומור, 100 אלף שקל זה בדיחה, נכון? (ל"ת)  
25/12/2006 13:56 מ.    לשרון יש ברשותי לול צבוע עם מזרון חדש ללא גלגלים  
25/12/2006 15:04 סיגל    ל-"מבקשת עזרה"  
25/12/2006 18:53 שיר    בהריון חודש 6 -האם מומלץ כדורי אומגה 3 ואם לא מה מומלץ לאכול שמספק אומגה 3 ? (ל"ת)  
25/12/2006 19:19 סיגל    לשיר  
25/12/2006 20:03 ריש    שיר מומלץ אבל לא במינונים שהיצרן מציע...  
25/12/2006 20:39 רותי קרני הורוביץ    הי מיכל, לא חוש ולא הומור. אמנם הגזמתי מעט, מחירו של התנור 50,000 ש"ח בלבד  
25/12/2006 20:58 עוד שין    תנור ערוף + כיריים מלכת המטבח (חלק ג')  
25/12/2006 21:11 מאיה מ    עוד שין - בעניין מוצרי המטבח  
25/12/2006 21:22 סיגל    ל-עוד שין  
25/12/2006 22:02 חני המדווחת    מקררים ושאר ירקות  
25/12/2006 22:23 יואב    Sub-Zero is over-rated  
26/12/2006 09:04 נטוש    חני נשמה, רק שכחת לציין את המחיר שהוא יקררררררר (ל"ת)  
26/12/2006 11:23 חני המדווחת    נטוש - הוא אכן יקר. וליואב - יש לי את המקרר כבר 3 שנים ולא היתה לי איתו אףפעם שום בעיה. אני מקווה להוריש אותו ליובל... (ל"ת)  
25/12/2006 12:26 אמא לבת שנתיים שאלה לד"ר ליבוביץ
25/12/2006 20:32 שואלת    היא גם יונקת? (ל"ת)  
25/12/2006 11:47 שרה'לה המלצה על פסיכיאטר מדהים



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש