פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  3892   3891   3890   3889   3888   3887   3886   3885   3884   3883   3882   3881   3880   3879   3878   3877   3876   3875   3874   3873    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

4/12/2006 09:31 ללא שם הפעם טחורים - תודה לכל העונות, עדכונים מהשטח. עצות נוספות תתקבלנה בברכה
4/12/2006 11:43 גילי אבישי    ובכן  
4/12/2006 08:17 מרי גלולות
4/12/2006 08:19 מיכל של נועה    לכי על זה, בכיף שיהיה לך! (ל"ת)  
4/12/2006 11:51 myalinea    אין בעיה  
4/12/2006 06:19 שמוליק גורל
4/12/2006 07:16 LILA    ###צינון קל לתינוקת בת 8 חד'. לעשות את החיסון של גיל 4 חד' שאנחנו דוחים כבר המון זמן או לוותר?!## (ל"ת)  
4/12/2006 07:56 מיכל של נועה    לילה, לא נראה לי שבטיפת חלב יסכימו לחסן, כלומר זה לא ממש החלטה שלך... (ל"ת)  
3/12/2006 22:20 אמא רעיונות יצירתיים לתקופה שאבא בחו"ל
3/12/2006 23:19 מיקי.ג    רעיונות לא יצירתיים  
3/12/2006 23:53 maia    גם אצלנו אבא בחו"ל (שוב...)  
4/12/2006 05:52 גלה    מיה את כה מתוקה וגם מיקי ותודה לך אמא על השאלה  
5/12/2006 22:41 שרון    פתרון יצירתי  
3/12/2006 22:19 מיכל האם יש דבר כזה "תינוק שאוכל סתם" ולא מתוך רעב?
4/12/2006 07:51 גלה    לא מומחית אבל מתוך ניסיון אני יכולה לספר לך  
4/12/2006 08:03 מיכל של נועה    אני אישית תמיד מפקפקת בחוקים האלה שאין בהם הגיון. מה זאת אומרת תינוקות צריכים להשאיר אוכל?  
4/12/2006 08:10 אנונימית    תבדקי אם אין לה תולעים. לפעמים יש קשר. (ל"ת)  
4/12/2006 11:18 גלית    קשה לי לענות אבל בכל זאת..  
4/12/2006 16:23 מיכל    בנות - תודה. סליחה על התגובה המאוחרת. רק עכשיו נכנסתי להתעדכן. ממש תודה לכן (ל"ת)  
3/12/2006 22:17 דניאלה האם יכול להיות שיש קשר או שזה סתם צירוף מקרים?!
4/12/2006 07:49 נטוש    דניאלה  
4/12/2006 08:05 מיכל של נועה    מצטרפת לנטוש, פחות תקשיבי לכל מיני "מומחים" ויותר לעצמך.  
4/12/2006 10:15 דפלול    מה רע בקצת דייסה?  
4/12/2006 10:24 מיכל של נועה    דפלול, כרגיל, כל מילה - פנינה! (ל"ת)  
4/12/2006 13:36 דפלול    מיכל של, רק שלא יעלה לי לראש.....:-) (ל"ת)  
4/12/2006 15:51 מעיין    אם אני זוכרת נכון - דייסת הדגנים עם מירקם שונה לגמרי ולא חלק, לא סתם היא מתגעגעת לקורנפלור המתקתק והחלק. שתירדם בכיף עם כף דיסה ולך יהיה לילה טוב. (ל"ת)  
4/12/2006 15:53 מיכל של נועה    מעיין, גם קורנפלור לא חלק, אלא מלא גושים... (ל"ת)  
3/12/2006 22:15 רוית ב' ילדים עם הרבה שיער על הראשו- האם הולכים לישון עם ראש רטוב?
3/12/2006 22:16 רוית ב'    אתם=אתן. (ל"ת)  
4/12/2006 04:39 MAMY    I DRY WITH DRIER SINCE THEY BORN IN THE WINTER (ל"ת)  
4/12/2006 05:54 גלה    אצלי גם יש לבתי שיער שופע ואין לי בעיה עם זה שהיא הולכת לישון עם שיער רטוב!  
4/12/2006 07:41 אנה 34    אולי לקלח בחורף יותר מוקדם ואז השיער לא יהיה רטוב (ל"ת)  
4/12/2006 08:07 מיכל של נועה    יש פה מישהי שיכולה להסביר לי את הקשר התמוהה הזה בין שיער רטוב להצטננות? איך לכל הרוחות זה יכול לקרות, אם החדר מחומם טוב? (ל"ת)  
4/12/2006 08:42 סוי    שלי הולכת לישון עם ראש רטוב ועם מגבת על הכרית. (ל"ת)  
4/12/2006 08:52 נטוש    בלי קשר להצטננות זה לא נעים  
4/12/2006 09:04 לילי    גם אני מקלחת את הקטנטונה זמן מספיק לפני השינה ומפזרת לה את השיער עד שמתייבש ואז אוספת ולישון (ל"ת)  
4/12/2006 09:05 maia    סבר למיכל של נעה (שקיבלתי מסבתא שלי אבל היא היתה רופאה מדופלמת ככה שזה יותר מעצות סבתא :-)  
4/12/2006 09:06 LILA    גם יכול להיתפס לה הצוואר מלישון עם שיער רטוב...  
4/12/2006 17:52 רונה    כמשהי שכל החיים היה לה שיער ארוך יכולה נלומר לך שזה פשוט לא נעים. לא בקיץ ובטח לא בחורף. מרטיב את הכריתצ שמרטיבה את הפנים מרטיב את הפיגא'מהמאחורה מה שיכול לגרום לשכאבי שצוואר... בקיצור המלצתי- ליבש. (ל"ת)  
4/12/2006 17:53 רונה    סליחה על הגיאות... ככה זה כשמניקים ביד שימין ומקליצים ביד שמאל:-) (ל"ת)  
4/12/2006 20:55 רוית ב'    תודה לכולן, ננסה לקלח כשעה לפני ההשכבה.  
3/12/2006 21:45 דוידקה סטרפטוקוקוס B
3/12/2006 22:59 זהר כרמי    GBS תשובות לך :  
3/12/2006 21:02 יונית לאכול כבד - שאלה לטובה ולמבינות
4/12/2006 09:40 annat    לדעתי לא מומלץת בכלל  
4/12/2006 09:41 annat    הבהרה: הבדיקה הזו נעשתה בארץ, לאחרונה, על עופות של הרדוף ואדמה (ל"ת)  
4/12/2006 11:40 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    מסכימה עם ענת  
4/12/2006 11:44 זיוה ד    טובה, מה זה אומר ? להפסיק לאכול עוף ? (ל"ת)  
4/12/2006 13:16 יונית    אבל בדיוק בגלל זה אני קונה אורגני!! (ל"ת)  
4/12/2006 13:25 נירה    ווהאו טובה! (וגם שאלה בפנים)  
4/12/2006 16:35 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    זיוה, אני לא יודעת מה זה אומר... ולנירה  
5/12/2006 15:16 נירה    תודה טובה! אולי באמת  
3/12/2006 20:23 פוקי איך עושים מעבר להנקה חלקית?
4/12/2006 06:44 אני גיטרה    על הבוקר הצצתי מה מצב כאן,אז רק על רגל אחת:  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש