פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  3892   3891   3890   3889   3888   3887   3886   3885   3884   3883   3882   3881   3880   3879   3878   3877   3876   3875   3874   3873    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

23/11/2006 11:31 כרגע ללא שם עצירות לילדה שנובעת מסיבות לא פיזיות?
23/11/2006 12:03 אמא של איתמר    מנסיוני...  
7/12/2006 09:46 רותי לב - מלווה לידות בגישה הוליסטית    רותי לב - מלווה לידות בגישה הוליסטית  
23/11/2006 10:09 רויטל.א. תינוק,ברונכיט, אינהלציה, סטרואידים מי שזה מוכר לה בבקשה שתכנס
23/11/2006 10:24 אנה    מוכר מאוד. מאיפה את? יש לי המלצות לרופאים.. (ל"ת)  
23/11/2006 10:44 מומלץ לקרוא    לא כל הרופאים  
23/11/2006 11:10 roniti    באותו עניין ממש - חייבת המלצה על רופא ילדים מעולה באזור בקעה-מושבה גרמנית שעובד עם הכללית - דחוף, תודה רבה (ל"ת)  
23/11/2006 11:32 טלולה    נייהו בסיוט הזה, בדיוק מה שאת מתארת  
23/11/2006 12:29 maia    רוניתי המלצות - אבל לא סגורה לגבי שייכות לקופה:  
23/11/2006 14:19 אנה    גם אני מאוד ממליצה על ד"ר מה- נעים. (ל"ת)  
23/11/2006 14:49 מם    המלצות על רופאים  
23/11/2006 17:52 גילי אבישי    לעולם אמשיך לספר את סיפורי על גרניט שכמוהו שמעתי עוד אבל שלי יד ראשונה...  
23/11/2006 19:37 א    לא להפסיק בניגוד להמלצת הרופא!  
23/11/2006 08:43 נטוש האם ההתקן מירנה מומלץ והאם אפשר להשתמש בו כשמניקים?
23/11/2006 10:01 רויטל.א.    חשוב חשוב חשוב  
23/11/2006 10:08 מתלבטת    אני אשמח לפרטים (ל"ת)  
23/11/2006 10:10 רויטל.א.    קוראים לו ד'ר סניור לאוון הוא מקבל בקופ"ח כללית באם המושבות בפ"ת או בנווה סביון. (ל"ת)  
23/11/2006 11:52 מיכל של נועה    איזה קטע, רויטל, זה רופא ששירת במרפאת בבסיס שלי בזמנו! (ל"ת)  
23/11/2006 12:30 פנלופה    נדחפת באותו נושא, צריך מרשם?  
23/11/2006 19:29 אורנה דן    צריך לשלם גם על הרכישה (750 שח במאוחדת עם מרשם, כ900 בבית מרקחת רגיל) וגם על ההתקנה (200-4-- שח לרופא למרות שהוא מהקופה) (ל"ת)  
23/11/2006 22:17 מותקנת    עוד משהו על מירנה  
23/11/2006 23:01 לא משנה ,    למותקנת,  
23/11/2006 08:30 מיכל של נועה יש מצב לסקר הריוניות קטן? מה הספורט שאתן עושות? אני שבוע 18 ועושה פילאטיס. (ל"ת)
23/11/2006 08:55 שין    ואני ממשיכה בינתיים כרגיל  
23/11/2006 09:51 ורדי    עשיתי עד שבוע 35  
23/11/2006 10:26 דינדון    אני הולכת (ל"ת)  
23/11/2006 10:51 לי    ספונג'ה פעם ביום נחשב? (ל"ת)  
23/11/2006 10:59 סיקאנדה    הליכות ויוגה  
23/11/2006 11:33 טלולה    אני עשיתי אירובי עד חודש שביעי ואז עברתי לשחות (ל"ת)  
23/11/2006 12:14 אסנת גלבוע    אני בעיקר נחה  
23/11/2006 12:19 איריס ל    שחיה  
23/11/2006 12:31 maia    מיכל של נעה מאיפה את בארץ?  
23/11/2006 12:37 דג זהב    לא עושה . סתם עצלנות + הספורט של סידור הבית ...  
23/11/2006 14:10 סמויה    כמעט כרגיל  
23/11/2006 04:44 ענבל פ מיעוט מיי שפיר בשבוע 31 - בבקשה עצות ותובנות!
23/11/2006 06:04 ענבל פ    א. מוזר, לא שמת לב שגם זאת שמתחתי ביקשה עצות ותובנות... ב. הבנתי שזה "מי" עם י אחת וחיפשתי במנוע ובכל זאת אם יש למישהי עוד עצה אודה מאוד. (ל"ת)  
23/11/2006 09:18 נטוש    לי יש נסיון עם מיעוט מי שפיר  
23/11/2006 18:01 ענבל פ    תודה נטוש, אני מקווה שהיום המצב ישתפר. (ל"ת)  
23/11/2006 01:19 גלה מתלבטת מה ללמוד - צריכה עיצות ותובנות - בנות
23/11/2006 09:22 נטוש    שני המקצועות שציינת דורשים השקעה רצינית במהלך הלימודים  
23/11/2006 10:15 אנאבל-לי    אולי כיוון אחר לגמרי?  
23/11/2006 21:33 מאיה מ    עוד רעיונות  
22/11/2006 20:16 סמדר נוהל בבתי חולים בחיפה- מישהו יודע?
22/11/2006 20:58 ורדי    בכרמל זה אכן כך (לא יודעת מה לגבי רמב"ם)  
22/11/2006 22:57 סוי    ילדתי ברמב"ם לפני שנתיים  
23/11/2006 08:03 אירנה    ילדתי גם בכרמל וגם ברוטשילד  
23/11/2006 09:36 אירנה    אירנה, את יכולה לפרט?  
23/11/2006 09:36 ורדי    ההודעה למעלה לאירנה היא ממני :) (ל"ת)  
23/11/2006 10:14 אירנה    הי ורדי, אני אגיד לך מה אני מרגישה ואת תחליטי מה את עושה.  
23/11/2006 11:08 ורדי    תודה, אירנה!!  
23/11/2006 11:52 נתוש    אירנה, אני רק יכולה להזדהות איתך לחלוטין (מלידה לפני שנתיים וחצי).. (ל"ת)  
23/11/2006 12:38 אירנה    ורדי  
23/11/2006 15:14 ילדתי בבני ציון    כל כך צריך מזל, בכל מקום  
22/11/2006 20:10 הבעל של תודה על התשובות שלכן, ועוד שאלה
22/11/2006 20:38 ט    קישור לדיון בנושא הזה מלפני כמה ימים  
22/11/2006 23:18 טל מגד    גושים בשד  
22/11/2006 23:57 רותי קרני הורוביץ    שובו של הבוא תיקח תדפיס לה  
23/11/2006 07:23 הבעל של    תודה לכלכן! רותי הדפסתי ונתחיל לקרוא... (ל"ת)  
22/11/2006 19:54 אירנה אוף קשה. בת שלוש משלשלת כבר שבוע , אשמח אם מישהו עם ידע יתייחס ויכוון אותי
22/11/2006 19:56 annat    שלשול של שבוע הייתי הולכת לרופא  
22/11/2006 19:57 noa007    היינו שם  
23/11/2006 08:06 אירנה    שכחתי לציין - היא לוקחת אנטיביוטיקה, כי נמצא אצלה "אמפטיגו".  
23/11/2006 08:13 מיכל של נועה    אירנה  
23/11/2006 10:17 אפי    קרה לנו לא מזמן  
23/11/2006 12:29 אירנה    עכשיו באמת שלחו לי בפקס דף נלווה של התרופה. בין תופעות הלווי - שלשול! (ל"ת)  
23/11/2006 12:35 maia    אירנה מניסיון אישי אמפטייגו אנטיביוטיקה ושוץ  
23/11/2006 13:01 noa007    הבטחתי ולכן אקיים: עיצות לשלשול  
23/11/2006 13:16 אירנה    בנות תודה רבה, האמת שאמפטיגו כבר כמעט נעלם, אנחנו ביום השביעי  
23/11/2006 17:57 גילי אבישי    תזונה בשילשול,טובה אנא היכנסי!!!  
24/11/2006 11:14 לימורית    אירנה- כנסי דחוף !!!  
22/11/2006 18:47 ליה כיצד לטפל ברגרסיה בשליטה על צרכים (ל"ת)
22/11/2006 18:59 ליה    אופס, ברחה לי ההודעה  
22/11/2006 19:41 נולי    ליה יקרה,  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש