פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  3872   3871   3870   3869   3868   3867   3866   3865   3864   3863   3862   3861   3860   3859   3858   3857   3856   3855   3854   3853    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

16/11/2006 10:32 סיקאנדה אצידופולוס
16/11/2006 10:52 מיכל של נועה    תנסי לבדוק במרכז טרטולוגי  
16/11/2006 12:05 לי    בירושלים 02-6243669 (ל"ת)  
16/11/2006 10:28 אמא_של_פצפוני סקירת מערכות מורחבת
16/11/2006 10:46 כרמית    ד"ר גוטמן, קופ"ח כללית במודיעין (ל"ת)  
16/11/2006 10:54 מיכל של נועה    איזה קופת חולים את?  
16/11/2006 11:28 נטוש    שני רופאים מאוד מומלצים  
16/11/2006 12:07 לי    תלוי בקופת חולים  
16/11/2006 12:31 מיכל של איל ויסמין    ד"ר רוזנק עשה לי סקירה מאוחרת ב 3 ההריונות דרך מכבי בני ברק והוא  
16/11/2006 18:17 maia    ממליצה על ד"ר רוזנק ופרופ' יגל  
16/11/2006 18:23 נטוש    כשאתן כותבות שיגל יקר כדאי לכתוב עד כמה יקר  
16/11/2006 19:47 maia    יגל גם מקבל ב"מאוחדת" (אם מצליחים להשתחל בתור) ועליו ניתן לומר יקר אבל נהדר (ל"ת)  
16/11/2006 20:27 גילי אבישי    בולדס? מקסים?  
16/11/2006 21:42 לי    אבל היא ביקשה לסקירה מורחבת לא למעקב הריון רגיל  
16/11/2006 22:24 עוברת אורח    תראי מה היא כתבה  
17/11/2006 09:04 לי    וואלה הסתכלתי רק על הכותרת  
19/11/2006 07:47 maia    מחזקת לגמרי את המלצתה של לי  
16/11/2006 09:58 אירנה יש מישהי כאן שעברה ניתוח להסרת שקדים בגיל מבוגר?
16/11/2006 10:24 מכירה מישהו    האם נסית הכל לפני הניתוח?  
16/11/2006 10:29 אירנה    למישהי - תוכלי בבקשה להרחיב על הטיפול ההומאופטי?  
16/11/2006 10:48 סוי    הי אירנה,  
16/11/2006 11:04 אירנה    הי סוי, אני אגיד לך מה  
16/11/2006 11:41 סוי    אירנה,  
16/11/2006 11:44 סוי    לגבי האנטיביוטיקה  
16/11/2006 11:50 סוי    אירנה פתאום אני קולטת שכנראה לא הסברתי כראוי  
16/11/2006 11:59 אירנה    סוי, תודה רבה, העניין הוא שכבר עשיתי משטח  
16/11/2006 12:43 נתוש    הי אירנה  
16/11/2006 19:36 א ש ב ל    סטרפטוקוק  
16/11/2006 09:57 רותי קרני הורוביץ לוחפורום (ל"ת)
16/11/2006 10:02 מיכל של נועה    שאלת כביסה  
16/11/2006 10:29 אסנת גלבוע    זה מהמכונת כביסה, את צריכה טכנאי (ל"ת)  
16/11/2006 10:54 מיכל של נועה    אבל אוסנת, רק על הבגדים שלה!!! (ל"ת)  
16/11/2006 11:00 אסנת גלבוע    זה קרה לי גם  
16/11/2006 11:07 דג זהב    תנועות העובר - איך יודעים אם הוא זז כי הוא מבסוט או שהוא סובל ?  
16/11/2006 11:10 אמא ל 2    לגבי הכביסה - גם אצלי היתה תקופה כזו בעצת חברה הפסקתי להשתמש בנוזל מרכך ונשארתי רק עם נוזל הכביסה וזה הפסיק. (ל"ת)  
16/11/2006 11:13 מרווה    מחפשת המלצה לרופא אא"ג מעולה  
16/11/2006 11:28 אנה 34    כביסה מלוכלכת  
16/11/2006 12:13 ורד של איתי    מבקשת עזרה במציאת עבודה  
16/11/2006 12:41 גלקַה    ____________טובה קראוזה, שאלה לי אליך...____________  
16/11/2006 13:08 חני המדווחת    אנה - את חייבת לכתוב ספר על כל הטיפים האלה, או לפחות לקבל פינה בתוכנית של אודטה. אני מרגישה תמיד  
16/11/2006 13:09 אורי    אם כבר בענייני כתמים - איך מורידים טושים מבגדים? (ל"ת)  
16/11/2006 13:12 לי    עוף ואנטיביוטיקה  
16/11/2006 13:13 אתי    בענייני מכונת כביסה - אפשר גם להפעיל מכונה ריקה עם חומץ במקום אבקה, מדי פעם, וזה מנקה את האבנית ושאר הלכלוכים (ל"ת)  
16/11/2006 13:17 צ'ק    אולי יש לכן עצה לגבי מדיח שלא מנקה טוב?  
16/11/2006 13:25 אורי    מה קרה למנוע חיפוש? (ל"ת)  
16/11/2006 13:25 אנה 34    טושים - חומץ  
16/11/2006 13:28 אנה 34    מדיח כלים  
16/11/2006 13:39 אורי    אנה 34 את מותק תודה. תגידי את גם כמו חמתי מכבסת גרביים לבד, שחורים לבד , תחתונים לבד, חולצות לבד וכו'...? (ל"ת)  
16/11/2006 13:46 אנה 34    לא להגזים, אבל אני אף פעם לא מערבבת צבעים הכוונה ...  
16/11/2006 13:51 צ'ק    תודה אנה 34 - אולי תפתחי פה פינה? (ל"ת)  
16/11/2006 13:54 אורי    ואוו רעיון מצויין דורשים פינה "פינת הניקיון של אנה" דחוף! (ל"ת)  
16/11/2006 13:55 סיגל    ל-"צ'יק"  
16/11/2006 14:01 מרית    אנה - כמה אקונומיקה לשים? ושאלה:  
16/11/2006 14:20 צ'ק    סיגל - מה זאת אומרת טבליות?  
16/11/2006 14:24 מיכל של נועה    תודה לכל הכובסות המקצועיות :) (ל"ת)  
16/11/2006 14:27 אמא ל 2    ל"צ'יק" לגבי המדיח גם אני בעד הטבליות  
16/11/2006 14:43 annat    גלקה, לא טובה אבל בכ"ז  
16/11/2006 14:45 אנה    צ'ק, כיוון אחר למחשבה,  
16/11/2006 14:46 אנה    כמה טעויות..התכוונתי ששווה לבדוק אם אין משהו שמפריע לו.. (ל"ת)  
16/11/2006 14:50 annat    זסליחה, התשובה למעלה מופנית ללי, לגבי האנטיביוטיקה והעופות, ולגלקה  
16/11/2006 15:09 עופרי    ***לורד של איתי****  
16/11/2006 15:22 פנינה    איך מורידים כתמי חול רטוב מבגדי הילדים, אף מסיר כתמים לא עזר.  
16/11/2006 16:12 אלה    *מחפשת המלצה על כסא בטיחות לא יקר*****  
16/11/2006 16:36 שואלת    מתי כדאי לנסוע לויאטנם בהתחשב במזג האויר? איך ספטמבר אוקטובר????תודה למנוסות (ל"ת)  
16/11/2006 17:36 ריש    סרט פרסומת הזוי לחדרי הלידה של אס"ה  
16/11/2006 18:00 גילי אבישי    ריש-מה זה?! זה הזוי לגמרי,אין מילים בפי...מה זה עושה חשק,חבל על הזמן...מאופו הבאת את הבדיחה הזו?! (ל"ת)  
16/11/2006 18:34 נטוש    ריש- נראה כאילו רצו לעשות סרט הומוריסטי ולא ידעו לבחור שחקנית  
16/11/2006 19:01 ליאתיתי    תגידו זה באמת ככה שם? כולל הכדור שנפחו רק חלק ממנו?... (ל"ת)  
16/11/2006 19:04 לל    עם יד על הלב- לא! לא עושה חשק ללדת וללדת וללדת באסף הרופא (ובטח לא עם השחקנית). (ל"ת)  
16/11/2006 19:05 אנה 34    אוקונימקה-מדיח כלים-פינה  
16/11/2006 19:13 ורד של איתי    מחפשת רעיונות להכנת חנוכיה מחומרים ממוחזרים  
16/11/2006 19:23 עופרי    ריש, גדול!!!! ולמה לא לספר את האמת? (לפחות בחלקה)  
16/11/2006 20:06 יהודית    המלצה לסרט בדי וי די להורים וילדים*** דמעות של גמל***  
16/11/2006 21:35 מאיה של אופק ומעוף    שירי- אני עונה לך לגבי הצביעה  
16/11/2006 22:06 חנה בננה    אין ג'קוזי באסף הרופא  
16/11/2006 22:34 ריש    ורד של איתי - חנוכיה וגם לגבי הסרט של אס"ה  
16/11/2006 22:54 נטוש    אם אין ג'קוזי זו ממש הטעיית הציבור! (ל"ת)  
16/11/2006 23:16 גלקַה    ענת, תודה! ...אנסה סלמון. (ל"ת)  
16/11/2006 23:38 שירי    מאיה, תודה!! הסתבכתי סופית...  
16/11/2006 23:54 שרית    רעיון לחנוכיה  
17/11/2006 09:02 לל    ריש -לידה, פלזמה,(תינוק)  
17/11/2006 14:43 הללי    יהודית- מצטרפת להמלצתך. סרט מקסים מקסים. כל המשפחה מאוד נהנתה. (ל"ת)  
17/11/2006 20:46 נועם    היי רונה..  
17/11/2006 23:22 ריש    ++++++בקרוב אגיע רחוק++++++ והפעם עם הצ'אפלין ושמו אפינו  
17/11/2006 23:36 רונה    תודה לכל המגיבות על השם.... וריש יקירתי ירדן נולד כמעט 39 ס"מ. מרשים לא? הסגן של גוליבר. (ל"ת)  
18/11/2006 10:59 ריש    גולי הגוליבר נולד עם הקף ראש סמלי יחסית למידותיו הטובות  
18/11/2006 12:27 אשת הנספח    די לכתמים הלבנים!  
18/11/2006 21:28 galibo    בשתי רגליים - רפלקסולוגיה לתינוקות-  
16/11/2006 00:26 קרן של עדן בנות, זקוקה לעזרה דחוף, ירידת מים ללא צירים
16/11/2006 05:36 נונה    קרן,  
16/11/2006 05:39 ענבל פ    קרן  
16/11/2006 09:19 איילת ע    אם זה עוד רלוונטי...  
16/11/2006 09:20 לירון    מה שחשוב  
16/11/2006 00:14 אנט לדרורית, כיצב מתמודדים עם פחד משתק מכלבים, כנראה קשור לאוסף של שינויים שחלו בחיינו לאחרונה?
16/11/2006 12:39 אורנה דן    יש לי הרגשה שהדרך הטובה ביותר היא לגדל בעל חיים בבית  
17/11/2006 08:22 אנט    מממ... יש לנו כלב בבית, והיו גם חתולים,  
15/11/2006 22:10 שואלת מה אתן אומרות על הסופר נני החדשה? מי שראה את התוכנית היום. (ל"ת)
15/11/2006 22:16 מעיין    הופתעתי לטובה  
15/11/2006 23:52 שרונה    רק דבר אחד שמציק לי לגבי זה  
16/11/2006 05:38 נונה    שרונה,  
16/11/2006 07:35 מיקי    נחמד, אבל ....  
16/11/2006 08:01 מיכל של נועה    לא ראיתי את התוכנית, אבל בעקבות מה שמיקי כתבה לא נראה לי שבא לי לראות  
16/11/2006 08:37 שין    את הרב מאד אהבתי  
16/11/2006 09:31 ללי    והכי מוזר - העובדה שהיא נכחה בבית כל הזמן בין הרגליים  
16/11/2006 09:41 דפלול    על הפנים! לקחו תכנית מדעית והפכו אותה לתכנית רייטינג  
16/11/2006 09:47 גלית    הופתעתי לטובה  
16/11/2006 09:55 אירנה    מסכימה לגמרי עם ללי - גם לי היה מוזר. (ל"ת)  
16/11/2006 10:19 אסנת גלבוע    הדבר היחיד שהיה לי מוזר זה המשפחה, כלומר ההורים  
16/11/2006 11:33 שין    עוד משהו ששמתי לב אליו, מעניין אותי מה אתן חושבות  
16/11/2006 11:35 רונה    שין... אאוץ'.!!!  
16/11/2006 11:49 דפלול    ילד נוסף = מימד נוסף לבעיות  
16/11/2006 11:58 הריונית מבולבלת    עוד על בדיקות בהריון  
16/11/2006 12:24 גלקַה    לדעתי,  
16/11/2006 12:38 אורנית    ללי - אני לא מסכימה איתך  
16/11/2006 12:43 אורנה דן    היו שם דברים מעניינים, אבל כל הסגנון הריאליטי הזה שבתוך יומיים עושים הוקוס פוקוס  
16/11/2006 12:46 אורנה דן    שין ורונה, לא חושבת שזה כך, אבל בתור תכנית, משפחה עם כמה ילדים יש שם יותר חומר, וזה יותר מעניין. (ל"ת)  
16/11/2006 12:51 אורנה דן    לא ידעתי שהיא ממכון אדלר, אבל זה מסביר משהו נוסף שהפריע ל: "אם תעשו ב-ד-י-ו-ק מה שאני אומרת, זה יעבוד  
16/11/2006 13:43 אמאלה    תוכנית איומה  
16/11/2006 13:47 ורד של איתי    מסכימה מאוד עם לי ,הנוכחות שלה היתה מעיקה  
16/11/2006 13:50 סיגל    תוכנית גרועה  
16/11/2006 15:07 מעיין    אני דווקא חושבת שהיא הצילה את הקשר בין הגדול לאימו,  
15/11/2006 20:40 אמא אחת איך מדריכים את הקטנים לדעת להיות חברים ? פרוט בפנים ואודה לתגובתה של דרורית
15/11/2006 21:04 גלה    דעתי -  
15/11/2006 21:34 אמא אחת    דווקא מאוד רוצה חברת ילדים..  
15/11/2006 22:49 לא משנה ,    להסביר שיש לזה השלכות.  
15/11/2006 23:01 אמא אחת    יש לו אח קטן והוא אחלה איתו+ הצקות קטנות של אח בכור.. (ל"ת)  
15/11/2006 20:23 מינה טיפת חלב
15/11/2006 20:35 נירה    למה את מתכוונת?  
15/11/2006 18:13 תושבת חוזרת משפחתון
15/11/2006 18:57 אורנה דן    ברוכה הבאה! יש כאן כמה ירושלמיות מהאזור המדובר, מקווה שהן יוכלו לעזור לך. (ל"ת)  
15/11/2006 19:55 maia    תנסי את המטפלת הבאה:  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש