פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  3832   3831   3830   3829   3828   3827   3826   3825   3824   3823   3822   3821   3820   3819   3818   3817   3816   3815   3814   3813    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

17/10/2006 23:03 שרונית רותי אם זה לא המקום המתאים תעבירי אותי, ואם כן, מבקשת דעתכן בנושא נשיכות בגן, הננשך: בני
18/10/2006 02:54 קרן של נטע,עמרי ואלה    מבינה ללבך  
18/10/2006 07:32 נון    נשיכות בגנים  
18/10/2006 08:16 maia    לינק לדיונים בנושא:  
18/10/2006 10:46 טלולה    גם הבת שלי כבר חזרה עם ביסים מתחילת השנה  
18/10/2006 12:50 שרונה    נשיכות בגן  
17/10/2006 18:37 רונית האם יש לכן נסיון בדיקור למניעת הזעת יתר בכפות הידיים ?
17/10/2006 15:17 מיכל ו. כבר כתבתי בעבר תחת הכותרת הריונית מודאגת ושוב מבקשת לשמוע חוו"ד
17/10/2006 15:43 מיכל של נועה    אין לי מוסג בכל הוירולוגיה, רק רציתי להגיד לך שאת בשום פנים ואופן לא דפוקה. כל דאגה בהריון היא במקום. (ל"ת)  
17/10/2006 16:41 אמא טריה פעם שניה    OT - ד"ר ליבוביץ אשמח לתגובה מצורף לינק - המון תודה  
17/10/2006 18:15 סיון נבות, פיזיותרפיסטית    לעניין CMV, ממליצה לך לפנות למי שזו המומחיות שלה (ב-ה' הידיעה)  
17/10/2006 18:22 אסנת גלבוע    ממליצה בחום על ד"ר פלדמן מתה"ש  
17/10/2006 21:07 מירי    המלצתי  
17/10/2006 21:37 מיכל ו    תודה בנות- אני מניחה שהדבר הנכון הוא ללכת עם כל התוצאות ומומחים ונסות שם לקבל שקט נפשי. (ל"ת)  
18/10/2006 07:06 מיקי    כתבה בנושא CMV  
18/10/2006 11:21 לא מבינה גדולה    אבל חברתי שחלתה ב CMV, הרופא אזר עליה להרות מספר חודשים  
18/10/2006 14:42 maia    לחברה שלי היה cmv בהריון והילד נולד בריא (עשתה מי שפיר והכול) אם את רוצה תשלחי מייל עם מספר ואת יכולה לדבר איתה, אבל ממליצה מאוד שתפני לרופא מומחה. בהצלחה!!! (ל"ת)  
17/10/2006 15:08 מירב שרמן האירוע הקוסמי - היום ה 17.10
17/10/2006 15:45 בעילום    מה זה גיבוב השטויות הזה? זה כלל לא מתאים לפורום (ל"ת)  
17/10/2006 15:52 נטוש    בעיני זה דווקא מאוד משעשע  
17/10/2006 16:07 מאיה של אופק ומעוף    בדיוק הרגע קיבלתי את ההודעה הזו מחברה שעוסקת בתקשור  
17/10/2006 18:04 מירב שרמן    על שלום ומלחמה  
17/10/2006 19:47 גילי אבישי    OT דחוף! מחפשת פסיכולוגית קלינית מעולה באזור ירושלים!!!!!לעבודה עם נערה במצוקה  
17/10/2006 23:01 ט    מקרה הזוי ומטורף. חייבת לספר. האם קשור לאירוע הקוסמי הזה????  
18/10/2006 08:31 נטוש    אמאל'ה ט איזה סיפור  
18/10/2006 08:35 לגילי    נראה לי שהכי כדאי להתיעץ עם  
18/10/2006 09:02 לגילי אבישי    אני מציעה לך לפנות לעמותת "עלם" (ל"ת)  
18/10/2006 10:22 חני המדווחת    לגילי - גם (ל"ת)  
18/10/2006 10:23 חני המדווחת    גילים גם "עלם" וגם "ש.י.ל." תראי כאן  
18/10/2006 10:30 גילי אבישי    תודה רבה רבה לכולכן!!!!! (ל"ת)  
18/10/2006 10:41 נתי    סבבה, נתמקד במחשבות חיוביות, להזיק זה לא יכול. חוץ מזה מג'נטה הוא גוון שבין סגול לוורוד עז, הוא נמצא קרוב מאוד בספקטרום לכחול, אך הוא לא כזה (ל"ת)  
17/10/2006 14:44 אמא לשניים אמא מודאגת - דימום קל
17/10/2006 22:01 שרון    לי זה נשמע כמו התחלה של הריון  
18/10/2006 01:43 תומי    אכן נשמע כמו השרשת ההריון - בהצלחה....  
17/10/2006 12:33 מדוכדכת קשות נפל עליי דכדוך נוראי, יכול להיות בגלל שעות החשיכה? (ל"ת)
17/10/2006 12:34 רונה    וולקום טו דה קלאב:-( אולי זה הסתיו... (ל"ת)  
17/10/2006 12:49 מדוכדכת קשות    נו, ומשהו לשפור המצב??? (ל"ת)  
17/10/2006 12:58 רונה    אני הייתי שמחה פשוט ללדת:-)  
17/10/2006 13:03 מדוכדכת    אצא לי לקניות, מתכון מהיר לשיפור :-) (ל"ת)  
17/10/2006 13:06 רונה    זה ה-מתכון.. אילולא הבצקות ברגליים הייתי מצטרפת. תהני. (ל"ת)  
17/10/2006 13:10 ריש    רונה אפשר גם שופינג בלי לצאת מהבית :)  
17/10/2006 13:18 רונה    נמנעת נמנעת מה זה אתר פאזלים ישראלי? ירדן "בלע" את כל מה שיש בבית ואני מתחילה ללמוד ת'נושא. וגם יש דרישה ללגו. מצאחן בעיני הרעיון שלך:-) (ל"ת)  
17/10/2006 13:25 רונה    אוף ראיתן את התינוקת שננטשה במאיר? עצוב עצוב. (ל"ת)  
17/10/2006 13:45 טלי תקומי    זה הסתיו, עם הקצב ועם חשין המייבב, גם אתה סתם ציניקן בכל זאת זה צובט בלב.  
17/10/2006 13:50 סוי    התעמלות משפרת מצב רוח (ל"ת)  
17/10/2006 13:57 מדוכדכת קשות    אבל אין לי מצב רוח להתעמלות :-) (ל"ת)  
17/10/2006 14:08 רונה    ואביבי גפן- "אם מתים עדיף למות בסתיו" וסוי הספורט שלי זה לשים רגל על רגל:-( (ל"ת)  
17/10/2006 14:17 מדוכדכת    בינתיים זללתי שוקולד :-) (ל"ת)  
17/10/2006 14:42 ריש    הנה האפשרות לבזבז כסף ולראות מה קונים...  
17/10/2006 14:49 מיכל של איל ויסמין    ולי יש דווקא דיכאון קיץ. מה אומר? ולדכדוך אומרים שטוב לקחת כמוסות של אומגה 3 (ל"ת)  
17/10/2006 15:30 אפרת    מצטרפת ובנוסף...  
17/10/2006 15:45 מיכל של נועה    הי מיכל, גם אני חולת דיכאון קיץ!  
17/10/2006 11:59 הריון שני גיל ההריון
17/10/2006 12:10 סמדר    אז ככה  
17/10/2006 12:11 אמא של איתמר    סופרים מהיום של הוסת האחרונה...  
17/10/2006 12:28 הריון שני    תודה לכן - אבל!!  
17/10/2006 12:36 דוידקה    לפי האולטרסאונד הראשון  
17/10/2006 12:49 הריון שני    תודה דוידקה (ל"ת)  
17/10/2006 11:34 דוידקה שאלה לגבי מיקום השליה
17/10/2006 11:39 רונה    שניהם טובים ובאותה מידה. (ל"ת)  
17/10/2006 11:45 מיכל של נועה    אין שום הבדל, לאפאחד לא איכפת איפה השיליה, כל עוד היא לא פתח (ל"ת)  
17/10/2006 11:52 דוידקה    תודה רבה (ל"ת)  
17/10/2006 11:21 צ'ופי מס' שאלות בנוגע להריון ועבודה
17/10/2006 11:29 מיכל של נועה    צ'ופי, את יכולה להביא רפרנס למידע שפירסמת? (ל"ת)  
17/10/2006 11:36 צ'ופי    אני יכולה לברר ולחפש. אני שמעתי מבנות אחרות שהיו וישנן בהריון שזהו החוק  
17/10/2006 11:52 צ'ופי    ביררתי בנעמת  
17/10/2006 12:51 מיכל של נועה    תודה צ'ופי! (ל"ת)  
17/10/2006 09:58 נתנת אז החלטתי שתהיה לי דולה
17/10/2006 12:13 סמדר    חפשי כאן  
17/10/2006 12:14 סמדר    הכתובת הנכונה...(אני מקווה)  
17/10/2006 14:26 ימיני    נתנת נתנת???  
17/10/2006 15:21 גילי אבישי    דברי עם יסמין זיו-שחם מעין השופט  
18/10/2006 14:22 נתנת    יו תודה. כן - נני נתנת נתנת מה קורה? אתמול היתה סקירה - יש לי בת. (ל"ת)  
18/10/2006 18:26 ימיני    איזה אושר!  
19/10/2006 09:03 נתנת    דיברתי עם יסמין, באמת נשמעת נעימה ונני  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש