פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  3832   3831   3830   3829   3828   3827   3826   3825   3824   3823   3822   3821   3820   3819   3818   3817   3816   3815   3814   3813    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

17/10/2006 07:22 טריליאן לאן את ממהרת, גברת אמא?
17/10/2006 07:57 מרי    מבינה אותך ומחזקת אותך  
17/10/2006 08:01 מיקי    יכול להיות שאת פשוט צריכה להפעיל אותה יותר?  
17/10/2006 08:15 פנלופה    האמת הכואבת.  
17/10/2006 08:33 סמדר    דעתי המנוסחת לא כל כך טוב כי אני צריכה לרוץ  
17/10/2006 08:51 מיכל של נועה    מסכימה עם כל מילה של פנלופה (ל"ת)  
17/10/2006 09:14 לי    לפעמים הן קצת נלחצות מהסבתאות  
17/10/2006 09:46 נטוש    אצלי המצב שונה, מה שתיארת היה הבעיה של אמא שלי..  
17/10/2006 09:47 נטוש    תיקון הקלדה  
17/10/2006 09:52 נתי    האם מישהו עזר לה כשהיא היתה במצבך? כמה נקודות למחשבה  
17/10/2006 09:59 maia    יש ספר גם בשבילה וגם בשבילך: הולדת סבתא כנסי ללינק  
17/10/2006 17:37 תיתי רופאת שיניים    מותר לאמא להפסיק לטפל  
18/10/2006 07:40 אורנה דן    חברה ובייביסיטר הם שני דברים שונים. האם את בטעות מערבבת בין שניהם?  
18/10/2006 12:18 לא פשוט    סבתא עצמאית זה נהדר אך היא עדיין סבתא  
18/10/2006 12:50 טריליאן    אהבה וסדרי עדיפויות  
18/10/2006 13:09 מסכימה    מחזקת את "לא פשוט"  
18/10/2006 13:14 מסכימה    ברח... סבתא אוהבת  
18/10/2006 16:25 לל    להיות סבתא ואמא זו לא רק זכות!  
18/10/2006 16:56 מסכימה    לל כתבת כ"כ יפה וכ"כ נכון (ל"ת)  
18/10/2006 18:04 תיתי רופאת שיניים    אני מאותו מחזור של אורנה דן. בניגוד לה,  
18/10/2006 18:10 לי    אם כך האימרה "צריך שבט לגדל ילד" שגויה  
18/10/2006 19:06 לל    הכוונה היתה בעיקר לתמיכה רגשית  
18/10/2006 20:40 תיתי רופאת שיניים    קיבלתי עזרה. ועוד איך!  
18/10/2006 21:56 טריליאן    הי תיתי, לא התכוונתי לעזרה סדירה  
19/10/2006 08:19 תיתי רופאת שיניים    הבנתי.  
17/10/2006 07:21 רותי קרני הורוביץ לוחפורום ד"ר סטריינג'לאב וחברים: ביג בייבי מרוח בוורמוקס, וסטיבוליטיס באוזן (הבלונדינית מהחמצן), מתכון גבנ"צ, מסיכת הבוץ של ל'אוקסיטן (ל"ת)
14/10/2006 23:23 ללה    מישהי יודעת איפה משיגים אצבעון מסיליקון (כמו מברשת שיניים) לצחצוח שיניים של התינוקי העקשן שלא מוכן להכניס מברשת שיניים לפה? (ל"ת)  
15/10/2006 01:19 אמא ציצי    עוגיות לתינוקות  
15/10/2006 01:41 בר    היכן ניתן למצוא בגדים של המותג ORGANZA באיזור השרון והמרכז?  
15/10/2006 07:24 maia    לגבי גרבר הרבה מוצרים שלהם "התאדו מהמדפים" ולגבי אורגנזה לתינוקות יש פירוט בקישור:  
15/10/2006 07:28 טלי תקומי    תודה לכל העונות בשירשור הוסטיבולרי!  
15/10/2006 08:13 מיל של נועה    סמי-סמדר, האם עשית בדיקות? (ל"ת)  
15/10/2006 08:18 maia    טל תקומי יקרה טוב שאת פה כנסי:  
15/10/2006 08:24 ורד של איתי    מה דעתכן על המשקה של מטרנה BIG לילדים גדולים?  
15/10/2006 08:28 ורד של איתי    לללה-לגבי האצבעון לצחצוח שיניים.זוכרת שבחנויות למוצרי תנוקות היה . (ל"ת)  
15/10/2006 09:17 דיתי    טלי תקומי - איזה נפלא זה מצידך להודות לכל אחת באופן אישי, רק על זה מגיע לך צל"ש!!! כל הכבוד, ושוב איחולי בריאות!!!! (ל"ת)  
15/10/2006 10:01 לשושבינה    דרושה שמלה לשושבינה/ערב מעוצבת ומיוחדת  
15/10/2006 10:04 עוברת אורח    אתמול לקטנה (בת 2) היה אדום בפושפוש והיא אמרה שכואב. מה יכול להקל/לעזור? תודה (ל"ת)  
15/10/2006 10:09 טלטול    טלי תקומי- לגבי פיזיוטרפיה  
15/10/2006 10:12 ל.    עיר המלכים ועוד שאלות בקשר לאילת  
15/10/2006 10:16 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    ורד של איתי,  
15/10/2006 10:20 מילכי    טובה - מה דעתך על שוקו מטרנה מול שוקו חרובים ?  
15/10/2006 10:25 אמא ל 2    לבר - יש חנות של ORGANZA במרכז העיר בהרצליה (ל"ת)  
15/10/2006 10:27 מילכי    ל - לגבי הנסיעה  
15/10/2006 10:27 הריונית טריה    דחופדחופחדוףףףף! פרטים של דר' שרוני מנתניה  
15/10/2006 10:53 עינת    עצירות לתינוקת בגלל החלפת אוכל. מה עושים?!  
15/10/2006 11:16 מתענינת    טובה שאלה על קציצות קינואה ועדשים  
15/10/2006 11:32 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    משקה חרובים וקציצות קינואה ועדשים  
15/10/2006 11:32 ממרחקים    לתמר נ. לתמר נ. לתמר נ.  
15/10/2006 11:40 אמא ציצי    אז מה נותנים כאוכל אצבעות לתינוק בן 9 חודשים? פתיבר מותר? לחם?  
15/10/2006 11:54 גילי אבישי    לאמא ציצי  
15/10/2006 11:57 קרן    תקומי,  
15/10/2006 12:02 מיכל של נועה    לאמא ציצי  
15/10/2006 12:12 קצת מבוהלת    לטובה ולמבינות: קיבלתי תוצאה 172 בבדיקת העמסת סוכר 50 גרם, כשהגבול העליון 140 - מה זה אומר? (ל"ת)  
15/10/2006 12:13 אמא ציצי    תודה רבה לגילי ומיכל (ל"ת)  
15/10/2006 12:16 רונה    למבוהלת- סכרת הריון? יצריך בדיקה נוספת ותדברי עם הרופא שלך אפילו בטלפון. זה חשוב. (ל"ת)  
15/10/2006 12:24 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    קצת מבוהלת - המשמעות היא שעלייך לעשות בדיקה של העמסת סוכר - 100 גרם, ורק לאחריה אפשר יהיה לאבחן אם יש סוכרת או לא. בהצלחה ובשורות טובות. (ל"ת)  
15/10/2006 12:28 עוד שין    מי מכירה ספר לאח גדול לרגל לידה, שמתאים למשפחה חד הורית!!  
15/10/2006 12:32 רונה    עוד שין... אין לי שם. מה יהיה? מצאת אתר שווה? (ל"ת)  
15/10/2006 12:37 קצת (פחות) מבוהלת    טובה יקרה, תודה על תשובתך הזריזה, ואם תוכלי להבהיר:  
15/10/2006 12:48 רונה    עוד שין... התבלבלתי התכוונתי לשין. (ל"ת)  
15/10/2006 13:05 גילי אבישי    עוד שין  
15/10/2006 13:10 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    תאכלי כרגיל, אבל ללא ממתקים. שימי דגש על לחם, אורז, פסטה ופירות במידה כמקורות לפחמימות  
15/10/2006 13:12 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    במקרה של תוצאה חיובית חשוב לפנות בהקדם האפשרי למרפאת סוכרת  
15/10/2006 13:14 רונה    מה דעתכן על השם פלג? או סתיו? (סתיו זה בחירה של ירדן...) . לבן. (ל"ת)  
15/10/2006 13:25 סוי    רונה,  
15/10/2006 13:26 רונה    נכון סוי!! זהו בדיוק מה שמפריע ליבו. זה גם שם של ילד ולא של גבר...לא? מלנכולי? האיש וירדן בעד ואני בדילמה. (ל"ת)  
15/10/2006 13:29 קרן    רונה, לדעתי פלג מדהים, סתיו זה שם יפה אבל עושה לי קצת עצוב, סגרירי משהו. ובאותו עיניין איך השמות לי, אליה, נועם? (ל"ת)  
15/10/2006 13:32 קרן    ובן החליט שקוראים לה ליה "ורק אני בוחר".. הוא כבר מספר לכל החברים שלו בגן /-: (ל"ת)  
15/10/2006 13:34 רונה    קרן נועם מהמם וגם ליה:-) (ל"ת)  
15/10/2006 13:41 קצת (פחות) מבוהלת    טובה יקרה, כרגיל תשובותיך מעמיקות ויסודיות. בכוונתי לפנות למרפאת סכרת מיד עם קבלת תוצאות הבדיקות. תודה רבה לך!!! (ל"ת)  
15/10/2006 13:44 סמדר    לאמא ציצי- הייתי דוחה מוצרי חלב לא ביו לאחרי גיל שנה (ל"ת)  
15/10/2006 13:45 אורי    טובה, מכירה תחליף נטול גלוטן לסולת? שיהיה דומה בטעם ובמרקם  
15/10/2006 13:51 קרן    לחני המדווחת או למי שקנתה.. איזו בטיה עדיפה? הקטנה או הגדולה? ופירות השיעמום שלי היום.. מצאתי שני אתרים מקסימים של פריטים מעוצבים לתינוקות, להנאתכן -  
15/10/2006 16:33 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    לקצת (פחות מבוהלת) ולאורי:  
15/10/2006 16:51 עוד שין    גילי,  
15/10/2006 17:24 גילי אבישי    שינית  
15/10/2006 18:02 טלי תקומי    maia -איזון? מואה?  
15/10/2006 18:09 לילך    קרן, רק שתדעי שבזכותך (ובעלי יגיד בגללך) עשיתי היום הזמנה ב- 560 שקל, איזה דברים מהממים!!!!!!!!!!!!!! (ל"ת)  
15/10/2006 20:45 סיון נבות, פיזיותרפיסטית    +++++לטלי תקומי++++++++++++  
15/10/2006 21:18 שרית    לקרן, אני העדפתי את הגדולה , משמשת גם את הבת הבכורה שלי (4) (ל"ת)  
15/10/2006 21:58 חני המדווחת    לתינוק שנולד ועד גיל חצי שנה - הבטיה הקטנה (ל"ת)  
15/10/2006 22:07 תמר נ.    ****** ממרחקים ****************  
15/10/2006 22:19 נריקו    בעניין הבטיה -  
15/10/2006 22:34 נטע שין    אצבעון  
15/10/2006 23:37 טל כ    ללה- יש לי אצבעון כזה  
16/10/2006 00:49 לתמר נ.    לתמר נ.- זה מה שעשיתי ואני מקבלת הודעה כל יומיים שיש שגיאה. אולי המייל שלך מלא? ממני ממרחקים (ל"ת)  
16/10/2006 08:54 liat    מחפשת מפעיל/ה ליום הולדת 4 . למישהי יש המלצה? תודה רבה! (ל"ת)  
16/10/2006 08:59 מיריתי    כירורג- זקוקה להמלצה  
16/10/2006 09:12 מרית    מחפשת מפעילה/מרקידה למסיבת ריקודים סוחפת ל-20 ילדות בנות 7-8. תודה! (ל"ת)  
16/10/2006 09:33 מרית    ושאלה ל***רופאים/ות*** (או כל מי שעשוי לדעת...)  
16/10/2006 09:35 maia    מיריתי למה כירוג????????? למה לא רופא/ת נשים?  
16/10/2006 09:42 maia    מרית גם לנו היה מקרה אצבע:  
16/10/2006 09:45 נון    מבקשת המלצה למומחה עור לילדים (ר"ג)  
16/10/2006 09:56 הלית    לנון - רופאי עור  
16/10/2006 10:07 נון    הלית תודה רבה (ל"ת)  
16/10/2006 10:34 מרית    תודה, מאיה, אבל ברעננה אין למכבי אורטופד תורן  
16/10/2006 10:56 שין    מרית, לכי לאחד הרופאים בשעות הפעילות שלו תתישבי בקבלה ותדרשי להכנס בלי תור. אין שום סיבה שבעולם שתחכי שבועיים עם זרת של ילדה בת שש. זה עלול להתקבע לא נכון וממש לעשות לה נזק. (ל"ת)  
16/10/2006 11:38 תמרה    +++מבקשת המלצה לצימר בצפון למשפחות  
16/10/2006 12:10 תמר נ.    ******ממרחקים***********  
16/10/2006 12:13 מיריתי    מאיה- הגניקולוג שלי אומר שעדיף  
16/10/2006 12:35 קרן    תמרה, יש לי משהו בול בשבילך  
16/10/2006 12:50 annat    דימום שבוע וחצי אחרי הפלה - למבינות ולד"ר בר  
16/10/2006 13:02 שין    annat - לא מבינה בזה  
16/10/2006 13:12 רונה    עננתוש  
16/10/2006 14:02 מרית    שין - תודה!  
16/10/2006 14:13 מרית    לעננת היקרה  
16/10/2006 14:34 ריש    עננת,  
16/10/2006 14:46 annat    תודה לכן, וריש  
16/10/2006 14:54 הללי    עננת- קצת באיחור אבל  
16/10/2006 15:32 ריש    הנה ההסברים שהצלחתי לאסוף -  
16/10/2006 15:45 ריש    עננת, הנה עוד משו -  
16/10/2006 19:34 annat    וואו, ריש - תודה! (ל"ת)  
16/10/2006 20:37 דרורית אמיתי-דרור    חזרנו מחופשה בניו יורק....  
16/10/2006 20:54 דפנה    ריש וטלי תקומי תכנסו...  
16/10/2006 22:17 לל    מרית בקשר למקרה אצבע  
16/10/2006 22:23 ללה    טל כ, תודה על ההצעה, אבל נראה לי שאכנס לשילב לרכוש לנו אצבעון אחד...תודות !! (ל"ת)  
16/10/2006 22:24 ענבר    טובה יקרה, מה את אומרת על הכתבה הזו?  
16/10/2006 23:16 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    ענבר, אין לי זמן לצערי לקרוא בעיון כרגע  
17/10/2006 00:26 לי    ענבר - לא טובה אבל  
17/10/2006 00:39 ד"ר עמוס בר    הפלה  
17/10/2006 07:23 עכברונת    רותי שאלה על המנשא שפרסמת  
17/10/2006 09:44 מרית    סוף דבר האצבע  
17/10/2006 09:51 annat    תודה ד"ר בר! (ל"ת)  
17/10/2006 10:03 maia    מרית בריאות - וכן תכתבי ותשלחי עותקים לכל העולם ומזכירו  
17/10/2006 10:41 מיריתי    מחפשת עגלה  
17/10/2006 11:06 annat    מיריתי, קוסמטיקאית מעולה ומקסימה בקדימה, הולך? (ל"ת)  
17/10/2006 11:14 מיריתי    עננת- קצת רחוק. (ל"ת)  
17/10/2006 13:50 טלי תקומי    סיון נבות-שלחתי ודפנה-תודה!  
17/10/2006 13:59 סוי    מרית, הסיפור לא ברור לי בכלל  
17/10/2006 14:20 מרית    הי סוי, דווקא הגענו ביום הראשון לאורטופד  
17/10/2006 17:45 ממרחקים    """ לדרורית אמיתי- דרור*********** לדרורית אמיתי דרור*******  
17/10/2006 18:14 מירב שרמן    לטלי תקומי  
17/10/2006 18:27 לא משנה    אפשר לעשות לוחפורום חדש??כבר ארוךך מדי (ל"ת)  
17/10/2006 18:41 במבי    האם מיהי יודעת היכן ניתן למצוא את דירה להשכיר (לאה גולדברג) באנגלית?  
17/10/2006 19:45 גילי אבישי    במבי  
17/10/2006 00:37 לי שתיה חמה בהריון
17/10/2006 04:48 ריש    יש דיי הרבה צמחים שניתן לשתות בהריון  
17/10/2006 07:25 יסמין    ריש ולי יקרות  
17/10/2006 08:04 לי    ריש ויסמין  
17/10/2006 08:41 ב.י    סיידר תפוחים חם  
17/10/2006 09:08 לי    ב.י - שיחקת אותה! שכחתי מזה לגמרי! (ל"ת)  
17/10/2006 10:00 maia    לי אם את בעניין גם סחלב זה נחמד :-) (ל"ת)  
17/10/2006 10:52 מיכל של נועה    אבל אני כן שותה קפה.... :( געוואלט! עשיתן לי רגשות אשם! 2-3 כוסות ביום, זה כל הנזק, מה אני ממש לא בסדר? (ל"ת)  
17/10/2006 11:05 ריש    ממש לא סופהעולם!  
17/10/2006 11:09 לי    מיכל  
17/10/2006 11:15 לי    מרקים  
17/10/2006 11:31 מיכל של נועה    תודה בנות! ריש, מה באמת תה ירוק עוזר לעצירות? ובנוגע למרק, את צודקת, בהריון זה יותר כיף מאוכל אמיתי... (ל"ת)  
17/10/2006 12:27 ריש    לי הוא עוזר, אבל קטונתי  
17/10/2006 22:25 ענת    מה הבעיה עם נענע ומרווה בהריון, ובאיזה שלב? (ל"ת)  
17/10/2006 22:39 גילי אבישי    בבקשה-תשובות  
18/10/2006 06:59 לי    נענע ועוד  
17/10/2006 00:16 ענת מרווחים בין צירים
17/10/2006 07:35 יסמין    ענת  
16/10/2006 23:59 תומי היפוך חיצוני
17/10/2006 00:39 לי    רקאנטי לא היה קובע לך אם זה לא היה בסדר.  
17/10/2006 08:20 נתי    נראה לי שכן, מאחלת לך שהוא יתהפך קודם בעצמו. (ל"ת)  
17/10/2006 10:43 הללי    באיזה שבוע את?  
18/10/2006 01:41 תומי    שבוע 36,תודה, עושה כל מה שאפשר...  
18/10/2006 08:23 maia    תומי - ניסית שיטת קיי? יש מספרים באינדקס, שווה ניסיון  
16/10/2006 22:38 עמית הנקה בזמן מחלה
16/10/2006 22:40 אסנת גלבוע    את יכולה להמשיך להניק  
17/10/2006 00:27 לי    להיפך - עדיף להמשיך להניק  
16/10/2006 21:47 אורית הריון כימי-שאלה
16/10/2006 22:30 לל    הריון כימי  
17/10/2006 00:41 ד"ר עמוס בר    הריון???  
17/10/2006 10:27 אימדי    היא עשתה את שתי הבדיקות באותו היום? (ל"ת)  
17/10/2006 11:23 לל    אורית-  
17/10/2006 22:36 אורית    תודה על התשובות (ל"ת) (ל"ת)  
16/10/2006 19:25 הכובסת איפה הוטיקה????????? רונה, מה שלום לילך והרך הנולד? (ל"ת)
16/10/2006 20:04 הוטיקה    הוטיקה פה... ותודה מקרב לב למתעניינות  
16/10/2006 20:53 annat    הוטיקה יפתי, טוב לשמוע ממך  
16/10/2006 22:30 רונה    אני כאן והוטיקה חיפשתיך!!!  
16/10/2006 22:40 גילי אבישי    לא חצילים,בבקשה...  
16/10/2006 22:47 רונה    גילי, הלך הסביח. ...:-) (ל"ת)  
16/10/2006 22:47 ריש    הוטיקה, וגם משו חצי OT לגילי  
16/10/2006 22:52 רונה    אוי ריש.. את מצחיקולה. קרעת אותי מצחוק עכשיו. (ל"ת)  
16/10/2006 22:53 לירון    שאני אמות ריש  
16/10/2006 22:55 לירון    והוטי  
17/10/2006 03:34 ריש    שאף אחת לא תמות :)  
17/10/2006 06:53 צפונית    נסי את זה:  
17/10/2006 07:42 יסמין    ריש, אולי זה הזמן לשנות כיוון?  
17/10/2006 08:37 maia    הוטיקה תחזיקי מעמד ושמרי על שפיות וריש כמה רעיונות גם לך :-)  
17/10/2006 10:06 ריש    צפונית ויסמין,  
17/10/2006 13:54 טלי תקומי    הוטי- שמחה שהכל (דיר בלאק!) בסדר (טפו טפו טפו)  
17/10/2006 15:27 גילי אבישי    ובכן...אני חושבת כמו יסמין...וגם  
17/10/2006 18:00 ריש    השתלטתי על הדיון בלי להתכוון...  
18/10/2006 13:39 הוטיקה    תודה לכולן, וריש - שיעבור מהר ובקלות (ל"ת)  
16/10/2006 17:12 דחוף עזרה-קוצים של קקטוס בכל הגוף
16/10/2006 17:23 אמא ל 2    אוי אוי אוי מזכיר לי סיפור עם אחי כשהיה ילד  
16/10/2006 18:19 אפרת    ולי זה מזכיר  
16/10/2006 19:49 כבר פחות דחוף    תודה -זה כבר יותר טוב  
16/10/2006 17:01 אמא של איתמר רופא טוב ברחובות
16/10/2006 20:47 אהובה הילה חן    רופא ברחובות לשקיפות עורפית  
16/10/2006 21:28 אמא של איתמר    תודה רבה! (ל"ת)  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש