פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  3832   3831   3830   3829   3828   3827   3826   3825   3824   3823   3822   3821   3820   3819   3818   3817   3816   3815   3814   3813    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

16/10/2006 16:14 הריוניתיתה איך לספר לילדי הקט שיש לו אח בדרך...
17/10/2006 21:16 לל    הריוניתיתה-  
16/10/2006 15:46 נעה מחפשת משפחתון\מטפלת\מעון בירושלים
16/10/2006 16:14 לי    באיזה אזור? (ל"ת)  
17/10/2006 12:08 maia    נעה תפרטי שכונה/אזור ואולי נוכל לעזור :-) (ל"ת)  
16/10/2006 15:09 חני המדווחת סקר הומוריסטי: מקומות ביזאריים לשאוב/להניק בהם
16/10/2006 15:18 רונה    טיילנו עם ירדן בגיל חודש וחצי באירופה  
16/10/2006 15:19 גילה    במשחקיה  
16/10/2006 15:19 סיון נבות    אני חושבת שאני אנצח ובגדול -  
16/10/2006 15:25 לא מזדהה    לא הנקתי, אבל שאבתי  
16/10/2006 15:38 מיכל של נועה    לא מזדהה, אני עשיתי אותו דבר, רק במעבדה של כימיה! סיוון, ניצחת :) (ל"ת)  
16/10/2006 15:42 טובה קראוזה    הנה קישור לדיון הפריאו עם המון המון מקומות הזויים ומשעשעים:  
16/10/2006 15:43 לירון    אומנם לא הכי מוזר  
16/10/2006 17:19 קרן    שאבתי, תוך כדי הפקת שידור רדיו, אחרי כמה דקות הטכנאי מסתכל עלי, על החולצה שלי, עוקב אחרי היד שלי..(הכנסתי את המינימדלה מתחת לחולצה ושואל "מה? הרעש הזה ממך?! ואני כבר השתגעתי!!! (ל"ת)  
16/10/2006 18:59 עוד שין    חברת מועצת העיר ירושלים ענת הופמן הניקה בעל כורחה ישיבות מועצה  
16/10/2006 20:28 יפיופית    בכל מקום,בכל מצב-  
16/10/2006 21:51 אני גיטרה    לא כזה מוזר, אבל התגובה הייתה מצחיקה  
16/10/2006 22:23 ד"ר ליבוביץ    הנקתי תוך כדי הרצאה - אני הרציתי.  
16/10/2006 23:00 לל    לא ביזארי, אבל בשירותים של האוניברסיטה כפול אלף ו..כן בוכים על חלב שנשפך!!! (ל"ת)  
17/10/2006 08:45 maia    אומנם בצניעות אבל בכול מקום. רק לידיעה בארה"ב יש מדינות שזה ממש, אבל ממש מחוץ לחוק, נחשב "חשיפה לא נאותה" (ל"ת)  
17/10/2006 10:28 ריש    במוזיאון ת"א לאמנות  
18/10/2006 09:01 הדר הדי ותיקה    במהלך אזכרה בבית קברות  
16/10/2006 14:42 ללי מחר הברית - אמרו לי שאחרי הברית צריך לשים לקטנצ'יק שמן בכל החלפת טיטול - איזה שמן מומלץ? (ל"ת)
16/10/2006 14:50 ורד של איתי    ללי, אני לא זוכרת איזה שמן לשים אחרות יענו,אני רק אמסור לך מזל טוב ושתעברו בקלות את הברית. (ל"ת)  
16/10/2006 15:09 נורית    שמן פרפין (ל"ת)  
16/10/2006 15:26 סיון נבות    משחת צינקוד (שמנונית, מסריחה אבל עושה את העבודה) (ל"ת)  
16/10/2006 15:26 אני גיטרה    לא ניסיתי אבל אמרו לי ש"שמן ברית" של "ברא" (ל"ת)  
16/10/2006 15:57 אמא של איתמר    שמן שקדים  
16/10/2006 16:12 גילי אבישי    לינקים לשרותך  
17/10/2006 17:53 פרופ' דולברג, נאונטולוג בכיר ומוהל    שמן לאחר ברית  
16/10/2006 14:41 דיאדה - בית מלידה להורים ולילדים השתלמויות לנשות מקצוע סביב הלידה בדיאדה: עבודה בקול, בתנועה ובריקודי בטן; דמיון מודרך ו-NLP; דולות פוסטפרטום (הודעה-מודעה)
16/10/2006 13:32 מוצרי חלב מוצרי חלב
16/10/2006 13:47 מיכל של נועה    בואי נעשה סדר  
16/10/2006 14:16 מוצרי חלב    בן שנה וניזון גם מהנקה  
16/10/2006 14:57 אפרת    טחינה, שקדיה, ירקות ירוקים (לדוגמה ברוקולי מאודה)  
16/10/2006 15:17 לי    מדוע את לא רוצה בכלל מוצרי חלב?  
16/10/2006 15:43 מיכל של נועה    אפרת, מצטערת אלף פעם אם אני טועה, אבל את לא מבלבלת עם ברזל? (ל"ת)  
16/10/2006 17:33 אפרת    ברזל וסידן  
16/10/2006 12:08 מיכל ק. שאלה על נעלי צעד שני לבן שנה +
16/10/2006 12:17 ניה    את בעצמך ענית על השאלה - מה שחשוב זה שיהיה לו נוח  
16/10/2006 12:35 תולי    OT- סליחה מיכל- כמה מקובל לשלם לבייביסיטר באיזור כ"ס- הוד השרון? (סטודנטית) (ל"ת)  
16/10/2006 13:15 אמא ל2    בבית גרביים נגד החלקה או נעלי "שושוס"  
16/10/2006 13:37 גם מתעניינת    מוסיפה שאלה- איפה כדאי לקנות נעליים לגיל שנתיים? (ל"ת)  
16/10/2006 14:10 מיכל של נועה    מיכל מה שלומך? אקפוץ אליך השבוע, אם זה נוח, למתעניינת  
16/10/2006 11:48 מאיה של אופק ומעוף חזרנו מאיסטנבול!!!
16/10/2006 11:50 מיכל של נועה    אהבתי את ההגדרה "התגעגענו לילדים בצורה סבירה ולא מעיקה"! זה די מחסל לי את תחושות האשם על אותו סוג של געגוע מחופשת סוכות. שיהיו לכם עוד מלאאאאן חופשים כאלה! (ל"ת)  
16/10/2006 11:57 רונה    איזה יופי שנסעתם... לא ענית שם ולא ידעתי מה החלטת. יופי שנהנתם (ל"ת)  
16/10/2006 12:06 טובה קראוזה    איזה יופי!  
16/10/2006 12:45 מאיה של אופק ומעוף    מזג האויר היה קריר. גם בבוקר וגם בערב  
16/10/2006 16:41 מאיה של אופק ומעוף    אפשר טיפה המלצות לנוסעים בעתיד?  
16/10/2006 11:24 המיואשת מאתמול צריכה את עזרתכן!!!!!!!!
16/10/2006 12:23 אלמוניתה-    זה מה שאני הייתי עושה,  
16/10/2006 12:46 עוד אחת    יועצת דורית יערי-טוניק מישהי מכירה? (ל"ת)  
16/10/2006 14:36 מיואשת    מי את אלמוניתה?  
16/10/2006 21:41 אלמוניתה    סתם אחת שהיתה שם.  
18/10/2006 13:26 צפונית    אהבה - פתאום היא מתפרצת  
16/10/2006 11:01 מיכל של נועה הריונית טריה יוצאת מהארון ומדווחת על שקיפות עורפית תקינה!
16/10/2006 11:05 maia    וואו מזל טוב ושהיה בקלי קלות ולענייני בריאות:  
16/10/2006 11:06 רונה    מזל טוב, מזל טוב!!!!!!!! (ל"ת)  
16/10/2006 11:36 מיריתי    המון מזל טוב, מקווה שיהיה הריון משעמם ונטול דאגות (כמה שפחות) (ל"ת)  
16/10/2006 12:00 מיכל ק.    המון מזל טוב!  
16/10/2006 12:53 אירנה    שיהיה בשעה טובה, ובמזל טוב! (ל"ת)  
16/10/2006 13:02 הללי    מזל טוב! (ל"ת)  
16/10/2006 13:50 טלטול    מזל טוב ושיעבור בקלות ובבריאות (ל"ת)  
16/10/2006 14:01 דפנה    הרבה בריאות ושיהיה טוב ונעים - לגבי הבריאות: תנוחי הרבה בשליש הבא יהיה כנראה יותר קל (ל"ת)  
16/10/2006 14:37 מאיה של אופק ומעוף    ואוו, איזה כיף. אושר ושיעבור מהר ובקלות! (ל"ת)  
16/10/2006 15:29 אהי גיטרה    רב אושר ושיעבור בכיף (ל"ת)  
16/10/2006 16:19 מיכל של נועה    ואו תודה בנות, היה כיף לסיים את היום עם הברכות שלכן! (ל"ת)  
17/10/2006 00:05 תומי    הומאופאט.....  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש