פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  3832   3831   3830   3829   3828   3827   3826   3825   3824   3823   3822   3821   3820   3819   3818   3817   3816   3815   3814   3813    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

16/10/2006 10:50 אילנית מה דעתכן - האם ייתכן הריון?
16/10/2006 11:27 מיכל של נועה    בדיקת דם בדיקת דם, אולי תחכי עוד כמה ימים כדי לקבל בטא גדול מעשר. (ל"ת)  
16/10/2006 11:59 ט    אם את עדיין מניקה, והמחזור שלך לא סדיר  
16/10/2006 12:00 ט    סליחה... עכשיו ראיתי שכתבת שהמחזור שלך בד"כ סדיר (ל"ת)  
16/10/2006 10:05 ריני טוב אז החלטתי, אני בעזה"ש אלד בשיבא. עדיין מתלבטת מאוד אם לקחת מילדת או דולה אם בכלל כי אני מתכננת ללדת עם אפידורל. "חרשתי" על המנוע אבל עדיין קשה לי. אשמח לעזרתכן! (ל"ת)
16/10/2006 10:25 אסנת גלבוע    אני ילדתי שם עם מילדת מקסימה  
16/10/2006 11:00 נון    מצטרפת לאסנת  
16/10/2006 11:02 עוד שין    שיקולים  
16/10/2006 11:12 ר ח ל י    שתי לידות בשיבא  
16/10/2006 12:28 ריני    יש צורך בשירות הפרטי, במיוחד אם אני אקח אפידורל? הם מעמעמים את האורות לכולם? ואם כן אז דולה או מיילדת? מה ההבדלים? לגבי השמות, תודה- אבל אין אפשרות לבחור גם ככה (יש תורנית). (ל"ת)  
16/10/2006 13:08 עופרי    לדעתי אין כל קשר בין אפידורל לשירותים פרטיים.  
16/10/2006 13:23 יולדת    מניסיון של 2 לידות  
16/10/2006 15:40 יולדת    ריני...  
16/10/2006 16:06 גוני    ליולדת, או קיי. הבנו שאת נגד דולות  
16/10/2006 22:18 ריני שניר    הי ריני ברכות על הבחירה, רק אשמח אם תשני את השם כי גם אני ריני (זהן שמי האמיתי) (ל"ת)  
16/10/2006 23:06 לירון    בתור דולה של תל השומר  
17/10/2006 09:28 יולדת    גוני + ריני  
16/10/2006 10:05 פסק זמן שאלה בנוגע לוסת וביציות
16/10/2006 10:54 ניבי    אני חושבת  
16/10/2006 12:14 ניה    מה שראית הוא לא הביצית  
16/10/2006 12:27 לל    על רגל אחת: אודות הביצית והווסת-  
16/10/2006 12:59 פסק זמן    מודה מאוד לכל מי שענתה לי (ל"ת)  
16/10/2006 09:39 אמא טריה פעם שניה חייבת עזרה עם הנקה - תינוקת בת 5 ימים, אין לי המון חלב והיא נרדמת אחרי שתי מציצות
16/10/2006 09:47 maia    תתקשרי ליועצת הנקה, מאיפה את בארץ :  
16/10/2006 10:07 מרית    לגרות את אינסטינקט המציצה  
16/10/2006 10:11 ד"ר ליבוביץ    קודם כל חשוב לדאוג שתאכל, ובמקביל לדאוג לייצור החלב  
16/10/2006 12:48 אמא טריה פעם שניה    תודה למשיבות וד"ר ליבוביץ אצלך הייתי בערך לפני שנתיים  
16/10/2006 13:14 מיכל של נועה    ההרגשה של כל הזמן עם השד בחוץ תעבור, בקרוב תשכחי מזה  
16/10/2006 08:36 טלולה איך לעזאזל יוצאים מהלופ של שעות שינה עם השעון חורף הזה
16/10/2006 09:18 סוי    העצה היחידה שעולה על דעתי -  
16/10/2006 09:20 סוי    ועוד אפשרות קצת פחות חינוכית -  
16/10/2006 09:24 מיכל של נועה    אוי סוי, לא הטריסים ולא הדיבורים כלום לא עוזר. אצלינו ההשכמה היא הכי מאוחר בשש. יעבור מעצמו נראה לי... (ל"ת)  
16/10/2006 09:31 maia    טלולה קבלי לינק של פורום בארה"ב בנושא (שם השינוי מתרחש בעוד שבוע):  
16/10/2006 11:16 גלית    גם לי בעיה דומה  
15/10/2006 21:53 תיתי רופאת שיניים מאחורי המקדח- יומן שבועי
15/10/2006 22:11 ניה    האמת, מגיע לך ארנבונים!  
15/10/2006 23:54 maia    יא שולפת ארנבונים פלאית שכמותך :-)  
16/10/2006 07:57 נואית    שאלה!!!  
16/10/2006 13:48 תיתי רופאת שיניים    תודה רבה!  
16/10/2006 15:20 נואית    תודה לך תיתי! (ל"ת)  
15/10/2006 21:03 כלנית קשיים במשפחתון של הקטנה ואני מבואסת...... מה דעתכן?
15/10/2006 21:49 שרונית    אני חושבת, שלמרות האקוטיות של בעיותיך הפרטיות, את יכולה להסתכל על המצב מהצד השני - של הילד שקשה לו להיפרד מאימו, ואולי מהצד של אימו שהיתה מאד שמחה אם היתה יכולה ללכת כמוך לעבודתך, בלי לדאוג אם ילדה בכה כל היום או רק חצי יום, ואם היא עושה נכון שהיא מאפשרת את זה.  
15/10/2006 22:37 יפיופית    שרונית-צריך לגלות סבלנות לקשיים של הילד השני(מן הסתם הוא דורש יותר תשומת לב וקשה יותר להנהיג שגרה ופעילות )אבל ממש לא על חשבון ילד אחר  
16/10/2006 07:44 אורנה דן    לגבי הגמילה - חד וחלק! אם היא כדברייך גמולה לגמרי ביום?  
16/10/2006 08:48 כלנית    לגבי מעורבות הילדים והאמהות.......ולמה כן יש לי מקום אולי להיות מעורבת  
16/10/2006 13:40 אורנה דן    מה זאת אומרת האמא חודש בגן?  
15/10/2006 20:19 לילי מה אפשר לתת לתינוק בן 9 חודשים שרגיש לחלב לארוחת ערב? (ל"ת)
16/10/2006 08:38 טלולה    אבוקדו, פיתה עם חומוס, קורנפלקס (בלי חלב כמובן), מלפפון, עגבניה, עוד מעט ביצה קשה או חביתה, פרוסה עם ממרחים שונים- חרובים לדוגמא (ל"ת)  
16/10/2006 09:04 סוי    דייסת קוואקר על מים עם פירות מרוסקים, ספגטי ברוטב עגבניות (ל"ת)  
16/10/2006 09:21 אסנת גלבוע    שלי מאד אוהב ספגטי בולונז וגם  
16/10/2006 09:26 מיכל של נועה    כל סוגי הדגנים  
15/10/2006 19:16 גילי אבישי מניקות פאנטיות ומרגיזות
15/10/2006 19:36 נועוש    סחטיין על הפרובוקטיביות!!!!!!! :-)  
15/10/2006 19:53 maia    גילי ונועוש מחזקת את דבריכן:  
15/10/2006 20:28 דפנה    קיצוניות ובטחון עצמי  
15/10/2006 21:52 ד"ר ליבוביץ    כמו בכל דבר - איזון היא מילת המפתח  
16/10/2006 00:23 לל    גילי- מסכימה מאד . בנוסף- וללא קשר מעלה את הטענות כנגד מניקות  
16/10/2006 07:28 יעל    פן נוסף- מהתקופה של רמדיה  
16/10/2006 07:37 מיקי    כל כך מסכימה  
16/10/2006 08:36 אמא ותיקה    ובכל זאת - הרשו לי להיות קצת (מאד) לא תקינה פוליטית  
16/10/2006 09:28 מיכל של נועה    גילי, תודה רבה, לא הספקתי לקרוא מה כתבו הבנות, אבל לדעתי כבר מזמן מישהו היה צריך להגיד את הדברים האלה (ל"ת)  
16/10/2006 10:30 אסנת גלבוע    אותי מכעיסה המילה "פנאטית"  
16/10/2006 11:51 יעל    אסנת-  
16/10/2006 13:00 הללי    אז בסופו של דבר כולנו מרגישות דפוקות  
16/10/2006 13:05 לא מזדהה    אסנת גלבוע - את לא צודקת. אני הנקתי כי החברה "הכריחה" אותי !  
16/10/2006 13:52 אמא ותיקה    אני לא מבינה מה הטעון של לחץ חברתי.  
16/10/2006 14:31 גילי אבישי    אסנת-כשמדובר בסיכון התינוק או האם זו פאנטיות ואין מילה מתאימה מכך! כששיקול הדעת מתחיל להתעמעם יש בעיה וראוי לחפש למה זה קורה! וזה נכון גם למה שכתבה קודמתי (ל"ת)  
16/10/2006 14:51 אמא ותיקה    מסכימה לחלוטין עם גילי - הנקה כאשר מדובר בסיכון לאמא או לתינוק בגלל ההנקה - זו אכן פנאטיות. השאלה היא מי קובע שיש סיכון.  
16/10/2006 15:19 יעל    אמא ותיקה- מה לא ברור?  
16/10/2006 16:37 אופוזיציה    אמא ותיקה- כל לחץ חברתי הוא פסול בעיני (יצא א-ר-ו-ך)  
16/10/2006 16:46 אסנת גלבוע    חייבת אם כך לכתוב משהו נוסף  
16/10/2006 18:54 אמא ותיקה    התגובה שלי היתה על דברים שנכתבו על דברים שנאמרו בתקופת פרשת רמדיה  
16/10/2006 20:14 אמא ותיקה    והנה, החודש מתפסם מאמר ששכיחות של אוטיזם גבוהה משמעותית בתינוקות שלא ינקו  
16/10/2006 20:38 אופוזיציה    היתרונות של ההנקה ידועים  
16/10/2006 22:53 לל    הדיון הופך להיות האם טוב או לא טוב להניק  
16/10/2006 23:17 נילי    אמא ותיקה - פנטית יקרה.  
17/10/2006 11:07 יעל    סליחה על הספקנות- מה הערך המדעי של העיתון? (ל"ת)  
17/10/2006 12:57 אמא ותיקה    כן, אני משערת שאני פנאטית, רק שאף אחד לא יודע  
17/10/2006 13:56 נילי    אבל את יודעת, אמא ותיקה, ...  
17/10/2006 15:33 גילי אבישי    צודקת נילי! מטרת הדיון היתה בדיוק זו,דווקא מתוך הבנה  
15/10/2006 18:37 אפרת גמילה מקקי
16/10/2006 07:35 מיקי    גם אצלנו המצב דומה  
16/10/2006 09:16 אמא של איתמר    אצלנו...  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש