פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  3832   3831   3830   3829   3828   3827   3826   3825   3824   3823   3822   3821   3820   3819   3818   3817   3816   3815   3814   3813    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

12/10/2006 11:14 סמי (קיצור של סמדר) אחרי התלבטות, החלטתי לשאול. בענייני השתרשות, התחלה של הריון ועוד
12/10/2006 12:00 מיכל של נועה    הי סמדר  
12/10/2006 18:17 סמי (קיצור של סמדר)    מיכל של נועה תודה. ועוד שאלה  
13/10/2006 16:55 טלטול    את יכולה לעשות כבר בדיקה ביתית  
13/10/2006 17:59 סמי (קיצור של סמדר)    הי טלטלול תודה גם לך  
13/10/2006 18:18 טלטול    בהצלחה, מחזיקה לך אצבעות  
15/10/2006 07:32 סמי (ו....)    אז עשיתי את הבדיקה  
15/10/2006 10:14 טלטול    מזל-טוב!  
12/10/2006 09:25 ריש תינוק גדזל וסבלנות קטנה
12/10/2006 09:56 נתי    אמנם אני אמא לשני צפרוחים וצפרוחית בעצמי... אבל אני מכירה מישהו שנולד במשקל של 5 ק"ג, לפני שנים רבות ולא בארץ, אבל אמא שלו ילדה ושרדה... (ל"ת)  
12/10/2006 10:01 ר ח ל י    אוי ריש...  
12/10/2006 10:07 נתי    נ.ב.  
12/10/2006 10:30 ציפיטפוט    באמת קוראים לה ד"ר ויאגרה? (ל"ת)  
12/10/2006 11:14 לל    בי"ח ומדיניות של תינוק גדול  
12/10/2006 11:30 לל    הבהרה -  
12/10/2006 11:30 דיתי    כאמא ל - 3 פגים,,,  
12/10/2006 13:28 גילי אבישי    מכירה מלא כל מיני אבל אחת מיוחדת  
12/10/2006 14:08 שירלי    הי ריש,  
12/10/2006 17:28 ריש    נראה לכן שהיא באמת ד"ר ויאגרה? :)  
12/10/2006 17:29 דפנה    הארכת משקל ידנית אצל מיילדת מנוסה יותר מדויקת מאשר אולטראסאונד  
12/10/2006 17:49 ריש    תודה דפנה,  
12/10/2006 19:39 גילי    קצת עידוד  
12/10/2006 19:41 רונה    מרגיז התבליך האוטומטי המיותר...  
12/10/2006 21:18 נטוש    שאלה שמענינת אותי  
12/10/2006 22:20 ריש    נטוש, התשובה היא חד משמעית לא.  
12/10/2006 22:51 אני גיטרה    האם ללדת הירושלים אופציה בשבילך?  
12/10/2006 23:17 נטוש    בקשר לביקור חולים  
12/10/2006 23:24 ריש    אם להרחיק הייתי נוסעת לאס"ה,  
13/10/2006 00:10 גילי אבישי    ודייק  
13/10/2006 06:34 יסמין    כמה הצעות פרקטיות  
13/10/2006 09:15 ריש    יסמין תודה!  
13/10/2006 10:48 טלי תקומי    נעלמה לי מגילה שכתבתי לך. שמת לב למינוחים? "ביג בייבי"? כאילו, קשה לכם להגות "תינוק גדול? גם אם הוא לא מנוקד בלטינית? לדעתי זה מבטא את הגישה של הממסד, ומאוד נכון מה שנכתב כאן.  
13/10/2006 13:34 יסמין    ריש יקרה  
13/10/2006 17:23 ריש    יסמין,  
13/10/2006 21:31 יסמין    ריש  
12/10/2006 08:27 מיכל של נועה חוק בנוגע להשגחת קטינים + הירהוריי בנושא
12/10/2006 09:20 אמא של איתמר    באיזה שכונה מדובר? (ל"ת)  
12/10/2006 09:25 מיכל של נועה    רמת חן בנתניה, יש בתוכה עוד שכונה, בני ציון משהו, אם אני לא טועה, ומשם באים כל הילדים המסקנים (ל"ת)  
12/10/2006 09:28 דיתי    נושא מאוד מעניין!  
12/10/2006 09:50 מיכל ק.    מיכל איזה קטע!  
12/10/2006 09:54 ר ח ל י    לדעתי אין כאן חוסר השגחה.  
12/10/2006 10:37 מיכל של נועה    מיכל, אני מתה!  
12/10/2006 11:08 מיכל ק.    גם אני בהלם!  
12/10/2006 11:31 מיכל של נועה    מממממ.... זה אנחנו! איזה דירה אתם? יש עוד שני זוגות עם תינוק בקומה שלנו (ל"ת)  
12/10/2006 11:31 דיתי    יוו נו מיכל ומיכל אתן שכנות???? (ל"ת)  
12/10/2006 11:36 אמא של איתמר    יאללה - אני גם במתח מהסרט התורכי הזה - שכנות או לא???? (ל"ת)  
12/10/2006 12:00 מיכל של נועה    כן! רק שאין לי מושג במי מדובר... (ל"ת)  
12/10/2006 12:46 מיכל ק.    אנחנו 51, השלט עם הצבים (ל"ת)  
12/10/2006 15:38 אורנה דן    מיכל של נגה, ואולי צודקים אלה שאת חוששת מניפנופם?  
12/10/2006 15:47 מיכל של נועה    אורנה ורחל, כשאני מדברת על השגחה  
12/10/2006 16:29 מיכל ק.    זה נכון...וקשה להסביר את זה למי שלא רואה זאת בעצמו  
13/10/2006 10:09 אירנה    אורנה, לא הבנתי אותך. (ל"ת)  
11/10/2006 18:40 גלית האם זה נורמאלי
11/10/2006 18:44 דפנה    לא הייתי קוראת לזה נורמאלי, אלא מבורך - הלוואי עלי.  
11/10/2006 22:29 מיכל    לי יש גם ילדה בת חצי שנה ושעון החורף גם לנו עשה בלאגן  
12/10/2006 08:12 מיכל של נועה    גלית, דפוסי שינה של תינוקות משתנים כ"כ מהר בגיל הזה!  
12/10/2006 20:55 דליה    מה זה נורמלי?  
12/10/2006 20:56 דליה    מה זה נורמלי?  
11/10/2006 17:12 אמא מודאגת VSD ומוקד אקוגני
11/10/2006 18:07 מיכל של נועה    מה אמר לך הרופא שביצע את הסקירה? (ל"ת)  
11/10/2006 21:27 אמא ל 2+1    VSD  
12/10/2006 10:41 אמא מודאגת    תשובה  
13/10/2006 15:54 מיריתי    לגבי המוקד האקוגני  
11/10/2006 17:11 רותי קרני הורוביץ לוחפורום קד עמוקות לפיג'מה ונעלי עקב של קרן. משיאי כוח ההמצאה הנשי של כל הזמנים בפורום. סופהרב! (ל"ת)
8/10/2006 21:56 רותי קרני הורוביץ    מוניות לשד"ת ב"ג - רק מוניות הדר  
8/10/2006 22:01 אסנת גלבוע    מצטרפת לקידה- מלכה אמיתית קרן! ורותי- סחתיין על המנשא החדש ובהצלחה (ל"ת)  
8/10/2006 22:42 קרן    Y Y Y  
8/10/2006 22:54 טלי תקומי    חחחח!!  
8/10/2006 23:12 עוד שין    אני ממליצה בחום על הרכבת לנמל התעופה!! (ל"ת)  
9/10/2006 00:01 maia    לינק לכתבה על הנקה חזרה לעבודה ושאיבה:  
9/10/2006 08:16 אורלי    ומנסה שוב - איך מבריקים סירים?  
9/10/2006 08:52 maia    הברקת סירים = סודה לשתיה  
9/10/2006 09:06 הלית    חנות לכלים חד פעמיים בגבעתיים או רמת גן  
9/10/2006 09:32 אסנת גלבוע    כלים חד פעמיים  
9/10/2006 09:52 רותי קרני הורוביץ    אסנת יקרה, תודה! (ל"ת)  
9/10/2006 09:58 אימדי    כלים חד פעמיים  
9/10/2006 10:07 רונה    אוי קרן כמה צחקתי.. את גדולה. (ל"ת)  
9/10/2006 10:22 רויטל    מחפשת דחוף עגלת רכבת, מוכנה לשלם עד 400 ש"ח. (ל"ת)  
9/10/2006 10:43 רוית ב'    רונה  
9/10/2006 11:08 סיון נבות, פיזיותרפיסטית    ++++++לרונה+++++++++++++  
9/10/2006 11:18 לימור    יש למישהי המלצה לסרט מתאים לגילאי 4? (ל"ת)  
9/10/2006 12:09 אסנת גלבוע    בקשר לתל השומר  
9/10/2006 12:30 רותי קרני הורוביץ    בלה/pazit את מוזמנת להתקשר אלי  
9/10/2006 14:24 אירנה    איך מבדילים בין לחם מלא אמיתי לבין לחם לבן שצבעו אותו בחום ?  
9/10/2006 14:51 טל כ    אירנה- לחם מלא  
9/10/2006 15:01 מיכל של נועה    לאירנה, הטיפ של שרי אנסקי  
9/10/2006 15:26 אירנה    תודה רבה, וטל כ  
9/10/2006 18:02 רונה    רוית וסיוון  
9/10/2006 18:37 ליאת .לי    מישהי יודעת איפה יש חנויות סדקית בגבעתיים/ר"ג/ ת"א? (ל"ת)  
9/10/2006 18:45 שריתי    המלצות בבקשה למתנה שווה לגיל שנה (מהסבים). לילדה יש אח בן 3 ולכן יש בבית כמעט הכל.. תודה! (ל"ת)  
9/10/2006 18:58 הלית    ליאת לי.  
9/10/2006 19:05 הלית    הי הלית, תודה!  
9/10/2006 19:30 תמר    כלים חד פעמיים - מחשבות  
9/10/2006 19:42 אורנה דן    תמר, אני לא נוגעת בחד פעמי, לא בדיוק מהאידיאולוגיה הזאת אבל גם  
9/10/2006 19:55 ליאת.לי    ההודעה להלית מלמעלה היא ממני כמובן:-) (ל"ת)  
9/10/2006 20:17 maia    סיון כאחת שסבלה מאוד תודה רבה על ההסבר המפורט (אכן, בהנקה עדיין קיים לפרקים). תודה (ל"ת)  
9/10/2006 20:23 אתי    הברקת סירים  
9/10/2006 20:41 קרן    טלי,  
9/10/2006 20:50 קרן    ושאלה לגבי בחילות בשבוע 36  
9/10/2006 21:56 לילך2    מחפשת המלצה על פדיקוריסטית/מניקוריסטית שמגיעה הביתה  
9/10/2006 22:43 שרית    כלים חד פעמיים - עוד מחשבה  
10/10/2006 07:44 אנונימית    מה בנוגע לתרגילי בטן אחרי הפלה?  
10/10/2006 07:48 טלטול    ###סרטי ילדים###  
10/10/2006 10:21 מיכל של נועה    לקרן  
10/10/2006 10:35 טלטול    לקרן- מקווה שיעבור מהר, אבל בכל אופן- גרבידול מאוד עוזר לבחילות (ל"ת)  
10/10/2006 10:58 כרמית    $$$ טעם העיר - האם מישהי הלכה עם הילדים? $$$  
10/10/2006 11:32 מיכל של נועה    איפה, חוץ מטויז אר אס אפשר לקנות כיסא ושולחן קטנים לחדר של פעוטה? שיהיו יציבים ולא רופפים כאלה (ל"ת)  
10/10/2006 11:34 רונה    תודה ****תודה לריש גילי וכל מי שהמליצה לי על כרית בין הרגליים בלילה. יש שיפור משמעותי. (ל"ת)  
10/10/2006 11:45 maia    למיכל של נעה: ריהוט לקטנים  
10/10/2006 11:56 אמא ל 2    למיכל של נעה  
10/10/2006 11:56 נוגה    טעם העיר עכשיו :-0 ???  
10/10/2006 12:05 הללי    מחפשת חנות בדים מצויינת או מחסן בדים באיזור ירושליים-רחובות (ל"ת)  
10/10/2006 12:11 חני המדווחת    יובלי ושי ראו עם סבא את "מעבר ליער" בחופש הגדול ונהנו מאד. (ל"ת)  
10/10/2006 12:42 ורד    מחפשת מקום מןמלץ ולא יקר לקניית וילונות לחדרי ילדים. אולי באחת הרשתות? (ל"ת)  
10/10/2006 13:24 הללי    דוברי צרפתית או ספרדית!!!!!!!!! אנחנו מחפשים מורים לשתי השפות הנ"ל  
10/10/2006 13:43 כרמית    $$$ תיקון טעות: מישהי היתה עם הילדים בפסטיבל האוכל בחולון? $$$ (ל"ת)  
10/10/2006 14:37 ניקי    ** איפה ניתן לקנות חולצות הנקה ? (לא יקר!) *** (ל"ת)  
10/10/2006 14:39 ניקי    ** לגבי חולצות ההנקה - באזור ת"א ** (ל"ת)  
10/10/2006 14:50 מאיה של אופק ומעוף    אנחנו טסים מחר לאיסטנבול. האם כדאי לקחת מעיל וג'קט? או שמיותר? (ל"ת)  
10/10/2006 14:55 יפעת    +++ לסיון נבות +++  
10/10/2006 15:27 טובה קראוזה    מאיה של אופק ומעוף,  
10/10/2006 15:29 עוד שין    דפלול  
10/10/2006 15:29 דפלול    מאיה של -  
10/10/2006 15:29 עוד שין    מחפשת בדחיפות מדקר/ת בת"א- נתפס לי הגב וכואב לי.. (ל"ת)  
10/10/2006 15:33 דפלול    עוד שין, איזה צחוק מתוק...  
10/10/2006 16:50 טל כ    * אירנה- שלחתי שוב. קיבלת?* (ל"ת)  
10/10/2006 16:55 טלי תקומי    קרן? למה? זה דווקא מעלה את המניות שלו בעינינו... אנחנו ,הרי, אוהבות גברים שמתחברים לצד הנשי, והוא יוצק לזה תוכן חדש ...((: (ל"ת)  
10/10/2006 17:58 מחפשת    תגידו בייבי שיק בבני ברק קיימים עדיין? היכן? (ל"ת)  
10/10/2006 18:29 מחפשת    מחפשת עוזרת בית בגבעתיים, לפעם בשבוע. יש למישהי המלצה? תודה. (ל"ת)  
10/10/2006 18:30 שרית    למחפשת  
10/10/2006 19:44 אסנת גלבוע    בייבי שיק קיימים והם בגבעת שמואל ולא בבני ברק. (ל"ת)  
10/10/2006 21:06 קרן    טלטול ומיכל, תודה! היום הוקל לי קצת (למרות שהייתי בכיף בונה על האופציה שהעלית, מיכל..) והאמת, במיוחד בשבילך טלי-  
10/10/2006 21:19 עוד שין    רותי ודפלול תודה, דוקרתי והוקל לי  
10/10/2006 22:12 אירנה.    טל כ , תודה, קיבלתי ושלחתי לך גם מייל (ל"ת)  
10/10/2006 22:25 טל כ    :-) (ל"ת)  
11/10/2006 01:04 ע.פ.    *******לגילי אבישי - תודה שענית לי לגבי בייביזים לפני כמה ימים. ראיתי ומשתמשת******** (ל"ת)  
11/10/2006 04:18 ממרחקים    מחפשת יעוץ נפשי ברשת הוירטואלית. בעבר היתה כאן המלצה למדריכה רוחנית באיזה שהוא אתר. (ל"ת)  
11/10/2006 04:24 ממרחקים    ברחה לי ההודעה באמצע... מה שהתכוונתי לבקש הוא....  
11/10/2006 08:15 גילי אבישי    ע.פ.-בכיף,העיקר הבריאות (ל"ת)  
11/10/2006 11:54 תמר נ.    לממרחקים - יש לי הצעה בשבילך  
11/10/2006 14:56 רחלה    מחפשת המלצות לגן בירושלים  
11/10/2006 17:32 לי    המלצה לנעליים בהריון  
11/10/2006 18:11 ענת    מישהי שמעה על טעמי ילדות בחולון ? כדאי ללכת ? (ל"ת)  
11/10/2006 18:20 מיקי.ג    ללי - נעלים להריון  
11/10/2006 18:26 שרית    ללי- "רוקפורט"  
11/10/2006 18:33 maia    כובעים סגולים-בְּהוקרה לְחוֹדֶשׁ ההיסטוריה הנָשִׁית :  
11/10/2006 19:07 לי    תודה ועוד שאלות  
11/10/2006 19:34 מיקי.ג    ללי  
11/10/2006 20:06 לל    אלונה - המלצה על פרפ' חלק  
11/10/2006 20:56 סיון נבות, פיזיותרפיסטית    ++++++ליפעת (רצפת האגן לפני הריון ובמשך הנקה)+++++++++++++  
11/10/2006 21:09 סיון נבות, פיזיותרפיסטית    +++++לאנונימית (תרגילי בטן אחרי הפלה)+++++++++++++++  
11/10/2006 21:20 אמא ל 2+1    מאיזה גיל/ גובה/ משקל מתיר המחוקק לילדים לנסוע חגורים בחגורת בטיחות רגילה ללא בוסטר וכד'? (ל"ת)  
11/10/2006 22:23 תמר    הצילו עכברים, מישהי מכירה את המכשיר הזה  
11/10/2006 23:01 מעיין    ***טובה - תודה על התשובה לגבי השומנים, אני אברר לך באיזה עמוד - הגליון לא אצלי. תודה רבה************** (ל"ת)  
12/10/2006 08:15 מיכל של נועה    לבנות שהפנו אותי לאיקאה בקשר לריהוט לתינוקות, תודה רבה! הנסיכה התחדשה בשולחן וכיאות והם רק שלה. (ל"ת)  
12/10/2006 10:50 נטע שין    משפחתון קטן ומקסים במרכז רמת גן  
12/10/2006 11:28 אנונימית    סיון, המון תודה, ואם אפשר עוד שאלה:  
12/10/2006 11:42 שין    ***עזרה במציאת אתר טוב לשמות בנות****;  
12/10/2006 14:08 יפעת    סיון - אין לך מושג כמה אני מודה לך! ו  
12/10/2006 14:26 סיון נבות, פיזיותרפיסטית    +++++++אנונימית ופילאטיס+++++++++++++++  
12/10/2006 14:33 maia    לאמא 1+2, המחוקק קבע שמותר לשבת חגורים ללא בוסטר מגיל שמונה ןהגובה 149 ס"מ (מה שבא קודם)  
12/10/2006 14:45 סיון נבות, פיזיותרפיסטית    יפעת - אין על מה  
12/10/2006 15:49 אמא ל2+1    תודה לך,maia, קיוויתי שזה הרבה קודם... (ל"ת)  
12/10/2006 17:22 שרון    &&& דרושה מטפלת בת"א. החל מפברואר. למשרה מלאה &&&  
12/10/2006 20:01 רונה    חייבת חייבת חייבת להמליץ על מסיכת פנים לניקוי עמוק  
12/10/2006 20:08 לי    מצטרפת להמלצה של רונה באופן כללי על מוצרים של ל'אוקסיטן (ל"ת)  
20/11/2006 10:17 יואב    למי שצריך עוזרת בית  
11/10/2006 15:28 יש חור בארון צריכה עצה: לא רוצה שידעו עדיין
11/10/2006 15:41 רותי קרני הורוביץ    מבלי להתייחס לשאלת הלספר, רק לגבי בגדים להסתרת הבטן  
11/10/2006 19:29 יש חור בארון    תודה רותי, נתת רעיונות טובים לגבי הבגדים (אני אאמץ חלק מהם), ולגבי היציאה מהארון, נראה אם תהיה לי הזדמנות... (ל"ת)  
12/10/2006 10:09 נו?    אז מה קרה בסוף? (ל"ת)  
13/10/2006 08:19 יש חור בארון    בסוף ישבנו כל האירוע ואף אחד לא ראה ולא חשד... (ל"ת)  
11/10/2006 12:09 נטע שין שתיה ואכילה מרובה של מוצרי חלב
11/10/2006 12:27 דפלול    רעיון  
11/10/2006 12:32 טלטול    תלוי מה הכמות בכל בקבוק  
11/10/2006 12:35 דפלול    עיקול=בהוצל"פ; עיכול=בקיבה (ל"ת)  
11/10/2006 14:11 מיכל של נועה    לדעתי שתית רוויון בכמות גדולה לא בעיתית  
11/10/2006 16:26 לי    הייתי מנסה לעבור לתחליף אורגני  
12/10/2006 10:53 לי    עוד רעיון  
12/10/2006 14:33 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    בהנחה שהתזונה שלו בריאה ומגוונת,  
11/10/2006 11:22 אירנה פקק באוזן לבת שנתיים ו-9
11/10/2006 16:17 טלטול    האם פנית לרופא אף-אוזן-גרון?  
11/10/2006 20:33 אורנה דן    לא מנקים אוזניים, ומה שיש שם זה לא "לכלוך"  
12/10/2006 07:55 אירנה    תודה רבה (ל"ת)  
12/10/2006 12:51 כרמית    שעווה באזניים  
12/10/2006 19:25 annat    זה לא בהכרח חמצן  
13/10/2006 10:16 טל כ    מי חמצן 3% !!! ולא 6%....  
14/10/2006 21:26 maia    אכן 3%. בריאות!!!! (ל"ת)  
11/10/2006 11:01 סיקאנדה קורס הכנה ללידה
11/10/2006 15:34 רותי קרני הורוביץ    סיקאנדה יקרה, לא קיבלתי או שמא מחקתי בטעות את המייל ממך. אנא שלחי שוב (ל"ת)  
11/10/2006 17:52 רונית    רותי, קיבלת את המייל ממני????  
12/10/2006 00:50 רותי קרני הורוביץ    רוניתי- עניתי! סיקאנדה - עדיין מחכה (ל"ת)  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש