פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  3832   3831   3830   3829   3828   3827   3826   3825   3824   3823   3822   3821   3820   3819   3818   3817   3816   3815   3814   3813    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

8/10/2006 12:00 אורלי בלי תיאבון, מנוזל מאד ואולי עם אורח לא רצוי בקיבה
8/10/2006 12:47 maia    אורלי - עשית בדיקה חוזרת אחרי גמר האנטיביוטיקה?  
8/10/2006 13:04 אורלי    לא עשיתי ביקורת... לא אמרו לי שצריך  
8/10/2006 10:52 סוי מה דעתכן על ילדה גדולה בעגלה?
8/10/2006 10:59 מיכל של נועה    בפעם הבאה שיצא לך לטייל באירופה  
8/10/2006 11:06 רונה    אם הילדה נהנת.. עזבי. אצלנו אב אופניים מנצחים בגדול כל עגלה שהיא... (ל"ת)  
8/10/2006 11:07 דפלול    מה אכפת לך מה יחשבו?  
8/10/2006 11:12 דפלול    OT רונה -  
8/10/2006 11:25 רונה    דפלולי תודה ושאלה  
8/10/2006 11:41 דפלולו    ממש הרמה להנחתה :-)  
8/10/2006 11:44 רונה    תודה דפלול, את צודקת , הוא יכול לאהוב את זה. מקווה לטוב. (ל"ת)  
8/10/2006 12:28 maia    מניסיון בחו"ל כדאי מאוד טיולון גם בגיל זה:  
9/10/2006 08:55 סוי    תודה בנות (ל"ת)  
8/10/2006 10:34 מיכל ק. מניעת ממתקים
8/10/2006 10:53 גילי אבישי    את אינך בנך  
8/10/2006 10:55 מיכל של נועה    לצערי אין לי עצות, רק סיטואציה קצת דומה  
8/10/2006 12:33 maia    יש גם אמצע - חטיפים בריאים:  
8/10/2006 12:39 גילי אבישי    פתרונות פרקטיים יש בוודאי!  
8/10/2006 12:50 maia    וואי ראיתי כמה פליטות מקלדת עשיתי ושולחת התנצלות (ככה זה עם שלוש בנות קטנות בחופש בבית....) חג שמח:-) (ל"ת)  
8/10/2006 13:27 מיכל ק.    תודה על התשובות  
8/10/2006 13:31 מיכל ק.    לגילי -  
8/10/2006 14:22 מיכל של נועה    למיכל  
8/10/2006 14:40 מיכל ק.    חח זה באמת צירוף מקרים משעשע :) (ל"ת)  
8/10/2006 17:48 קרן    מיכל,  
9/10/2006 09:46 חני המדווחת    גם אצלנו בבית אין אין אין ממתקים וחטיפים  
10/10/2006 11:50 רונה    הבעיה אצלנו היא שאני חולת שוקולדים  
8/10/2006 10:33 רותי קרני הורוביץ לוחפורום מקציף: פטנט לאמבטיה, מרכך כביסה, אופר לקארין, תחפושת במידה חברת ניקיון ברמתשרון וכמובן שולחן+מזנון (ל"ת)
5/10/2006 03:04 ע.פ.    שלום לכולם, רק רציתי לעדכן שהכל בסדר...  
5/10/2006 05:23 גלה    המון מזל טוב  
5/10/2006 07:53 מיכל של נועה    קולולולו! המון מזל טוב! בהצלחה במעבר דירה, את ממש גיבורה אם החלטת לשלב את שני הפרויקטים (ל"ת)  
5/10/2006 08:39 מאיה של אופק ומעוף    איזה יופי. שיהיה במזל טוב!!! (ל"ת)  
5/10/2006 08:57 גילי אבישי    ככה? ולי לא היה מושג!!!!!! איך פיספסתי אותך????  
5/10/2006 09:33 ע.פ.    וואללה איזה מתוקות, תודה, אתן מחממות את ליבי.  
5/10/2006 09:50 הלית    משחה למריחה על החזה לצינון ושיעול  
5/10/2006 10:00 גילי אבישי    הלית -שמנים  
5/10/2006 10:47 הלית    תודה גילי ושאלה  
5/10/2006 10:47 מרית    נוסעים מחר לאצבע הגליל ומחפשים המלצות למסעדות/בילויים עם הילדים. תודה!!! (ל"ת)  
5/10/2006 10:48 דפנה    למי שיודעת: איך אני יכולה להפוך את הפורום לדף הבית שלי? (ל"ת)  
5/10/2006 11:13 מדוושת    מחפשת לקנות אופניים יד שניה, רצוי כאלה שאפשר לרכב עליהם גם בטבע. (ל"ת)  
5/10/2006 11:43 הללי    מתחילים לתכנן את המסע בעולם,ולכן זקוקה לעצת כל מי שהיתה איפשהו בעולם בשנים האחרונות :-)  
5/10/2006 11:44 הלית    לדפנה  
5/10/2006 11:51 רונה    ע.פ. יקרה, שמחה שאת בטוב. שוב, מזל טוב. חיבוק.. (ל"ת)  
5/10/2006 12:09 *********    אטופיק דרמטיטיס  
5/10/2006 12:17 רונה    עכשיו התקשרו אלי ממועדון יולדות שבא ואמרו לי שבמחלקה ****יש ביות מלא****??? מה אתן אומרות?? אני משתגעת כבר. (ל"ת)  
5/10/2006 12:39 לירון    לאלפי כוכביות  
5/10/2006 12:47 מיכל של איל ויסמין    לאמא לאטופי-  
5/10/2006 12:57 דפנה    *@*הילית - תודה-*@* (ל"ת)  
5/10/2006 13:01 לל    רונה- תבררי טוב מה זה אומר,  
5/10/2006 13:38 ****************    לעונות לי על אטופיק!  
5/10/2006 13:41 קרן    רונה,  
5/10/2006 14:43 מיקי.ג    להללי  
5/10/2006 15:43 לי    מחפשת מתכון לעוגה  
5/10/2006 16:01 הללי    מיקי ג.- תודה! (ל"ת)  
5/10/2006 16:06 רונה    קרן וכל מי שענתה לי על רשימת הקניות... תודה. בקשר לשבא פתחתי דיון נפרד. (ל"ת)  
5/10/2006 16:46 גילי אבישי    הלית!!!!  
5/10/2006 22:24 רותי קרני הורוביץ    הללי, אנחנו היינו בסלובניה המצוינת  
5/10/2006 22:25 רותם של עומר    משפחתון בחולון  
5/10/2006 22:42 סיון נבות, פיזיותרפיסטית    לאריקה - עניתי לך בהמשך לשאלה שלך על תרגול עם אפינו (ל"ת)  
5/10/2006 22:45 דג זהב    +++++בן 3 שקיבל מכה חזקה מהקיר - מה הסימנים של זעזוע מח ?++++++  
5/10/2006 22:50 מטיילת    המלצות אזור בצת  
5/10/2006 22:52 ריש    זעזוע מוח  
5/10/2006 23:02 ריש    אטופיק דרמטיטיס  
5/10/2006 23:18 הללי    רותי- תודה רבה, אגש לקרא ודוקא  
5/10/2006 23:19 דג זהב    תודה רבה ריש  
6/10/2006 09:10 ******    ריש,תודה,נשמע מעודד!!! (ל"ת)  
7/10/2006 10:59 noa007    יש תיתי השבת? שאלה לי אלייך.  
7/10/2006 11:39 תיתי רופאת שיניים    תשובה לנועה  
7/10/2006 12:31 שרון ב    מחפשת מנשא OTSBH יד שניה  
7/10/2006 13:05 noa007    תיתי  
7/10/2006 14:12 תיתי רופאת שיניים    פטנטים לרפלקס הקאה מוגבר צריך לדעת הרופא המטפל, לא ההורים.  
7/10/2006 14:36 noa007    תיתי  
7/10/2006 14:40 תיתי רופאת שיניים    נועה, דוקא כן. אתגרי את "אינדקס לידה"  
7/10/2006 17:42 ע.פ.    רונה'לה - תודה! ואני שמחה שמצאת דולה ושהכל מתקדם טפו טפו. (ל"ת)  
7/10/2006 18:41 אושרת    שאלה לתיתי ולמי שתדע- המלצה על רופא/ת שיניים ידידותי/ת לבן שלוש (שעוד לא היה אצל רופא כזה ( במבשרת והסביבה... (ל"ת)  
7/10/2006 19:52 גליה    זקוקה להמלצות לפעילויות לנופש בחיפה בסוכות, ילדה בת שלוש וחצי. (ל"ת)  
7/10/2006 20:02 גליה    שכחתי לשאול גם על מסעדות בחיפה (ל"ת)  
7/10/2006 20:34 אוהלית    יש לי חשק לקמפינג -קירבה למקורות מים עדיף-מעיין/מפל/ים?? יש המלצות? (ל"ת)  
7/10/2006 21:09 maia    לע.פ המון מזל טוב ולמי שביקשה מתכון לעוגה ללא מיקסר:  
7/10/2006 22:29 לילך    מישהי פה יודעת איך אפשר להגיע לנתב"ג ללא רכב? (ל"ת)  
7/10/2006 22:41 טושי    לליך- יש רכבת מת"א 24 שעות ביממה. מגיעה ישירות לטרמינל החדש. (ל"ת)  
7/10/2006 23:44 לילך    טושי תודה,אבל מניסיון של חברה הרכבת איחרה בשעה.יש דרך אחרת? (ל"ת)  
7/10/2006 23:54 maia    לילך - יש מוניות שירות  
8/10/2006 00:26 לילך    תודה רבה,מאיה יש לך מושג כמה זה עולה?האם נסעת בהם בעבר?תודה (ל"ת)  
8/10/2006 07:19 לי    maia  
8/10/2006 08:30 ע.פ.    גלה, מיכל של נועה, מאיה של אופק ומעוף, maia - תודה על הברכות! שימחתן אותי. (ל"ת)  
8/10/2006 09:36 רויטל    מחפשת לקנות או לקבל בתרומה עגלת תאומים יד שנייה אנא עיזרו לי (ל"ת)  
8/10/2006 09:52 לימור    זקוקה להמלצה על חנות חשמל/רשת מוצרי חשמל זולה לרכישת מכונת כביסה. תודה. רצוי באזור המרכז, תל אביב, ראשל"צ, רחובות,. (ל"ת)  
8/10/2006 09:58 אסנת גלבוע    רויטל- בקשר לעגלת תאומים למה שלא תכנסי לפורום הורים לתאומים בתפוז ותשאלי שם? אולי יוכלו לעזור לך יותר (ל"ת)  
8/10/2006 10:22 בקשת מידע    ##################פילה צלעות#################  
8/10/2006 10:27 אורלי    איך מבריקים סירים??  
8/10/2006 11:00 לימור    הי רויטל, נסי גם בלוח yad2 באינטרנט. יש שם מוצרים יד שניה (ל"ת)  
8/10/2006 11:04 לימור    מצרפת לך קישור מאתר yad2 לעגלת תאומים של ד"ר בייבי, ב-400 ש"ח  
8/10/2006 11:39 אלה    **מחפשת מאד משחק בשם "מכנו" - ברגים, מנועים וכלמני*****  
8/10/2006 12:16 רונה    יש כזה דבר דלקת ברצפת האגן... לפני הלידה? (ל"ת)  
8/10/2006 12:30 גילי אבישי    רונה בבקשה  
8/10/2006 12:32 גילי אבישי    ועוד משהו  
8/10/2006 12:43 maia    לילך - לינק למוניות שירות ברחבי הארץ נסיעה טובה:  
8/10/2006 14:23 שירה.ג    יש כאן מישהי ששמעה על רופאת שיניים בשם ג'ודי קמפלר? (ל"ת)  
8/10/2006 15:25 תמר    המלצה לרופא שיניים בת"א  
8/10/2006 16:04 רונה    גילי יקרה  
8/10/2006 16:10 רונה    וגילי גם  
8/10/2006 17:37 ריש    רונה,  
8/10/2006 18:19 לימורית    ---נסיעות לנתב"ג----  
8/10/2006 18:43 גילי אבישי    רונה שלחתי לך מייל,קיבלת? (ל"ת)  
8/10/2006 21:41 הללי    אוי, ריש, מה שהתיאור שלך הזכיר לי...וגם לרונה-  
8/10/2006 21:42 לילך    אני חוזרת אליכן עוד 10 ימים אני טסה לארה"ב עם הבעל והילדים :) תודה לכל מי שעזרה (ל"ת)  
8/10/2006 23:14 רונה    וואו ריש זה בדיוק זה  
9/10/2006 00:00 גילי אבישי    רונה שלחתי לך לינקים שעונים על הכל בבהירות,וגם טלפונים והכל... (ל"ת)  
9/10/2006 09:29 רונה    גילוש תודה רבה. אעדכן. (ל"ת)  
9/10/2006 10:39 ריש    אין לי שיימץ איך פוסלים דלקת,  
9/10/2006 17:59 רונה    ריש וגילי  
8/10/2006 10:33 רותי קרני הורוביץ חדש! DIDYMOS , מנשא התינוקות האירופי הטוב בעולם - עכשיו גם בישראל (הודעה-מודעה)
5/10/2006 09:08 ד"ר ליאת הולר הררי    יפה, ושאלת תם  
5/10/2006 09:29 לא הפעם    הוא מאוד יקר!!!!!! - גם אם יפה מאוד! (ל"ת)  
5/10/2006 10:05 רותי קרני הורוביץ    הי ד"ר ליאת, תודה! על ההבדלים בין מנשא דידימוס ומנשאים אחרים  
5/10/2006 10:53 רותי קרני הורוביץ    יקר  
5/10/2006 12:37 לירון    האתר לא עובד.... (ל"ת)  
5/10/2006 12:42 רותי קרני הורוביץ    לירון המון תודה, תוקן ועכשיו עובד! (ל"ת)  
6/10/2006 16:30 ד"ר ליאת הולר הררי    רותי, תודה על ההסבר. (ל"ת)  
7/10/2006 00:07 רותי קרני הורוביץ    העונג שלי ותודה ששאלת (ל"ת)  
7/10/2006 12:01 הללי    בעיני הוא ממש מקסים! ושאלה-  
7/10/2006 14:07 רותי קרני הורוביץ    הללי תודה! תנוחות הנשיאה על הגב מומלצות מרגע שהתינוק יודע להחזיק בעצמו את הראש באופן יציב (ל"ת)  
7/10/2006 18:39 שריתי    איזה תנוחות מתאימות לפעוט מעל שנה? (ל"ת)  
7/10/2006 21:11 maia    רותי מזל טוב ובהצלחה!!  
7/10/2006 23:31 רותי קרני הורוביץ    שריתי, תודה על שאלתך. תנוחות הנשיאה צריכות להקבע לפי מידת הנוחות להורה ולפעוט ולמטרת הנשיאה  
7/10/2006 23:32 רותי קרני הורוביץ    מאיה, תודה רבה! (ל"ת)  
7/10/2006 23:33 י    רותי האם את היבואנית שלהם לארץ? (ל"ת)  
8/10/2006 00:21 רותי קרני הורוביץ    כן (ל"ת)  
8/10/2006 11:07 הללי    תודה. (ל"ת)  
8/10/2006 09:52 ע.פ. שאלה לד"ר ליבוביץ' - לגבי בייביזים
8/10/2006 10:41 גילי אבישי    הי גזוזית!  
8/10/2006 07:51 טלי תקומי רעיונות לבילוי עם 3 ילדים בסוכות- עזרתכן בבקשה...
8/10/2006 07:56 טלי תקומי    אגב, למה דיון חדש? כי אולי זה יתן לכולנו רעיונות.  
8/10/2006 07:56 יהודית    רעיונות לבילויי  
8/10/2006 08:51 גילי אבישי    חברים!  
8/10/2006 09:01 טלי תקומי    תודה על הרעיונות!  
8/10/2006 09:19 גילי אבישי    טלינקה  
8/10/2006 09:21 גילי אבישי    לגבי מלון  
8/10/2006 09:29 יהודית    טלי מלון ידיותי לידים בי"ם  
8/10/2006 11:18 הללי    הדרך הכי כיפית להעביר חופש כשאת עייפה ומותשת היא  
8/10/2006 12:21 שין    ממליצה בחום על מקום מ -ק-ס-י-ם שהיינו בו אתמול - ג'ונדירלנד בכפר תבור  
8/10/2006 12:39 maia    טלי תקומי יקירה ברוכה תהיי על פתיחת ההודעה ואנא מסרי פרטים טכניים: גילאים, מקום בארץ ספציפי:  
8/10/2006 12:51 אסנת גלבוע    maia על איזו מערכת את מדברת? ושאלה על ג'ון דיר  
8/10/2006 13:10 טלי תקומי    תודה!  
8/10/2006 13:14 maia    אסנת:  
8/10/2006 13:48 שין    אסנת - לגבי זמן פעילות בג'ון דיר, לדעתי אפשר להעביר שם כשעתיים בכייף לא כולל אוכל (ל"ת)  
8/10/2006 13:56 שין    וטלי - גם אני מאזור השרון, רעיונות  
8/10/2006 14:43 אסנת גלבוע    עוד קצת שאלות  
8/10/2006 01:18 שושה בן בגן של בנות - לכל המומחיות אנא עצתכן
8/10/2006 02:10 דפנה    בגילו זה לא כלכך נורא  
8/10/2006 09:01 אורנה דן    אם את מגדירה אותו כפרא קטן ומקסים, מה יותר טוב מזה  
8/10/2006 01:15 מתביישת מתחרטת שהבאתי את המתוק שלי לעולם - צריכה עזרה
8/10/2006 02:05 דפנה    מתביישת יקרה  
8/10/2006 04:23 אני    מסכימה עם מה שכתבו מעלי ומוסיפה  
8/10/2006 06:16 דיתי    מבינה את תחושותייך  
8/10/2006 09:08 אורנה דן    את צריכה להשקיע בעצמך, ולעומק.  
8/10/2006 10:48 מתביישת    עוד כמה מחשבות מעיקות...  
8/10/2006 11:43 גילי אבישי    ככל שאת מפרטת יותר  
8/10/2006 12:09 אימדי    יכולה להבין מאיפה זה בא  
8/10/2006 12:54 דפנה    מסכימה עם גילי  
8/10/2006 13:12 דפלול    לא הייתי ממהרת לאבחן דרך האינטרנט  
8/10/2006 15:11 אני    מכירה הרבה אמהות שלא נהינות לשחק עם ילדיהן  
8/10/2006 16:19 אורחת פורחת מהתפוצות    קודם כל תפסיקי להאשים את עצמך  
8/10/2006 18:17 מתביישת    תודה רבה על התמיכה  
8/10/2006 18:49 גילי אבישי    אבחון? התרשמות ,וגם  
8/10/2006 20:09 לל    ראשית- כל הכבוד ששמת את הקלפים על השולחן  
8/10/2006 21:00 גם אני אשאר אנונימית    גם אני כמוך!!!!!!!  
8/10/2006 21:09 מישהי    אוי ואבוי, מה קורה כאן?????? בנות.....  
8/10/2006 23:53 אביבה    מחשבה פילוסופית לגבי חלק אחר מתוך דברייך  
9/10/2006 00:02 מתביישת    אנונימית יקרה  
9/10/2006 00:27 מתביישת    תשובה לאביבה  
9/10/2006 14:48 אירנה    למתביישת היקרה - את לא חייבת להנות ממשחק עם הילד.  
9/10/2006 18:42 אביבה    למתביישת החמודה  
9/10/2006 19:19 האנונימית    תשובות  
9/10/2006 23:13 מתביישת    אני מנסה לשאוב אמונה אופטימית מכל מה שכתבתן  
9/10/2006 23:48 מתביישת    אנונימית - תודה על הסיפור שלך  
10/10/2006 18:39 האנונימית    חבל לי שאת עצובה ומבואסת  
11/10/2006 19:54 מתביישת    אנונימית - תודה רבה  
8/10/2006 00:15 אמא טריה 4 חייבים להחליט של השם לקטנצ'יק - כנסו ליעוץ קטן...
8/10/2006 00:23 לילך    שניהם שמות מקסימים.לאחיין שלי קוראים סהר,וזה מקסים בעייני (ל"ת)  
8/10/2006 02:21 דפנה    אולי תחכו שהוא יצא ואז תראו מה יותר מתאים לו  
8/10/2006 03:17 גלה    לבני השלישי קוראים סער  
8/10/2006 15:28 אמא טריה 4    הוא כבר ממש "בחוץ". בן 11 יום אפילו! ועדיין בלי שם... (: (בינתיים הברית נדחית בגלל צהבת ילודים קלה). תודה לכולן! (ל"ת)  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש