פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  3832   3831   3830   3829   3828   3827   3826   3825   3824   3823   3822   3821   3820   3819   3818   3817   3816   3815   3814   3813    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

6/10/2006 16:58 רותי למה גברים כל כך שונים מאיתנו? למה הדיעות שלהם יכולות להיות כל כך רחוקות משלנו ולמה
7/10/2006 18:57 אביבה    האמת שאני נתקלתי דווקא בסיטואציות הפוכות  
7/10/2006 19:25 עוד שין    גברים ממאדים נשים מנגה  
6/10/2006 10:26 הצילו!!! דחוף !צבע משונה אחרי יחסים...
6/10/2006 12:10 אורנה דן    את בהריון? איזה שבוע? (ל"ת)  
6/10/2006 21:02 ותיקה    אמאל'ה, נשמע מבהיל...  
7/10/2006 00:10 רותי קרני הורוביץ    שאלה טכנית: מה צבעם המקורי של המצעים והמגבת? (ל"ת)  
7/10/2006 20:13 גילי אבישי    אני בטוחה שהיה כאן פעם דיון כזה  
8/10/2006 23:57 הצילו!!!    בהריון,אני לא, פטריה?  
6/10/2006 08:33 לי איפור טבעי וקרמים בהריון
6/10/2006 15:18 טובה קראוזה    לי, את תאהבי את זה:  
6/10/2006 17:10 לי    יש!!! אני לא לבד!!  
6/10/2006 21:03 טובה קראוזה    :-)  
6/10/2006 23:03 לי    פרופורציות?? אני? :-)  
6/10/2006 08:31 לימורית קצת על "חור" בלב...
6/10/2006 08:34 לימורית    והנה הסבר נוסף מסודר  
7/10/2006 00:13 רותי קרני הורוביץ    לימורית יקרה, תודה על המושקע רק שהמרכאות לא במקום הנכון, צ"ל מעל 'קצת' (ל"ת)  
7/10/2006 19:24 לל    לימורית- כל הכבוד! נהנתי!!! (ל"ת)  
7/10/2006 19:27 עוד שין    לימורית, תודה רבה על ההשקעה, החכמתי! (ל"ת)  
7/10/2006 21:19 maia    וואו לימורית ממש תודה!!! ואפשר לשאול אותך על "רשרוש בלב"  
8/10/2006 17:51 לימורית    תודה רבה לכן !! (ל"ת)  
6/10/2006 08:30 אבא של המקסימים חורים באוזניים?
6/10/2006 09:55 דפנה    להתעקש על מה שחשוב  
6/10/2006 10:22 דנה השניה    לבנות דימוי גוף  
6/10/2006 11:03 טובה קראוזה    אני עשיתי חורים באוזניים בגיל 12 והם הזדהמו מאוד  
6/10/2006 12:18 סי    לא הייתי עושה חורים לילדה בת 6  
6/10/2006 13:22 אביבה    דעתי  
6/10/2006 15:02 אמא של המקסימים    עוד פרטים  
6/10/2006 15:27 עדי    אני חושבת  
6/10/2006 16:12 תיתי רופאת שיניים    לא, לא, לא!  
6/10/2006 17:44 דפנה    להורי המקסימים  
7/10/2006 00:18 רותי קרני הורוביץ    AWA  
7/10/2006 01:52 לא משנה    בתרבויות מסויימות  
7/10/2006 09:12 גילי אבישי    גם בעיני,כמו הכותבת מעלי  
7/10/2006 09:56 אמא ותיקה    עצה בנושא  
7/10/2006 10:27 גילי אבישי    איך ילד ילמד לעומקן  
7/10/2006 11:55 תיתי רופאת שיניים    הצטלקות מכוערת איננה קשורה לזיהום  
7/10/2006 14:14 יפעת    מישהי יודעת מה עמדתם של העוסקים בדיקור סיני על ניקוב אוזניים?  
7/10/2006 20:15 מעיין    בדיוק השבוע קיימנו דיון בבית על חורים באוזניים, שבסופו, אגב לילדה יש עגילים-  
8/10/2006 01:26 ליפעת    המדקר שלי מבקש להימנע מענידת עגילים לכל אורך תקופת הטיפול  
5/10/2006 20:32 גלי "חמות"
5/10/2006 21:24 רויטל    דחוף אבל דחוף צריך להעמיד אותה במקום!!!!  
5/10/2006 22:54 mamy    maybe she think you need help if no tell her now before it will be to late for that (ל"ת)  
6/10/2006 01:48 שרה    לפי דעתי  
6/10/2006 15:56 דנה השניה    פה במדור מאמרים מאמר מעולה של בשמת אבן-זהר  
5/10/2006 20:19 גילי מחפשת המלצה למלון באילת
5/10/2006 21:38 חני המדווחת    תקישי "רויאל גרדן" במנוע החיפוש ותמצאי כמה המלצות שלי בענין (ל"ת)  
5/10/2006 19:27 אנונימית להפעם מה אתן אומרות על דוגמנות?
5/10/2006 19:39 סיגל    בתור אחת שהייתה דוגמנית  
5/10/2006 19:41 סיגל    התכוונתי שכל חופש0גדול עשיתי 10 (ל"ת)  
5/10/2006 19:52 לימורית    +++++ OT לבנות הפורום +++++++ וסליחה מפותחת ההודעה  
5/10/2006 20:19 חגית    לדעתי היא ממש קטנה  
5/10/2006 20:33 ותיקה    סיגל, ספרי חוויות מפריז! מתי חזרתם? (ל"ת)  
5/10/2006 21:23 אירנה    לאנונימית - יצא לי לעבוד מגיל 14 עד 17, ויש לי רק דברים טובים לומר.  
5/10/2006 21:53 סיגל    ותיקונת  
5/10/2006 22:46 גלה    אני אישית מאד נגד במיוחד לילדה בגיל כה צעיר  
5/10/2006 23:48 לילך    וואי  
6/10/2006 00:14 לילך    לדעתי  
6/10/2006 06:15 אורנה דן    מנסיון דומה - להתרחק !!!  
6/10/2006 08:31 אירנה    דרך אגב, לא שילמתי שקל לאורך כל התקופה ! (ל"ת)  
6/10/2006 11:52 ותיקה    איזה יופי לכם! תעשו חיים וחג שמח! (ל"ת)  
6/10/2006 13:13 נו באמת    אני לא לא מבינה איך ילדה בגיל 6 יכולה להיות דוגמנית  
6/10/2006 13:29 אביבה    לדעתי בראש ובראשונה צריך לברר אם היא עצמה מתעניינת  
6/10/2006 13:35 כל הכבוד    וואי,סיגל איך הצלחת לעשות כ"כ הרבה בכ"כ קצת זמן? (ל"ת)  
6/10/2006 13:39 רק להפעם    לא נראה לי מתאים  
6/10/2006 15:38 א    אני חושבת שאפשר להוביל את הדיון הזה לכיוון אחר  
6/10/2006 17:07 ליאת    ל-א' לדעתי את טועה  
6/10/2006 17:10 מיכל    אני אישית  
6/10/2006 17:19 אירנה    אוי, אני לא מאמינה למה שאני רואה כאן עכשיו.  
6/10/2006 19:02 באמת שנמאס    אם כבר העלנו את העניין של הדוגמניות  
6/10/2006 20:40 די    לאחרונה  
6/10/2006 23:06 דג זהב    די , לידיעתך מירי מסיקה **כן** הייתה בצבא !  
7/10/2006 00:32 סתם    אי אפשר לשפוט את כולם על פי התנהגותה של בר רפאלי.  
7/10/2006 07:05 לא משנה    בר רפאלי התחתנה בכדי לא להתגייס.  
7/10/2006 09:48 מישהי מפה    איזה סיטואציה ואיזה בטיח?אני ממש מתפלאת מתגובותיכן!!  
7/10/2006 12:52 סתם    למישהי מפה - את בוכה על זה שנתת שנתיים מהחיים  
7/10/2006 12:57 סתם    ובכלל נמעס - אם אתה עשיר, יפה ומפורסם - אז אתה בטח אדם רע.  
7/10/2006 19:30 לל    ילדה בגיל 6 לא יודעת למה היא נכנסת  
7/10/2006 22:26 לילך    אם רק תשימו לב  
8/10/2006 18:53 לא משנה,    ציפיתי לתגובות קצת יותר בוגרות- למה מי את בכלל? את הציפיות שמרי לעצמך. (ל"ת)  
5/10/2006 18:58 תותים חייבת בדחיפות המלצה ליועצת הנקה שבאה הביתה!!! אני על הסף. תודה (ל"ת)
5/10/2006 19:12 לי    באיזה איזור? יש את מישל יעקובסון שהיא נפלאה  
5/10/2006 21:13 הלית    ליאורה לוין - מקסימה  
5/10/2006 21:29 תותים    אני מתל-אביב! מכירות מישהן? (ל"ת)  
5/10/2006 22:07 תמרה    דוריס ספרר. מעולה. תעשי חיפוש במנוע. (ל"ת)  
5/10/2006 22:23 יעל.ש    שלי גת 0525252008 נהדרת!!!!! (ל"ת)  
6/10/2006 23:41 תותים    תודה תודה! (ל"ת)  
5/10/2006 16:03 רונה OK- אז יש דולה!!!
5/10/2006 18:15 מיקי.ג    רשמים מבית חולים מאיר  
5/10/2006 20:52 לכ'    אוהבת לא אוהבת זה בכלל לא העניין. את צריכה טיפול נפשי דחוף. הקינאה מעבירה אותך על דעתך. (ל"ת)  
5/10/2006 21:48 חני המדווחת    הי רונה - אני ילדתי את שי-קי במאיר  
5/10/2006 21:51 לרונה    שלושה דברים  
5/10/2006 22:13 עופרי    רונה, שיהיה בהצלחה  
5/10/2006 22:42 גלה    לרונה גם ילדתי במאיר את בכורתי ונהנתי  
6/10/2006 00:29 רותי קרני הורוביץ    רונה מותק, איך היידיש שלך?  
6/10/2006 10:47 רונה    תודה יקרות, אני מבינה שהיה כאן שמייח...  
6/10/2006 20:04 עוד שין    ילדתי במאיר פעמיים- ממליצה  
6/10/2006 23:49 גם מתלבטת    רונה אני שמחה בשבילך שמצאת דולה אבל..  
8/10/2006 09:41 נטוש    בנושא "בני דודים"  
8/10/2006 10:51 רונה    אז הנה ההחלטה  
8/10/2006 14:09 חיים קלג    דולות ב"מעיני הישועה"  
8/10/2006 18:25 מכירה    על מעייני הישועה-  
9/10/2006 00:05 נטלי ה.    מעייני הישועה -- רמה טובה ביותר  
9/10/2006 00:57 מכירה    צוות נפלא, רמה רפואית- אין לי מושג מאיפה שאבת את הנתונים האלה, אשמח לראותם  
9/10/2006 10:02 נטלי ה.    נתונים הם רשמיים  
9/10/2006 11:02 מכירה    חלילה לא משמיצה- אבל צריך לדעת את כל הנתונים. ובתור אשת מקצוע אני יודעת. אגב, הפגייה לא נותנת מענה לכל הבעיות, מקרים קשים מועברים לבי"ח אחרים.עובדה. גם לשניידר. אגב, בחשד להתקף לב חריף גם יועבר האדם לבי"ח אחר. פגייה קטנה מאד, לא נותנת מענה לכל הבעיות. אגב, גם מתוך העדה החרדית, נדים עם בעיות בהריון (כמו APLA ), יולדות בבי"J אחרים. לפני שבוחרים בי"ח צריך לדעת את כל העובדות. אגב, תשאלי רופאים מבי"ח סמוך שבאים לשם לסבבים מה דעתם... ושוב, ציינתי שהצוות מקסים. חג שמח (ל"ת)  
9/10/2006 22:44 נטלי ה.    מכירה יקרה! נדמה לי לפי טון דברייך שאת עבודה בבית-חולים או קופת חולים. בדקתי מה שאמרת וגיליתי שבתי-חולים אחרים באזור המרכז סובלים מחוסר מקום בפגיה ולפעמים שולחים לידות עם חשש לפג למעייני הישועה בדיוק כמו שההפך מתבצע. אני מאוד יסודית ועשיתי את שיעורי הבית שלי באופן מקיף. לדוגמה, במעייני הישועה אחוז הניתוחים הקיסרים הוא הנמוך ביותר בארץ. גם הם קיבלו שם בין לאומי של הצלחה רבה בלידות רגילות אחרי שתי ניתוחים קיסרים. אף פעם היה להם תמותה של יולדת, למרות שהם בית חולים היולדות החמישי או שישי בגודל בישראל. וזאת לעומת אחרים ש....... בנוסף אחוז התמותה של תינוקות במעייני הישועה נמוך. לגבי טענתך שמפנים ממעייני הישועה לידות בעייתיות, זה היה נכון לפני שנים רבות והיום זה פשוט לא נכון. דרך עקב, אחרי שקראתי את ההערות שלך התקשרתי להנהלת מעייני הישועה ונודע לי שהם מכפילים בחודשים הקרובים את הפגיה עקב גידול של 25 במספר הלידות ב-4 שנים האחרונות. נדמה לי שאת חיה בשנים שמעייני הישועה היה חדש ולא בימים אלו כטאשר מעייני הישועה היא בית יולדות מתקדמת עם מיטב הרופאים וציוד. כדאי לך לבדוק ביסודיות מה את אומרת כי רוב הדברים שאת אומרת שייכת לעבר הרחוק כאשר הבית חולים היה בשלבי הקמה. גם כדאי לדעת שהרבה נשים מגיעות למעייני הישועה אחרי שבתי חולים אחרים הציעו להם לסיים את ההריון בהפלה ובסופו של דבר יצאו הביתה עם תינוק בריא. למה? כי כבית חולים דתי הם מקדישים את החיים. (ל"ת)  
9/10/2006 23:49 מכירה    נטלי- עדיין חלוקה על דעתך בקשר לנתונים.  
10/10/2006 08:59 נטלי ה    את יכולה לחלוק כמה שאת רוצה ולקבור את הראש שלך בחול, אבל הנתונים של האיגוד המתאים בהסתדרות הרפואית, משרד הבריאות והלמ"ס יותר נחשבים מדעה אישית המבוססת על אוויר. מה שבטוח: אני ועוד 7000 נשים נמשיך ללדתבמעייני הישועה בגלל האיכות והשירות. (ל"ת)  
10/10/2006 17:40 !    וואו, את בטוחה שאת לא מנהל השיווק של הבית חולים? (פשוט לא נשמע אמין). בכל מקרה, את לא נשמעת סימפטית מדי (ל"ת)  
11/10/2006 21:35 מכירה    נטלי ה.- בלי התנשאות בבקשה. בכל בתי החולים "מקדישים את החיים" ללא הבדלי דת גזע ומין. מספיק לנפנף ב"דתיים". (ל"ת)  
12/10/2006 17:15 חיים קלג    צורה לא נאותה של תגובה  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש