פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  3832   3831   3830   3829   3828   3827   3826   3825   3824   3823   3822   3821   3820   3819   3818   3817   3816   3815   3814   3813    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

5/10/2006 15:25 אפרת שאלה לגרושות ולמבינות הסדרי ראייה:
5/10/2006 20:12 דנה    הסדרי ראיה  
5/10/2006 23:03 טל מגד    אפרת יקרה  
6/10/2006 19:24 אפרת    תודה רבה על התשובות :-) (ל"ת)  
5/10/2006 12:18 ורד רגישות לחלבון פרה
5/10/2006 12:47 דפנה    ורד, מנסיוני בעניני מוצרי חלב  
5/10/2006 15:04 ורד    האם לא מדובר ברגישות שעתידה לחלוף? (ל"ת)  
5/10/2006 19:16 לי    בענייני אלרגיות הייתי הולכת לרופא שמבין בהנקה  
5/10/2006 11:11 מתביישת מה יש לי? עצירות ממושכת או טחורים ?
5/10/2006 13:02 אמא ל 2    אני לא פרוקטולוג.... אבל לפי מה שנשמע מהתיאור שלך  
5/10/2006 16:26 אמא אחת    את צריכה לשתות יותר ולאכול יותר סיבים והיציאות יהיו רכות יותר (ל"ת)  
6/10/2006 06:20 אורנה דן    למתביישת - כך או כך, שינוי בתזונה יפתור את הבעיות  
5/10/2006 10:26 שחר וטלי להיכנס להריון תוך כדי הנקה
5/10/2006 11:36 אסנת גלבוע    אצלי זה היה ככה:  
5/10/2006 11:39 מיכל של נועה    אין שום מושג בנושא הזה, רק רציתי לומר, שמאוד התרגשתי מההודעה המשפחתית הזאת. בהצלחה שיהיה לכם (ל"ת)  
5/10/2006 11:49 הללי    למיטב ידיעתי  
5/10/2006 12:51 חני המדווחת    אתם חמודים - אבל אני למשל  
5/10/2006 16:38 מירי    הסיפור שלי  
5/10/2006 10:18 נטוש רוצה לידה אחרת ולא יודעת איך
5/10/2006 10:38 עופרי    הי נטוש  
5/10/2006 11:49 מיכל של נועה    זה מה זה לא בידיים שלנו  
5/10/2006 17:47 נטוש    תודה עופרי  
5/10/2006 22:19 עופרי    נטוש יקרה  
5/10/2006 22:21 עופרי    סליחה, בעניין המחיר  
6/10/2006 06:24 אורנה דן    א. שתיה מרובה יכולה לשפר את כמות מי השפיר  
8/10/2006 14:24 חיים    אשמח לעזור  
5/10/2006 09:10 טושי מתי להביא עוד ילד?
5/10/2006 09:28 דפנה    טושי, כמו שבטח הבנת מהגדול: ללדת ילד ולגדל אותו לא נובע משיקולים פרקטיים  
5/10/2006 09:34 גלית    דעתי בנושא  
5/10/2006 09:41 גלית    תוספת קטנה  
5/10/2006 10:04 טושי    תודה על התשובות  
5/10/2006 10:16 גלית    מנסה לענות  
5/10/2006 10:53 סוי    יש גם יתרונות  
5/10/2006 11:41 טושי    סוי. זה כנראה בדיוק מה שרציתי לשמוע  
5/10/2006 12:44 גלית    אני באמת  
5/10/2006 15:44 ?!    אבל היא כן אמרה תודה... (ל"ת)  
5/10/2006 16:34 לילך    מנסיון שלי  
6/10/2006 12:14 אורנה דן    אני לא יודעת אם אכן אפשר לתכנן תאריך כה מדוייק.  
5/10/2006 09:03 נירית איך להתחבר עם אמהות מהגן?
5/10/2006 09:39 אורנית    תשאלי את הילד את מי הוא היה רוצה להזמין אליו  
5/10/2006 10:08 נירית    אני תמיד מרגישה שבגלל שהם עדיין לא בגיל הם יוזמים בעצמם להפגש..  
5/10/2006 10:46 אמא ל 2    לדעתי תתאפקי עם זה קצת  
5/10/2006 10:58 סוי    גם אם הצורך הוא של האמא, זה לגיטימי  
5/10/2006 11:28 מיכל של נועה    אצלי זה נושא נורא כאוב  
5/10/2006 12:30 דג זהב    מיכל של נועה - עשית לי כזה פלשבק..  
5/10/2006 13:49 הדר הדי ותיקה    גם לי יש התלבטות בנושא, אם כי מכיוון קצת שונה  
5/10/2006 08:22 דניאל בדיקות פנימיות עצמיות
5/10/2006 09:52 גילי אבישי    ושלום גם לך!  
5/10/2006 11:07 דניאל    אוהבת אותך ! נדבר כשתבואי? (ל"ת)  
5/10/2006 14:51 נתנת    אבל דווקא מסקרן - אפשר לעשות בדיקה עצמית כזו? (ל"ת)  
5/10/2006 23:41 רותי קרני הורוביץ    כמה אני מחכה לשאלה הזו..  
6/10/2006 08:21 דניאל    את הסיפור של שרה אני מכירה  
6/10/2006 09:24 גילי אבישי    להרבה הרבה נשים  
6/10/2006 10:23 דניאל    אכן טכנית זה מצריך קישורים  
6/10/2006 10:58 א    קראתי את סיפור הלידה של שרה ונשארתי ללא מילים  
7/10/2006 20:42 לל    האם שרה היא מודל? מה היה קורה אם משהו היה מסתבך ומיילדת לא נמצאת??  
5/10/2006 06:46 יעל כמה ביצה?
5/10/2006 07:52 מיכל של נועה    עד שטובה תענה בדיוק  
5/10/2006 09:05 הלית    אני דווקא שמעתי שאפשר לאכול אפילו פעמיים ביום ביצה בגיל זה  
6/10/2006 12:54 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    אין שום בעיה לתת לילדים ביצה כל יום למעט מקרה  
4/10/2006 22:23 לא הפעם המתוק שלי זרק לבעלי בערב שהרביצו לו היום בגן
5/10/2006 07:55 מיכל של נועה    ממציא או לא - לדבר עם הגננת. הוא לא חייב לדעת שהשיחה התרחשה ואת אולי תבררי לעצמך דברים ותרגישי יותר טוב (ל"ת)  
5/10/2006 09:17 דפנה    לי נראה שמדובר באלימות פיזית ומילולית (איום) וילד שצריך תמיכה ועידוד לעמוד על זכויותיו  
5/10/2006 13:06 מרווה    לדעתי, אל תעזבו את זה  
5/10/2006 13:49 לא הפעם    הוא התעורר הבוקר ואמר לי לפני שהלכנו לגן  
5/10/2006 15:01 אמא מנוסה ל 2    לא להתרגש ולהזדעזע, זה קורה בגנים הכי טובים עם הילדים הכי מקסימים, אך - תמיד לידע את הגננת בלי לערב את הילד שידוע לך שקרה מקרה. (ל"ת)  
5/10/2006 16:33 אמא אחת    הבן שלי באותו גיל  
6/10/2006 13:37 מישהי ותיקה    לדעתי לא צריך לקחת את זה קשה  
7/10/2006 23:23 דרומית    קודם כל להאמין לילד! לפרגן לו על כך שסיפר!  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש