פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  3812   3811   3810   3809   3808   3807   3806   3805   3804   3803   3802   3801   3800   3799   3798   3797   3796   3795   3794   3793    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

1/10/2006 15:36 אני הזעות- מענין
3/10/2006 07:59 מיכל של נועה    אני לא יודעת, אבל אל תעיזי להקשיב לסבתות שיגידו לך שזהו סימן לרככת! לי עשו את זה והיו לי סיוטים במשך שבועות. (ל"ת)  
1/10/2006 07:58 חגית תחילת הריון
1/10/2006 09:22 גם הריון שני    לדעתי אפשר להתחיל "לטפטף לו"  
1/10/2006 09:57 ריש    לא הייתי מודיעה לו שומדבר  
1/10/2006 10:28 נתי    אצלנו הילד הגדול  
1/10/2006 13:55 annat    גם שלי בן 3 ואני ברביעי  
1/10/2006 22:13 נירה    עוד דיעה...  
1/10/2006 01:42 מניקה סובלץ גלי חום בהנקה - לידה 2
1/10/2006 04:21 mamy    it's hormons ,it will be better (ל"ת)  
1/10/2006 10:31 נתי    גם תינוק שני  
1/10/2006 15:20 גילי אבישי    לכותבת-צפוי וחולף! וOT לדר' בר !!!!  
1/10/2006 01:39 מניקה יועצת הנקה
1/10/2006 07:40 נון    ממליצה בחום  
1/10/2006 10:46 annat    דוריס ספרר, חד משמעית  
1/10/2006 12:14 גילי אבישי    באזור המרכז גם  
4/10/2006 01:42 נועם    דוריס ספרר- פרטים..  
30/9/2006 22:17 לידה שלישית סקס בהריון
1/10/2006 04:22 mamy    sex yes,but not with my partner (ל"ת)  
1/10/2006 07:18 לי    זה אינדיווידואלי לחלוטין  
30/9/2006 21:02 מניקה ציצ לא מוציא
30/9/2006 22:03 אמאגולי    ציצ לא מוציא  
1/10/2006 00:39 annat    יועצת הנקה מוסמכת, ויפה שעה אחת קודם  
1/10/2006 00:42 לל    יועצת הנקה שתבוא אלייך ובדחיפות!!!! (זאת פשוט הצלה!) (ל"ת)  
1/10/2006 10:39 עופרי    פטמות פצועות, דלקות וכו'  
1/10/2006 14:43 פוקי    יש תנוחה שתפתור לך את הבעיה בשניה  
2/10/2006 13:08 לימי    לאורכו? מה פתאום?  
30/9/2006 18:22 יעלי ב החלפת חיתול באמצע השינה
30/9/2006 18:31 עופרי    בוודאי שלהחליף  
30/9/2006 21:04 טל מגד    למה להעיר?  
30/9/2006 17:44 תיתי רופאת שיניים מאחורי המקדח- יומן שבועי
30/9/2006 20:53 מיכלוש    תיתי, מזל טוב והמון בריאות  
30/9/2006 21:41 תיתי רופאת שיניים    תודה מיכלוש  
30/9/2006 22:14 ניה    מקסים, כרגיל. מזל טוב! (ל"ת)  
1/10/2006 00:38 maia    תיתי המון מזל טוב ותודה על הסיפור בהמשכים :-)  
1/10/2006 03:30 גלה    מרגש ומקסים כרגיל את באמת צריכה להוציא ספר. תמשיכי עם סיפורייך  
1/10/2006 07:50 תיתי רופאת שיניים    שוב תודה ועדכון למאיה המתעניינת  
1/10/2006 07:54 מיכלוש    בטח מדמינת.  
1/10/2006 13:41 מרית    תיתי - המון מזל טוב לכולכם!!! ושאלה, אם אפשר  
1/10/2006 13:58 annat    מזל טוב!  
1/10/2006 15:53 תיתי רופאת שיניים    למרית ולעננת  
1/10/2006 15:59 כלבובה    תיתי!!! מזל טוב  
1/10/2006 16:27 גילי אבישי    שתמיד אלה תהיינה הבשורות והצרות ושימשיך קדימה רק בטוב... (ל"ת)  
1/10/2006 16:27 רונה    תיתי מזל טוב!!! גם לכם כלבובה וגם....  
1/10/2006 16:48 תיתי רופאת שיניים    כלבובה, כן כן, כן!!!  
1/10/2006 16:51 תיתי רופאת שיניים    ולרונה וגילי  
1/10/2006 18:20 מרית    תיתי - איזה כיפ לקבל תשובה מהירה כל-כך, וכלבובה - טוב לראותך כאן!!! ומזל טוב!!!  
1/10/2006 19:09 תיתי רופאת שיניים    נשמע כמו איזה מבנה מוזר. תנקי מש טוב, שלא יתפוס עששת. (ל"ת)  
1/10/2006 21:14 מרית    תיתי - תודה! (ל"ת)  
1/10/2006 21:42 ריש    מזל"ט לשמנמן ולזה שישן בפקודה (וגם משו לרונה)  
1/10/2006 22:05 תיתי רופאת שיניים    ריש, אני מודה לך מאד  
1/10/2006 22:24 ריש    תפסיקי לפנטז!  
2/10/2006 00:29 כלבובה    שמנמן או אקס שמנמן?  
2/10/2006 07:28 מאיה של אופק ומעוף    תיתי יקרה, ברכות ואחולים לרוב! (ל"ת)  
2/10/2006 09:25 ריש    בשעה טובה !  
2/10/2006 11:04 הללי    תיתי- מקסים ומרגש! מזל טוב לכולכם. מזל טוב גם למשפחת כלבובה. (ל"ת)  
2/10/2006 12:38 תיתי רופאת שיניים    תודה למעין והללי ושוב משהו קטן לריש  
2/10/2006 13:13 ריש    תיתי הרווח כולו שלך!  
2/10/2006 14:16 כלבובה    ריש!!!! מזל טוב!!! לא ידעתי!!!  
2/10/2006 17:29 ריש    כלבובינקה,  
2/10/2006 20:49 כרמית    מזל טוב ריש....  
2/10/2006 21:48 ריש    כרמית!  
3/10/2006 00:28 ריש    תיתי -  
3/10/2006 07:50 תיתי רופאת שיניים    לאיש של ריש ולאשתו  
3/10/2006 19:17 רותי קרני הורוביץ    חגיגות חגיגיות לחוגגות (ל"ת)  
3/10/2006 22:54 טובה קראוזה    מצטרפת באיחור לא אלגנטי לברכות.  
30/9/2006 15:27 הפעם לא חוששת שבעלי סובל מדכאונות (מצטערת, יצא ארוך, אך בבקשה היכנסו)
30/9/2006 16:00 גם לא    נמצאת באותו מקום בדיוק  
30/9/2006 16:29 צפונית    דיכאון ומחלות נפש  
30/9/2006 19:33 ריני שניר    דכאון  
1/10/2006 00:38 לל    לעשות משהו.  
1/10/2006 13:14 נריקו    לטפל בו וגם לא לשכוח אותך  
2/10/2006 19:22 הילה    ע  
4/10/2006 10:48 הפעם לא    תודה רבה לכולכן בנות יקרות  
30/9/2006 14:27 לולי דימום בשבוע 20
30/9/2006 15:21 נורית    אם הדימום טרי, לכי למיון (ל"ת)  
30/9/2006 16:44 ריש    ממליצה לגשת לרופא  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש