פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  3812   3811   3810   3809   3808   3807   3806   3805   3804   3803   3802   3801   3800   3799   3798   3797   3796   3795   3794   3793    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

28/9/2006 13:23 tim מלחיץ מאוד, עצה דחופה בבקשה...
28/9/2006 15:45 סוי    Tim שלום,  
28/9/2006 17:02 tim    כן, כך זה נראה.  
28/9/2006 22:50 לל    מזל טוב tim -  
28/9/2006 23:12 tim    בעומק של 2-3 מ"מ (רואים את הבשר)  
28/9/2006 23:27 לל    במקומך הייתי ניגשת מחר לבדיקה. בבקשה עדכני בהמשך! (ל"ת)  
29/9/2006 13:52 maia    מניסיון של שלושה קיסרי ממליצה לך להבדק בהקדם (לא לחכות לאחרי הצום וכו'):  
29/9/2006 15:50 ד"ר עמוס בר    צלקת  
28/9/2006 11:23 סיגל זקוקה לעצתכם והמלצתכם
28/9/2006 12:36 maia    קודם כל יש לנו כאן כבר סיגל (עם ארבעה ילדים) אז בבקשה תני לעצמך תוספת או ניק אחר, ולגבי רופא פרטי:  
28/9/2006 14:21 סיגלוש    איך ניתן לבחור רופא???  
28/9/2006 14:23 סיגלוש    maya השאלה עבורך...  
28/9/2006 14:56 דפנה    סיגל, מכיוון אחר לגמרי  
28/9/2006 16:50 אביבה    אכן משפט יפה וחכם אמר הרופא שלך. אהבתי. (ל"ת)  
28/9/2006 17:31 סיגלוש    תודה לכולן על ההתיחסות... (ל"ת)  
29/9/2006 13:56 maia    סיגלוש - המעקב היה אצל רופא מקופ"ח והלידה (כנסי)  
28/9/2006 10:56 אמא דבש בהנקה????????
28/9/2006 10:59 טלולה    עד שתגיע המומחית לענייני תזונה, לדעתי אין קשר  
28/9/2006 11:06 מיכל של נועה    מצטרפת לטלולה, כמובן עד התשובה של טובה. הסובבים מאוד אוהבים להלחיץ נשים מניקות. אולי כדי לערוך מחקר מאיפה בא הרצון הזה. (ל"ת)  
28/9/2006 11:08 חני המדווחת    אין שום בעיה!!!!!! את יכולה לאכול גם צנצנת דבש (ולשאת במלוא המחיר הקלורי...) (ל"ת)  
28/9/2006 11:09 חני המדווחת    והנה התשובה של טובה בענין:  
28/9/2006 12:09 אורית    OT - *** שוב מישל מרסייה ברעננה* **  
28/9/2006 12:36 אמא ל 2    מישל מרסיה - תשאלי כמה צריך להוסיף בשביל יוסי. אם זה אפשרי (ל"ת)  
28/9/2006 12:40 אורית    מישל מרסייה - שאלתי גם שאלתי  
28/9/2006 12:46 רוית ב'    אורית-  
28/9/2006 12:49 maia    כמניקה מצוננת מאוד, לך מותר דבש. בריאות!!! (ל"ת)  
28/9/2006 14:45 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    אין שום בעיה עם דבש בהנקה. תודה חני! (ל"ת)  
28/9/2006 14:51 אמא    תודה רבה רבה!!! (ל"ת)  
28/9/2006 09:46 לילי הצילו! עקיצות מוזרות על תינוק
28/9/2006 10:15 מיכל של נועה    נראה לי שבמקרה של עקיצה מראה עיניים טוב מאלף מילים. את חייבת להראות למישהו בשביל לקבל תשובה ודאית. (ל"ת)  
28/9/2006 12:50 maia    אולי פרעושים: הייתם בחוץ? בעלי חיים בבית או אצל חברים? תראי לרופא לני השבת והצום, לא שווה לחכות. בריאות! (ל"ת)  
28/9/2006 17:32 פרופ' דולברג, ניאונטולוג בכיר ומוהל    עקיצות?  
28/9/2006 09:20 דינה האם ללכת לבית חולים? אני בשבוע 36, התחתונים שלי היו רטובים הבקר ויש לי קצת התכווצויות בבטן. מה לדעתכן? (ל"ת)
28/9/2006 10:57 טלולה    ברור שכן, זה לא הזמן למבחני כבוד, את מרגישה שונה, לכי להבדק. ואם כן אז לידה נעימה (ל"ת)  
28/9/2006 11:17 חני המדווחת    לדעתי עדיף לחכות בבית ולראות אם יש צירים המתפתחים באופן רציני יותר (בבי"ח עשויים ישר לתת לך זירוז, וחבל)  
28/9/2006 11:29 אורנה דן    דינה, קודם כל לידה בריאה ומאושרת, ובשעה טובה. אני גם חושבת שעדיף לחכות  
28/9/2006 12:15 אני    דינה לכי לבית החולים!!  
28/9/2006 12:28 לילי    דחוף- האם כשיש טיפטוף יש בהכרח פתיחה?? גם אני באותו מצב, בלי צירים ודואגת!!!!!!!! (ל"ת)  
28/9/2006 12:53 maia    דינה ולילי - איזו מספר לידה זו? אם לא לבית חולים אולי תלכו לרופא/ה שלכם לחוו"ד?  
28/9/2006 13:05 לימורית    דחוף !!!!!!!!!!!!!!!!! לבית החולים !!!!!!!!!!!!  
28/9/2006 13:22 לילי    תודה, מדובר בטיפטוף בשירותים ואין לי מושג אם זה אכן זה ובפעם השניה זה היה אחרי אמבטיה וזה ממש מעט. כנראה שאני אגש לקנות את הפדים שמזהים (משהי יודעת איפה קונים וכמה זה עולה) ולפי זה אני אחליט, אבל אם משהי תוכל לענות לי האם כשיש טיפטוף חייבת להיות פתיחה, אני אשמח. שוב תודה. (ל"ת)  
28/9/2006 13:27 חני המדווחת    את הפדים אפשר לקנות בסופרפארם. לא יודעת כמה עולה. ירידת מי שפיר (לא שבהכרח יש לך) לא מחייבת שתהיה פתיחה לפי מיטב ידיעתי. (ל"ת)  
28/9/2006 13:28 לימורית    טפטוף לא מחייב פתיחה. לי היתה ירידת מים מסיבית בלי פתיחה בכלל. (ל"ת)  
28/9/2006 13:45 לילי    תודה רבה!! ואם אין פתיחה לא יכול להתפתח זיהום חלילה, נכון? (ל"ת)  
28/9/2006 14:14 אורנה דן    אחרי ירידת מים (גם ללא פתיחה) צריך להיזהר מזיהום, וכך עושים זאת:  
29/9/2006 00:17 דינה    תודה על כל התגובות!  
29/9/2006 09:34 לילי    גמני! הדליפות התבררו כהפרשות והכל בסדר, שבת שלום ותודה! (ל"ת)  
29/9/2006 13:58 maia    דינה תודה על העדכון, חברה שלי שעברה אתמול משהו דומה לתיאור שלך נמצאת ברגעים אלה בחדר לידה, טוב שבדקת וכשזה יבוא שהיה לך הכי טוב ובידיים מלאות :-) (ל"ת)  
28/9/2006 05:42 עדן של יובלי כואב לי, כואב מאוד
28/9/2006 06:40 טלולה    בדקו לך בקע טבורי, לחברה שלי זה עשה כאבי תופת הולכים ובאים, תרגישי טוב (ל"ת)  
28/9/2006 06:51 גלה    אין לי רעיון אבל שווה להמשיך לבדוק כי  
28/9/2006 07:31 עדן של יובל    לא עשו לי בקע טבורי, מה זה בכלל?  
28/9/2006 08:06 אורנה דן    כאבים כאלה, להמשיך ולבדוק! לא נראה לי בקע טבורי  
28/9/2006 08:44 מאיה של אופק ומעוף    לדעתי לבקש את כל הבדיקות האפשריות  
28/9/2006 13:07 לימורית    קשור למחזור או לא?  
28/9/2006 13:43 אירנה    הי  
28/9/2006 16:04 עדן של יובל    לימורית - את עוד כאן?  
28/9/2006 16:05 עדן של יובל    הי אירנה מה שלומך?  
28/9/2006 16:18 לימורית    דלקת של האגן  
28/9/2006 23:53 לל    המשיכי לבדוק-  
29/9/2006 07:06 עדן של יובל    לל - וואו, מאיפה כל הידע הזה?  
29/9/2006 09:46 לל    הי עדן-  
28/9/2006 00:43 אפרת איך מוציאים שמן מהשער????
28/9/2006 04:52 אמא ל 2+1    מעולם לא קרה לי, אך  
28/9/2006 08:09 אורנה דן    מוזר! אבל כדי להוציא שמן מהשיער  
28/9/2006 08:42 ר ח ל י    תנסי להחליף שמפו  
28/9/2006 10:06 ע.פ.    תקני שמפו לשיער שמן ותחפפי איתו. בהצלחה. (ל"ת)  
28/9/2006 12:56 maia    מרקחת סבתא:  
28/9/2006 22:49 אפרת    היי בנות  
30/9/2006 18:25 אפרת    הצלחתי!!!!  
27/9/2006 22:17 חני מחפשת דולה
27/9/2006 23:07 ????????    אתרים בהם אפשר למצוא ו....למה בבלינסון????????  
28/9/2006 10:46 הילה    בבקשה: דולה מתחילה ודתיה  
27/9/2006 22:12 לי מרק עדשים מקולקל בהריון
28/9/2006 00:52 ד"ר עמוס בר    מחוץ מהסבל שסבלת אין נזק להריון ל.ת (ל"ת)  
28/9/2006 07:41 לי    אוי דר. בר איזה יופי שענית לי כל כך מהר! תודה! (ל"ת)  
27/9/2006 21:04 אנל'ה מורה דתייה
27/9/2006 21:47 אמא לבן שמורתו דתיה    מאוד תלוי במורה, לדעתי. יכולה לספר לך איך אצלנו  
27/9/2006 22:55 מילכי    אם המסגרת חילונית  
27/9/2006 23:26 ריש    הרבה פחות טוב בעיני לגלות את היהדות בגיל מאוחר...  
28/9/2006 00:42 רותי קרני הורוביץ    דוגמא מצוינת להתנהלות חילונית אפולוגטית  
28/9/2006 08:08 מיכל של נועה    לדעתי, אם לא מדובר בבית ספר דתי, שאליו שולחים ילדים עם מטרה מסוימת,  
28/9/2006 08:12 אורנה דן    לדעתי צריך לדבר עם המנהל/ת  
28/9/2006 08:19 אורנה דן    "אמא לבן שמורתו דתיה" - מה שאת מתארת זה באמת משהו אחר  
28/9/2006 08:43 דפנה    בלי שום קשר לדעותיו ומנהגי אני חושבת שמעשה של המורה הוא פסול ואינו קשור בהנחלת מסורת או יהדות  
28/9/2006 10:19 מיכל של נועה    דפנה, לא יצא לי להודות לך על המילים הטובות שלך בדיון שפתחתי בנושא ההתפרצויות של הילדה שלי  
28/9/2006 11:21 אורנה דן    דפנה את קצת קיצונית (מכתבים בתפוצת נטו) ואני אסביר למה לדעתי לפנות למנהלת ולא למורה עצמה  
28/9/2006 12:50 אנונימית להפעם    הגזימה  
28/9/2006 13:52 אירנה    אני לא הייתי נכנסת לשיחות עם המורה בשלב הזה  
28/9/2006 14:33 דפנה    ארנה  
28/9/2006 14:41 דפנה    מיכל  
28/9/2006 14:47 אמא לבן שמורתו דתיה    לאורנה דן  
28/9/2006 17:02 אביבה    נדמה לי שהגישה שלי קצת שונה ממה שאמרו כאן  
29/9/2006 14:21 יפיופית    חוץ מ'מרחק נגיעה' לא חושבת שיש בעיה אבל האם פניה ישירות למנהלת לא תקומם את המורה על הילד?(כאילו 'השתנקרות) (ל"ת)  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש