פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  3812   3811   3810   3809   3808   3807   3806   3805   3804   3803   3802   3801   3800   3799   3798   3797   3796   3795   3794   3793    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

26/9/2006 09:19 תיתי רופאת שיניים גררררר! שוב פרסומת בבית ספר
26/9/2006 10:42 תיתי רופאת שיניים    ועוד משהו  
26/9/2006 11:59 maia    תיתי - אתיכולה לברר במנח"י או במועצה שלכם אם החבר'ה האלה "מאושרים" על ידם. בלי קשר יש לך זכות לגשת להנהלה  
26/9/2006 12:28 תיתי רופאת שיניים    תודה מאיה!  
26/9/2006 12:39 maia    ועכשיו תיתי מגיע לקבל את ההמשך של הבחינה בחרסינה :-) (ל"ת)  
26/9/2006 14:21 גיש    לתיתי רופאת שיניים  
26/9/2006 14:47 תיתי רופאת שיניים    גיש- ההבדל בין סתימה לבנה  
26/9/2006 09:05 לי כאבי ירכיים בהריון
26/9/2006 09:19 רוית ב'    ללדת. זה לרוב פותר את הבעייה. (ל"ת)  
26/9/2006 09:31 לי    תודה רוית, זה עשוי לקחת קצת זמן  
26/9/2006 10:07 היום אני    OT - וסליחה - מי יכולה לעזור בפענוח תןצאות של חלבון עוברי ?  
26/9/2006 10:10 ריש    מוכר ומעצבן...  
26/9/2006 11:31 annat    OT (סליחה לי) ומישהי מכירה בריקסטונים בשבוע 14? (ד"ר בר אודה גם להתייחסותך)  
26/9/2006 12:04 maia    המלצות ללי וענייני ברקסטונים לעננת:  
26/9/2006 12:43 annat    אוף, למי יש זמן להאט את הקצב או ללכת להיבדק? ואיפה הולכים להיבדק? במוקד של קופ"ח? (ל"ת)  
26/9/2006 12:48 maia    עננת יא גנובה, את מזכירה לי את עצמי, אבל לכי להבדק (רופא/קופ"ח) ואל תחסכי בתיאורים אחרת ינפנפו אותך (כמו שאת אולי קצת רוצה כדי שתוכלי להמשיך את המירוץ אינסופי של היוםיום?...) רק בריאות!!! (ל"ת)  
26/9/2006 12:56 ריש    עננת,  
26/9/2006 14:01 annat    מאיה, אכן... וריש  
26/9/2006 14:07 הוטיקה    עננתי מותק, לא יעזור לך, את רוצה את זה רשמית? תורידי הילוך  
26/9/2006 14:34 annat    הוטינקה, ואני כבר מבוגרת ממך בכמה שנים טובות...  
28/9/2006 00:55 ד"ר עמוס בר    כאבים  
28/9/2006 00:56 ד"ר עמוס בר    ברקסטון היקס  
28/9/2006 00:58 ד"ר עמוס בר    תבחין משולש  
28/9/2006 09:56 אתמול אני    תודה רבה ד"ר בר ! (ל"ת)  
26/9/2006 08:57 נטוש המשך-שימוש חוזר באפי נו
28/9/2006 00:30 רותי קרני הורוביץ    נטוש הי שוב, מה יכול לקרות משימוד במכשיר שפג תוקפו?  
26/9/2006 08:43 שירי הימים הנוראים
26/9/2006 08:55 רוית ב'    וואוו.  
26/9/2006 09:12 אמא    שמעות בעיניי, מקווה שהכל מאחוריכם (ל"ת)  
26/9/2006 09:16 אמא    שמעות = דמעות (ל"ת)  
26/9/2006 09:22 ורד של איתי    שירי  
26/9/2006 09:27 שירי    ברח לי ההמשך  
26/9/2006 09:28 דפנה    שירי,  
26/9/2006 09:40 קרן    שירי אהובה,  
26/9/2006 10:39 נוני    שירי יקרה,  
26/9/2006 11:01 דיתי    שירי יקרה, לו ידעת כמה אני מזדהה איתך  
26/9/2006 11:10 annat    שירי יקרה  
26/9/2006 12:05 רונה    אהובתי  
26/9/2006 12:10 maia    שירי מאחלת לכם שנה טובה ועוד הרבה הרבה שנים עם רוגע ושלווה  
26/9/2006 13:40 מור    שירי יקרה  
26/9/2006 13:50 מאיה של אופק ומעוף    שירי יקרה  
26/9/2006 14:17 שירי    יקירותיי  
26/9/2006 18:13 רונה    נוני... איזה ספר זה? נשמע מאוד מעניין. (ל"ת)  
26/9/2006 19:29 ורד של איתי    גם אני רוצה לדעת מה שם הספר . (ל"ת)  
26/9/2006 21:05 שירי    נוני  
26/9/2006 21:30 שירי    את משאירה אותי בלי מילים  
26/9/2006 21:30 לימורית    התכוונתי לכתוב לימורית ויצא לי שירי. סליחה. (ל"ת)  
26/9/2006 21:32 יפיופית    שירי יקרה  
27/9/2006 00:32 לל    שירי מקסימה-  
27/9/2006 05:36 ותיקה    שירי  
27/9/2006 09:15 שירי    כולכן עזרתן לי כל כך  
27/9/2006 11:02 נוני    לסקרניות לגבי הספר  
28/9/2006 14:57 צאלה    שירי יקירה  
26/9/2006 08:42 רותי קרני הורוביץ לוחפורום בינלאומי וסרטים: חולצה של באז, אאוטלט בפריז, מלון בנויורק, סצינת הכריש, קישוטי שיער וכל השאר (ל"ת)
21/9/2006 00:28 דרורית אמיתי-דרור    וגם הודעונת קטנה: נוסעת לחופשה עד "אחרי החגים" ומאחלת לכולכם שנה טובה וחג שמח!!!!!! (ל"ת)  
21/9/2006 08:09 גילה    מחפשת חוות דעת על מנשא  
21/9/2006 08:37 שירי    "...הלוואי ולכולנו תהיה שנה טובה"  
21/9/2006 08:46 נורית    לגילה- לנו יש אותו הוא מאוד מוצלח (ל"ת)  
21/9/2006 09:07 ל    בחינם- נשארו לי גלולות "סרזט" לחודשיים.  
21/9/2006 09:35 רוית ב'    דחוף דחוף מאוד!!! מה אפשר לשלוח מתנה לחברה טובה לחו"ל (חוץ מפרחים)??? ושנה טובה לכולן! (ל"ת)  
21/9/2006 10:06 מרית    מחפשת (כבר בלחץ) מטפלת לשעות אחה"צ לשני ילדים ברעננה  
21/9/2006 10:11 מרית    והזדמנות להגיד לכולן ובמיוחד לכל ההריוניות (הוטי, עננת וריש!!!)  
21/9/2006 10:22 לי    כרטיסי שנה טובה אלקטרוניים  
21/9/2006 10:43 שירי    היי מרית, שכחת את רונה... (-: (ל"ת)  
21/9/2006 12:17 מיכלצ'    מתנה לחברה בחו"ל  
21/9/2006 12:46 רוית ב'    מחדדת את השאלה- על מתנה לחברה (ולמיכלץ'-  
21/9/2006 13:00 maia    לרוית ב' מתנות לחו"ל  
21/9/2006 13:00 אולי.    ללי - כרטיס ברכה  
21/9/2006 13:08 מרית    אויש, רונה, כמובן גם לך - בריאות ואושר! (ל"ת)  
21/9/2006 13:12 רונה    תודה מרית.. ותודה שירי ושנה טובה לכככככככככככוווווווווללללללן .אני אוהבת אתכן מאוד. (ל"ת)  
21/9/2006 13:33 מתי ?    מישהי יודעת מתי מזיזים את השעון ? (ל"ת)  
21/9/2006 14:02 רונה    תגידו, איך פעוט בן שנה וחצי מגיע לבדו לפארק?? משתגעת מהדברים האלה.!!!!!!1 (ל"ת)  
21/9/2006 14:28 שירי    למי ששיפצה / צבעה קירות לאחרונה (מאיה? שוב קוראת לך לעזרה...)  
21/9/2006 14:52 הוטיקה    רונה, ואיך שני פעוטות מגיעים מקומה שניה לחצר (ולא דרך המדרגות)? מזוויע, פשוט מזוויע (ל"ת)  
21/9/2006 15:00 רונה    שירי יקירתי תנסי בלינק הזה:  
21/9/2006 15:07 קורות חיים    @ דפנה@ תודה רבה מאד. שלחתי לך מייל  
21/9/2006 15:11 מיכלצ'    רוית ב', צ'טערת - לא מכירה. וגם תודה :) (ל"ת)  
21/9/2006 16:20 מאיה של אופק ומעוף    שירי יקרה  
21/9/2006 18:29 בת של    שאלה למבינות בנושא העסקת עובד זר ברישיון  
21/9/2006 19:11 סיגל    מחשפת אתרים ואאוטלטים בפריז (ל"ת)  
21/9/2006 20:11 רוית ב'    מאיה תודה, נדמה לי שמשך המשלוח באמזון ארוך מדי אבל אני רצה לבדוק. (ל"ת)  
21/9/2006 20:48 גליה    מחפשת נערה/אישה לעזרה עם ילדתי בבית בשעות הצהריים פעמיים-שלוש בשבוע בהוד השרון. (ל"ת)  
21/9/2006 20:52 שירי    מאיה  
22/9/2006 00:45 ג    ......................מחפשת בייביסיטר/מטפלת ל-3 ימים קבועים בהוד השרון......................... (ל"ת)  
22/9/2006 01:54 דואבת    מי מתמצאת בנושא מדרסים לנעליים?  
22/9/2006 07:11 דואבת גם כן    דואבת, אני באותו מצב. מדרסים לא עוזרים לי. אם תגלי משהו, אשמח לשמוע. (ל"ת)  
22/9/2006 08:57 עופרי    ***מדרסים***  
22/9/2006 13:15 דרורית    הוסעת הלילה לניו יורק ל- 3 שבועות. המלצות של הרגע האחרון????? חג שמח ושנה טובה, דרורית (ל"ת)  
22/9/2006 13:56 אירנה    שירי - צבענו קירות לפני חודשיים  
22/9/2006 14:02 אירנה    רונה - גם אני משתגעת - אתמול ראיתי איך מוציאים ילדה מהבגז' של מכונית  
22/9/2006 14:09 דרומית    גור חתולים קטנטן ומתוק למסירה  
22/9/2006 15:46 מאיה של אופק ומעוף    שירי  
22/9/2006 23:32 דואבת    עפרי - תודה! (ל"ת)  
23/9/2006 17:38 ממרחקים    כיצד אפשר לעקוב אחרי אתרים אחרונים שמישהו גלש במחשב שלי? בזמנו מישהי הסבירה כאן ולא מצאתי.  
23/9/2006 18:24 לממרחקים    לראות היסטוריה  
23/9/2006 23:21 אסנת גלבוע    לממרחקים- הסטוריה  
24/9/2006 01:50 אורחת פורחת מהתפוצות    לרווית ב' - מתנה עם משלוח  
24/9/2006 09:17 יפיופית    מסעדה \קפה שווים בת"א (ל"ת)  
24/9/2006 09:19 יפיופית    אופס ברח.מסעדה\קפה שווה בתא ידידותי לילדים  
24/9/2006 10:15 פושיקית    קפה גימל ליד הסופרפארם בגימל יש משחקים, מתקנים ולא המוני (ל"ת)  
24/9/2006 11:58 אמא'לה    עוזרת בית ברעננה  
24/9/2006 14:39 ריש    **********ר י מ ו ן, מחלחל או גורם לעצירות?********  
24/9/2006 14:43 לימורית    +++++++++ ריש אהובתי ++++++++++++  
24/9/2006 17:20 annat    רימון = עצירות, אבל גם המון בריאות  
24/9/2006 18:23 תנירוני    ענת או מי שיודעת, איך משיגים רימונים לא בעונה? והאם מיץ רימונים שקונים יעיל כמו באותה מידה? (ל"ת)  
24/9/2006 20:32 עינת    איך מנקים כתמי עובש שנוצרו בתוך מפזר אדים קרים?  
24/9/2006 21:06 אורית    איפה כדאי לקנות אופניים לילדה בת 3.5? (ל"ת)  
24/9/2006 21:07 ענת    מישהי יודעת איפה קונים בגדי בלט לילדות באיזור המרכז? (ל"ת)  
24/9/2006 22:47 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    ריש'קה:  
24/9/2006 22:55 מעיין    *** ורד של איתי - תכתבי לי בבקשה מייל , רק תחליפי לכרוכית*** (ל"ת)  
24/9/2006 23:10 שירי    מאיה ורונה  
24/9/2006 23:22 שירלי שקד    מדרסים  
24/9/2006 23:49 שירי    ריש, מצטרפת לבקשה לקבלת מידע אודות אותה כף פלאים!!! (ל"ת)  
24/9/2006 23:49 ורד של איתי    מעיין-שלחתי לך מייל (ל"ת)  
25/9/2006 00:04 ריש    ה---פטנט לפירוק רימונים  
25/9/2006 00:11 ורד של איתי    לא מאוחר למסור לכולן -שנה טובה,שנת בריאות,אושר,אהבות חדשות ומחודשות ושנישאר כאן עוד הרבה לבשורות טובות ולחברויות וירטואליות שלא מרגישות כך כלל. (ל"ת)  
25/9/2006 07:56 ליאת    מצטרפת לאיחולי שנה טובה לכולכן, ובעניין הרימון  
25/9/2006 08:32 מאיה של אופק ומעוף    שירי, אני אכן בשרון. מוזמנת יקרה! (ל"ת)  
25/9/2006 08:33 גילי אבישי    מחפשת בירושלי!!!!! רפד ודקורטור,דחוף!!!  
25/9/2006 09:27 שירי    גילי, ממש לא יכולה לעזור בעניין הזה  
25/9/2006 09:52 רונה    +++++++סיפור מקסים ושאלה+++++++++++  
25/9/2006 10:14 שירי    רונה'לה  
25/9/2006 10:21 שירי    רונה, כנסי  
25/9/2006 10:29 רונה    שירי תודה נשמונת... אז יש לי את הגרסא הקודמת למכירה מי שרוצה שתאותת. (ל"ת)  
25/9/2006 10:57 מרית (שלצערה ניחנה בחוש ריח מפותח...)    מחפשת מישהו שמנקה ספות מעור  
25/9/2006 12:31 חני המדווחת    לענת - בגדי בלט - ראי לינק לתשובה שלי על נעלי בלט (אלו אותן חנויות)  
25/9/2006 13:33 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    תודה ריש - ננסה! (ל"ת)  
25/9/2006 13:34 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    ### הרצאה שלי בנושא מעבר למוצקים מחרתיים (יום רביעי) ב-10:00 ברעננה ###  
25/9/2006 14:27 חדי    זקוקה להמלצות לדיאטנית באזור הרצליה-ת"א והסביבה שעובדת עם קופ"ח מכבי. (ל"ת)  
25/9/2006 15:03 רונה    למה שרק אני אשמין???  
25/9/2006 15:49 טובה קראוזה    \\\\ רשת אלחוטית לאינטרנט - האם כדאי? \\\\  
25/9/2006 16:10 הוטיקה    ובה, לא מבינה בזה יותר מדי, אבל...  
25/9/2006 16:11 הוטיקה    ההודעה שמעל מיועדת לטובה (ל"ת)  
25/9/2006 16:32 מעיין    לטובה - רשת אלחוטית לאינטרנט-  
25/9/2006 17:41 אפרת    טובה, גם לנו יש ראוטר  
25/9/2006 19:01 דואבת    שירלי שקד - תודה! עזרת לי מאוד. (ל"ת)  
25/9/2006 22:03 טובה קראוזה    תודה לכן! ועוד שאלה:  
25/9/2006 22:15 ר ח ל י    לטובה -  
25/9/2006 22:29 טובה קראוזה    תודה רחלי. מעניין מה זה המכשיר הזה, ולחשוב  
25/9/2006 22:32 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    חדי, אני לא יודעת מי עובדת עם מכבי באזור שציינת  
25/9/2006 22:35 מעיין    לטובה- על הראוטר  
25/9/2006 23:16 לטובה    לטובה, לגבי הראוטר  
25/9/2006 23:18 מיכל בר    מיטת נוער למכירה או למסירה  
26/9/2006 01:35 עדי    למיכל בר - מיטה  
26/9/2006 02:07 תנירוני    לגיל אבישי **** רפד *****  
26/9/2006 07:55 איילת ש.    ************ צריכה מאד המלצה על קרדיולוג מעולה ונחמד - רצוי באזור ת"א ********************* (ל"ת)  
26/9/2006 08:59 רוית ב'    לאורחת פורחת- תודה. ולאורית- אופנים בטויס אר אס. (ל"ת)  
26/9/2006 11:11 annat    מחפשת בנרות דיוידי של ספר הג'ונגל האמיתי (חני, את כאן?) (ל"ת)  
26/9/2006 12:03 לי    annat  
26/9/2006 12:03 מוניק    אהלן טובה - בקשר לרשת אלחוטית  
26/9/2006 12:17 maia    לגילי אבישי - אשה מקסימה רפדות/וילונות ועוד ברחוב הל"ה בקטמון הישנה  
26/9/2006 12:44 annat    לי, כך חששתי, איזה באסה!  
26/9/2006 13:00 שין    עננת - איפה יש לקנות נקניקיות אורגניות? את יודעת אם אפשר להקפיא? (בהמשך לדיון שהיה פה לפני כמה עמודים) (ל"ת)  
26/9/2006 13:26 לי    annat  
26/9/2006 13:55 annat    לי, הקטן רואה אצלנו בעיקר באנגלית  
26/9/2006 13:58 annat    שין, אני קניתי בארץ אורגנית  
11/10/2006 22:27 ניר ברנדס    מדרסים אייכותיים!!!  
11/10/2006 22:29 ניר ברנדס    מדרסים אייכותיים!!!  
26/9/2006 06:59 אמאתמר הצילו, לא יכולה יותר ולמה הוא לא ישן?
26/9/2006 07:57 מיכל של נועה    את יודעת מה עזר לנו פעמיים...  
26/9/2006 08:27 לי    האם זה תמיד היה ככה או עניין חדש?  
26/9/2006 08:46 רוית ב'    לפני שצולבים אותי  
26/9/2006 09:25 מיכל של נועה    לרווית שכבר מוכנה לצליבה :) קבלי תמיכה! לדעתי הבריאות הנפשית והפיסית של אמא לא פחות חשובים מהנקת התינוק. (ל"ת)  
26/9/2006 09:36 לי    רווית ומיכל - אולי לא ההנקה היא הבעיה כאן  
26/9/2006 10:15 רוית ב'    לי יקרה, למה ביקורת? ממש לא. רק מספרת מה אני עשיתי. ברור שאין פתרונות קסמים (ל"ת)  
25/9/2006 22:13 תמרה אז איך אתן חווות ומתרשמות מן המעבר למערכת הגנים הציבורית מהפרטית - רונה??? חני?? ועוד' בנות אם יש
26/9/2006 01:02 נטלי    ---OT--- סליחה סליחה, מחפשת מדקרת לטיפול חירום  
26/9/2006 07:43 שין    תמרה - גם אנחנו עברנו השנה  
26/9/2006 08:02 מיכל של נועה    עוד לא הגענו לשלב הזה, אבל אני פשוט חרדה ממנו. מקווה שהתגובות שלכן פה ירגיעו אותי קצת (ל"ת)  
26/9/2006 08:54 רוית ב'    גם אנחנו- כמו שין  
26/9/2006 11:54 אירנה    ואיך אתן מסתדרות עם השעות? זה עד 13:20, נכון? ומה אחר כך?  
26/9/2006 12:46 רוית ב'    אירנה- יש צהרון בגן- עד 1620 (ל"ת)  
26/9/2006 14:37 רונה    אז ככה  
26/9/2006 17:25 חני המדווחת בשעת אופרה לילדים    אני מאד אמביוולנטית  
25/9/2006 21:49 בעילום שם הפעם חוששת שההריון שלי אבוד...
25/9/2006 21:57 גילי אבישי    הסתכלי כאן  
25/9/2006 22:02 גילי אבישי    האם היה לך את הוירוס בעבר,לבדוק בעבר את בדיקות הדם אולי יש עדות קודמת  
25/9/2006 22:05 gili    cmv  
25/9/2006 22:34 בעילום שם    תודה בנות ו...  
26/9/2006 05:16 אורחת פורחת מהתפוצות    זו בדיקה עם אחוז טעות גבוה  
26/9/2006 08:29 אסנת גלבוע    בתור אחת שהיה לה CMV פעיל  
26/9/2006 08:56 רוית ב'    גם ממליצה על פלדמן! (ל"ת)  
26/9/2006 10:15 בעילום שם    אוסנת- מאד אשמח אם תוכלי לברר לי את הטלפון שלו. תודה (ל"ת)  
26/9/2006 10:42 אסנת גלבוע    הנה:  
26/9/2006 10:44 אסנת גלבוע    רגע רגע  
26/9/2006 11:27 בעילום שם    אוסנת, תודה רבה!! ושנה טובה לכולן! (ל"ת)  
26/9/2006 12:27 maia    לחברה שלי היה cmv, היא עשתה מי שפיר יצא תקין והיום יש לה ילד מהמם!!!!  
25/9/2006 20:26 רחל הכנה לקראת אחות
25/9/2006 21:28 מיכלצ'    רחל - ה מ ו ן דיונים בנושא, והנה כמה מהם  
25/9/2006 19:08 רוית ב' אדום בפישפוש לבת שלוש וחצי
26/9/2006 08:23 Um_Netah    קחי אותה לבדיקה אצל רופאת ילדים  
26/9/2006 08:29 לי    חשוב ללכת לרופא  
26/9/2006 08:42 רוית ב'    תודה- הבוקר זה כבר עבר. נראה לי שזה מאחורינו. סליחה על הלחץ. ותודה תודה. (ל"ת)  
26/9/2006 12:41 maia    בדרך כלל נובע מענייני ניגוב/אי ינגוב בגן,  
26/9/2006 12:47 רוית ב'    מאיה- נראה לי שאת צודקת. (ל"ת)  
27/9/2006 00:02 ורד של איתי    רוית,לא הייתי שוללת תולעים שמגיעות לאיזור הפות וגורמות לגירוי.היום הייתי אצל הרופא והוא קיבל 2 שיחות טל' מאימהות וזו התשובה שנתן להן.אולי? (ל"ת)  
27/9/2006 09:59 רוית ב'    ורד- איך בודקים? (ל"ת)  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש