פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  3812   3811   3810   3809   3808   3807   3806   3805   3804   3803   3802   3801   3800   3799   3798   3797   3796   3795   3794   3793    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

21/9/2006 10:17 יל מישהי שמעה על מוצרי NEWAYS לטיפול באטופיק דרמטיטיס? (ל"ת)
21/9/2006 17:30 לי    המוצרים שלהם מעולים  
21/9/2006 19:48 מאיה של אופק ומעוף    אני מכירה מתקשרת מעולה שטיפלה  
21/9/2006 09:45 ב' אני בשבוע 8 הבוקר ראיתי מעט דם בניגוב
21/9/2006 10:03 לי    אינני רופאה אבל  
21/9/2006 10:16 מאיה של אופק ומעוף    גם לי זה קרה בשני ההריונות  
21/9/2006 10:57 אימדי    זה יכול להיות לכאן ולכאן.  
21/9/2006 11:07 אחת    לי קרה פעמיים  
21/9/2006 11:50 ב'    תודה לכן, זה בהחלט מרגיע. אני לא אספיק להגיע לרופא מאחר ומחר אני טסה לשבוע  
21/9/2006 13:08 הוטיקה    ואני חושבת שעם כל הלחץ לפני הנסיעה מחר, על אחת כמה וכמה - כדאי שתעשי הכל כדי שרופא יראה אותך עוד היום  
20/9/2006 19:44 שלי זוכרות אותי??האלמנה עם 2 הילדים..
20/9/2006 20:03 שיריב    יופי שלי  
20/9/2006 20:04 noa007    משמח עד מאד  
20/9/2006 20:20 מעיין    שיהיה בהצלחה ושנה טובה, התחלות טובות ואושר רב. (ל"ת)  
20/9/2006 20:21 gil    all the best  
20/9/2006 21:05 רוית ב'    נשמע מעולה. שנה טובה לכולכם (ל"ת)  
20/9/2006 21:28 מאיה של אופק ומעוף    יקרה  
21/9/2006 05:33 שין    כיף לשמוע!  
21/9/2006 09:08 ניה    תודה שאת מעדכנת. שיהיה לכם בהצלחה! (ל"ת)  
21/9/2006 13:08 טלולה    נשמע נפלא, שיהיה בהצלחה, מגיע לך רק טוב, תמיד תזכרי. שנה טובה (ל"ת)  
20/9/2006 18:09 י.ל מחפשת משרה אמהות....
20/9/2006 18:19 מאיה של אופק ומעוף    אני אבדוק עם חברה שלי  
20/9/2006 18:22 י.ל    למאיה  
20/9/2006 21:29 מאיה של אופק ומעוף    אין בעד מה. אני מניחה שהיא תחזור אליי מחר ואעדכן אותך. (ל"ת)  
21/9/2006 08:15 מאיה של אופק ומעוף    היא חזרה אליי.  
21/9/2006 09:01 י.ל    למאיה..  
22/9/2006 14:13 אירנה    שלום לך. איך מצאתי את מה שחיפשתי  
23/9/2006 20:42 י.ל    לאירנה....  
24/9/2006 20:13 אירנה    י.ל. יקרה  
20/9/2006 17:47 אמא מפה פסיכולוג דרך קופ"ח
20/9/2006 17:58 טלטול    יש אפשרות נוספות  
20/9/2006 18:22 אמא מפה    לא ידעתי על קיום אופציה כזו  
20/9/2006 18:40 טלטול    גם אני לא ידעתי... מצרפת לינק  
20/9/2006 20:07 דפנה    לאמא מפה  
20/9/2006 21:33 אמא מפה    אני בשוק, ממש הטעו אותי  
21/9/2006 11:35 רוית    יש אפשרות אחרת גם  
21/9/2006 19:51 אמא מפה    השאלה היא מה קורה לגבי תיק אישי  
21/9/2006 20:10 טלטול    חיסיון רפואי... (ל"ת)  
21/9/2006 20:26 טלטול    ברח לי...  
20/9/2006 16:57 שוקי שלבקת חוגרת למבוגרים - איך מתמודדים, יש מומחים לזה?
20/9/2006 17:08 גילי אבישי    אוי אוי אוי  
20/9/2006 17:24 גילי אבישי    בבקשה  
20/9/2006 17:42 מאיה של אופק ומעוף    לבעלי היה את הוירוס הנ"ל לפני מס' חודשים  
20/9/2006 21:21 יסמין    הומאופטיה ודיקור - כמה שיותר מהר  
20/9/2006 16:03 לל הנה הדמעות באות- מה עושים ואיך מסדרים את המחשבות?......
20/9/2006 16:42 לא כרגע    נשמע שהוא פשוט חכם  
20/9/2006 17:19 אמא למחונן    כדאי להתייעץ גם בפורום "הורים למחוננים" בתפוז  
20/9/2006 20:38 מעיין    לל, מקווה שבינתיים הדמעות יבשו...  
21/9/2006 00:29 לל    יבשו הדמעות, אך גם החזית החדשה שנפתחה בבי"ס וגם חזית המילואים...  
21/9/2006 06:31 Tamara    לל יקרה  
21/9/2006 09:16 ניה    אולי המסגרת הרגילה לא מתאימה לו?  
21/9/2006 13:12 רונה    איזה מתוקה את  
21/9/2006 15:47 ט    אני רוצה להמליץ לך על הספר "ילדי האינדיגו" (ל"ת)  
21/9/2006 15:57 ט    אופס, ברח לי  
21/9/2006 23:54 לל    תודה רבה לכולכן נשים יקרות,  
20/9/2006 16:02 לל הנה הדמעות באות- מה עושים ואיך מסדרים את המחשבות?......
20/9/2006 15:46 שיריב שאלה לגבי סטרפטוקוקוס B בהריון, ד"ר בר?
20/9/2006 17:17 ורד    אנטיביוטיקה  
20/9/2006 21:12 רוית ב'    סטרפ בי  
20/9/2006 23:37 רותי קרני הורוביץ    בנוסף לתשובות ועד שד"ר בר יענה ממליצה לך לקרוא מאמר חדש מאת המיילדת החוקרת ג'ודי סלום כהן באתר שלנו בדיוק בנושא זה  
21/9/2006 09:40 רוית ב'    רותי- קצת מתפלאה עלייך  
21/9/2006 12:08 רותי קרני הורוביץ    הסיכוי למניעת פגיעה יאטרוגנית במחיר הלחצת הפרט  
21/9/2006 18:09 מיכל של איל ויסמין    יש גם אופציית ביניים - גם לי היה GBS חיובי  
21/9/2006 20:12 רוית ב'    רותי- אני עדיין חושבת על מה שכתבת. עוד אין מסקנות... (ל"ת)  
23/9/2006 12:42 שיריב    תודה רבה לכל העונות  
11/6/2011 03:37 מישהו    זהירות מהניסוי בשום שמציעים  
20/9/2006 15:34 שישה רופא ילדים
20/9/2006 17:15 טלטול    טיפול אלטרנטיבי שרופא הילדים שלנו ממליץ  
21/9/2006 08:00 ננה    יש שני רופאי ילדים טובים  
8/10/2006 13:05 חיים קלג    רופה ילדים  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש