פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  3772   3771   3770   3769   3768   3767   3766   3765   3764   3763   3762   3761   3760   3759   3758   3757   3756   3755   3754   3753    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

17/8/2006 01:19 מ-י-ו-א-ש-ת מישהי פה יודעת איך משקים סחלבים?
17/8/2006 01:29 שרית    במים מזוקקים/מים מינרליים. פעם בשבוע (ל"ת)  
17/8/2006 03:10 עוד דבר    שמים קרחונים (ממש קוביות קרח) פעם בשבוע (ל"ת)  
17/8/2006 04:49 דנה השניה    כדאי לך לשאול בפורום גננות בתפוז. בהצלחה! (ל"ת)  
17/8/2006 08:30 מיכל    והנה הפירוט שבהוראות שלפניי:  
17/8/2006 15:42 רותי קרני הורוביץ    אז אמרתי.. (ל"ת)  
17/8/2006 00:01 אנה מפחדת לקיים-יחסי מין,למי אפשר לפנות?
17/8/2006 00:09 הוטיקה    אנה, יש לי עצה בשבילך  
17/8/2006 00:34 אנה    היא אמרה לי חלק ממפה היא מפחדת  
17/8/2006 00:35 אנה    הבתלונין=בתולין (ל"ת)  
17/8/2006 06:39 Um_Netah    אען חוק שאומר שחייב לכאוב בפעם הראשונה  
17/8/2006 09:06 ל.נ    גם לי לא כאב. (ל"ת)  
16/8/2006 21:23 אורנלית דם טבורי - מה צריך לשאול
16/8/2006 22:09 טלי .ג    ++OT - רתיעה מחול לתינוק (בן 10 חודשים) - איך מתמודדים ??  
17/8/2006 12:28 דנה    אוטיזם ודם טבורי  
16/8/2006 20:48 לילך עומדת בפני דילמה גדולה עם בעלי,מזה כבר 6 שנים
16/8/2006 20:53 לילך    התכוונתי שבעלי חוזר הביתה ב-9 בערב,ולא בני (ל"ת)  
16/8/2006 20:58 סיגל    כמה דברים  
16/8/2006 23:32 טליה    הפיתרון שלי  
17/8/2006 00:06 לילך    אוף!! המצב רק החמיר  
17/8/2006 08:40 ע.פ.    לילך, ברוכה הבאה. הנה מה שאני חושבת  
17/8/2006 09:15 ר ח ל י    לילך יקרה,  
16/8/2006 18:57 שרית אוננות
16/8/2006 19:22 עינת מ    אישית,  
16/8/2006 20:09 למה רק קצת?    וכמה זה קצת?  
16/8/2006 20:17 בכיף    חינוך קטולי? אם לך זה נעים למה שלה לא יהיה נעים?  
16/8/2006 22:00 שרית    אז ככה  
16/8/2006 22:09 רונה    שרית החשש שלך מובן ולגיטימי  
16/8/2006 22:16 שרית    ודרך אגב "בכיף" "ולמה רק קצת"......  
16/8/2006 22:26 שרונה    דעתי  
16/8/2006 22:45 האם כולם מאוננים?    בנושא קרוב  
17/8/2006 08:05 אלה    הגבת מצוין לדעתי  
17/8/2006 09:49 ותיקונת    גם לדעתי הגבת יפה מאוד  
16/8/2006 14:28 אופניקית ראיתן שפתיחת שנת הלימודים נדחתה
16/8/2006 14:55 לילי    מה זה אומר לדעתכן לגבי גני הילדים הפרטיים לפעוטות האם גם רק ב- 3/9 ? מעניין (ל"ת)  
16/8/2006 15:29 עדן של יובל    גם אותי שאני מהצפון זה מרגיז  
16/8/2006 18:21 סיגל    גם התיכונים ובתי-הספר היסודיים,וגם הגנים??מאיפה שמעת על זה? (ל"ת)  
16/8/2006 22:13 ריש    לא ראיתי שדחו את ה1/9 ל3/9  
17/8/2006 08:27 אלה    כתוב באתר של משרד החינוך. תרגישו חופשי לפנות ליולי תמיר  
17/8/2006 09:41 אסנת גלבוע    אפשר להבין את זה  
17/8/2006 15:24 ה"ב    OT אסנת גלבוע - האם יש לך עוד חנות בר"ג? (ל"ת)  
16/8/2006 12:10 סבטה פריחה על כל הגוף + חום - מוכר?
16/8/2006 12:43 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    לא רופאה, אבל גם לנו זה קרה וזה נשמע לי כמו "המחלה החמישית"  
16/8/2006 13:22 מיכל של נועה    אולי אפשר לקבל קצת יותר אינפורמציה על החמישית הזאת, כבר שמעתי פה ושם, אבל לא משהו מדויק. תודה (ל"ת)  
16/8/2006 13:37 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    הנה  
16/8/2006 13:57 נראה לי כמו    אולי  
16/8/2006 14:03 maia    הפריחה הגיעה עם החום או לאחריו? לפני או אחרי האנטיביוטיקה?  
16/8/2006 15:33 שין    היה לנו בדיוק אותו דבר בשבוע שעבר  
17/8/2006 08:44 ע.פ.    אני חושבת שיכול להיות גם סטרפטוקוקוס. גשי או דברי דחוף עם רופאת הילדים, אולי צריך משטח גרון. (ל"ת)  
16/8/2006 10:11 תפרנית שאלה עקרונית לגבי תשלום אוגוסט לגן- דחוף!!!!!
16/8/2006 11:52 עדי    אני תמיד מתפלאת על השאלות האלה  
16/8/2006 12:08 לי    אני חושבת שיש הסכים מראש שצריך לכבד  
16/8/2006 12:26 תפרנית    העניין הוא  
16/8/2006 14:09 maia    עדי - התשובה שלך...  
16/8/2006 14:13 רוית ב'    מאיה ועדי- אתן לא באותה דיעה? לא ברור לי על מה המחלוקת ביניכן  
16/8/2006 14:21 maia    רוית ב' - אני משערת שבעקרון כן, אם כי בצבץ מרמורון בדבריה. ושוב מסכימה עם העניין המשפטי (עסק של הגננות מול המעסיק) (ל"ת)  
16/8/2006 14:26 רונה    לא בטוחה שאתן צודקות  
16/8/2006 09:55 ייעוץ בדיני עבודה הפינה של נורמה ריי
16/8/2006 12:12 י.ר.    3 שאלות...ועוד אחת קטנה  
16/8/2006 12:36 נורמה    חופשת לידה והתפטרות  
16/8/2006 13:13 ניבי    שאלה בנושא שעות עבודה  
16/8/2006 13:23 נורמה    הסכם קיבוצי מול חוזה אישי  
16/8/2006 15:18 הריונית 14    תודה רבה על התשובה משבוע שעבר, בנתיים רק חזרתי לצפון ונראה... (ל"ת)  
16/8/2006 15:45 נורמה    שמחה לעזור (ל"ת)  
16/8/2006 16:46 עדן של יובל    נורמה רציתי לעדכן אותך...  
16/8/2006 21:09 נועה    התפטרות  
17/8/2006 08:51 מתה לעבוד, ולא יודעת איך?    נורמה אשמח אם תעזרי לי  
17/8/2006 09:37 ורדית    באת לי מהשמיים. כמה שאלות-  
17/8/2006 09:54 נורמה;    עדן של יובל - תודה על העדכון ושמחה שהסוף טוב! (ל"ת)  
17/8/2006 09:55 נורמה    נועה  
17/8/2006 09:58 נורמה    "מתה לעבוד",  
17/8/2006 10:00 נורמה    ורדית,  
17/8/2006 10:23 ריש    ורדית,  
17/8/2006 10:24 ניבי    נורמה תודה רבה, אעשה בעצתך. (ל"ת)  
17/8/2006 10:41 מתה לעבוד    נורמה תודה רבה. (ל"ת)  
16/8/2006 09:31 אנה 34 *******גמילה מטיטולים ****************
16/8/2006 10:18 ותיקונת    אנה, הניחי לה  
16/8/2006 14:01 maia    עם אחת גמולה ועוד אחת במצב של בתך - תני לה זמן :-)  
16/8/2006 14:09 רונה    ועוד שאלה בנושא גמילה בלילה  
16/8/2006 14:22 דפלול    רונה, זה יגיע  
16/8/2006 14:27 רונה    דפלולי לא הבנתי- אז להפסיק להרים אותו לפיפי בחצות? חוצמזה שזה הרבה יותר- גם להחליף לו בגדים ולנגב אותו כי אחרת יש לו פריחה. רגיש שלי:-) (ל"ת)  
16/8/2006 14:42 דפלולה    רונלדינה, (הרבה זמן רציתי לכתוב ככה ולא היה לי אומץ....)  
16/8/2006 14:52 רונה    זה הכנוי שלי בבית  
16/8/2006 15:07 דפלולילו    איזה קטע! (ל"ת)  
16/8/2006 17:48 אנה 34    תודה בנות - ואני יזרום איתה - וימשיך להסביר ולשים את הסיר בכל מקום בית  
17/8/2006 08:46 מעיין    רונה - לגבי הפיפי בלילה  
17/8/2006 09:29 מיכל של נועה    אנחנו עוד מעט נהיה גם בשלב של גמילה, אז יש לי שאלה של מתחילות  
17/8/2006 10:04 דפלול    שתיה לפני השינה  
17/8/2006 10:55 רוית ב'    טוב- עכשיו מבולבלת ולא מבינה. עזרה בבקשה  
17/8/2006 11:04 דפלול    רק יכולה לתרום מניסיוני האישי  
17/8/2006 11:06 maia    גמילת לילה  
17/8/2006 12:14 רונה    אז הנה מה שעשיתי אתמול:  
17/8/2006 12:29 דפלול    רונה, ברכות על ה"כמעט"  
17/8/2006 13:59 רוית ב'    דפלול מאיה רונה  
17/8/2006 14:15 רונה    רוית חמסה טפו טפו שם בצל... מפחדת לפרט. נשמה שלי הילד הזה קיבל את הגנים שלי:-) (ל"ת)  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש