פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  3612   3611   3610   3609   3608   3607   3606   3605   3604   3603   3602   3601   3600   3599   3598   3597   3596   3595   3594   3593    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

4/5/2006 14:00 אורלי לוח פורום (מקווה שכבר אפשר) (ל"ת)
2/5/2006 09:20 אורלי    אני צריכה לקחת ברזל, חומצה פולית וויטמין סי 1000 מ"ג. משהי יכולה לעשות לי סדר מה אפשר לקחץ עם מה ומתי כדאי? אין לי מושג.. תודה! (ל"ת)  
2/5/2006 09:37 הדס א.    מנסה שוב, מחפשת מתכון לאנטיפסטי אני צריכה להביא למחר לארוחת צהריים (ל"ת)  
2/5/2006 09:56 הוטיקה    הרגע קראתי ב-ynet: מצאו את התינוק מעכו, והוא בריא ושלם (ל"ת)  
2/5/2006 10:10 תמר    מישהי מכירה גן מונטסורי בירושלים? (ל"ת)  
2/5/2006 10:39 לימורית    +++ לאורלי ++++- הנה קישור שיעזור לך (ל"ת)  
2/5/2006 10:40 דידו    באמת מצאו את התינוק?לא האמנתי איזה יופי ולאנטי פסטי..  
2/5/2006 10:54 פאסיבית    מוכרים ציוד לתינוקות  
2/5/2006 11:03 לימורית    ++++ לאורלי, סליחה, הנה הקישור+++++++  
2/5/2006 11:09 רונה    רק מספרת לכם שראיתי אותו היום את העובר המתוק שלי. בכיתי מהתרגשות. הכל בסדר טפו טפו חמסה חמסה שום בצל. (ל"ת)  
2/5/2006 11:20 annat    אורלי, ויטמין C משפר את ספיגת הברזל בגוף, קחי יחד או אכלי עם הברזל מזונות עשירים בויטימין C (ל"ת)  
2/5/2006 11:45 הוטיקה    רונהל'ה, איזה יופי! שיגדל ויפרח ויבעט!:) (ל"ת)  
2/5/2006 12:36 אמא'לה    מחפשת ברעננה דירה להשכרה  
2/5/2006 13:50 אלה    **ואולי למישי יש רעיון איך לטפל בכווית שמש******  
2/5/2006 13:57 ריש    לכוויות שמש  
2/5/2006 14:29 טלי .ג    האם יש גוף כלשהו שמפקח על יועצות ההנקה.  
2/5/2006 14:33 טלי .ג    ועוד דבר - תגובות אלרגיות לעקיצות יתוש(ה)  
2/5/2006 14:55 אורלי    תודה לימורית וענת אך לא הבנתי. אני לוקחת את התוספים בכדורים ולא יודעת מתי לקחת בבוקר או בערב? על בטן ריקה או מלאה? אפשר את שלושתם ביחד או עדיף שלא? (ל"ת)  
2/5/2006 15:06 שחף    רונה - שמחה לשמוע שהכל בסדר, בריאות ואושר (ל"ת)  
2/5/2006 15:18 annat    למיטב ידיעתי אין משמעות לשעת נטילת התוספים, פרט לכך  
2/5/2006 15:20 annat    ולכל סוגי הכוויות והגירודים, מוכרחה להמליץ, כמובן,  
2/5/2006 15:25 מעיין של ליב    רותי קרני זו הודעה בסימן קריאה!  
2/5/2006 15:30 מעיין של ליב    ליעל ג. - בן כמה בנך העקוץ? (ל"ת)  
2/5/2006 15:44 מעיין של ליב    תרופת סבתא לכוויה-  
2/5/2006 15:45 טלי .ג    מעיין - אני מניחה שהתכוונת אליי... הוא בן 3 וסובל.. וסובל..  
2/5/2006 15:47 מעיין של ליב    טלי ג.  
2/5/2006 16:02 אלון אנגרט    לחני המדווחת - עניתי לך בקשר לדיון בהצבת גבולות ולמה לא פסק-זמן (ל"ת)  
2/5/2006 16:07 אלון אנגרט    לחני המדווחת - עניתי לך בקשר לדיון בהצבת גבולות ולמה לא פסק זמן - לינק בפנים  
2/5/2006 16:54 אורלי    טובה קראוזה, אשמח אם תתייחסי.  
2/5/2006 18:12 טלי .ג    למעיין  
2/5/2006 18:47 איימי    *********מבקשת המלצה למסעדה איכותית וטעימה, לא פלצנית! בירושלים, מבשרת והסביבה, לא משנה מה מגישים, פתוחה להצעות********** (ל"ת)  
2/5/2006 20:12 רותי קרני הורוביץ    למרווה בקשר לצבע(י), ממליצה בחום על ליאור שצבע לנו  
2/5/2006 21:40 לולו    האם מישהי מכירה קורס להנחיית קבוצות  
2/5/2006 22:34 עוד שין    לאיימי- מסעדה בירושלים  
3/5/2006 07:08 איימי    עון שין - תודה. צריך להזמין מקום? (ל"ת)  
3/5/2006 07:59 ליאור    למכירה עגלת Twins - יד שניה  
3/5/2006 09:05 אורנה דן    *** לתמר *** גן מונטסורי  
3/5/2006 09:27 דינה    ***********לטלי ג לגבי תלונה על יועצת הנקה**********  
3/5/2006 10:44 גילי אבישי    +++לדידו++++ עניתי לך בדיון על הבייבי סנס,חג שמח! (ל"ת)  
3/5/2006 11:21 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    אורלי, צריך יותר מידע  
3/5/2006 11:23 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    לולו - לגבי הנחיית קבוצות  
3/5/2006 14:46 תמר    קורס הנחיית קבוצות, ולאורנה דן  
3/5/2006 16:55 מעיין מנסה שוב    טובה - וכולן - איך אפשר לברר ערכים תזונתיים של מזונות שקונים בתפזורת בבית טבע (כמו קקואקר מלא , גרעיני פשתן וכד' הכוונה לקלוריות ושומנים למשל)? תודה מראש. (ל"ת)  
3/5/2006 17:51 לולו    טובה ותמר תודה. ולתמר -  
3/5/2006 17:59 סססהה    @@@@@@@@@@@דחוף - מישהי יודעת אם חנויות פתוחות היום כמו במתכונת של מוצ"ש ? (ל"ת)  
3/5/2006 18:07 חוה    הילדה ציירה על השטיח והספה עם טושים. יש סיכוי להוריד את זה ? איך???  
3/5/2006 18:10 תמר    לולו  
3/5/2006 19:10 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    מעיין, ערכים תזונתיים  
3/5/2006 19:17 שרית    לאיימי מסעדה בירושלים  
3/5/2006 20:14 לחוצה    ###########שאלות על תוצ'##########  
3/5/2006 20:52 אורלי    טובה, אני בהריון, שבוע 13, ולוקחת ויטמין C כי הייתי מאוד חולה (שפעת חריפה) וההומאופת שלי ביקש שאקח.  
3/5/2006 21:01 מעיין    טובה תודה רבה! דווקא קוואקר מלא, שאני צורכת בכמויות - לא הופיע :(, לילה טוב, מעיין (ל"ת)  
3/5/2006 21:40 לא הפעם    מחפשת מטפל/ת זוגית מומלץ שמטפל/ת גם בשיטת אימאגו, אזור ת"א והמרכז (ל"ת)  
3/5/2006 22:41 דידו    ++גילי אבישי++  
3/5/2006 22:47 גילי אבישי    דידו יקרה  
3/5/2006 22:49 דידו    שאלה על פריחה  
3/5/2006 22:50 דידו    גילי אבישי תודה אשמח לשמור את האופציה להמשך ברשותך (ל"ת)  
3/5/2006 23:07 ל"לא הפעם"    ד"R דינה אורן, מטפלת זוגית בשיטת אימאגו בת"א  
3/5/2006 23:24 noa007    דרוש עגלול!  
4/5/2006 10:12 לא הפעם    לגבי דינה אורן - האם זה מנסיון אישי? (ל"ת)  
4/5/2006 10:52 "לא הפעם"    לא. אבל היא עזרה לזוג חברים שלנו. (ל"ת)  
4/5/2006 10:55 הלחוצה!!!    ###אפשר בבקשה לענות לי???#### תודה (ל"ת)  
4/5/2006 11:06 טלולה    מחפשת ספא לחגיגות יום הולדת, איזורים, קיסריה- ת"א, תודה (ל"ת)  
4/5/2006 11:08 פוקי    מחפשת המלצה לצימר מעולה עם ילדים?  
4/5/2006 11:09 לילך    משהי עשתה לאחרונה סקירה מוקדמת אצל פרופ צלאל ויכולה לספר כמה הוא לוקח ואם יש לו אולטראסאונד תלת מימד? (ל"ת)  
4/5/2006 12:28 דיאטטית    לטובה - שמעתי משהו מדאיג  
4/5/2006 14:18 מטיילת    מסעדה בירושלים ושאלה לגבי קמפינג  
4/5/2006 15:15 טל    מחפשת לקנות עריסה (אין להשיג בחנויות, רק לשכור. בוטל להם התו תקן או משהו) (ל"ת)  
4/5/2006 15:34 נורית    לטל- עריסה  
4/5/2006 15:59 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    לדיאטטית על סוכרלוז ולאורלי על התוספים-  
4/5/2006 16:13 גליה ע    *** ממשיכה לחפש מטפלת בירושלים ***  
4/5/2006 16:21 גליה ע    ## ללחוצה- cmv ###  
4/5/2006 20:38 פוקי    ##ללחוצה##  
4/5/2006 20:42 טל    עריסה- אני מחפשת את הסוג מהפלסטיק  
4/5/2006 21:08 מעיין של ליב    לטלי ג.  
4/5/2006 21:34 חני המדווחת    לטלי - הסיבה שהפסיקו למכור את עריסות הפלסטיק היא מכיוון שאין להן תקן, הן מסוכנות לתינוק וממש לא מומלץ להשתמש בהן. גם לא לשכור אותן. היו לא מעט תאונות לתינוקות בעריסות מסוג זה, עד שהן נאסרו לגמרי והוחרמו על ידי הרשויות מהחנויות. (ל"ת)  
4/5/2006 21:40 חני המדווחת    לטל - הנה דוגמאות לסיבה מדוע עריסות פלסטיק הן מסוכנות (ואלו רק דוגמאות!):  
4/5/2006 23:45 טל    תודה חני יקרה שוכנעתי לגמרי, אחזור לעריסות עץ המגושמות של שילב (ל"ת)  
5/5/2006 06:22 ריש    ללילך -  
14/5/2006 12:41 דריה    מחפשת מוהל/רופא טוב בבאר שבע  
4/5/2006 12:16 טל עקב התרחבות המשפחה (אז זה קצת קשור לפורום) - מחפשת המלצה על אתר אינטרנט/לוח לרכישת דירה דרכו (ל"ת)
4/5/2006 12:16 טל    אוי זה ללוח - אפשר להעביר בבקשה? (ל"ת)  
4/5/2006 14:42 גולדי    טל, אנחנו מוכרים דירה בהרצליה, מעניין לך ? (ל"ת)  
4/5/2006 14:47 ריני    ואנחנו מוכרים בכ"ס אם מתאים לך  
4/5/2006 15:12 טל    תודה חמודות אבל אני מחפשת בגבעתיים. (ל"ת)  
4/5/2006 15:22 אלה1    הנה כמה לינקים לאתרי נדל"ן  
4/5/2006 15:29 טל    תודה אלה אבל  
4/5/2006 18:46 אלה1    הלינק הראשון הוא של אתר "הומלס" שנעזרתי בו המון. גם האחרים מלאים מידע לא רע בכלל. בזמנו נעזרתי בכולם. (ל"ת)  
4/5/2006 20:43 טל    תודה רבה אלה1!! (ל"ת)  
4/5/2006 12:12 לימור זקוקה דחוף להמלצה על יועצת הנקה שמגיעה לראשל"צ. תודה!! (ל"ת)
4/5/2006 12:29 שרית    קטי נחשון מגדרה מתאים? (ל"ת)  
4/5/2006 12:38 לימור    אם היא מגיעה לראשל"צ ויש המלצות חמות אז בהחלט.  
4/5/2006 14:48 אביבה גרבובסקי    ממליצה בחום על ליהי מראשון שמגיע הביתה  
4/5/2006 15:47 שרית    קטי מקבלת ליעוץ באסה"פ מס' הטלפון לתאום:089779002 (ל"ת)  
4/5/2006 15:48 שרית    זיוה גילת עובדת בראשל"צ מס' טלפון:0544710167 (ל"ת)  
4/5/2006 16:00 לימור    תודה רבה!! (ל"ת)  
5/5/2006 14:11 לימור    עדכון: לאחר ששוחחתי עם 3 יועצות הנקה שהמליצו לי לפנות לרופא,  
4/5/2006 11:39 הריונית משמינה קרם/שמן נגד סימני מתיחה לבטן הריונית - צריכה המלצות
4/5/2006 11:53 חני המדווחת    שמן שקדים זה בסדר גמור (וגם סתם קרם זה בסדר), רק קחי בחשבון שזה לא מונע ממש סימני מתיחה  
4/5/2006 12:19 רונה    OT חני המדווחת  
4/5/2006 12:39 חני המדווחת    הי רונה -  
4/5/2006 12:47 רונה    חניל'ה  
4/5/2006 13:17 tatah    expensive but very nice  
4/5/2006 13:19 רונה    TATAH - מי זו? היית שם? אנא פרטי והסבירי... (ל"ת)  
4/5/2006 14:12 מרית    חני - אשמח להמלצה על רופא העור  
4/5/2006 14:21 חני המדווחת    רופא העור שלי הוא  
4/5/2006 14:50 מרית    נשמע מושלם חוץ מהקטע של ראשל"צ...תודה! (ל"ת)  
4/5/2006 14:53 א    יש קרם מעולה..  
4/5/2006 17:30 מתורגמניצ    רונה, טטה ענתה לשאלה על הקרם... (ל"ת)  
4/5/2006 11:34 דנה חיסון פוליו מומת - שאלה
4/5/2006 12:41 ניל    חיסון פוליו מומת  
4/5/2006 22:01 דנה    עוד פרטים  
4/5/2006 11:11 טליה האם מותר לי לצבוע את הבית בהריון?
4/5/2006 12:26 שחר    כיום יש צבעים שנחשבים פחות רעילים, אבל בגדול לא מומלץ. תנסי לגייס מישהו שיעשה את זה במקומך, ואם לא - תאווררי את החדר ממש טוב, ואל תשהי בו יותר מדי זמן. (ל"ת)  
4/5/2006 13:18 טליה    תודה שחר. יש עוד תגובות? אני אשמח (ל"ת)  
4/5/2006 13:44 מאיה של אופק ומעוף    אני צבעתי את חדרי הילדים בהיותי בחודש שביעי  
5/5/2006 08:38 חייבת להגיב    למאיה של ולפותחת ההודעה  
4/5/2006 11:02 צ'יק צ'אק שמן נר הלילה בקפסולות- טוב בהריון
4/5/2006 11:55 חני המדווחת    תקישי "שמן נר הלילה" במנוע החיפוש ותמצאי שלל תשובות בנושא מהעבר, כולל לגבי המועד שבו יש להתחיל לקחת כמוסות שמן נר הלילה לקראת סוף ההריון8 (ולמיטב ידיעתי זה גם מרכך את צוואר הרחם) (ל"ת)  
4/5/2006 10:37 מרינה צריכה עצה בנושא תזונה לתינוקת
4/5/2006 10:56 תמר    בבקשה  
4/5/2006 10:26 גילה מלחים בשתן וכתמים ורודים בחיתול
4/5/2006 10:37 אודי    הוא עולה במשקל?  
4/5/2006 10:37 אודי    והאם הוא יונק בלילה? (ל"ת)  
4/5/2006 11:13 גילה    הוא לא יונק בלילה וישן רצוף בערך 10 שעות (ל"ת)  
4/5/2006 11:59 גילי אבישי    מתוך ברור טלפוני קצר  
4/5/2006 15:49 גילה    איך מגיעים לדוקטור דינה צימרמן ? (ל"ת)  
4/5/2006 17:26 לגילה    ד"ר דינה צימרמן  
4/5/2006 09:21 נתי ד האם יציאות בצבע חום-ירוק ובמרקם כמעט נוזלי (ללא ריר) של בת חודשיים מעידים על רגישות לתמ"ל חלב?
4/5/2006 09:30 צביה    מרקם היציאות וחוסר שינה  
4/5/2006 09:30 צביה    מרקם היציאות וחוסר שינה  
4/5/2006 11:01 חני המדווחת    רגישות ללקטוז איננה מאובחנת בגלל צבע הקקי בלבד בד"כ. אי סבילות ללקטוז מאובחנת בד"כ באופן מורכב יותר  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש