פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  3612   3611   3610   3609   3608   3607   3606   3605   3604   3603   3602   3601   3600   3599   3598   3597   3596   3595   3594   3593    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

27/4/2006 22:18 אי תזונה בהריון
27/4/2006 23:31 אמא של עעע    דבר ראשון לנשום עמוק  
27/4/2006 23:37 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    שליש שלישי  
28/4/2006 00:24 נגה ש    שאלה לטובה- בדיוק באותו סוגיה  
27/4/2006 21:12 תמר ר רוצה להתייעץ
28/4/2006 00:46 ע.פ.    כמובן שרצוי שטובה תענה תשובה מוסמכת, אך ממש שידוע לי  
27/4/2006 19:39 הפעם בלי תסמונת אספרגר
27/4/2006 20:51 תמר בש, קלינאית תקשורת    תסמונת אספרגר  
27/4/2006 21:46 רוצה להבין    אז נה בעצם בין זה  
27/4/2006 22:37 עוד שין    מה ההבדל בין אספרגר ל PDD? (ל"ת)  
27/4/2006 23:30 מורה לחינוך מיוחד    אנסה להסביר-מקווה שאצליח...  
27/4/2006 23:38 מורה לחינוך מיוחד    עוד משהו לרוצה להבין...  
28/4/2006 08:18 מניסיון אישי    להפעם בלי  
28/4/2006 10:51 אש"ה    בתחום הטיפול רציתי להמליץ על ספרו של סטנלי גרינשפן נדמה לי שקוראים לו: טיפול בילדים עם צרכים מיוחדים, ספר ארוך אבל עם גישה מענינת מאוד (ל"ת)  
28/4/2006 11:01 דרורית אמיתי-דרור    הנה האתר:  
29/4/2006 02:12 רוצה להבין    תודה רבה על ההסבר וההשקעה! (ל"ת)  
27/4/2006 18:55 ורד של איתי מבקשת את דעתכן בנושא :מה חשוב לכן שיהיה בצהרון שילדכם יהיה בו?
27/4/2006 19:20 חני המדווחת    אני מנסה לחשוב... אולי יהיו לי עוד רעיונות אח"כ, אבל בינתיים  
27/4/2006 19:29 אנה    חני, לדעתי (אשמח אם יתקנו אותי מביני דבר..), מלבד הפסטה שציינת, כל השאר- אורז, קוסקוס ובורגול הם דגנים.. (ל"ת)  
27/4/2006 19:33 אנה    חני, עמך הסליחה.. אמי מעדכנת אותי שאכן אורז נחשב פחמימה מורכבת , וכן כל הדגנים הטהורים.. סליחה. (ל"ת)  
27/4/2006 20:08 ריש    צהרון  
27/4/2006 20:10 גילי אבישי    אורז לבן אינו פחמימה מורכבת,פסטה בהחלט כן!  
27/4/2006 23:09 אנאבל-לי    עוד רעיונות  
27/4/2006 23:31 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    לא קראתי את הדיון, רק את הכותרות, אבל רוצה לעשות פה סדר:  
28/4/2006 07:40 ורד של איתי    בוקר טוב לכולן-חיזקתן נק' שהיו קיימות ופתחתן אחרות מודה מאוד-אעשה סדר ואחזור אליכן עם מסקנות-תודה:)ואם יש עוד?אני פה (ל"ת)  
27/4/2006 18:48 נופר הזדמנות לסופשבוע במקום מקסים בגליל
28/4/2006 16:45 אילנית ש.    איזה צימרים ? תני לינק. (ל"ת)  
27/4/2006 15:45 לירי הבן שלי מסרב לקחת ראפאן - המלצות ? בבקשה
27/4/2006 15:47 אמא ל 2    אוי בעסה  
27/4/2006 16:33 טלטול    גם אצלנו  
29/4/2006 10:08 נושה    הבן שלי לוקח אנטיביוטיקה מגיל שנתיים (והוא בן 5 היום)  
29/4/2006 12:13 נושה    וחוץ מזה , מה שעזר לנו  
27/4/2006 15:00 הדס דרושה גננת לגן הורים
27/4/2006 13:16 אלמונית אחה"צ והבעל
27/4/2006 13:25 חני המדווחת    מתחלקים עם הבעל  
27/4/2006 13:31 חני המדווחת    ולגבי הילד בן ה-4  
27/4/2006 14:02 אמא    יו חני זה בדיוק מה שאני אומרת כשאני כועסת  
27/4/2006 14:24 אלה    מסכימה לגמרי עם חני!  
27/4/2006 14:25 אלה    אגב.....  
27/4/2006 14:43 אורלי    צריך להבין שלא לכל הגברים יש את האפציה -  
27/4/2006 14:43 אורלי    כאשר כתבתי מגדיש התכוונתי כמובן למקדיש. (ל"ת)  
27/4/2006 14:54 האלמונית    המשך לבעל ואחה"צ  
27/4/2006 15:04 אמא ל 2    גם אני בעד השיטה של "סופר נני" עובד אצלינו מצוין  
27/4/2006 15:30 אש"ה    אין לי טלויזיה בבית, מישהי יכולה לתאר קצת בקצרה טיפים מהתוכנית סופר נני, זה נשמע טוב (ל"ת)  
27/4/2006 15:40 אמא ל 2    "סופר נני" - השיטה  
27/4/2006 15:46 אמא ל 2    פסייס = ספייס SPACE כמובן :) (ל"ת)  
27/4/2006 15:53 חני המדווחת    קצת לינקים על השיטה של סופר נני (בעברית, כדי שיהיה קל יותר)  
27/4/2006 20:56 אלון אנגרט    למה שיטת "פסק זמן" היא לא שיטה רצויה  
27/4/2006 21:51 גילי אבישי    מזדהה מאד עם מה שכתב אלון.  
27/4/2006 21:53 גילי אבישי    והנה זה  
27/4/2006 21:56 גילי אבישי    טעות! טעות ! זה זה  
27/4/2006 22:41 עוד שין    לפעמים ערכים חברתיים נתפסים אצלינו כעובדות...  
29/4/2006 08:02 חני המדווחת    אלון וגילי, (ל"ת)  
29/4/2006 08:13 חני המדווחת    אלון וגילי, חשבתי הרבה על הדיון, ומרוב שאני חושבת לפעמים כבר לי כוח לכתוב את זה - אבל בכל זאת  
30/4/2006 12:14 אמא ל 2    חני - מסכימה עם כל מילה שלך  
2/5/2006 14:57 אלון אנגרט    הצבת גבולות כן - השאלה איך  
27/4/2006 12:25 אחרי הפלה ביקור אצל רופא פרטי
27/4/2006 12:37 טלולה    אם את משלמת לו ברור שזה לגיטימי לפנות אליו, אני בטוחה שזה מספיק כסף כדי לקבל תשובה שתרגיע את מנוחתך. (ל"ת)  
27/4/2006 12:59 אחרי הפלה    גם חודשיים אחרי? (ל"ת)  
27/4/2006 13:38 ל.א.ה.ר.פ    לדעתי קיים חשש גדול שהוא ייבקש ממך תשלום בעבור ייעוץ. כלומר - תשלום של ביקור. כאלה הם, הרופאים הפרטיים, רודפי בצע. (ל"ת)  
27/4/2006 20:14 ריש    היי,  
28/4/2006 00:37 גילגולש    ועוד משהו  
28/4/2006 07:29 אחרי הפלה    גילגולש  
28/4/2006 11:52 גילגולש    ל"אחרי הפלה" יקרה  
27/4/2006 12:15 דנה זחילה מאוחרת
27/4/2006 12:20 מרווה    דנה, אנא צייני מה גילו כדי שנוכל להתייחס לשאלתך... (ל"ת)  
27/4/2006 12:38 טלולה    הרבה ילדים למיטב ידעתי קודם זוחלים אחורה, גם השנים שלי  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש