פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  3512   3511   3510   3509   3508   3507   3506   3505   3504   3503   3502   3501   3500   3499   3498   3497   3496   3495   3494   3493    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

4/3/2006 22:15 אמא די חדשה מטרנה לילה טוב
5/3/2006 07:31 טלולה    חבל שסתם מלחיצים אותך  
4/3/2006 22:13 כלבובה זקוקה לעזרה צמודה בבית - דחוף - אולי מישהי כאן פנויה לעבודה?
4/3/2006 23:14 ריש    כלבובה,  
4/3/2006 23:34 טלי תקומי    ואו. תחזיקי מעמד! איזה קושי מבעס! מאיזה איזור את, תזכירי לי? (ל"ת)  
5/3/2006 08:26 כלבובה    גבעתיים, שכחתי להזכיר. (ל"ת)  
5/3/2006 10:06 אורנה דן    אוי, כלבובה, איזו סיטואציה. את חייבת למצוא מישהי  
5/3/2006 10:33 מעיין של ליב    ואו שירלי איזה ביעוססססס  
5/3/2006 11:52 גילגולש    לכלבובה -  
5/3/2006 13:58 ענבר    כלבובה,  
5/3/2006 18:15 נריקו    נסי באתר בייביסיטר  
6/3/2006 08:05 טלי תקומי    רק עכשיו שמתי לב שענית. גבעתיים? אנסה לברר לך. תרגישי טוב! (ל"ת)  
6/3/2006 09:38 כלבובה    תודה לכולן על העצות והאיחולים, אני אנסה להעזר באתרים הנ"ל. (ל"ת)  
4/3/2006 21:58 רגע לפני עובר גדול ולידה טבעית
4/3/2006 22:11 טליה    הי  
4/3/2006 22:42 רק לניאדו    כי שם בודקים כל מקרה לגופו (או לגופה) (ל"ת)  
5/3/2006 09:29 חני המדווחת    מציעה לך מאד להתייעץ עם זהר כרמי - היא ממש מומחית לנושאים מסוג זה. (ל"ת)  
5/3/2006 09:43 מיכל    הייתי שם  
5/3/2006 10:09 אורנה דן    גם אני הייתי שם לא פעם ולא פעמיים  
5/3/2006 11:24 נועם    קרימינולוגיה בהתכתבות- לאורנה דן  
5/3/2006 11:35 Ilana Shemesh, natural midwife    big babies  
5/3/2006 12:00 אני    אני הייתי באותו מצב - וילדתי בתל השומר  
5/3/2006 12:58 לימור    הי,  
5/3/2006 13:08 מיכל של איל ויסמין    הי, בלי לחץ! שני דברים: (ל"ת)  
5/3/2006 13:15 מיכל של איל ויסמין    המשך:  
5/3/2006 13:19 זהר כרמי    הי, שלום !  
5/3/2006 13:43 מיכל    תודה רבה לכולכן  
4/3/2006 21:57 לילי היריון ולידה
4/3/2006 20:55 רונה איזה כיף היה!!
4/3/2006 21:33 אורחת פורחת    מזל טוב, נשמע שהיה אחלה  
4/3/2006 21:40 רונה    אורחת יקרה  
5/3/2006 00:10 לרונה    יו!!!! כל הכבוד. איך אני שמחה.  
5/3/2006 07:38 ה    על אף שאת צודקת. עזבי. היא נהנת מזה. (ל"ת)  
5/3/2006 08:11 הלית    נשמע ממש כיף  
5/3/2006 08:30 אילנה    המון מזל טוב ,אושר ושמחה... (ל"ת)  
6/3/2006 18:42 לימורית    לרונה... מזל טוב....  
4/3/2006 09:24 בטי לכל המובטלות המוכשרות - מחפשים מתכנתת/webmaster
4/3/2006 16:17 לא היום    OT- מחפשת עבודה  
4/3/2006 20:20 annat    לא היום יקרה, את מוזמנת לכתוב לי מייל  
4/3/2006 22:40 ותיקה עתיקה    ואצלנו בעבודה מחפשים גרפיקאית מוכשרת באזור השפלה  
4/3/2006 23:05 אסתית    אצלנו מחפשים מזכירה ששולטת מעולה בPOWER POINT  
4/3/2006 06:51 מורנגו התלבטויות בעניין משפחתון, מה דעתכן? ארוך!
4/3/2006 15:22 אוסי    חשוב לשמוע דעות של הורי הילדים שנמצאים/ היו במשפחתון זה (ל"ת)  
4/3/2006 15:24 עכברונת    מאוד קשה לזהות מה הקושי  
4/3/2006 15:26 עכברונת    סליחה על הכתיב החסר- נכתב במהירות (ל"ת)  
3/3/2006 23:55 דקל מה לעשות עם ברזל ופליטות?!
4/3/2006 06:29 מורנגו    גם אצלנו היה כך...  
4/3/2006 09:07 דקל    האמת שגם ככה לפעמים יורד לי 4 או 5 טיפות  
4/3/2006 16:58 מורנגו    תמ"ל זה למעשה תחליף חלב (מטרנה ודומיה). בעניין הכמויות שדולופות לא אני הגורם המוסמך לענות. למה לא לפנות לטיפת חלב (אפילו טלפונית) או לרופא הילדים? מה הבעיה עם זה? תתקשרי ותהיי רגועה. (ל"ת)  
3/3/2006 20:56 תיתי רופאת שיניים מאחורי המקדח- יומן שבועי
4/3/2006 08:06 מיקי.ג    לתיתי - מספר שאלות ברשותך  
4/3/2006 11:05 תיתי רופאת שיניים    תודה מיקי, ותשובות  
4/3/2006 16:50 יפעתי    תיתי, שאלה לגבי צחצוח לשון  
4/3/2006 19:01 תיתי רופאת שיניים    צחצוח כל אזור בפה עוזר  
4/3/2006 19:42 מיקי.ג    תיתי, תודה רבה על התשובה המושקעת  
4/3/2006 20:19 תיתי רופאת שיניים    טוב, רטלין זה משהו אחר  
4/3/2006 23:03 נומי    סקרנית.../ לתיתי  
4/3/2006 23:07 נומי    ושגיעות הכתיב שלי הן עניין למומחה אחר...... :-) (ל"ת)  
5/3/2006 08:07 תיתי רופאת שיניים    השיניים בוקעות עד סביבות גיל שלוש  
5/3/2006 09:33 יעלה    מחיריי טיפול שיניים  
5/3/2006 10:03 תיתי רופאת שיניים    יש על מה לעשות שעורי בית  
5/3/2006 10:06 יפעתי    תיתי - תודה רבה! (ל"ת)  
5/3/2006 11:29 נתוש    ועוד שאלה על כתרים  
5/3/2006 12:09 תיתי רופאת שיניים    לנתוש  
5/3/2006 12:21 נומי    תודה רבה רבה רבה. (ל"ת)  
5/3/2006 13:47 נתוש    המון תודות! (ל"ת)  
5/3/2006 16:21 יעלה    תיתי, תודה רבה (ל"ת)  
3/3/2006 19:54 טושי בת שנה וחצי שמדברת ב"שפה שלה" ואבא שמדבר איתה באותה שפה ולא אומר את המילים בצורה הנכונה - מה עושים?
3/3/2006 21:00 יגור    יש לי הרגשה שבעוד שנה שנתיים היא תדע היטב לומר "ברווז" ושלא יפחידו אותך. כרגיל- יש לבחור בקפידה על מה נלחמים (בעיקר כשמדובר בבני זוג)- פה זה נדרש???- אושר!!! (ל"ת)  
4/3/2006 06:32 מורנגו    יגור, איזו תגובה חכמה. תודה, אני לוקחת גם לתשומת ליבי למרות שלא אני פתחתי את ההודעה. (ל"ת)  
4/3/2006 10:34 ניל    אני הייתי מניחה לו  
4/3/2006 15:31 annat    מסכימה לנאמר למעלה  
4/3/2006 16:13 טושי    תודה לכל העונים (ל"ת)  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש