פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  3512   3511   3510   3509   3508   3507   3506   3505   3504   3503   3502   3501   3500   3499   3498   3497   3496   3495   3494   3493    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

28/2/2006 23:02 כרמית מחפשת מדקר סיני ומטפל טוב בנס ציונה-המלצות??? (ל"ת)
1/3/2006 06:52 Tamara    ממליצה בחום על אלון פאר  
2/3/2006 14:54 אביבה ג    עמוס זיו-רחובות והסביבה 052-4419884 (ל"ת)  
28/2/2006 20:40 ניבי פדיקור לקטנטנים???
28/2/2006 21:20 נתי    אולי באמת תיישיפי קצת בפצירה? נראה לי הגיוני (ל"ת)  
1/3/2006 10:00 אמא    נשמע כמו פיטרייה כדאי שרופא עור יבדוק (ל"ת)  
28/2/2006 20:28 עדן של יובל צריכה את עזרתכן - ניתוח צינוריות לניקוז נוזלים כן או לא?
28/2/2006 20:38 דפנה    האם יש פגיעה בדיבור?  
28/2/2006 21:16 עדן של יובל    אין לה פגיעה בדיבור  
28/2/2006 21:23 נתי    אצלנו  
28/2/2006 21:26 אסתי    מנסיון רב מאוד מאוד עם בני - (ארוך!)  
28/2/2006 21:34 עדן של יובל    נתי ואסתי שאלות אליכן  
28/2/2006 22:42 אסתי    כמה תשובות...  
28/2/2006 23:01 נתי    עדן, אני לא בכללית, ופניתי אל רופאה  
1/3/2006 11:05 גילה    ניתוח צינוריות  
1/3/2006 13:49 HILLA    קישורים  
1/3/2006 16:30 עדן של יובל    תודה לכן, אני שמחה על התגובות  
3/3/2006 19:57 מורנגו    בדיוק אותו סיפור ניצלנו בעזרת הומיאופת!!  
3/3/2006 20:58 עדן של יובל    מורנגו תודה, אני עדין בהתלבטות  
28/2/2006 19:37 גליה ע בנות, צריכה עזרתכן במציאת יועצת הנקה בי-ם מעכשיו לעכשיו
28/2/2006 19:50 שמות    מה בקשר לבת של בתיה? וגם  
28/2/2006 19:58 ניל    יש מרכז להנקה בירושלים  
28/2/2006 19:58 המספרים    בבקשה  
28/2/2006 19:59 היועצות שלהן    מופיעות ברשימה שהבאתי להלן והרופאה היא דר דינה צימרמן תמצאי אותה במנוע כאן!אבל היא לא ירושלמית (ל"ת)  
28/2/2006 20:07 גליה ע    וואו!!! תודה רבה! ושאלה לניל  
28/2/2006 20:33 תיתי רופאת שיניים    לא כולן. דבי קלי כן.  
28/2/2006 20:54 תשובה    יועצות-מעצם ההגדרה,ולא תיתי,הרשימה מתעדכנת כל שנה,אז אולי יש לך רשימה ישנה?  
28/2/2006 21:06 יועצות הנקה    קישור לרשימה מעודכנת  
28/2/2006 21:12 עוד שין    ממליצה בחום על בברלי וולמן (ל"ת)  
28/2/2006 21:12 תיתי רופאת שיניים    נו, דבי קלי שציינתי מופיעה ברשימה  
28/2/2006 21:22 גליה ע    שוב- תודה לכולן! (ל"ת)  
28/2/2006 19:25 אביה איך התגברתי על המחלה לבד, בלי תרופות, והכי חשוב - ללא אנטיביוטיקה
28/2/2006 22:13 רונה    בקרוב אצלי.הבצל+דבש+טננבלוט +לימון+... מתחיל לעזור.. (ל"ת)  
1/3/2006 05:18 נירה    אני שמחה שאת מרגישה יותר טוב. למרות שטירוף האנטי אנטיביוטיקה נראה לי קצת טיפשי..... (ל"ת)  
1/3/2006 07:47 נירה    נירה שלום וברוכה הבאה. אני משתתפת בפורום הזה כבר שנים, אודה לך באם תשני את הכינוי שלך כאן על מנת שלא יתבלבלו בינינו. תודה! ורונה:  
1/3/2006 19:31 נירה (שנמצאת פה שלוש שנים וחצי)    טוב, איך השם החדש שלי נירה? ולרקורד- נירה היא פוליטיקלי קורקט , ונגד אנטיביוטיקה מכל וכל. זהו. הבהרתי כל מה שצריך? (ל"ת)  
1/3/2006 19:42 ליאתיתי    לנירה עם הסוגריים - את חתיכת חצופה! לא מבינה מאיפה באים אנשים כמוך, ולמה. איכסה! (ל"ת)  
4/3/2006 21:07 רונה    לנירה עם הסוגריים לא מכירה אותך ולא יודעת מי את למרות טענתך לוותק לא קטן אבל יש לך הרבה מה ללמוד מנירה הותיקה והאהובה ותתחילי מקצת דרך ארץ. (ל"ת)  
28/2/2006 17:48 ליטל מוקד אקוגני בודד בלב עובר
28/2/2006 19:15 יערה    תכתבי במנוע החיפוש "מוקד אקוגני"ותקבלי שלל תשובות.שיהיה בטוב (ל"ת)  
1/3/2006 11:35 מירית    מוכר...  
28/2/2006 16:57 שירי שאלה ממש דחופה לגבי טראומיל
28/2/2006 17:25 תמרה    שירי יקרה  
28/2/2006 17:30 הוטיקה    שירי, דווקא היום קו המידע של אלטמן פועל רק עד הצהריים, אבל אולי יש כאן פציינטיות של ד"ר אניסלפלד שיהיו מוכנות להתקשר ולשאול אותו בשבילך? (ל"ת)  
28/2/2006 17:34 הוטיקה    ועוד הצעה, טובה יותר: צלצלי עכשיו לבית המרקחת ההומיאופתי "הגליל" בתל-אביב, (ל"ת)  
28/2/2006 17:35 הוטיקה    הסבירי להם במה מדובר, אני בטוחה שידעו לענות לך. טל' 5223348 מחבקת אותך (ל"ת)  
28/2/2006 17:43 מיכל    רק בריאות . (ל"ת)  
28/2/2006 17:46 רונה    שיריל'ה תראי כאן את רשימת בתי המרקחת שמוכרים תרופות במחירי עלות יש שם גם טלפונים  
28/2/2006 17:58 רונה    הוטי הטלפון הזה לא מחובר.. אולי יש לך אחר? אני אנסה לברר לה בינתיים... (ל"ת)  
28/2/2006 17:58 שירי    נשמות  
28/2/2006 18:05 רונה    שירי - בבית מרקחת שמופיע ברשימה ברעננה יש טיפות עולה 51 ש"ח לחבילה (מוזל)  
28/2/2006 18:08 שירי    למה במיטה, יקירתי? (ל"ת)  
28/2/2006 18:10 רונה    אני חולה, יש דיון ף מאחורה אם בא לך להתעסק בזוטות.. אוף לא עונים בגלל סמינר או משו מעצבן אחר. (ל"ת)  
28/2/2006 18:12 הוטיקה    סליחה, שירי! טעיתי בטלפון. 5223358 והרגע ענו לי שם (ל"ת)  
28/2/2006 18:14 הוטיקה    שירי, ועוד משהו:  
28/2/2006 18:20 רונה    דיברתי איתם והבעיה שאין להם אמפולות אז הם לא יודעים. (ל"ת)  
28/2/2006 18:23 רונה    הנה לינק לחברה המייצרת - HEEL אפשר לקרוא שם או להתקשר לקו שירות. אלטמן רק יבואנים.  
28/2/2006 18:35 שירי    אוקיי, קיבלתי תשובות  
28/2/2006 18:40 רונה    יופי, שמחה שהבהרת לעצמך את הנקודה  
28/2/2006 18:50 הוטיקה    שירי, איזה יופי! מקווה שבכלל לא תזדקקו לזה...:) (ל"ת)  
28/2/2006 19:50 שירי    נכנסתי לאתר  
28/2/2006 20:02 נסי    להתקשר לליאורה אוריאל,הרופאה הירושלמית,מאד יתכן שיש לה איך להשיג יותר בזול,היא עובדת עם התחום אז...050-5748146,ספרי לה את הסוגיה ותגידי שהגעת דרך הפורום הזה וזה דחוף מאד...אמא שלה עברה דרך המסע הזה,היא תבין... (ל"ת)  
28/2/2006 22:22 רונה    שירי..  
28/2/2006 14:59 דפנה חומצה פולית - לטובה קראוזה
28/2/2006 15:11 ריש    אם אינני טועה בתפוזים ובעלים ירוקים למיניהם  
28/2/2006 15:59 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    מקורות לחומצה פולית מהתזונה  
28/2/2006 14:55 גולדי ילד מקסים ומאושר בן 2.5 שהתחיל לקבל פתאום "תיקים" בפנים
28/2/2006 15:07 דפנה    תמיד כדאי להתייעץ ובהקדם  
28/2/2006 15:10 גולדי    דפנה יקירה,  
28/2/2006 15:26 דפנה    אני יכולה לשאול. תני לי יום. ל"ת (ל"ת)  
28/2/2006 20:33 דפנה    מצטערת, היא לא מכירה במרכז אף אחד שהיא יכולה להמליץ עליו  
28/2/2006 20:48 דפנה    עוד אפשרות  
28/2/2006 21:02 אא    אני תמיד בעד ללכת להתייעץ עם רופא  
1/3/2006 08:52 סיווני    דווקא לי כן נשמע שזה בתחום הפסיכולוגי  
1/3/2006 10:02 אא    לסיוון - מצטערת, אבל זה ממש לא נכון  
1/3/2006 10:05 אא    אה, ועוד משהו  
1/3/2006 10:17 אא    גולדי, תשמעי לא מפסיקה משום מה לחשוב על החמוד שלך, אז  
1/3/2006 12:32 אביבה    לדעתי הבלתי מנוסה והמבוססת על אינטואיציה בלבד - להתעלם לגמרי, לא להתייחס בכלל בכלל בכלל, ויש סיכוי גדול שיעבור לבד. (ל"ת)  
1/3/2006 12:33 גולדי    לאא.- את מתוקה אמיתית !!!  
1/3/2006 12:35 גולדי    ותודה גם לאביבה- אני די מסכימה איתך. נרגעתי קצת (ל"ת)  
28/2/2006 14:54 נועם הימן ביום הבחירות 28.3 בואו להצביע ללידה טובה יותר עם רותי קרני הורוביץ בבית הפתוח בנועם יוגה, כולל אפי-נו במבצע (הודעה-מודעה)
1/3/2006 10:27 נועם    משנכנס אדר מרבין בשמחה...סיכום המפגש עם ציפורה שטיין  
1/3/2006 12:50 לא יכולה להתאפק    בענין של אכילת השליה  
1/3/2006 14:30 נועם    לזו שלא יכולה להתאפק  
1/3/2006 14:56 שלא מתאפקת    מה שד'ר אודין ניסה בעדינות להראות  
1/3/2006 17:03 נועם    לזו  
1/3/2006 23:55 רותי קרני הורוביץ    נועם יקרה, יופי אצלך!  
2/3/2006 00:11 ליאתיתי    רותי!!! א-הא! (: וסתם ד"ש. (ל"ת)  
2/3/2006 16:01 נועם    רותי אחלה- תודה  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש