פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  3412   3411   3410   3409   3408   3407   3406   3405   3404   3403   3402   3401   3400   3399   3398   3397   3396   3395   3394   3393    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

28/12/2005 12:49 רונה דחוף דחוף דחוף חברה בחדר לידה
28/12/2005 13:16 rf    תתקשרי לאילנה שמש ותשאלי אותה (ל"ת)  
28/12/2005 13:31 איימי    רגע, למה בעצם לא להתאשפז ב high risk ולעקוב אחר לחץ הדם?  
28/12/2005 13:32 איימי    מה היו לחצי הדם שלה בחודשים האחרונים?  
28/12/2005 13:37 tatah    it is just not worth waiting anymore  
28/12/2005 13:45 אלה    מצב לא פשוט  
28/12/2005 14:41 רונה    אתמול ושלשום החלבון היה 1. היום כבר תקין. (ל"ת)  
28/12/2005 19:30 גילי אבישי    אני הייתי עדה לתהליך המפחיד ממש  
29/12/2005 11:33 רונה    עדכונון  
28/12/2005 12:30 טל (בדוי) גם אני עצובה ..
28/12/2005 12:37 לט (חסוי)    המשך..  
28/12/2005 13:22 אלה    יש שלושה בסיפור הזה  
28/12/2005 13:32 טל    לא נראה לי שהבנתי אותי..  
28/12/2005 13:40 טל    ברח לי  
28/12/2005 14:40 אלישבע    חיבוק  
28/12/2005 14:55 רונה    אני חייבת להבין משהו  
28/12/2005 15:25 טל    לאלישבע ורונה  
28/12/2005 16:10 ניל    טל יקרה  
28/12/2005 16:13 רונה    חותמת על כל מילה של ניל. (ל"ת)  
28/12/2005 16:57 טל    לניל  
28/12/2005 19:51 לילך של נוגיא    כנסי לפורפורציה ותהני מההריון  
29/12/2005 22:36 ניל    טל  
28/12/2005 10:00 מאיה של אופק ומעוף "שיר נולד" ההופעה. ארגון כושל במיוחד!
28/12/2005 13:18 כ    כי מספיק פראיירים ממשיכים לבוא כל שנה (ל"ת)  
28/12/2005 14:59 שלוה    וכל תושבי תל אביב והסביבה סבלו מהפקקים במשך כל היום... (ל"ת)  
28/12/2005 08:57 tatah Heart Valve damage and pregnancy
27/12/2005 23:21 אפרת המדריכת הכנה לידה של גיסתי אמרה לה להתחיל להתמש באפי נו משבוע 35. האמנם?!!
28/12/2005 00:48 iriti    אמנם  
28/12/2005 06:19 איימי    נדמה לי שהיצרן אומר שבוע 37 (ל"ת)  
28/12/2005 10:09 אפרת    רותי, כוהנת האפי-נו, תוכלי גם לענות? תודה! (ל"ת)  
28/12/2005 18:21 חני המדווחת    שימוש באפי-נו: 3 שבועות לפני הלידה, ראי הנחיות באתר היצרן: http://www.epi-no.com/birth.htm (ל"ת)  
29/12/2005 01:43 רותי קרני הורוביץ    אין לי סטרט מופלא  
29/12/2005 14:26 אפרת    תודה לכולכן (ל"ת)  
27/12/2005 22:23 אורה שם בדוי אני מאושרת, אז למה אני בוכה?
27/12/2005 22:37 גילי אבישי    את לא מאושרת וחבל  
27/12/2005 23:15 אורה שם בדוי    גילי אבישי, פנינו  
27/12/2005 23:30 נגה    גם לי היה אחד כזה  
27/12/2005 23:40 נגה    קראתי את תשובתך לגילי  
28/12/2005 07:17 אורנה דן    אין מנוס מלחפש את החלק שלך בעניין, ולא בתור האשמה, אלא כי זה הכלי היחיד הנתון בידייך  
28/12/2005 11:57 שפירית    יש לך בעל אחד מורכב  
28/12/2005 13:27 מרי    כ"כ מזדהה עם אורה  
29/12/2005 19:15 אורה    אורנה דן (ולכולן)  
29/12/2005 19:30 אורה    סליחה, גם שפירית - אילו תובנות! תודה! (ל"ת)  
30/12/2005 18:00 ג    אורה,  
27/12/2005 17:19 ערוץ Yes דוקו מחפשים זוגות לתוכנית דוקומנטרית
27/12/2005 15:57 סוי לרותי - מבקשת לינק למשהו שכתבת מזמן
27/12/2005 17:06 זכרון מצוין    חפשי לפי "הוגס" (ל"ת)  
27/12/2005 21:42 בשוק מהדיון    סליחה, מה זה "הוגס" או מה משמעות "ליבי הוגס בבכורי" (ל"ת)  
27/12/2005 21:48 משוק לסקרנות    יש כאן ספורי לידה של רותי? כמנהלת הפורום היא בטח פרסמה.. לא? אשמח לקבל לינק. (ל"ת)  
27/12/2005 23:52 הבנת הנקרא    הוגס = הפך גס, ובהווה: ליבי גס בבכורי (ל"ת)  
28/12/2005 08:01 נונה    הנה סיפור אחד, בלתי נשכח:  
28/12/2005 11:23 סוי    וואו. לא זה הדיון שזכרתי...  
28/12/2005 22:26 מרווה    וואו, סוי, איזה דיון העלית  
29/12/2005 01:26 רותי קרני הורוביץ    סוי, הנה  
29/12/2005 08:56 סוי    תודה, ותודה רותי שכתבת את מה שכתבת,  
29/12/2005 14:44 רונה    סוי, הנה לינק לעדכון האחרון של רותי, לבקשתי  
30/12/2005 00:41 רותי קרני הורוביץ    רונה תודה. סוי, אנצכה עוד זמן לחשוב.. (ל"ת)  
27/12/2005 15:42 שרונה גיא הקטן עם דלקת ריאות
27/12/2005 19:32 הלל    איתך  
27/12/2005 23:41 שירי    שרונה יקרה  
29/12/2005 15:33 רונה    שרונה.. מה קורה?? מקווה שהמצב משתפר אצלכם. חיבוק. (ל"ת)  
27/12/2005 15:35 רותם שאלה דחופה בהעסקת אשה אחרי לילד בן פחות משנה
27/12/2005 23:47 ???    ??????! (ל"ת)  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש