פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  3252   3251   3250   3249   3248   3247   3246   3245   3244   3243   3242   3241   3240   3239   3238   3237   3236   3235   3234   3233    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

31/8/2005 09:42 סופה רעיונות לחגיגת סיום החופש עם הילדים? גילאי 3-9
31/8/2005 10:50 יונת ארד    אפשר  
31/8/2005 11:56 ריש    אפשר להפרד מכל הדברים שכבר "קטנים" עליהם  
31/8/2005 09:11 לין תשלום למטפלת בחופשה
31/8/2005 10:31 עוד שין    החוק  
31/8/2005 11:00 רויטל    אצלי המטפלת אמרה שבדרך כלל משלמים לה 12 ימי חופשה לפי החוק  
31/8/2005 09:06 בקרוב יולדת זקוקה לפרטים בנוגע לשיליה שאחרי הלידה
31/8/2005 11:14 אהובה הילה חן    ** כדאי שתפני את כל השאלות לבית מרקחת "הומגליל" הם יתנו לך את כל התשובות .  
31/8/2005 14:55 רותי קרני הורוביץ    יש לנו מאמר בדיוק על זה, ראיינתי את סרז' מהומגליל  
31/8/2005 15:22 איימי    ואני שאלתי הומיאופט על כל הרעיון הזה  
1/9/2005 08:39 בקרוב יולדת    אני יכולה לסמוך על בי"ח שיתנו לי את המינון המדויק? מתכוונת ללדת ב"ליס". (ל"ת)  
1/9/2005 11:00 בקרוב יולדת    רותי, מה המספר המעודכן של דר כהן? אני צריכה להוסיף עוד ספרה כדיי שזה יהייה 10 ספרות (ל"ת)  
31/8/2005 08:40 גלגול הילדה שלי סובלת
31/8/2005 11:15 ע    אולי שיניים? לנו עוזר קצת גליגם של הומגליל (ל"ת)  
31/8/2005 07:10 נינה זכויות מטפלות
31/8/2005 07:55 פנינה    פיצויים - סכום של משכורת ורבע. הבראה - על שנה, זה משהו כמו 1530 (תבדקי במחשבונים באתר של ביטוח לאומי). (ל"ת)  
31/8/2005 10:32 עוד שין    הבראה  
31/8/2005 15:31 שני    פיצויים זה חודש ורבע? לא רק חודש? (ל"ת)  
31/8/2005 07:09 מועדון יולדות לניאדו ורשת מרכזי דיאדה לידה ביתית בין כתלי ביה"ח, שלבי הלידה השונים ועוד בהפנינג הריון בשישי 2.9 ב'וגה' הרצליה פיתוח (הודעה-מודעה)
31/8/2005 00:40 ציפורי שאלה למניקות עד גיל שנה ויותר
31/8/2005 01:26 מניקה כבר שנתיים    יש כאלה שגומלות מהנקת לילה מהסיבה הזו בדיוק. אני לא אחת מהן.  
31/8/2005 07:01 רינתני    לפי מה שאני יודעת  
31/8/2005 07:54 אלישבע    צחצוח שיניים- לפי המלצת רופא השיניים שלי,  
31/8/2005 09:25 דנה-דין    רופא השיניים של התינוק שלי המליץ להשתמש בכמות מזערית של משחה מרגע שצומחות השיניים העליונות  
31/8/2005 11:30 ציפורי    תודה לכן על התגובות (ל"ת)  
31/8/2005 18:51 תיתי רופאת שיניים    אלישבע אל נא תשויצי וקצת תשובות  
30/8/2005 22:19 לילוש נרות גליצרין בהריון????
1/9/2005 00:54 ד"ר עמוס בר    נרות  
1/9/2005 23:02 מעיין של ליב    פעם היתה פה לילוש ששמה ליאת- זו את? (ל"ת)  
30/8/2005 17:19 POOH ילדתי......
30/8/2005 18:20 אסי    מרגש מאוד, מזל טוב.  
30/8/2005 18:56 רונה    איזה לידה חלומית  
30/8/2005 19:43 מוקי    המון המון מזל טוב לידה מקסימה ומרגשת! (ל"ת)  
30/8/2005 20:59 נירה    פו יקרה, איזו לידה מקסימה!  
30/8/2005 21:05 ריש    בטח שמותר לפתוח, אפילו רצוי וכדאי  
30/8/2005 21:07 ג    וואהוו, לידה מדהיצה ומרגשת...  
30/8/2005 21:38 לולי2    מזל טוב!!!!!!!!! אושר ובריאות!!!!!!!!!!! (ל"ת)  
30/8/2005 23:22 ר    מזל טוב (ל"ת)  
30/8/2005 23:34 מאמו    פווו. קולולו...מזל טוב. איזו לידה! אושר ואושר! (ל"ת)  
30/8/2005 23:47 טובה קראוזה    מזל טוב יקירתי!!!!!!!!!!  
31/8/2005 00:09 איימי    המון מזל טוב!!! (ל"ת)  
31/8/2005 08:02 Um_Netah    מזל טוב!!! (ל"ת)  
31/8/2005 08:15 רינתני    נפלא! לידה מדהימה, אושר לארבעתכם, חלב ומנוחה!! (ל"ת)  
31/8/2005 09:49 דגיגית    מזל טוב- לא הבנתי את השמות לאורך הסיפור אביר? גיא לבת? מאי לבן? את יכולה להסביר? ושוב פוסט קל (ל"ת)  
31/8/2005 12:58 POOH    תודה.. ותשובות..  
1/9/2005 00:18 רותי קרני הורוביץ    וואו איזה יופי  
1/9/2005 11:33 אמא'לה 2    מזל טוב איזה יופי! (ל"ת)  
1/9/2005 13:08 אדווה    פשוט מדהים!!!שיהיה המון מזל טוב. גרם לי להזיל דמעה... (ל"ת)  
1/9/2005 13:50 עוד שין    מזל טוב, אושר ובריאות לכולכם! (ל"ת)  
30/8/2005 16:05 אני הביוץ הרואה ואינו נראה שלי...
31/8/2005 20:05 עוד שין    אולי  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש