פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  2832   2831   2830   2829   2828   2827   2826   2825   2824   2823   2822   2821   2820   2819   2818   2817   2816   2815   2814   2813    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

8/2/2005 09:47 אופירה שאלה - מדידת טמפרטורות לפני לידה -האם יש קשר?
8/2/2005 10:43 ענת (gh)    הי אופירה,  
8/2/2005 11:13 מלוחה    OT - אופירה סליחה - האם מישהי יודעת עם חדירת מלח שולחן לעיניים יכול לגרום לדלקות עיניים או הפרשה מוגלתית?  
8/2/2005 11:19 רוית ב'    אופירה  
8/2/2005 12:44 מיפי    אופירה  
8/2/2005 14:10 אופירה    תגובות  
8/2/2005 09:21 אנונימית התנהגות של אחותי כלפי בתה. זקוקה לעצה.
8/2/2005 09:28 אמא של איתמר    מהי מערכת היחסים בינכן?  
8/2/2005 09:34 אנונימית    אין ביננו קשר פתוח  
8/2/2005 09:35 אופירה    מה סוג הפתיחות בקשר עם אחותך?  
8/2/2005 10:15 לי    לפי דעתי  
8/2/2005 10:43 Tamara    טובת הילדה קודמת לכל  
8/2/2005 12:04 דליה    אני לא הייתי מבקרת אותה אלא מסיטה קצת את השיחה  
8/2/2005 14:05 שקד    אני גם הייתי מנסה את הכיוון של דליה  
8/2/2005 14:09 אחות של,    אני הייתי קודם כל מחזקת את הקשר בינכן כדי שתביני למה היא מתנהגת כך, ורק אח"כ אם באמת יש צורך מדברת איתה על הילדה. את הריי לא נימצאת איתה 24 שעות ולא יודעת מה קורה ולמה היא התנהגה כמו שהיא התנהגה? (ל"ת)  
8/2/2005 14:10 שוב אני, אחות של    לא התכוונתי שהכל יצא בכותרת. סליחה (ל"ת)  
8/2/2005 20:58 שוב רוניתה וזהו    לא לקפוץ למסקנות, אפילו לא על אחותך  
8/2/2005 09:03 לא לי שליש ראשון הריון ראשון...וסקס
8/2/2005 09:24 אופירה    ישתפר בשליש השני  
8/2/2005 09:25 אופירה    אגב -אותו כנ"ל גם בהנקה ההורמונים משבשים לכל אחד בכיוון שונה, בדר"כ מייבשים (ל"ת)  
8/2/2005 09:32 מיכל של איל    השליש הראשון הוא לא רגוע אצלי, מבחינה נפשית והורמונאלית. השליש השני הוא תקופת פריחה, והשלישי דומה לשליש הראשון.... (ל"ת)  
8/2/2005 12:06 דליה    נורמלי לחלוטין נדמה לי שזה אפילו כתוב בספרים  
8/2/2005 13:26 שקד    הכי הגיוני בעולם, הורמונים את יודעת!? (ל"ת)  
8/2/2005 13:41 שקד    סליחה ברח לי, לא התכוונתי להשמע צינית  
8/2/2005 18:23 לא לי    תודה בנות, בהחלט מרגיע. (ל"ת)  
8/2/2005 03:41 לוריין א לידה טבעית ללא מרכאות
8/2/2005 08:28 מירי2    וואו!!! איזה סרט מדהים ומרגש! נו, שוב אני בוכה במשרד בגללכן... (ל"ת)  
8/2/2005 09:14 אופירה    גם אני בוכה, איזה יופי, כ"כ טבעי (ל"ת)  
8/2/2005 09:20 נוני    אין מילים , פשוט מדהים , ואיזו משפחה מקסימה כמה ילדים ...פשוט מושא הערצה!! (ל"ת)  
8/2/2005 09:22 מיכל של איל    מהמם.... (ל"ת)  
8/2/2005 09:32 מופ    אין מילים!!!!!!!! כמה מרגש  
8/2/2005 10:38 orna    תודה!!! (ל"ת)  
8/2/2005 11:43 ק.ק.    אני לא מצליחה לסגור את הפה הפעור שלי! איזו טבעיות. איזו שלווה. איזה יופי של כניסה לעולם... (ל"ת)  
8/2/2005 11:58 פרח    לא מפסיקה לחשוב על זה כל הבוקר....  
8/2/2005 12:21 דבורי    מדהים! רק שהאינטרנט שלנו לא מהיר מספיק וזה  
8/2/2005 13:15 האפרתית    לוריין תודה- פשוט מרגש- הלוואי עליי השלווה והרוגע הזה בלידה (ל"ת)  
8/2/2005 14:03 כרמי תומכת לידה    אלפי תודות  
8/2/2005 14:13 אופירה    ועוד דבר-שמתם לב שהבעל לא רק שלו, דיבר בטלפון תוך כדי שהיא יולדת.... (ל"ת)  
8/2/2005 14:30 נוני    מציצנות במיטבה. (ל"ת)  
8/2/2005 22:55 בלילי    בלי מיילדת ??? (ל"ת)  
9/2/2005 11:10 פששש...    מ-ד-ה-י-ם!!! (ל"ת)  
9/2/2005 18:16 Ilana Shemesh, natural midwife    Nature at it's finest! These people are pros!  
9/2/2005 18:35 Ilana Shemesh    It reminds me of the dozens of beautiful waterbirths I've been part of  
14/2/2005 13:25 ליאורקה    איזה סרט מרגש... תודה! (ל"ת)  
8/2/2005 00:27 אמא מותשת הצילו ניתוח פוליפים!
8/2/2005 08:30 מרילי    ניתוח פוליפים  
8/2/2005 09:09 הילה    ניתוח פוליפים  
8/2/2005 17:05    שווה לפני כל פרוצדורה כזאת- לשמוע עוד דיעה, ובכל מקרה עושים היום ניתוח לייזר לפוליפים- מה שמאפשר רק להקטין אותם , וההתאוששות קלה בהרבה. תהיו בריאים. (ל"ת)  
8/2/2005 18:35 Tamara    בתור אחת שעברה כזה ניתוח בגיל חמש  
7/2/2005 23:54 ליהי זר לתינוקת בת שנה
8/2/2005 09:47 ו    יש זרים מקסימים מחומרים סינטטים. (ל"ת)  
8/2/2005 10:47 Tamara    זר פשוט וקל להכנה  
7/2/2005 23:45 דורין כל מי שיכול לעזור לי - אני זקוקה לדעתכן
8/2/2005 01:33 אורנה דן    מתקשרמעולה עם הגננת, נותן ומקבל אהבה - זה לא "לא חברותי"  
8/2/2005 09:13 אסנת גלבוע    הוא עדיין קטן, חבל תאכלי את הלב  
8/2/2005 09:19 אופירה    אל תראי בזה בעיה  
8/2/2005 09:56 דורין    תודה לאורנה ואוסנת (ל"ת)  
8/2/2005 09:59 דורין    באותו עניין  
9/2/2005 09:34 אמא    דורין,  
7/2/2005 23:44 דיאדה - בית מלידה להורים ולילדים הזמנה להריוניות בכל שלב: כל מה שרצית לדעת על תזונה בהיריון ואחרי הלידה ועל הכנה להורות (הודעה-מודעה)
7/2/2005 23:11 רותי מנהלת הפורום ד
7/2/2005 23:40 שיר    נשמע לא טוב  
8/2/2005 01:26 אבא    לאבא ...  
8/2/2005 01:35 אורנה דן    מצטרפת להתרשמותך (לא מהצד, אלא משולחן המטופלת) (ל"ת)  
8/2/2005 02:36 נועה    אם תקיש את שמו של הנדון במנוע החיפוש  
8/2/2005 10:58 רוני    צר לי שיש אנשים כאלה בתחום שאמור להיות כולו רוך ואמפטיה. וגם שאלה...  
8/2/2005 12:35 אמא    רוני- 114 ש"ח למבוטחות כללית מושלם, ולסקירה שניה 400 ש"ח(ל"ת) (ל"ת)  
8/2/2005 12:58 ב.ג    OT לאבא  
8/2/2005 13:20 אלמוג    אני לא מסכימה איתך...  
8/2/2005 13:54 מופ    אנחנו הגענו אליו מהדרום  
8/2/2005 16:10 עדי אמא של יובל וגיא    אני דווקא זכיתי ממנו ליחס נעים מאוד אבל כבר שמעתי שהוא יכול להיות אנטיפת.  
3/2/2010 10:41 איילה    לחסרי חוש הומור ורגישים מידי כדאי  
8/5/2010 22:01 נבונה    רופא מקצועי ואחראי ביותר  
7/2/2005 21:21 לילית כאב גרון קטלני והריון, מה לוקחים?
7/2/2005 21:24 שירלי2    לוקחים צנון שחור שמים במרכזו דבש  
7/2/2005 21:29 אמא חיתול    אינהלציות על בסיס צמחי מרפא! (ל"ת)  
7/2/2005 21:32 לי    לגרגר עם מי מלח ולירוק - במקום אנטיביוטיקה (ל"ת)  
7/2/2005 22:03 פשפשית    סוכריות מציצה  
8/2/2005 02:38 נועה    ואני מוסיפה: מה עושים עם צידוד  
8/2/2005 07:16 עדי אמא של יובל וגיא    נועה  
8/2/2005 07:17 עדי אמא של יובל וגיא    ולילית, סליחה, אבל אין לי שום מושג. תרגישי טוב ושיעבור מהר. (ל"ת)  
8/2/2005 12:07 דבורי    OT לנועה...(סליחה)  
8/2/2005 20:46 נועה    עדי, תודה, לקחתי (ולדבורי)  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש