פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  2812   2811   2810   2809   2808   2807   2806   2805   2804   2803   2802   2801   2800   2799   2798   2797   2796   2795   2794   2793    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

30/1/2005 21:58 liat דחוף! - שאלה מבעל לחוץ!!!
30/1/2005 22:02 *!*    לא לוקחת סיכונים אבל אם היא לא אכלה אולי נפילת סוכר שתשתה מיץ מתוק (ל"ת)  
30/1/2005 22:06 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    לא רופאה, אבל לא נשמע קשור לבדיקה.  
30/1/2005 20:33 נתוש רוצה להתייעץ- על מטפלת לשני ילדים
31/1/2005 00:41 ענבל    לינק בנושא המכיל הרבה רעיונות ותשובות בנושא  
31/1/2005 06:46 נתוש    ענבל- תודה! עולות באמת הרבה שאלות ואני אשמח אם מישהי בעלת ניסיון תוכל לענות על חלקן...  
31/1/2005 10:13 נתוש    לחיפאיות!!!!!!!!!!!!!!!  
31/1/2005 11:35 עוד שין    אנחנו שניים  
31/1/2005 11:42 עוד שין    מצחיק, רק עכשיו אני רואה שהלינק הוא לשאלה שאני פתחתי.. (ל"ת)  
31/1/2005 13:26 צ'קי    ובאותו ענין- למשהי יש עגלת תאומים משומשת למכירה? (ל"ת)  
30/1/2005 19:54 נורית של ניצן ונעמה 10 צעדים להפחתת רמת הכימיקלים בגוף - חשוב במיוחד לנשים הרות או מניקות
30/1/2005 20:03 נורית של ניצן ונעמה    וגם: בקשת עזרה בליטוש התרגום ובהפצת הרשימה לפורומים רלוונטיים אחרים  
30/1/2005 20:04 שמתי לב    הלינק לא מצורף, אנא נסי שוב (ל"ת)  
30/1/2005 20:14 נורית של ניצן ונעמה    הלינק הנכון:  
30/1/2005 20:55 orna    נורית תודה רבה! (ל"ת)  
30/1/2005 21:32 במבי    תודה נורית. ותהיה - אם כך, בטח גם להיות בהריון זה לא להיט (כלומר, מין הסתם אותם חומירם עוברים גם דרך השיליה, לפחות ברובם. לא?!  
30/1/2005 21:39 ליאתיתי    נורית תודה.  
31/1/2005 06:13 ענבר    במבי, את צודקת, ויש חומרים, כמו עופרת, שפשוט עוברים לתינוק  
31/1/2005 06:13 ענבר    במבי, את צודקת, ויש חומרים, כמו עופרת, שפשוט עוברים לתינוק  
31/1/2005 07:34 נוריתך של ניצן ונעמה    ענבר, יש לי הצעה בשבילך:  
31/1/2005 07:40 נורית של ניצן ונעמה    ובענין דומה - לאחר שלושה וחצי חודשים של הנקה מול צג המחשב אני נזכרת לתהות: מותר לחשוף תינוקות לקרינה מצג מחשב? (אם התשובה שלילית, אנא בשרו לי בעדינות). (ל"ת)  
31/1/2005 08:57 ליק333    מכשירים "מקרינים"  
31/1/2005 09:01 כנרת    אני יכולה לעזור עם האנגלית (ל"ת)  
31/1/2005 09:29 אי אפשר    **OT לליאתיתי**  
31/1/2005 10:37 ענבר    נורית של  
31/1/2005 12:01 בורה    שאלה: האם כל מייבשי החלב, כמו נענע, מוטב להימנע מהם גם בסוף הריון? ומה עם לואיזה? היא מהטובים? (ל"ת)  
31/1/2005 13:06 אירנה    עוד משהו לגבי הסלולרי - מי שיש לה מכשיר sendo של מוטורולה - לא טוב!  
31/1/2005 18:57 נורית של ניצן ונעמה    כנרת, ליק וענבר -  
31/1/2005 19:03 נורית של...    בדיוק באותו עניין - הנחיות לשימוש בטוח במיקרוגל  
31/1/2005 20:17 ענבר    נורית של - תודה על התשובה בקשר לספר! (מסובך פה שני דיונים...) (ל"ת)  
30/1/2005 19:49 סו31 חדשה עם שאלה
30/1/2005 21:52 Um_Netah    A related question - how early in pregnancy can the amniocentesis be done? x (ל"ת)  
30/1/2005 22:36 שירין    Um-Netah  
30/1/2005 23:04 סו31    תשובה  
31/1/2005 07:32 Um_Netah    Hi Shirin, I don't know yet ... Maybe ... I hope. Thanks for asking! x (ל"ת)  
30/1/2005 19:27 פאסיבית בדרך-כלל מטפלת ברחובות
31/1/2005 13:29 אפרת    כן. ממש היום נפרדנו ממטפלת מעולה אבל..  
31/1/2005 23:31 פאסיבית    לאפרת - תודה רבה! (ל"ת)  
1/2/2005 15:31 ורד    מטפלת ברחובות  
2/2/2005 21:56 פאסיבית    לורד - תודה רבה! (ל"ת)  
30/1/2005 19:26 הלבבית vsd ? זה עובר או לנצח? משהיא מכירה ? עברה? אינפורמציה דחוף (ל"ת)
30/1/2005 18:18 גלית טיסה בהריון תאומים
30/1/2005 18:22 אוף!!!    OT- אני מבייצת היום וגם ממש ממש חולה. מה עושים? וגם תשובה...  
30/1/2005 18:26 דבי    גלית!  
30/1/2005 22:21 א.    תלוי. באיזה חודש את ? (ל"ת)  
31/1/2005 09:01 כן    אוף יקירתי , מה הקשר ? אם יש לך כח , לכי על זה...? (ל"ת)  
30/1/2005 17:47 אמא יום הולדת כיצד לפי דעתכן כדאי לערוך יום הולדת לגיל שנה
30/1/2005 18:38 אורנה דן    יום הולדת שנה  
30/1/2005 18:45 אמא של יובלי    אנחנו חגגנו ביום שבת...  
30/1/2005 18:56 עוד שין    טרם הגענו לשם אבל היינו אצל אחרים והיה כיף  
30/1/2005 22:20 רוית    שאלה לעוד שין  
30/1/2005 23:21 אושרית    כמה שפחות  
31/1/2005 21:36 Um_Netah    Netah's 1 year birthday ... x  
30/1/2005 17:09 הילה .ד. שקיות הקפאה
30/1/2005 17:11 רוית ב'    מאיפה האינפורמציה על שקיות פלייקטס?  
30/1/2005 18:57 עוד שין    אני מקפיאה בפלייטקס- מחזיק לפחות לחודשים (לא ניסיתי יותר) (ל"ת)  
30/1/2005 20:49 ליאורה    שקיות הקפאה  
31/1/2005 08:12 מוקי    מה זה שקיות פלייטקס? (סליחה על הבורות) (ל"ת) (ל"ת)  
31/1/2005 08:55 לולו    השקיות של פלייטקס עשויות מפלסטיק פשוט יותר ואחרי שבועיים בהקפאה הוא מתחיל להתפרק ולהוציא חומרים לא בריאים לחלב  
31/1/2005 10:27 יעלה    אני השתמשתי בשקיות המצוינות של "גרבר", וכן של "אוונפלו"  
30/1/2005 14:59 אורית לינק לכתבה ב"הצופה" על לידה טבעית, לידות בית
30/1/2005 15:25 שבוע חמישי להריון    &&&OT&&& דחוף! סליחה מפותחת ההודעה  
30/1/2005 15:33 שרונה    היי גם אני בהריון  
30/1/2005 15:36 שבוע חמישי    אבל שרונה,  
30/1/2005 15:46 מרציפן    o.t איך קוראים לקלטת החדשה של שרון חזיז ודוד דאור?  
30/1/2005 15:58 שרונה    לפי מה שאני זוכרת אז כן  
30/1/2005 15:59 שרונה    מה מה מה מאירה רוצה קצת מנוחה  
30/1/2005 19:44 אירנה    לשבוע החמישי - אולי תתקשרי  
31/1/2005 08:24 סיגל ש    בשבוע חמישי לא הייתי לוקחת כלום גם אם חמישה רופאים היו אומרים שזה בסדר. SORRY... (ל"ת)  
31/1/2005 09:05 ליק333    ל"שבוע חמישי" - מרכזים טרטולוגיים  
31/1/2005 10:05 רונה    שבוע חמישי - כלום. תנוחי תשתי מיץ תפוזים טרי סחוט וזהו. לא סומכת על אף אחד בשהוכ כל כך מוקדם. (ל"ת)  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש