פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  2812   2811   2810   2809   2808   2807   2806   2805   2804   2803   2802   2801   2800   2799   2798   2797   2796   2795   2794   2793    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

30/1/2005 00:15 אנה משפחתון או מטפלת באזור חולון
30/1/2005 07:32 סדרניתה    אנה בוקר טוב - הודעתך מתאימה ללוח פורום (ראי 2 הודעות למטה) הנפתח כל 5 עמודים בערך. ייתכן שגם הודעתך הקודמת הועברה לשם. אני מעבירה .  
29/1/2005 22:49 ענבל תרופות ומשחות OTC שחשוב שיהיו בכל בבית עם ילדים ותינוקות...
30/1/2005 00:02 מרב ב    ככה:  
30/1/2005 08:42 סיגל ש    דרך אגב לבנה,  
30/1/2005 11:55 אביב    עינבל יקרה אני מתנגדת לOTC  
30/1/2005 12:10 ענבל    אביב  
30/1/2005 12:39 ענבל    סיגל  
30/1/2005 14:46    קלבטן - נגד התכווצויות וכאבי בטן למיניהם. אקמול, אדויל לילדים, משחה לטוסיק- עוזרת להמון דברים, משהו טבעי נגד שיעול, אוטידין, משחה נגד כויות - חובה בכל מקרר! פלסטרים ואמצעי חבישה כולל פולידין, ארניקה נגד מכות יבשות, . נדמה לי שזה העיקר. (ל"ת)  
30/1/2005 16:11 תמרה    מה שיש אצלינו  
30/1/2005 17:10 רוית ב'    מה זה רסקיו? (ל"ת)  
31/1/2005 08:30 אביב    רסקיו - פרחי באך (ל"ת)  
29/1/2005 21:09 2 לוחפורום (ל"ת)
29/1/2005 21:24 סין    ציפורן חודרנית - מישהי יודעת לאיזה רופא פונים ומה יהיה הטיפול? (ל"ת)  
29/1/2005 21:25 iriti    מחפשת את רשימת המתנות לכל הגילאים. מישהי יודעת? (ל"ת)  
29/1/2005 21:30 כרמית    לסין - לכירורג...  
29/1/2005 21:33 כרמית    מי יודעת מה זה Thyroid Peroxidase Ab בבדיקות הדם? (ל"ת)  
29/1/2005 21:37 נתוש    רוצה להתייעץ- על מטפלת לשני ילדים  
29/1/2005 21:39 סבטה    לכרמית  
29/1/2005 21:41 סיס    HILLA, איך היה??  
29/1/2005 21:45 Tamara    לסין - טיפול עצמי בציפורן חודרנית  
29/1/2005 21:55 פרח    iriti  
29/1/2005 22:09 זברה    משפחתון במרכז ת"א  
29/1/2005 22:14 אמאשלטל    עוזרת בית  
29/1/2005 22:24 יולה    ובאותו נושא. עוזרת בית בכ"ס. המלצות? (ל"ת)  
29/1/2005 22:43 שירלי2    ליאתיקו  
29/1/2005 22:54 אני    הריון וכאב גרון  
29/1/2005 22:57 תמרה    לאמא של טל  
29/1/2005 23:20 רינתני    צימר באזור השרון? מסג'יסט/ית?  
30/1/2005 00:50 ענבל    אפרים קישון הלך לעולמו. עצובה  
30/1/2005 01:54 שרית    לסין - מנסיון לטפל אצל פדיקורסטית רפואית. (ל"ת)  
30/1/2005 01:57 שרית    לסין - מנסיון לטפל אצל פדיקורסטית רפואית. (ל"ת)  
30/1/2005 07:26 HILLA    ===מחפשת ספר שאביב (?) המליצה עליו בנוגע לשינוי דרך בחיים והתחלות חדשות. המלצות אחרות יתקבלו בברכה. תודה==== (ל"ת)  
30/1/2005 07:36 ורד שלשחר    היי הילה - את מחפשת את "לכל אדם יש שביל" של אורנייה יפה בנאי.  
30/1/2005 08:10 שין    לסין - לא חייבים כירורג!!!  
30/1/2005 09:08 קרן    תחתון טיטול - איפה קונים בזול? בסופרפארם 30 ש"ח ל15 יח'!! נורא יקר. (ל"ת)  
30/1/2005 09:12 ורד    המחשב שלי נוהם וגונח. ממש לא נעים לשבת לידו. יש לכן המלצה על טכנאי מחשבים באזור ת"א שעושה ביקורי בית? (ל"ת)  
30/1/2005 09:12 אירנה    תודה לכל מי שענתה לי בדיון שפתחתי על הטוסיק האדום והכואב. יצאנו מזה!  
30/1/2005 09:15 אילנה (ק.ס.)    ורד - סביר להניח שצריך רק לנקות את המאוורר. את יכולה לפתוח את המחשב ולעשות את זה לבד אם בא לך! (בכל מקרה שלא יקרעו אותך המחיר בשביל זה, זה ענין של גרושים) (ל"ת)  
30/1/2005 09:16 אירנה    וTamara ולסין לגבי הציפורן - יש עוד דרך לא כואבת.  
30/1/2005 09:17 אילנה (ק.ס.)    אחלה כתבה מפרגנת לנירית שפירא במגזין הורים החדש של ידיעות אחרונות הבוקר! (ל"ת)  
30/1/2005 09:39 טולה    בבקשה בבקשה, זקוקה להמלצה לרופא לשקיפות ולסריקות. תודה. (ל"ת)  
30/1/2005 09:39 טולה    בבקשה בבקשה, זקוקה להמלצה לרופא לשקיפות ולסריקות. תודה. (ל"ת)  
30/1/2005 09:45 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    מצטרפת לאילנה (ק.ס) - וגם ברכות על המגזין החדש והאיכותי מאד מאד !!! (ל"ת)  
30/1/2005 09:47 ורד    אילנה, יא באלעבוסטה, איך בדיוק מנקים מאוורר של מחשב ענתיקה, שמשרת אותי נאמנה משנת 99'? (ל"ת)  
30/1/2005 09:47 מתכננת בסתר    חישוב ביוץ  
30/1/2005 09:48 רוני ח    ורד - טכנאי מחשבים מתל אביב  
30/1/2005 09:48 הוטיקה    אילנה, איך מנקים את המאוורר של המחשב? גם שלי נוהם וגונח, ואותי דווקא כן קרעו במחיר... (ל"ת)  
30/1/2005 09:55 צורית    ורד- אכן נשמע כמו בעיית אוורור  
30/1/2005 09:57 לי    מישהי קנתה פעם ערכה באתר פוריות ? ממליצות ? (ל"ת)  
30/1/2005 09:58 ורד    לא צורית, אין לי כוח. מחכה להסבר של אילנה, ואם זה לא יעבוד אז אתקשר לטכנאי. וחוץ מזה, אני במילא מכבה אותו, כי זה בלתי נסבל. אבל תודה (ל"ת)  
30/1/2005 10:19 מנסה שוב    אנחנו בנסיונות חוזרים להיכנס להריון, אני בביוץ ואמורה לעבור היום צילוםפ רנטגן בעמוד השדרה, האם קיימת סכנה כלשהי? (ל"ת)  
30/1/2005 10:55 סופי    יש המלצות על טיולון קל?  
30/1/2005 10:58 סופי    סליחה ברח לי - טיולון קל בעיני זה טיולון השוקל פחות מ-6 קילו. (ל"ת)  
30/1/2005 11:28 אורית    מבקשת המלצה על משפחתון/פעוטון לגיל שנה בראשל"צ..תודה! (ל"ת)  
30/1/2005 11:30 חני המדווחת    מחפשת מישהי שיודעת לתפור, כדי שתתפור תחפושת של "הפיה לילי" ליובלי  
30/1/2005 11:31 חני המדווחת    למכירה - 2 "שערים" מפלסטיק חדשים באריזה לכניסה לחדר, להגנה מפני תינוקות זוחלים של "סייפטי פירסט", במחיר הזדמנותי  
30/1/2005 11:45 Rונה    @@@ דחוף@@@ מתכון לעוגת יומולדת עם תותים  
30/1/2005 11:47 אילנה (ק.ס.)    ורד - ניקוי המאוורר  
30/1/2005 12:01 אביב    HILLA  
30/1/2005 12:03 ענבל    ********** הצעת עבודה **********  
30/1/2005 12:06 עידית של שחר    רונה , עוגת תותים  
30/1/2005 12:16 עידית של שחר    רונה, מתכון נוסף לעוגת תותים  
30/1/2005 12:20 אביב    כרמית על רגל אחת עם תינוק בוכה  
30/1/2005 12:25 אביב    וכרמית  
30/1/2005 12:30 אביב    זהו נירדם אז אחרון לכרמית  
30/1/2005 12:50 רונה    עידית תודה!! אפשר לקנות בסיס מוכן לא?. לא חשבתי ממש להכין (ל"ת)  
30/1/2005 12:53 שואלת    מחפשת המלצה לרופא עור טוב לילדים של מכבי - איזור ת"א  
30/1/2005 13:36 עידית של שחר    רונה- בבקשה, וכן אפשר לקנות בסיס מוכן. (ל"ת)  
30/1/2005 13:48 ורד שלשחר    רציתי להזכיר לכן לנעול תמיד את הדלת!!! פתאם לפני מס' דקות אני מוצאת מישהי אצלי בסלון... אמא'לה@@@  
30/1/2005 13:54 ענבל    ורד שלשחר - וואו, כל הכבוד על התושיה  
30/1/2005 14:15 כרגע לא חשוב    זקוקה לעצות-שבוע חמישי להריון  
30/1/2005 14:19 ryurach    סופי, המלצה על טיולון קל  
30/1/2005 14:28 אלה    *************גננת מהרצליה נחשדת בהתעללות*********  
30/1/2005 14:34 לירון    ורד.... אני בחיים לא נועלת....  
30/1/2005 15:53 HILLA    תודה לורד ואביב. ולא, אני לא משנה כיוון (בינתיים). (ל"ת)  
30/1/2005 16:18 תמרה    %%%% לשין  
30/1/2005 16:26 אירנה    ורד של שחר - מפחיד. אבל גם כשנועלים - הם בכל זאת נכנסים (אצלינו למשל פרצו לא פעם) או גם דרך החלון או דרך המרפסת.  
30/1/2005 17:06 לא כרגע    בבקשה תענו לי! תרופות בשבוע שמיני  
30/1/2005 17:08 לא כרגע    סליחה, שבוע חמישי (ל"ת)  
30/1/2005 17:12 רוית ב'    האם נפתח כבר סניף "שילב" ברעננה? מישהי יודעת? (ל"ת)  
30/1/2005 19:48 צורית    לא כרגע- אקמול ודקסמול רגיל, תרסיס מי ים, פרופוליס (ל"ת)  
30/1/2005 20:46 רוית ב'    לא כרגע וצורית- לדעתי אקמול כן ודקסמול לא, ממה שאמר לי הרופא (ל"ת)  
30/1/2005 21:30 צורית    מוזר- בשניהם בדיוק אותו חומר פעיל  
30/1/2005 21:38 רוית ב'    צורית  
30/1/2005 22:41 אביב    אקומול ודקסמול זה אותו דבר - אקומול של טבע דקסמול של דקסון ושניהם פאראצטמול (ל"ת)  
1/2/2005 09:19 iriti    פרח, תודה (ל"ת)  
11/2/2005 15:39 אוביק    משפחתון/פעוטון  
29/1/2005 21:06 שוב הריונית בקשת עזרה דחופה מנשים שיש להן מכבי אונליין ועשו בדיקת חלבון עוברי -
29/1/2005 21:24 סבטה    בדקתי  
29/1/2005 21:26 אפרת    היי..  
29/1/2005 22:16 שוב הריונית    תודה סבטה ואפרת. סבטה- קצת הרגעת אותי... (ל"ת)  
30/1/2005 10:09 שוב הריונית    יצאה לי תוצאה של 1:31 והרופא שלי המליץ על FISH - מישהי יודעת האם זו בדיקת מי שפיר רגילה?  
29/1/2005 19:55 אב מתי מים?
29/1/2005 20:04 מופ    לדעתי, ביום חם כמו היום להוסיף בימים רגילים שלא יוצאים מהבית אין צורך. (ל"ת)  
29/1/2005 21:15 מימי    שתיית מים לתינוק  
29/1/2005 22:36 דבי    כשמתחילים להאכיל אותו עם מוצקים, אז מצרפים גם שתיית מים. קודם, אין צורך. (ל"ת)  
29/1/2005 19:27 שרון דלקת ריאות שבוע 37
29/1/2005 19:35    אוי מסכנה  
29/1/2005 20:13 פרח    התקפי שיעול  
29/1/2005 21:35 שירלי2    לא יודעת לעזור  
30/1/2005 08:34 אני    סבלתי מדלקת ריאות בהריון  
30/1/2005 10:56 שאלה    בדלקת ראות חייב להיות חום???  
30/1/2005 15:46 שרון    חום עם דלקת ריאות (ל"ת)  
30/1/2005 15:52 שרון    תודה לכולן על התשובות עזרתן לי המון  
29/1/2005 16:17 משתתפת קבועה תסריט אימה... בן שתי דקות !
29/1/2005 17:36 דבי    אוי יקרה!  
29/1/2005 17:40 אורחת פורחת מהתפוצות    באופן סטנדרטי, מי שמתעלף צריך לראות רופא  
29/1/2005 17:54 אורחת פורחת    מבינה אותך, זה מאוד מלחיץ, הנה לינק לדיון דומה  
29/1/2005 20:43 HILLA    רק מעירה, שאסור לשפוך מים משום שבמצב של חוסר הכרב, מים עלולים לחדור דרך הפה- אף ןלגרום לחנק. כבר היו דברים מעולם. שלא נדע מצרות... (ל"ת)  
29/1/2005 22:45 ענבל    יקרה  
29/1/2005 22:57 משתתפת קבועה    ענבל , HILLA ואורחות ...  
29/1/2005 23:17 דבי    אני מודה לעצמי (ל"ת)  
30/1/2005 00:16 מיכל פ    רק מוסיפה  
30/1/2005 11:42 אופירה    משתתפת קבועה  
30/1/2005 21:49 במבי    איזה פחד. מקווה שהתאוששתם... (ל"ת)  
30/1/2005 22:54 עקיבא    רפואה שלמה  
2/2/2005 12:09 נורית    אני הייתי כזו  
29/1/2005 13:58 סובלת בדממה הצילו, טחורים
29/1/2005 14:52 גלית של רום    לי היה משהו אחר אבל דיקור מאוד עזר  
29/1/2005 17:58 אורחת פורחת    לינק מהעבר של חני המדווחת לגבי טיפול בדיקור שעזר לה  
29/1/2005 20:18 פרח    שמן עטר  
29/1/2005 20:39 יונת ארד    משחת הממליס מאוד עוזרת.  
29/1/2005 21:26 גילי אבישי    כדאי לך להקיש במנוע את המילה ותקבלי שלל דיונים עם שפע עצות נפלאות!! החל משמנים למריחה דרך רפלקסולוגיה ודיקור וכלה במוצרים רפואיים רגילים...בהצלחה! (ל"ת)  
29/1/2005 22:45 דבי    מנסיוני האישי  
30/1/2005 00:04 מרב ב    ומנסיוני -  
30/1/2005 07:58 הדס    אוי, לכולן פה יש נסיון עם טחורים... בכל אופן, גם אני ממליצה על דיקור  
29/1/2005 00:53 אמא צעירה 2 תפריט לדיאטה
29/1/2005 08:18 ליאורקה    ארבעה חודשים זה כלום!!!  
29/1/2005 08:58 orna    מאמר של טובה קראוזה  
29/1/2005 00:51 אמא צעירה 2 שחייה לפעוטות
29/1/2005 22:07 דלית    בריכת דג הזהב  
29/1/2005 23:08 שירלי2    ראיתי לפני כמה חודשים בטלויזיה  
29/1/2005 23:16 שירלי2    הרופא היה ד"ר שמעון ברק  
30/1/2005 15:14 סאלוש    הטיעון הזה לא קביל עלי, אני ממליצה בחום  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש