פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  2812   2811   2810   2809   2808   2807   2806   2805   2804   2803   2802   2801   2800   2799   2798   2797   2796   2795   2794   2793    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

28/1/2005 07:33 ליאת זמני ארוחות
28/1/2005 08:46 אמא של איתמר    זה זמן מצוין  
28/1/2005 10:14 דניאלה    *****OT לנועה, וסליחה מפותחת ההודעה*****  
28/1/2005 12:29 מדווחת אחת    נראה לי תכנית מעולה. תנסו ותראו איך ילך. (ל"ת)  
28/1/2005 21:25 iriti    מצטרפת עם עוד שאלה, תוך כמה זמן משלב ה"טעימות" עוברים למרק עוף?  
27/1/2005 20:14 מים מים בששון כיצד מלמדים תינוק לשתות מים
27/1/2005 20:44 אפרתה    בקבוק  
27/1/2005 20:47 אפרתה    סליחה על ההידחפות אבל יש גם לי שאלה והיא לא מצדיקה פתיחת הודעה: OT האם פצעים על הלשון שצצים לי כבר מספר שבועות קשורים להריון (שבוע 22)?? (ל"ת)  
27/1/2005 21:40 קטעים פה    לא היה בווקר דיון משעשע על ענייני ההעצמה של ד"ר קרלוס רוזנברג ? בטח נמחק ע"י המאפיה.... (ל"ת)  
27/1/2005 21:51 אמא מניקה    OT- תזונה לבת 3 חודשים- מתי להתחיל דייסה? עזרו לי  
27/1/2005 21:57 נועה    מים מים - דווקא הייתי מתעקשת על כוס  
28/1/2005 08:34 קנגרו    אפרתה  
28/1/2005 08:58 נעמי    גם חלב שאוב אפשר לתת בכפית.  
28/1/2005 09:14 פשפשית    בכוס ובסבלנות  
28/1/2005 11:34 אפרתה    תודה לקנגרו! (ל"ת)  
28/1/2005 15:46 דליה    אני נותנת בקבוק מי עדן וזה תמיד מצליח (בקבוק של גדולים) בהצלחה (ל"ת)  
29/1/2005 14:15 מים מים בששון    תודה לכולן. נמשיךלנסות.. (ל"ת)  
27/1/2005 19:04 נורי מה לעשות כשהוא מתחרפן לגמרי
27/1/2005 21:41 iriti    הסיבה שלא מצא תשובה כאן  
28/1/2005 09:21 מירי2    לנורי  
28/1/2005 15:51 דליה    הבן שלי אותו הדבר  
29/1/2005 20:49 נורי    תודה איריתי, מירי ודליה וגם-  
27/1/2005 19:00 אישה אובדת אתו מצליחות לעבוד איתם כשהם מסתובבים לידכן בבית?
27/1/2005 20:43 Momabroad    Impossible  
27/1/2005 20:58 Um-Netah    How old are your kids? x  
27/1/2005 21:40 Momabroad    well, I may have been too harsh and relying to much on my own experience - I agree with Um Neta  
28/1/2005 09:15 פשפשית    לא מצליחה  
28/1/2005 12:04 ליאורקה    אני לא הצלחתי  
28/1/2005 15:02 שירין    אפשרי, אבל...  
27/1/2005 18:47 סבטה לי זה קצת מפריע !
27/1/2005 18:59 לולי2    אוי ואבוי  
27/1/2005 19:05 כולי תקווה    OT הייתי צריכה לקבל את המחזור היום, יש לי כאבים כבר יותר משבוע  
27/1/2005 19:47 כולי תקווה    OT בדקתי!  
27/1/2005 19:49 שירלי2    גם לדעתי זה לא בסדר ולכולי תקווה  
27/1/2005 19:49 עינת מ    לכולי תקווה, מזל טוב!!!, נראה לי שאת בהריון, יש לי קו בהיר בן שנתיים וחצי! (ל"ת)  
27/1/2005 19:50 שירלי2    וואו, איזה יופי! (ל"ת)  
27/1/2005 20:01 זברה    לכולי תקוה - מזל טוב  
27/1/2005 20:04 סיס    סבטה וכולי תקווה  
27/1/2005 20:06 כולי תקווה    לכל המברכות  
27/1/2005 20:57 ורד שלשחר    זה שיא החוצפה בעיני שהגננת מביאה את הבן שלה ועוד חולה לגן.  
27/1/2005 21:00 נומה    OT גם- האם אני יכולה לבדוק עם הערכה גם אם אני אמורה לקבל עוד יומיים שלושה?? (ל"ת)  
27/1/2005 21:00 ורד שלשחר    ברח לי... ההמשך...  
27/1/2005 21:23 שירלי2    נומה  
27/1/2005 22:38 ק.ק.    לסבטה- איזו חוצפה! ולכולי תקווה- מזל טוב!!!  
27/1/2005 22:38 1    תתלונני במשרד של ויצו (ל"ת)  
27/1/2005 23:42 ?    האם כולי תקווה = דבי? כולי תקווה! (ל"ת)  
28/1/2005 20:43 HILLA    ?, יש כאן עוד מקוות. למה להפלות? מקווה בשביל כ-ו-ל-ן. (ל"ת)  
29/1/2005 13:00 גם הייתי כולי תקווה,    מזל טוב לכולי תקווה  
29/1/2005 13:26 כולי תקווה    הטיפ  
29/1/2005 14:05 גם הייתי...    לכולי תקווה  
27/1/2005 18:46 יאנה בגדי הנקה לחורף - מבצע סוף עונה (הודעה-מודעה)
25/1/2005 20:17 לילי    מידות??  
25/1/2005 21:38 יאנה    יש גם מידות גדולות  
27/1/2005 18:41 קצת היפו' אנחנו אובדי עיצות - לדרורית וכולן (יצא ארוך מאוד)
27/1/2005 20:11 סיס    קודם כל- חיבוק לאמא הגיבורה!  
27/1/2005 20:44 היינו שם    מה שאני עשיתי...  
27/1/2005 20:52 גבי    אין לי הרבה זמן לכתוב אבל  
27/1/2005 21:03 קצת היפו'    תודה על התשובות, קצת תשובות וקצת כרונולוגיה (לסיס)  
27/1/2005 21:37 iriti    להיפו  
27/1/2005 22:58 ק.ק.    לקצת היפו'  
28/1/2005 09:37 דניאלה    היפולה  
28/1/2005 09:42 נעמי    אני מניחה שיצלבו אותי שוב, אבל הייתי ממליצה לקרוא את סיפרה של סולטר "הילד יודע"  
28/1/2005 12:32 מדווחת אחת    האמת סולטר לא פתרה אצלנו שום דבר. נשארנו עם אותו מצב.  
28/1/2005 14:36 מירי2    אני מבחינה בין בכי של יום לבכי של לילה  
30/1/2005 12:39    אחרי שהצלחתי לשכנע את בעלי- אני אנסה לשכנע אתכן ש...  
27/1/2005 18:01 ענתש שלום, צריכה בבקשה עזרה דחוף.
27/1/2005 19:05 כרגע אנונימית    למה רק לעולות חדשות  
27/1/2005 19:23 עינת מ    למעירה האנונימית...  
27/1/2005 19:42 אנונימית    דולה  
27/1/2005 20:11 זברה    לאנונימית  
27/1/2005 20:11 ענתש    נראה לי שלא הובנתי נכון...  
27/1/2005 20:17 הדס    ענת, ניסית דרך גילה רונאל? היא הרי מכירה את כל הדולות שצריכות לעשות סטאז'...  
27/1/2005 20:21 ענת    ניסיתי עם שתי דולות  
27/1/2005 20:28 אנונימית לעוד שניונת    כנראה שלא הבנתי אותך  
27/1/2005 21:54 נועה    ענת, אני מצטערת שאין לי עזרה להציע אבל אני מקווה שתצליחי ושיעבור לה בקלות (ל"ת)  
27/1/2005 21:57 ענתש    מעדכנת שנמצאו כמה בחורות מקסימות  
27/1/2005 17:25 מותשת בנות הזוגיות שלי ושל חברי לחיים עלתה על שרטון
27/1/2005 17:38 שירלי2    בתל-אביב  
27/1/2005 17:40 שירלי2    הטל' הוא  
27/1/2005 17:50 :(    שירלי  
27/1/2005 17:52 שירלי2    איזה עולם קטן, מקווה שאחרות יעזרו  
27/1/2005 17:55 המותשת    נכון. תודה, אני ממש עך סף יאוש! (ל"ת)  
27/1/2005 19:18 Not now    Try to call "Machon Adler"  
27/1/2005 20:04 המלצה    גם דיאנה אידלמן מדיאדה יכולה להחזיר זוגות גוססים לחיים. אפשר למצוא אותה בדיאדה (ל"ת)  
27/1/2005 20:14 סיס    שיהיה בהצלחה! מחזיקה לכם אצבעות. (ל"ת)  
27/1/2005 21:16 ריני    ממליצה בחום  
27/1/2005 21:20 אמאשלטל    המלצה למטפלת משפחתית  
27/1/2005 21:24 למותשת    הכי מומלצת בעיני  
27/1/2005 22:01 אאאא    דיאנה חמודה אבל באמת לא צריך להגזים.  
27/1/2005 22:47 מותשת אך אופטימית    תודה רבה אתן מקסימות!!! (ל"ת)  
28/1/2005 00:29 חיה    עוד המלצה חמה  
28/1/2005 06:57 פלונית אלמונית    אני מאוד ממליצה על ירדנה ארנון פסיכולוגית ומטפלת זוגית מת"א טלפון 03-5442206 (ל"ת)  
28/1/2005 13:44 א.    לאאאאא. בכל טיפול בבן משפחה ישנו אפשק גדול על שאר חברי המשפחה  
28/1/2005 15:36 מצטרפת ל-אאאא    אני לא ממליצה על דיאנה. מתיימרת ליעץ בנושאים שאינה מומחית בהם (ל"ת)  
28/1/2005 19:41 לא הפעם..    המלצה בת"א- לנו עזרה מאוד  
28/1/2005 20:21 גל    גם אני מסתייגת מדיאנה היא מדהימה לכל נושאי טרום ולאחר לידה  
28/1/2005 22:12 מרוב לא הפעם אז גם אני    לנו דיאנה דווקא עזרה מאוד!  
29/1/2005 01:22 שואלת    באותו עניין: מה עדיף מטפלת זוגית או פסיכולוגית? (ל"ת)  
27/1/2005 15:11 טליה עובר קטן מהמצופה
27/1/2005 15:28 ענת (gh)    הי,  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש